sarisn Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 Mafia Omerta, με το να μην δώσεις λογαριασμό όμως για να σου βάλουν τα λεφτά, "νικητές" βγήκαν αυτοί και όχι εσύ που το είδες εγωιστικά το θέμα. Ίσα ίσα που έπρεπε να τα πάρεις μπας και βάλουν μυαλό κάποια στιγμή γιατί φαντάσου να έκαναν όλοι αυτό που έκανες εσύ... δεν θα υπήρχε λόγος τότε ούτε email με παράπονα να στέλνει κανείς όυτε να τους παίρνει τηλέφωνο.
Mafia_Omerta Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 18.50 ευρώ είναι. Το θέμα είναι ότι πρώτα πρέπει να μάθουν να σκέφτονται και μετά να κάνουν τις παπαριές τους. Εγώ δεν τα πείρα τα χρήματα πίσω γιατί πλέον το e-shop με έκανε εχθρό του και εγώ δεν αναγνωρίζω ούτε μισό λάθος από τους εχθρούς μου. Αυτοί μπορεί να με κάνανε να περιμένω τόσο πολύ και μου φάγανε και χρήματα αλλά εγώ με την κάθε ευκαιρία που θα βρίσκω σε όλα τα forum που συμμετέχω θα τους αφήνω τέτοια ρετσινιά που δεν το φαντάζονται. Ακόμα και να μην κάνω εγώ τίποτα θα έρθει κάποιος άλλος και μετά από αυτόν κι άλλος. Το ίδιο το e-shop με την συμπεριφορά του πρέπει να καταλάβει πως έχει αρχίσει εδώ και κάτι μήνες η αντίστροφη μέτρηση του. Εγώ θα κάνω τον αγώνα μου και θα μειώσω όσο μπορώ τους πελάτες τακτικούς και μη του e-shop. Εγώ το είχα πει από την αρχή. Για καλό δικό τους να με κάνουν να μείνω ευχαριστημένος αλλά αυτοί με δουλεύανε διαρκώς. Τώρα ήρθε η σειρά μου νομίζω. ΜΑΖΕΥΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ Η ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ E-SHOP, ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.
Exoskeletor Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 den katalabeno poio eine to problhma sou mafia_omerta.. sou eipan pos tha paroun thn mhtrikh sou apo to spiti sou tsampa kai telika se "eklepsan"?? sou eipan pos gia na sthn ksanasteiloun den tha plioroseis metaforika kai telika pliroses?? Den mporeis na ksereis esy ean argise h mhtrikh na erthi logo tou e-shop. h antiprosopia mporei na argise na thn girisi. kai ean egine etsi ayto, tha argouse to idio apo opoiodipote magazh na thn eixes parh.
Mafia_Omerta Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 den katalabeno poio eine to problhma sou mafia_omerta.. sou eipan pos tha paroun thn mhtrikh sou apo to spiti sou tsampa kai telika se "eklepsan"?? sou eipan pos gia na sthn ksanasteiloun den tha plioroseis metaforika kai telika pliroses?? Ναι μου τα είπαν.Για να την στείλω με κορόιδεψαν δεν με έκλεψαν. Στην αρχή μου είπαν πως δεν φταίνε αυτοί αλλά μισά μισά και είπα ΟΚ. Μετά όταν τους τα έχωσα μου είπαν πως έκαναν λάθος και έπρεπε αυτοί να πληρώσουν τα μεταφορικά αλλά έγινε μπέρδεμα με ένα αυτόματο σύστημα. Για να μου τα στείλουν μου είπαν με δικά τους μεταφορικά και αυτά δεν τα πλήρωσαν γιατί βλέπεις το e-shop είναι φτωχό και δεν έχει χρήματα να πληρώσει ενώ εγώ έχω. Den mporeis na ksereis esy ean argise h mhtrikh na erthi logo tou e-shop. h antiprosopia mporei na argise na thn girisi. kai ean egine etsi ayto, tha argouse to idio apo opoiodipote magazh na thn eixes parh. Αν τους πίεζαν όσο έπρεπε θα είχα την μητρική μου και ακόμα δεν τους έχει επιστρέψει γιατί είναι βλάκες και αυτοί και η αντιπροσωπία. Αντικατάσταση έγινε και πρόβλημα δεν έχω γιατί πείρα ένα πολύ καλύτερο Μ/Β με χρέωση διαφοράς. Από μαγαζί της περιοχής μου γίνετε άμεση αντικατάσταση και δεν περιμένω καθόλου και αυτά τα είπαμε. Στο e-shop πήγα γιατί η μητρική ήταν 10 ευρώ φθηνότερη ενώ τώρα μου βγήκε 10 ευρώ ακριβότερη.
