Προς το περιεχόμενο

Eshop: ΔΕ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ


rafraf24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ειλικρινά δεν μπορώ να τους καταλάβω.

Την μια σου απαντάνε σε όλα τα e-mail και όλα είναι ΟΚ και από την άλλη σε αφήνουν να σπας τα νεύρα σου.

  • Απαντ. 499
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Φίλε Panxris,

 

Δυστυχώς βλέπω ότι τα προβλήματά σου με το eshop συνεχίζονται.

 

Δε ξέρω πιος έχει δίκιο σε αυτή τη περίπτωση (στη προηγούμενη με το CD-R είχα καταλάβει ότι το δίκιο ήταν με το μέρος σου). Παρόλα αυτά επειδή κατά κανόνα "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" παραθέτω αποσπάσματα από τον νόμο 2251-94 Περι προστασίας των καταναλωτών.

 

ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ - ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Άρθρο 2 - Γενικοί όροι των συναλλαγών - Καταχρηστικοί γενικοί όροι

 

1. Όροι που έχουν διατυπωθεί εκ των προτέρων για απροσδιόριστο αριθμό μελλοντικών συμβάσεων (γενικοί όροι των συναλλαγών) δεν δεσμεύουν τον καταναλωτή, αν κατά την κατάρτιση της σύμβασης τους αγνοούσε ανυπαιτίως και ο προμηθευτής δεν του υπέδειξε την ύπαρξη τους ή του στέρησε τη δυνατότητα να λάβει πραγματική γνώση του περιεχομένου τους.

 

3. Έντυποι γενικοί όροι συναλλαγών εκτυπώνονται ευανάγνωστα σε εμφανές μέρος του εγγράφου της σύμβασης

 

5. Κατά την ερμηνεία των γενικών όρων συναλλαγών λαμβάνεται υπόψη η ανάγκη προστασίας του καταναλωτικού κοινού. Γενικοί όροι συναλλαγών που διατυπώθηκαν μονομερώς από τον προμηθευτή ή από τρίτο για λογαριασμό του προμηθευτή, σε περίπτωση αμφιβολίας ερμηνεύονται υπέρ του καταναλωτή.

 

7. Σε κάθε περίπτωση, καταχρηστικοί είναι ιδίως οι όροι που:

β) περιορίζουν τις ανειλημμένες συμβατικές υποχρεώσεις και ευθύνες των προμηθευτών,

ζ) επιφυλάσσουν στον προμηθευτή το δικαίωμα να κρίνει μονομερώς αν η παροχή του είναι σύμφωνη με τη σύμβαση,

η) επιφυλάσσουν στον προμηθευτή το απεριόριστο δικαίωμα να ορίζει μονομερώς το χρόνο εκπλήρωσης της παροχής του,

θ) ορίζουν ότι η παροχή δεν είναι υποχρεωτικό να ανταποκρίνεται στις ουσιώδεις, για τον καταναλωτή, προδιαγραφές, στο δείγμα, στις ανάγκες της ειδικής χρήσης, για την οποία την προορίζει ο καταναλωτής και την οποία αποδέχεται ο προμηθευτής ή στο συνηθισμένο προορισμό της,

ι) επιτρέπουν στον προμηθευτή να μην εκτελέσει τις υποχρεώσεις του χωρίς σπουδαίο λόγο,

ιβ) περιορίζουν την ευθύνη του προμηθευτή για κρυμμένα ελαττώματα του πράγματος,

ιγ) αποκλείουν ή περιορίζουν υπέρμετρα την ευθύνη του προμηθευτή,

ιζ) συνεπάγονται παραίτηση του καταναλωτή από τα δικαιώματα του σε περίπτωση μη εκπλήρωσης ή πλημμελούς εκπλήρωσης της παροχής του προμηθευτή, ακόμη και αν τον προμηθευτή βαρύνει πταίσμα,

ιθ) αποκλείουν ή περιορίζουν τη νόμιμη ευχέρεια του καταναλωτή να μην εκτελέσει τη σύμβαση,

κδ) βεβαιώνουν ότι ο καταναλωτής γνωρίζει ορισμένους όρους της σύμβασης ή την κατάσταση των προμηθευόμενων πραγμάτων ή την ποιότητα των υπηρεσιών, ενώ πραγματικά τα αγνοεί,

 

Και ιδιαίτερα ................

