Προς το περιεχόμενο

Eshop: ΔΕ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ


rafraf24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

giati diladi panta apo ena online katasthma tha exeis ipopsies kai ean pas apto plaisio den tha exeis? den mporo na katalabo to logo. ean den sou aresei h idea pos paragelnhs apto tilefono.. pigene na parageileis apto katasthma tou e-shop na sto dosoun ekeinh thn stigmh. den mporo na katalabo ti pathenete me ta online katasthmata.

  • Απαντ. 499
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Στα μαγαζια δεν συμφερει να παρεις ολοκληρωμενο υπολογιστη αλλα μεμονωμενο hardware, εξαλλου σε μερικα ειδη οι τιμες ειναι σχεδον "fix", ειδικα σε επεξεργατες, μητρικες και καρτες γραφικων και εχουν μικρες αποκλισεις απο ενα online μαγαζι. ΕΕ, το εχω και στο αιμα μου να ειμαι λιγακι ανυπομονος:)

Δημοσ.

Η ζωή από μόνη της είναι ένα ρίσκο διαφορετικά δεν θα είχε νόημα.

 

Στο παρών θέμα αυτή η φράση έρχεται κουτί. Πόσες φορές την έχουμε πατήσει;

Μια εγώ, μια ο rafraf24 και κάποιοι άλλοι οι οποίοι επίσης την πάτησαν από μια φορά. Δεν φταίει το e-shop όμως γιατί δεν κατασκευάζονται εκεί τα προϊόντα.

 

Αν είναι έτσι όπως τα λέγαμε όλοι στην αρχή γιατί δεν βάζουμε όλοι ένα τέλος στην ζωή μας; Ούτε κι εκεί μας έρχονται όλα ρόδινα. Γι' αυτό σας λέω με λίγη προσοχή στην αγορά των προϊόντων σας δεν θα πάθετε τίποτα.

Δημοσ.

Ερωτηση για το e-shop:

Αν θελω να αγορασω κατι μπορω να παω στο μαγαζι να πληρωσω τις μετρητις(ή με καρτα) και να τα παραλαβω απευθειας ή οι αγορες γινονται μονο online??

Δημοσ.
Ερωτηση για το e-shop:

Αν θελω να αγορασω κατι μπορω να παω στο μαγαζι να πληρωσω τις μετρητις(ή με καρτα) και να τα παραλαβω απευθειας ή οι αγορες γινονται μονο online??

 

Φυσικα και μπορεις .Κι εγω πηγα και πηρα πριν ενα μηνα ενα UPS αμμεσα. Το νεο καταστημα ειναι στο Χαλανδρι.:neutral: :neutral:

Δημοσ.
.....Τωρα, εφοσον εσκασε μύτη και το "ιππικό" ....

 

 

Los Klipiticlopos.

 

 

Υ.Γ.Κρίμα,ότι είχα αρχίσει να συμπαθώ το λογικό σου υπόβαθρο.

 

 

Δεν είχα καταλάβει που το πήγαινες.

Δημοσ.

Εχω λυπηθεί ιδιαιτέρως απο το παραπάνω σχόλιο-απάντηση στο αστείο μου.

Απαντηση χωρις λόγο και χωρις ιδιαίτερο νόημα , και μάλιστα απο πολυ ξεχωριστό χρήστη!

 

Ειναι εμφανές πως το φορουμ δεν σηκώνει αστεία. Προσπάθησα πολλές φορές να ελαφρύνω το κλίμα ή να γράψω κάμια "χαριτωμενιά" μπας και γίνει πιο χαλαρή κουβεντούλα , αλλα τιποτε... Η θεραπεία με χάπια για τη δυσκοιλιότητα ισως βοηθήσει, ισως κι οχι... Αυτο δεν ειναι αστείο!

 

Εφόσον λοιπον εγω το "πάω κάπου", παρ' οτι εκατσα σαν ηλιθιος, διάβασα ξανα ΟΛΟ το τοπικ για να γράψω κατι ουσιώδες και παρ' οτι σκέφτηκα δυο πράγματα για να κάνουμε ομορφη και ηρεμη κουβέντα που θα βοηθήσει ολους και απο την άλλη να μη χωριστούμε σε "βορειους & νότιους" αφου ο σκοπος ειναι ιδιος (φτηνες/καλες/γρηγορες αγορές),

 

στο εξης αποφάσισα να απέχω να απαντώ οχι μόνο στο topic αλλα και στο forum γενικότερα. Ορισμένοι "μακάριοι" θα χαρούν που με ξεφορτώθηκαν, ας ειναι...

Ευχαριστω οσους εκαναν πραγματική συζήτηση μαζι μου. ;)

Δημοσ.

Δεν ειναι αναγκαίο να εχει μαγαζι ο red30!

Ακομη κι αν εχει, κατηγοροντας το e-shop σημαινει οτι θα πανε ολοι να ψωνισουν απο το μαγαζι του?

Δημοσ.