Exoskeletor Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 thn mhtrikh thn esthles apo thn arxh gia antikatastash h sou eipa meta pos telika tha thn antikatasthsoune? ean ontos pige apo thn arxh sto e-shop gia antikatastash eprepe na ginei thn allh hmera. to oti tous ta exoses kai meta sou eipan oti telika aytoi eprepe na plirosoun.. periergo mou akougete. tous eferes fenete se duskolh thesh giayto sto eipan ayto. Pantos gia thn apostolh ths mhtrikhs pali se sena, ayto pou kanane dixnh pos den exoun kalh organosh.exei ginei kai se allous ayto?
Mafia_Omerta Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 Τους πίεζα πολύ και στο τέλος μου είπαν να μου επιστρέψουν τα χρήματα για να μην περιμένω άλλο εγώ. Σαφώς και δεν ήταν αυτός ο σκοπός τους. Ο σκοπός τους ήταν να σταματήσω να τους πρήζω. Περίμενα 2 μέρες και τα χρήματα δεν μπήκαν στην τράπεζα και έκανα πρόταση για αντικατάσταση και αυτοί συμφώνησαν. Τότε κανονίσαμε και τους ρώτησα πια θα είναι η διαφορά που θα πληρώσω στην Γ.Τ.; Και αυτός μου είπε 28 ευρώ. Τον ρωτάω δεν θα πληρώσω μεταφορικά όπως είπαμε έτσι; Βεβαίως μου λέει. Πάω να πάρω την μητρική και μου λέει 35.50. Γι' αυτό σου λέω με κορόιδεψαν και δεν έχουν καμία δικαιολογία. Μέχρι και στην απόδειξη φαίνεται που μου χρέωσαν τα μεταφορικά. Αυτό δεν ξέρω αν έχει γίνει και σε άλλους αλλά μου είπαν να μου επιστρέψουν ακόμα και τα μεταφορικά για να τους πάει. Από εδώ και πέρα να ξέρετε κι εσείς να απαιτείται να τα πληρώνουν αυτοί. Ότι τους στρίμωξα είναι αλήθεια γιατί σχεδόν μέρα παρα μέρα για μια εβδομάδα τους τα έχωνα και τους απειλούσα γιατί δεν μου απαντούσαν. Ξέχασα να πω πως μου έκαναν πρόταση επιστροφής χρημάτων όταν τους είπα πως πείρα μια φορά στην InfoQuest και αν δεν βρούνε κάποια λύση θα ξαναπάρω γιατί την πρώτη φορά το τεχνικό τμήμα είχε κλείσει.