 

Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις

 

1. Σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρηση του. Εξαιρούνται τα απλά κατά την κατασκευή, τη χρήση και τη συντήρηση προϊόντα.

 

 

Ο πλήρης 2251/94 :

http://www.efpolis.gr/_database/docuploads/sitefile-19.doc

 

--------

 

Όσον αφορά τα οικονομικά του eshop : Πρόσφατα το eshop ξεκίνησε μια προσπάθεια που που μπορεί να συγκριθεί μόνο με το άλμα του ΠΛΑΙΣΙΟΥ κάπου μεταξυ 95-97 όταν από ένα ακόμα κατάστημα ΗΥ έγινε υπερδύναμη. Έτσι άνοιξε πρόσφατα κατάστημα σε Λάρισα (και νομίζω ότι θα ανοίξει και Θεσαλονίκη). Επίσης έχει ξεκινήσει μια πολύ μεγάλη διαφημιστική καμπάνια και σχεδιάζουν πολύ μεγάλα πράγματα για το μέλλον (Δε λέω ότι θα πιάσουν στα σίγουρα αλλά σίγουρα το eshop έχει πλέον ξεφύγει από την κατηγορία ενός απλού online shop) πάντα στηριζόμενοι στις χαμηλές τιμές. Έτσι προβλέπω ότι μοιραία θα χάσει ίσως κάποιους φανατικούς "περιθοριακούς" / "underground" χρήστες που το προτιμούσαν ίσως επειδή ήταν πρωτοπόρος στα online shops αλλά ελπίζει να καθιερωθεί σε πιο mainstream αγορά και να αποτελέσει αντίπαλο στα μεγάλα πολυκαταστήματα.

Δημοσ.

eixa agorasei polla proionta apo to e-shop kai imoyn eyxaristimenos

tin proigoumeni bdomada eixa paraggilei dvd-r kai me piran til simera gia na moy poun oti den ta exoyn

Δημοσ.

Afou se phran kirille ise!

Egw perimenw thn pistwsh sto logariasmo ths trapezas mou ta 59.01 eyrw pou dwsa gia to thlefwno pandws.....

To kalo ths ypotheshs ine oti vrhka kapoies elleipseis toy siemens kai tha paw gia ena panasonic KX-TCD455 pou ine klaseis anwtero se leitourgies kai 20 eyrw akrivotero apo oteshop

 

DrLo exeis kalh mnhmh vlepw :)

Δημοσ.

Μη νομίζετε ότι όλα αυτά που διαφημίζει στη σελίδα του το eshop τα έχει ετοιμοπαράδοτα (παρότι αυτό αφήνει να εννοηθεί). Προσωπικά είχα άσχημη εμπειρία με LG DVD-RW από το eshop.

 

http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?p=677268#post677268

 