Και οσον αφορα το οτι ειναι το ιδιο αν αγορασεις κατι απο Πλαισιο ή απο e-shop, όλοι ξέρουμε οτι το Πλαισιο ειναι ακριβό αλλα αν χρειαστείς αλλαγή στην κάνουν χωρίς δεύτερη κουβέντα, την ίδια στιγμη. (αρκει να εχουν εκει διαθεσιμο το κομματι που θες).

Απλα και ευκολα. Μαλιστα κανουν αλλαγες ακομη κι αν το προιον που επιστρεφεις δεν ειναι ελλατωματικο αλλα απλα δεν σου κανει(φυσικα να μην εχει περασει καιρος απο την ημερομηνια αγορας).

 

Εγω ειχα αγορασει ενα usb video grabber, παω σπιτι, βλεπω οτι απαιτουσε Line in καρτας ηχου, εγω το ηθελα για χρηση σε laptop που δεν εχει Line in, παω την επομενη μερα, το επιστρεφω, παίρνω ενα σκληρο δισκο. Σε λιγα λεπτα ημουν ετοιμος! Διαφορετικα θα ειχα ενα αχρηστο προιον!

 

Το πλαισιο κανει αυτο που κανουν στην ευρωπη, εγγυηση επιστροφής αν δεν μεινει ικανοποιημενος. Μαλιστα καπου ειχα διαβασει-αλλα δεν θυμαμαι που- οτι σε ορισμενους πελατες ειχε επιστρεψει ακομη και χρηματα! Αυτο ειναι εξυπηρετηση πελατων!

Α, μην ξεχασω, και οσα προιοντα εχουν ελληνικη αντιπροσωπεια στην ελλαδα, ειναι αγορασμενα απο αυτην.

 

 

 

Τωρα κανετε τις συγκρισεις με το e-shop....

Ειπαμε εχει καλες τιμες αλλα περαν τουτου...ουδέν?

Δημοσ.
..... Μαλιστα καπου ειχα διαβασει-αλλα δεν θυμαμαι που- οτι σε ορισμενους πελατες ειχε επιστρεψει ακομη και χρηματα!....

 

 

Μπροστά μου,χεράτα,τρακόσια κάτι €βραιόπουλα,στα χέρια του μπαρμπα-Πλάτανου.

Δημοσ.
Τωρα, εφοσον εσκασε μύτη και το "ιππικό" , θεωρω πως ειναι σωστό να μπουν ορισμένα πράγματα στη θέση τους. Θα ηθελα να προτεινω λοιπον, ας μην ειμαστε τόσο ευμετάβλητοι στις κρίσεις μας, δλδ. <<στις 7 τους σκοτώνω, στις 8 τους αγαπάω>> που λέγαν στο χωριό μου. Γιατι τωρα εγινε η δουλειά μας ή ηρθαν τα πράγματα μας, μεθαύριο ομως μπορει να ξαναγίνει η "στραβή" και μετά δεν συμμαζεύεται...

 

Αυτή η σφαίρα πήγαινε για εμένα. Απλός φίλε μου κατάλαβα πως δεν φταίνε οι άνθρωποι του e-shop και αν θες να μάθεις όχι ακόμα δεν τα έχουν πάρει από την αντιπροσωπία και σήμερα σκέφτομαι να τους ζητήσω το τηλέφωνο για να επικοινωνήσω με την αντιπροσωπία. Κι εσύ από ότι κατάλαβα κατάστημα έχεις και δεν θα σ' άρεσε να σου έρθει κάποιος και να σε βρίζει αν φταίει κάποιος άλλος.

Δημοσ.

Λοιπόν.. Είμαι αρκετό καιρό μέλος αυτού του forum.. και με μεγάλη λύπη παρατηρώ ότι κάποια πράγματα παραμένουν "σταθερές αξίες" εδώ μεσα!!

 

Δυστυχώς αυτό που εννοώ είναι από τη μια το "πείσμα και ο φανατισμός".. και από την άλλη η προώθηση κάποιων συμφερόντων!

 

Τι εννοώ.. Το να έχεις ένα μαγαζί.. και να κράζεις ένα άλλο δεν είναι και ότι καλύτερο.. αλλά από την άλλη εφόσον δεν "κάνεις άμεση διαφήμιση" δεν μπορεί να καταδικαστεί κιόλας!!! Το να έχεις κολλήσει με κάτι και να το υπερασπίζεσαι λές και έιναι δικό σου.. και πάλι δεν είναι καλό!! Το να "μισείς" κάτι και να το θάβεις παντού.. και πάλι δεν είναι καλό!!