panxris Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 Μέχρι πρόσφατα ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Έδινα πάντα τις παραγγελίες ηλεκτρονικά και μέσα σε δύο το πολύ μέρες τις είχα στα χέρια μου.ΟΜΩΣ' date=' παρήγγειλα μία ψηφιακή της CANON (660?), ήρθε κανονικά αλλά με μοναδικό manual στα γερμανικά! Τους πήρα τηλ, τους έστειλα e-mail και αφού αγανάκτησα, το μόνο που μπορούσαν να κάνουν ήταν να μου στείλουν το αγγλικό manual σε pdf από το site της CANON (άρα έπρεπε να τυπώσω και τις 200 τόσες σελίδες). Φταίει λέει, το γεγονός ότι κάνουν ανεξάρτητη εισαγωγή. Και ο Κωτσόβολος κάνει ανεξάρτητη εισαγωγή, φροντίζει όμως να έχει, έστω και σε φωτοτυπία manual στα Ελληνικά ακόμα και για το πιο ευτελές walkman. Έστω ότι ξεχνάμε το γεγονός ότι είναι υποχρεωμένοι δια νόμου να πουλάνε προϊόντα με ελληνικό manuαl, έστω οτι ξεχνάμε ότι αφού κάνουν ανεξάρτητη εισαγωγή θα μπορούσαν τουλάχιστον να εισάγουν την φωτογραφική με αγγλικό manual (η μηχανή είναι made in UK και το κουτί ακόμα ήταν στα Αγγλικά), δεν θα ξεχάσω όμως την αντιμετώπιση, ότι με γράψανε στα αμελέτητα και δεν ζήτησαν ούτε συγνώμη για την ταλαιπωρία. Υπόψιν μέχρι τώρα ήμουν κατευχαριστημένος με το e-shop και μάλιστα το προωθούσα σε αρκετούς φίλους και συναδέλφους, και παρόλο που έχει πολύ δελεαστικές τιμές, no more.[/quote'] Diavase merikes selides pio pisw na deis oti epatha akrivws ta idia me ena asyrmato thlefwno Siemens.To thewroun fisiologiko kai anef shmasias (sto thlefwno vevea eixan th "dikaiologia" oti exei poly aplh xrhsh ,sthn camera omws KATI TETOIO DEN ISXYEI OUTE KATA DIANOIA,EPREPE NA EPIMEINEIS OPWS EGW KAI NA TOYS KRAKSEIS EVGENIKA DEIXNONDAS OTI GNWRIZEIS TA DIKAIWMATA SOU).Eftyxws se mena dexthkan epistrofh me DIKA TOYS EKSODA parakalw..... OMWS Exoun perasei 10 meres k akoma lefta de mou valan sto logariasmo.Exw thn tyxh na perasw sthn ethnikh trapeza me ton prosfato diagwnismo toy ASEP me apotelesma na vlepw to logariasmo mou (ethnikhs) ana pasa stigmh kai na gnwrizw oti to e-banking xrhsimevei sthn AMESH pragmatpoihsh synalagwn.Afou me ta xilia zoria epiasa grammh xthes mou lene oti me exoun "proothisei" (kanonika omws) ap tis 12 toy mhnos (22 exoume) ki oti "avrio-methavrio" ta lefta tha boun. Sou vgazoun loipon thn pisth k ena stadio prin pas k toys rikseis molotov kanoun afto pou ofeiloun.Etsi mou kanan kai me to xalasmeno LG CD-RW padws.....
Mafia_Omerta Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 Να που βγαίνω αληθινός. Πέστα ρε φίλε. Κάποιοι λένε πως είναι επαγγελματίες. Αν αυτοί ονομάζονται επαγγελματίες εγώ είμαι μερικά στάδια ανώτερος από αυτούς.