Όταν είχα πάει στα παλιά τους γραφεία στο Μαρούσι για να παραλάβω το 4120 (που αντικατέστησς το 4082 και που αργότερα αντικατέστησα με NEC και γλίτωσα) χρειάστηκε να περιμένω αρκετή ώρα. Στα παλιά τους γραφεία (προφανώς λόγω χώρου) ο υπάλληλος που τηλεφωνούσε στους πελάτες σχετικά με προβλήματα της παραγγελίας τους τηλεφωνούσε μπροστά στους πελάτες που περιμέναν (δεν υπήρχε ξεχωριστό γραφείο) με αποτέλεσμα να μπορεί ο καθένας να ακούει. Καθ' όλη τη διάρκεια που ήμουν εκεί (περίπου 20 λεπτά ίσως και περισσότερο) ο υπάλληλος έπερνε πελάτες και τους έλεγε ότι η μνήμη/vga/HD ή τέλος πάντων κάποιο από τα εξαρτήματα που είχαν διαλέξει στη σύνθεσή τους δεν ήταν διαθέσιμο και τους ρωτούσε αν θα ήθελαν να επιλέξουν κάποιο άλλο (χαρακτηριστικά θυμάμαι κάποιοες μνήμες kingston). Προσωπικά κάτι τέτοιο πιστεύω ότι καταστρέφει την ιδέα του online καταστήματος και γι' αυτό δεν θα έπερνα ποτέ online μια σύνθεση από το eshop παρά μόνο μεμονομένα τεμάχια και μόνο τηλεφωνικά. Επειδή βρίσκομαι στην Αθήνα σε περίπτωση που ήθελα πλήρες PC θα πήγαινα από το μαγαζί για να αποφύγω παρεξηγήσεις.

Δημοσ.
Afou se phran kirille ise!

Egw perimenw thn pistwsh sto logariasmo ths trapezas mou ta 59.01 eyrw pou dwsa gia to thlefwno pandws.....

 

Δε νομίζω ότι θα σου κατατεθούν χρήματα αν κι αυτό μου είπαν κι εμένα όταν δέχθηκαν την επιστροφή. Θα σου γίνει πίστωση από το κατάστημα δηλαδή θα έχεις ένα πιστωτικό υπόλοιπο. Αν πχ είχες αγοράσει το τηλέφωνο με τιμολόγιο θα σου κοπεί πιστωτικό τιμολόγιο κι έτσι στις καρτέλες τους θα φαίνεται ότι σου οφείλουν 59.01 Ευρώ τα οποία θα γλιτώσεις από την επόμενη αγορά σου.

Δημοσ.

lol, gamato to eshop re paidia mhn paraponieste..

 

parhgeila mia 50ada dvds , esteila ena mail gia mia dor8wsh paragelias, perimena apanthsh perimena apanthsh, tpt, pernw thl, mou leei ok h paragelia dior8w8hke, ante lew na doume ti 8a ginei. eimai patra kai tou lew se poss meres 8a einai edw ta dvd?, mou leei se dio treis. ta dvd eftasan meta apo 2 vdomades! den 3erw an ftene elta h eshop to mono pou 3erw einai oti perimena sa mlks, enw telika sto endiameso ema8a apo pou mporw na parw ta TY sthn patra :(

Δημοσ.
Δε νομίζω ότι θα σου κατατεθούν χρήματα αν κι αυτό μου είπαν κι εμένα όταν δέχθηκαν την επιστροφή. Θα σου γίνει πίστωση από το κατάστημα δηλαδή θα έχεις ένα πιστωτικό υπόλοιπο. Αν πχ είχες αγοράσει το τηλέφωνο με τιμολόγιο θα σου κοπεί πιστωτικό τιμολόγιο κι έτσι στις καρτέλες τους θα φαίνεται ότι σου οφείλουν 59.01 Ευρώ τα οποία θα γλιτώσεις από την επόμενη αγορά σου.

 

Ma mou zhthsan fwtotypia apodeikshs me ton arithmo logariasmou panw grammeno!Yparxei i periptwsh na mou kanoun pistwsh gia epomenes agores?To thewrw adianohto,eipame einai ligo argoi kai asindonistoi alla edw milame gia eglimatika lathi an ginei tetoio pragma.O idios sto service mou pe na kanw afta gia na mou epistrafoun ta xrhmata endos hmerwn.Malista mou zhthse arithmo logariasmou pou na ipostirizei e-banking giati aftoi mesw e-banking kanoun tis epistrofes xrhmatwn.Mh vazeis ladi sth fwtia twra pou isixasa!

Δημοσ.

Ok, Sorry man. Δεν το είπα επειδή γνωρίζω κάτι παραπάνω απλά επειδή αυτή είναι η πάγια τακτική των καταστημάτων. Διάβασα ότι σου είχαν επιστραφεί χρήματα και στο παρελθόν. Καλώς τότε.