 

Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι πρέπει να έχουμε ανοιχτά τα μάτια και τα αυτιά μας... και να μην φοράμε παρωπίδες!! Αν μη τι άλλο μεγάλοι είμαστε.. και άλλοι λίγο.. άλλοι πολύ έχουμε όλοι το μυαλό μας για να μπορούμε να κρίνουμε καταστάσεις!! :wink:

 

Στο θέμα "αγορά" πιστεύω ότι ο απόλυτος σκοπός όλων είναι να μην εξαπατηθούν.. καθώς επίσης και να εξυπηρετηθούν σωστά.. :wink: Με βάση αυτό πιστεύω ότι όλοι είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ όταν δεν λάβουν ένα από τα 2 παραπάνω να το αναφέρουν προκειμένου να "ενημερώσουν" και τους υπόλοιπους!! Αλλά μέχρι εκεί.. και όχι να ξεκινάμε πόλεμο γιατί μετά αφήνουμε μόνοι μας το περιθώριο για μεγάλεις "παρεξηγήσεις"...

 

Η προσωπική μου πείρα τόσα χρόνια μου λέει ότι η αγορά έχει πραγματικά "γ@μηθεί".. και προκειμένου να κάνεις την οποιαδήποτε αγορά πρέπει πρώτα να ρίξεις το ψάξιμο της αρκούδας!! Πρακτικά μέχρι πρότεινος αγόραζα αποκλειστικά από το ZeroOne (Θεσσαλονικιός γαρ).. καθαρά και μόνο γιατί είναι δίπλα μου.. πάντα είχε στοκ.. και οι τιμές ήταν πάρα πολύ καλές!! Δυστυχώς όμως τώρα που "αναβαθμίστηκα" πρόσεξα ότι πλέον το στοκ τους έχει εξαφανιστεί... και τα πάντα είναι διαθέσιμα μόνο στην ιστοσελίδα!!! Μετά από αυτό το σοκ.. άρχισα το ψάξιμο και για αλλού!! Βέβαια για εμένα το online shopping δεν λέει (προσωπικό κόλλημα και μόνο) γιατί δεν γουστάρω να δίνω τα στοιχεία μου on-line... και πάντα θέλω να βλέπω με τα ματάκια μου τι πρόκειται να αγοράσω!! Από την άλλη το plaisio έχει το καλό της "ευκολης αντικατάστασης" αλλά λίγοι αναφέρουν ότι πέρα του ότι είναι σχετικά ακριβό.. ΔΕΝ έχει καθόλου ποικιλία... ενώ οι γνώσεις των πωλητών του είναι απειροελάχιστες (το θέμα του σέρβις που προανέφερα).... Για να καταλάβετε (οι "βόρειοι γνωρίζουν") κατέληξα μέχρι και το Ματσούκα ο οποίος είχε και στόκ.. και καλές τιμές... αλλά τρελαίνεσαι να βλέπεις τον άλλον να σου μιλάει λες και σου κάνει χάρη που σου πουλάει...

 

Με απλά λόγια... δεν μπορούμε πλεον να τα έχουμε όλα δικά μας... :wink:

Δημοσ.

Υπάρχει κάποιο e-shop που να μην ζητάει ταυτότητα και ιστορίες σε περίπτωση αγοράς με πιστωτική κάρτα;

Δημοσ.

Το φαινομενο που παρατηρητε τελευταια ειναι οτι τα καταστηματα στοκαρουν ολο και λιγοτερα πραγματα, πιθανων αυτο να ειναι αιτια γιατι η αγορα περναει μια μακροχρονια κριση σε ολα τα ειδη και αυτο εχει και μεγαλο αντικτυπο στον τομεα της Πληροφορικης. Και ετσι που το βλεπω το πραγμα μεχρι το 2010 τα περισσοτερα καταστηματα θα λειτουργουν μονο με το "online" συστημα και το καταστημα θα το εχουν μονο για αναλωσιμα και μικροπραγματα αλλα και για το service.

 

Παντως μερικοι κολοσοι τυποι "Πλαισιο" θα συνεχιζουν να υφιστανται με τη παρουσα μορφη, μην ξεχναμε πως το πλαισιο βγαζει πολλα (Και ισως και τα περισσοτερα) εσοδα απο την γραφιστικη υλη. Και γιαυτιο καθε χρονο ανακοινωνει και αυξημενο τζιρο.

 

Το eshop ειναι απο τα πρωτα online μαγαζια αν δεν κανω λαθος. Ξεκινησε με τις καλυτερες προοπτικες, εστω και αν στην αρχη δεν ειχε μεγαλη ποικιλια προιοντων. Μετα την μεταφορα στον Χαλανδρι εφερε πολλα περισσοτερα πραγματα, εχει καλες τιμες, αλλα "ποναει" πολυ στον τομεα της εξυπηρετησης και του after sales.

 

Αυτο ουσιαστικα ξεκινησε το Online sthn Eλλαδα (Αν κανω λαθος διορθωστε με), και το παραδειγμα του ακολουθησαν και αλλα μετα (Shop21, Infoshop, Mgmanager, Hardshop) και γενικα πιστευω πως θα ανοιξουν πολλα ακομα τετοια μαγαζια, και αυτο ειναι καλο για τον τελικο καταναλωτη γιατι ο μεγαλυτερος ανταγωνισμος σημαινει καλυτερη εξυπηρετηση σε συνδυασμο με χαμηλες τιμες.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...