REDBOUL Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 Loipon na sas pw periptwsi poy etyxe se kolito moy: Eixe agorasei mitriki kai cpu kai alla polla amd 64bito toy ta esteilan xania,me antikatavoli,Agora mesw email. ws ekei ola kala.Aytos feygei agglia ta pernei ekei xwris na ta exei dokimasei.4 meres meta apo agora paei na ta valei mprosta den anave.Pairnei thl amesws to eshop(mesw skype akoyga kai gw thn synomilia) kai toys enhmerwnei pws tha simplirwsei to rma sto site toys tha toys ta steilei apo agglia me courrier me dika toy eksoda.Meta apo erwtisi(mia gynaika htan an den kanw lathos i antras) ton diavevaiwnei pws tha toy tin steiloyn pisw stin agglia me dika toys eksoda.Simeiwsi (den eixe perasei oyte vdomada apotan ta xe paraggeilei.Ftiaxnei to rma kai vazei dieythinsh klp agglia.Meta apo poly kairo kai enw evlepe apo to site oti h mobo exei fygei gia na paei se ayton den toy xe erthei tpt.Pairnei loipon thl thn geniki taxydromiki,ayth den iksere tpt,telika to dema to eixe ayth 5 meres kai htan afimena sta xania,me dieythinsh gia na stalei sto spiti twn gwniwn toy,opws kai egine. Ton koroidepsan kanonika giati meta oi goneis toy anagkastikan na thn steiloyn me taxydromeio apo xania klp.Afiste poy xreiastike na perimenei,afiste to oti plirwse ta malia ths kefalis toy se thl kai taxydromeio,mporeitai na moy peite an exoyn DIKAIWMA na kratane ta stoixeia toy(apo thn prwti agora poy eixe kanei) afoy aytos DEN einai melos toy site,kai sto RMA eixe dwsei ta stoixeia apo Agglia? To paidi einai xamilwn tonwn kai an kai toy to proteina den ithele na toys kanei fasaria.. Pantws mporei na xei apo tis poio kales times to eshop ton pelati omws ton exoyn grammeno apo ti fenetai sta .... Dld poia einai i politiki, de mas noiazei na xasoyme ena pelati gia merika eyrw?Wraia politiki...
burnin Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 pantos ego paidia 2 fores ekana pare dose me eshop ka iitan apsogoi. vevaia ego meno athina opote..... elpizo na veltiothoun....
Mafia_Omerta Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 Κοίταξε, δεν φταίνε αυτοί που έχουν κάποια προϊόντα χαλασμένα στο maximum. Φταίει και η αντιπροσωπεία. Αυτοί όμως είναι άντε μην αρχίσω πάλι. Σεβασμός προς τον πελάτη 0. Όλα καλά για να πουλήσουν. Για επιστροφή όμως; Είναι πως θα σου τύχει. Αν σου τύχει χαλασμένο από το e-shop κάηκες. Θα πληρώσεις τα μαλλιά της κεφαλής σου και θα περιμένεις ποιος ξέρει πόσο. Τα άτομα είναι ανεύθυνα και όλοι τους ερασιτέχνες. Πήγαινε καλύτερα στον πωλητή της γειτονιάς σου και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