Δημοσ.

Θα μπορούσε κανένας να μου εξηγήσει γιατί το e-shop έχει τόσο ανεύθυνα άτομα για εργαζόμενους. Τους έστειλα e-mail πριν κάτι μέρες λέγοντας τους με αγνοούν και με πήραν τηλέφωνο για να μου πουν πως δεν είναι έτσι.

Καλά μου τα είπανε και τους είπα εγώ γιατί καθυστερεί έτσι η μητρική μου και μου είπαν πως η InfoQuest κοροϊδεύει αυτούς κι αυτοί με την σειρά τους εμένα.

Είδατε απάντηση;

Τέλος πάντων στο τέλος είπαμε να τους πάρουνε εκείνοι τηλέφωνο και να δούνε τι γίνετε και την επόμενη μέρα θα με πάρουν τηλέφωνο ή θα μου στείλουν e-mail. Η επόμενη μέρα ήταν την Πέμπτη και δεν πήραν ούτε τηλέφωνο ούτε έστειλαν e-mail.

Τους στέλνω την Παρασκευή e-mail να τους το θυμίσω και πήγαν να μου τη βγουν κιόλας ότι τάχα τους καταπιέζω και θα μου πουν την ώρα που μου είπαν(την προηγούμενη ημέρα δηλαδή). Τώρα τους έχω στείλει ποιος ξέρει πόσα e-mail αλλά σε κανένα δεν έχω πάρει απάντηση.

Α και κάτι άλλο. Ο billpeppas είχε πει πως μέσα σε ένα μήνα θα έχω την μητρική και τον επεξεργαστή μου πίσω, ο μήνας πέρασε και το δούλεμα πάει σύννεφο.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Τα ρεμάλια μου είχαν πάρει 11 ευρώ για να τους στείλω την μητρική και τον επεξεργαστή και με το που πάω να τα παραλάβω από Γενική ταχυδρομική βλέπω πως μου βάλανε άλλα 7.50 ευρώ μεταφορικά.

Φτού σας σκουπίδια.

 

Το μόνο καλό ήταν πως μου αντικατέστησαν την μητρική με μια άλλη.

Όταν τους έστειλα e-mail για να τους πω πόσο μ@λ@κες είναι αυτοί και το κατάστημά τους μου απάντησε ο κύριος πως θα θέλει να πιστεύει ότι τα λόγια μου για το κατάστημά τους είναι λόγια θυμού. Μετά μου έγραψε να του δώσω τραπεζικό λογαριασμό για να μου στείλει τα λεφτά πίσω.

 

Σαφώς και ας δεν έχω πολλά χρήματα δεν έπεσα στο επίπεδο τους και δεν έδωσα ούτε λογαριασμό ούτε τίποτα. Δηλαδή κάνει απανωτές τις ακυριές και μετά σου λέει έκανα λάθος;

Ε όχι ρε μεγάλε αυτό είναι κοροϊδία.

 

Και άλλο για να ξέρετε πώς να τους κάνετε να απαντάνε στα e-mail σας. Ποτέ μα ποτέ να μην τους μιλάτε ευγενικά γιατί θα κάνετε το μέγα λάθος. Εγώ όταν το έκανα αυτό δεν έπαιρνα απάντηση παρα μόνο όταν τους απειλούσα με διάφορα όπλα που είχα στα χέρια μου.

 

Sorry στους Moderators για τον τρόπο που μιλάω αλλά κάποιος κάποτε πρέπει να τα πει έξω από τα δόντια χωρίς να φοβόμαστε τα μεγάλα καταστήματα. Πάρτε κάτι από κάποιο μικροκατάστημα και θα είστε σίγουροι για την ταχεία εξυπηρέτηση σας για τον ένα και μοναδικό λόγο. Δεν έχουν ψωνιστεί όπως στο e-shop.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...