szaf Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2005 Loipon na sas pw periptwsi poy etyxe se kolito moy: Eixe agorasei mitriki kai cpu kai alla polla amd 64bito toy ta esteilan xania' date='me antikatavoli,Agora mesw email. ws ekei ola kala.Aytos feygei agglia ta pernei ekei xwris na ta exei dokimasei.4 meres meta apo agora paei na ta valei mprosta den anave.Pairnei thl amesws to eshop(mesw skype akoyga kai gw thn synomilia) kai toys enhmerwnei pws tha simplirwsei to rma sto site toys tha toys ta steilei apo agglia me courrier me dika toy eksoda.Meta apo erwtisi(mia gynaika htan an den kanw lathos i antras) ton diavevaiwnei pws tha toy tin steiloyn pisw stin agglia me dika toys eksoda.Simeiwsi (den eixe perasei oyte vdomada apotan ta xe paraggeilei.Ftiaxnei to rma kai vazei dieythinsh klp agglia.Meta apo poly kairo kai enw evlepe apo to site oti h mobo exei fygei gia na paei se ayton den toy xe erthei tpt.Pairnei loipon thl thn geniki taxydromiki,ayth den iksere tpt,telika to dema to eixe ayth 5 meres kai htan afimena sta xania,me dieythinsh gia na stalei sto spiti twn gwniwn toy,opws kai egine. Ton koroidepsan kanonika giati meta oi goneis toy anagkastikan na thn steiloyn me taxydromeio apo xania klp.Afiste poy xreiastike na perimenei,afiste to oti plirwse ta malia ths kefalis toy se thl kai taxydromeio,mporeitai na moy peite an exoyn DIKAIWMA na kratane ta stoixeia toy(apo thn prwti agora poy eixe kanei) afoy aytos DEN einai melos toy site,kai sto RMA eixe dwsei ta stoixeia apo Agglia? To paidi einai xamilwn tonwn kai an kai toy to proteina den ithele na toys kanei fasaria.. Pantws mporei na xei apo tis poio kales times to eshop ton pelati omws ton exoyn grammeno apo ti fenetai sta .... Dld poia einai i politiki, de mas noiazei na xasoyme ena pelati gia merika eyrw?Wraia politiki...[/quote'] Παιδιά, ψυχραιμία. Δε νομίζω να οφείλει να ανάλαβει το e-shop έξοδα μεταφορικών για την Αγγλία..για την Ελλάδα που είχε υποχρέωση να το κάνει το έκανε. Απο κει και πέρα, προσωπικά έχω παραγγείλει πάνω από 10 φορές πράγματα και δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Ακόμα και χτες που πήρα τηλ, δεν περίμενα ούτε λεπτό, το σήκωσαν αμέσως. Και μάλιστα έχουν δεχθεί πολλές φορές να μου στείλουν κάποια πράγματα με μεταφορική που εγώ επέλεξα (δε νομίζω να γίνεται παντού αυτό). Απο κει και πέρα, ένα μαγαζί είναι, δεν το γουστάρετε, δε ψωνίζεται..Είναι επιλογή σας αν θα πάρετε κάτι από το e-shop με την καλύτερη τιμή στην Ελλάδα, ή από κάπου αλλού πληρώνοντας το αρκετά περισσότερο. Απο κει και πέρα, το να βγαίνετε τα ίδια άτομα και να το κράζετε συνεχώς δεν μπορώ να καταλάβω σε τι ωφελέι..Φιλικά πάντα
galanta Δημοσ. 23 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2005 Παιδιά, παρακολουθώ το θέμα, κάποια στιγμή είχα αναφέρει εν συντομία τι έπαθα εγώ, αλλά με όσα διαβάζω αποφάσισα να γίνω πιο αναλυτικός. Στα μέσα Νοεμβρίου του 2004 παρήγγειλα τα ηχεία Megaworks 2.1, με 150 ευρώ περίπου. Στην αρχή μου είπαν ότι θα έρθουν σε 3 μέρες. Να μη φλυαρήσω για το πώς και το γιατί, τα πήρα στις 15 Δεκεμβρίου! Να η πρώτη πατάτα. Ακολούθως. Τα ηχεία δε δούλευαν καθόλου. Τα δοκίμασα σε πολλούς υπολογιστές, dvd players, mp3 players, τα πάντα, με ψηφιακό ήχο, με αναλογικές συνδέσεις, με ό,τι θέλετε. Δεν έβγαζαν ποτέ τους ήχο. Ούτε κατά το ελάχιστο. (και μιλάμε για 300Watt RMS) Μέχρι τότε είχα κάνει 5-6 παραγγελίες, όλα είχαν πάει καλά. Ήταν η πρώτη φορά που είχα ελαττωματικό προϊόν. Μιλώ στο τηλέφωνο μαζί τους. Ακολουθώ πιστά τη διαδικασία επιστροφής, με τα RMS κλπ. Η διαδικασία ξεκίνησε στις 18 Δεκεμβρίου, κάτι που πιστοποιείται και από το online σύστημά τους. Από τότε, συνέβησαν διάφορα τραγελαφικά πράγματα. Μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου δεν είχαμε καμία επικοινωνία. Στέλνω email. Τίποτα. Παίρνω τηλέφωνο. 20-30 λεπτά αναμονή, πέφτανε οι γραμμές του service. Έπαιρνα στη γραμματεία, έβγαιναν οι πωλήσεις (πάντα μετά τις 3 το μεσημέρι) και μου έλεγαν να αφήσω το όνομά μου για να με πάρουν αυτοί, διότι έχουν πολλή δουλειά λέει. Πρέπει να άφησα το όνομά μου περίπου 6-7 φορές. Όσο πήραν εσάς άλλο τόσο πήραν εμένα! Κάποια στιγμή, στις 20 Ιανουαρίου, μιλώ με κάποιον από τις πωλήσεις. (για το σέρβις δεν το συζητάμε) Του εξηγώ την όλη ιστορία. Την ίδια στιγμή, η εξέλιξη της παραγγελίας στο online δείχνει ότι τα προϊόντα έχουν αποσταλεί στην αντιπροσωπεία. Με βάζει στο περίμενε και μου λέει ότι θα με πάρει αυτός σε λίγο. Κλείνουμε. Δεν παίρνει. Την άλλη μέρα ξανά εγώ. Ζητώ τον ίδιο από τις πωλήσεις. (οι πωλήσεις απαντάνε αμέσως, γιατί άραγε) Του θυμίζω, μου ζητά συγνώμη. Του λέω ότι καταλαβαίνω ότι μερικές φορές οι αντιπροσωπείες καθυστερούν (βλέπετε ήθελα να δείξω και κατανόηση από μόνος μου) αλλά θα περίμενα τουλάχιστον ένα ενδιαφέρον από μέρους τους, να μου πουν τι γίνεται. Ζητά χίλια συγνώμη, μου δίνει χίλια δίκια και μου υπόσχεται ότι από εδώ και πέρα θα αλλάξουν όλα για μένα. Με πείθει με το πάθος του. Και το καλύτερο το φυλά για το τέλος. Ότι δηλαδή δεν τα έχουν πάρει ακόμα!!! Ο ψεύτης ο ψεύταρος, είπε ότι δεν τα είχαν πάρει ακόμα. Εγώ φυσικά πήρα τηλέφωνο στη μεταφορική και μου είπε ότι η παραλαβή των ηχείων έγινε στις 20 Δεκεμβρίου του 2004. Ακούσατε ακούσατε, 20 Δεκεμβρίου!!!! Τέλος πάντων. Μου υπόσχεται να διερευνήσει το θέμα και να μου πει. Θα περιμένω, του λέω. Περίμενα περίμενα περίμενα. Περίμενα κάπου 10 μέρες. Με το που μπαίνει ο Φεβρουάριος ξανατηλεφωνώ. Αδύνατον στο σέρβις, ξανά στη γραμματεία, ξαναβγαίνουν οι πωλήσεις. Μιλώ με άλλον. Του ξαναλέω την ίδια ιστορία. Να αφήσω λέει όνομα να με πάρουν. "Αλτ!" του λέω (τρόπος του λέγειν, δεν είπα αλτ), το έχω αφήσει 10 φορές, δε με έχετε πάρει ποτέ, αδιαφορείτε εντελώς, θα με χάσετε από πελάτη, έχω ξαναπάρει τόσες φορές κλπ κλπ, λέει ότι το βλέπει ότι έχω ξαναπάρει και συγνώμη κλπ κλπ. Του λέω ότι θέλω το όνομα του υπεύθυνου που ασχολείται και ένα τηλέφωνο για να μιλήσω. Πάει να πει ότι πρέπει να ξαναπάρω και να πατήσω το 2 στο αρχικό μήνυμα. Αστείο. Του ξαναλέω ότι δεν απαντάνε ποτέ και ότι πρέπει κάποιος από το e-shop, που εμένα δε με νοιάζει αν είναι πωλήσεις, σέρβις ή γραμματεία, να αναλάβει επιτέλους μια ευθύνη γι' αυτή την απαράδεκτη συμπεριφορά. Και τότε μου λέει ότι στέλνει email εκείνη τη στιγμή στον υπεύθυνο, με τα στοιχεία μου για να δει την υπόθεση. Ακου΄στε ρε παιδιά πράγματα. Κι εγώ τι του λέω. Μη στέλνετε λέω email, έχω στείλει και email πολλές φορές, δε μου απαντά κανένας. Όχι μου λέει, τώρα στέλνω λέει εσωτερικό με ένδειξη επείγον και σίγουρα θα το διαβάσει. Κι εγώ ξαναρωτώ: δηλαδή τα εσωτερικά τα διαβάζετε αλλά των πελατών σας όχι; Ε τι να πει κι εκείνος τότε. Στο τέλος μου λέει ότι θα το κοιτάξει και αυτός και ότι μου υπόσχεται (!!!) ότι όταν επιβεβαιώσει ότι τα ηχεία ήταν χαλασμένα θα μου στείλουνε καινούργια διότι αρκετά με ταλαιπώρησαν. Μακάρι λέω και κλείσαμε. Τις επόμενες 7 μέρες δεν επικοινώνησε κανένας μαζί μου. Σε όλο αυτό το διάστημα εγώ έστελνα και email. (από την αρχή εννοώ) Περίπου στις 10 Φεβρουαρίου ξανατηλεφωνώ. Ξανά πωλήσεις, ξανά η ίδια ιστορία, ξανά σε άλλον, κλπ κλπ κλπ. Μετά από όσα του είπα για την αδιαφορία τους και ότι όταν είναι να αγοράσουμε είναι οι καλύτεροι αλλά μετά οι χειρότεροι κλπ, πάντα ευγενέστατος εγώ, στο τέλος μου είπε να περιμένω μέχρι την Πέμπτη (τότε) και αν δεν είχαν νέα, θα μου επέστρεφαν τα λεφτά. Λέω οκ, θα σας πάρω την Πέμπτη. Λέει όχι, να στείλω email διότι αυτός θα μιλήσει με τον υπεύθυνο και μου έδωσε και όνομα και κινητό του υπεύθυνου, τόσο πολύ καλός ήτανε! Φτάνει λοιπόν η Πέμπτη, τους στέλνω email, τους λέω να μου δώσουν τα λεφτά πίσω όπως οι ίδιοι είπανε, και τους είπα να μου το επιβεβαιώσουν με email ή τηλέφωνο για να μην ασχολούμαι άλλο. Φυσικά, ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Μετά από άλλη μια εβδομάδα, και αφού έστειλα το ίδιο email 5 φορές, μία κάθε μέρα, ξανατηλεφωνώ. Εξοργισμένος ζητώ να μιλήσω με τον υπεύθυνο, και μάλιστα απειλώ ότι θα τον πάρω και στο κινητό διότι το έχω. Μου λένε να αφήσω στοιχεία και να με πάρουν. Τους είπα ότι αν δε με πάρουν θα πάρω στο κινητό και έκλεισα. Μετά από περίπου μισή ώρα να το τηλεφώνημα. Ποιο είναι το ωραίο. Ότι εκείνη τη μέρα είχανε στείλει τα ηχεία πίσω σε μένα! Το πιο ωραίο ποιο ήτανε; Ότι όπως μου είπε ο υπεύθυνος, η Creative τα έδωσε πίσω με την ένδειξη 'Καμία βλάβη' και ότι κακώς τα είχα στείλει διότι ήταν οκ. Τότε του λέω εγώ αδύνατον, διότι τα δοκίμασα σε πολλές συσκευές και ότι δεν είμαι άσχετος να μην ξέρω να εγκαταστήσω ένα ζευγάρι από ηχεία, διότι κάτι τέτοιο υπαινίχθηκε. Πρόσθεσα μάλιστα ότι είμαι απόφοιτος Πολυτεχνείου Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πατρών, με Μεταπτυχιακό σε αντικείμενο Πληροφορικής επίσης, και ότι αν δεν μπορώ να κάνω δυο καλά ηχεία να δουλέψουν, τότε μάλλον έχασα το χρόνο μου 7 χρόνια. Και μου λέει ε ναι δε λέμε αυτό, αλλά η αντιπροσωπεία ξέρει καλύτερα. Σύμφωνοι του λέω, αν και ξέρω πώς τα ελέγχουν κι εκεί. Αλλά να σας ρωτήσω κάτι άλλο, του λέω. Καλά η αντιπροσωπεία. Ο δικός σας τεχνικός έλεγχος, που σύμφωνα με το online σας έγινε στις 31/01/05 22:57 (νύχτα τα ελέγχουν ρε παιδιά τι αποτέλεσμα έδειξε;; Και μου απαντά με περισσή αναισθησία ότι δεν τα ελέγχουν τα προϊόντα σε αυτές τις περιπτώσεις!! Και καλά του λέω. Άντε δεν το έλεγξες στην αρχή. Όταν σας το έστειλαν πίσω και εγώ έλεγα ότι δε δουλέυουν και η αντιπροσωπεία ότι δουλεύουν, γιατί δεν μπήκατε στον κόπο να τα ελεγξετε; Η ηλίθια απάντηση ήρθε μετά: Επειδή δε θέλαμε να σας καθυστερήσουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Χα χα χα χα. Τέλος πάντων. Του είπα και για τις υποσχέσεις για τα λεφτά πίσω κλπ και ότι φοβάμαι ότι δε θα δουλεύουν τα ηχεία διότι τα δοκίμασα κλπ κλπ. Με καθησύχασε και μου είπε αν έχουν πρόβλημα να τους ξαναπάρω. Σώθηκα, είπα από μέσα μου. Πώς τα στείλατε; Με Γενική Ταχυδρομική, όπως κάθε φορά που επιστρέφουμε προϊόν, εκτός αν θέλετε διαφορετικά οπότε θα πληρώσετε κλπ. Όχι λέω, Γενική ταχυδρομική είναι οκ. Αυτό στις 25/2/2005. Από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση από γενική ταχυδρομική. Τηλεφωνο στο τηλέφωνο τίποτα. Και με παίρνουν τηλέφωνο στις 10 Μαρτίου από μια μεταφορική της Αλεξανδρούπολης, όπου διαμένω, ότι έχει έρθει ένα δέμα από Αθήνα. Οι καράγυφτοι του e-shop τα έστειλαν με μεταφορική για να γλιτώσουν έξοδα. Ξανά εγώ εκεί. Τα πήρα. Τα έβαλα. Δε δούλεψαν. Δε δουλεύουν παιδιά αυτά τα ηχεία! Προκαλώ οποιονδήποτε να τα δοκιμάσει οπουδήποτε. Αν δουλέψουν του τα χαρίζω. Τώρα θα τους πάρω τηλέφωνο. Θα φάνε πολύ βρίσιμο αυτή τη φορά, διότι όσο ήμουν ευγενικός δεν κέρδισα τίποτα. Σε όλα τα παραπάνω, δεν αναφέρθηλα ποτέ στη φασαρία ξεπακεταρίσματος και ξαναπακεταρίσματος αυτών των γιγάντιαίων ηχείων. Συγνώμη για το μέγεθος του μηνύματος!
predator Δημοσ. 23 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2005 παιδιά σήμερα θυμήθηκαν μετά από έναν μηνα που έχουν παραλάβει ένα dvd-rom που τους είχα στείλει με rma να με πάρουν τηλέφωνο και να μου πουν ότι και καλά ο λογαριασμός που τους έστειλα ήταν λάθος!!! και καλά έλειπε ένα ψηφίο!!! έλεος!!! πιο νωρίς δε μπορούσαν να με παρουν τηλέφωνο? πάντως είμαι σίγουρος πως το έστειλα ok το νούμερο. τους το ξαναέδωσα και για να δούμε... δειτε χαλι: Υποβολή Service 15/02/05 11:31 Εγκριση Αποστολής Προϊόντων 15/02/05 11:31 Παραλαβή Προϊόντων 28/02/05 21:18 Τεχνικός Έλεγχος Προϊόντων 02/03/05 20:58 Αποστολή Προϊόντων προς Αντιπροσωπεία 02/03/05 20:58 Παραλαβή Προϊόντων από Αντιπροσωπεία σε εξέλιξη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.