rafraf24 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Μέλος Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Ευχομαι πραγματικα να αρχιζουν να διορθωνονται λιγακι τα πραγματα, και αν συνεχιστει αυτο, και βελτιωθουν ακομα περισσοτερο, οπως για παραδειγμα να βαλουν στην σελιδα τους οπως σχεδον ολα τα μαγαζια (infoshop, plaisio, shop21) μια ενδειξη για ποια προιοντα ειναι αμεσα διαθεσιμα και αν δεν ειναι σε ποσες μερες περιπου θα ειναι ετοιμοπαραδοτα, ωστε να μην χρειαζεται καθε φορα να παιρνουμε τηλεφωνο (με ολες τις γνωστες συνεπειες) και να ρωταμε ποια εχουν και ποια οχι και να γινονται και μπερδεματα. Αν επισης απαντανε και στα τηλεφωνα πιο γρηγορα, και γινουν πιο εξυπηρετικοι και στο service δεν εχω κανενα λογο να μην το ξανα εμπιστευτω, αλλωστε ολους πιστευω μας συμφερει ενα eshop Που λειτουργει αψογα. Θεωρω επισης οτι επιτελους πρεπει να βαλει ενα οNline συστημα χρεωσης της πιστωτικης μεσω ssl secured.
sa1901 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Πριν από μερικές ώρες πήρα και εγώ κατι πράγματα από το e-shop. Τα είχα παραγγείλει την Δευτέρα και τα πήρα Πέμπτη' date=' 3 μέρες μετά. Το παιδί που τα έφερε άνοιξε τη συσκευασία, χωρίς να του πω τίποτα, και έλεγξε τα πράγματα αν ήταν όλα μέσα, πράγμα που με εντυπωσίασε γιατί σε παλιότερες παραγγελίες που είχα κάνει από το πλαίσιο κάτι τέτοιο δεν είχε συμβεί....[/quote'] Tρεις φορές έχω παραλάβει πράγματα από το e-shop (άλλες 5-6 έχω πάει να τα πάρω από το μαγαζί) και ποτέ αυτός που τα έφερνε δεν άνοιγε το πακέτο για να κάνει τέτοιον έλεγχο. Την τελευταία φορά μάλιστα, έλειπε και κάτι. Κάναν μία βδομάδα να μου το στείλουν :-?
Exoskeletor Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 emena otan mou ta efernan mou elegan. theleis na ta anoiksoume? tous elega oxi den xreiazete. na tous to lete ean to ksexnane
yositosi Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Πολύ ενδιαφέρον το όλο θέμα συζήτησης.. αλλά επειδή είναι πολλές οι σελίδες.. μπορεί να αναφέρω κάποια πράγματα που ήδη αναγράφονται... Η γενική κατάσταση είναι ότι η αγορά έχει γ@μηθεί.. με αποτέλεσμα να χάνει μόνο ο πελάτης!! Παλαιότερα τα μαγαζιά ήταν λιγότερα (σαν μεγάλες αλυσίδες εννοώ), ο κύκλος ζωής ενός υλικού άγγιζε εως και το 12μηνο, και οι On-line παραγγελίες γινόντουσαν από εξωτερικό από λίγους "τολμηρούς". Τη χρυσή εκείνη εποχή η κατάσταση της αγοράς επέτρεπε στα καταστήματα/εισαγωγείς να έχουν ένα Χ απόθεμα που κάλυπτε άνετα τη συνολική ζήτηση! Σήμερα όμως, με τα On-line καταστήματα που παρέχουν τη δυνατότητα on-line ανανέωσης των τιμών πώλησης έγιναν τα πάνω κάτω! Πιο συγκεκριμένα, λόγω του ότι η μέση ζωή ενός προιόντος έχει πέσει εώς και στο 3μηνο.. ανάλογα με το μέγεθος της παραγγελίας (όπως και το πόσο κοντινή χρονικά είναι) οι τιμές αγοράς παίζουν σημαντικά! Τώρα αν συνδυάσετε ότι ο ανταγωνισμός έχει ισοπεδώσει τα περιθώρεια μικτού κέρδους.. καταλαβαίνετε ότι η οποιαδήποτε μεταβολή του κόστους μεταμορφώνει την τιμή πώλησης!! Και εδώ αρχίζουν τα πραγματικά άσχημα πράγματα!! Τα καταστήματα (φυσικά) βλέποντας τις τιμές με τις οποίες παίζουν οι ανταγωνιστές τους (on-line) αρχίζουν τα "παιχνίδια" τύπου "εικονικοί κράχτες", "άλλη τιμή στο site και άλλη στο μαγαζί", και πολλές άλλες καφρίλες!! Παράλληλα, γνωρίζοντας ότι όσο καθυστερεί η παραγγελία, και ταυτόχρονα όσο πιο μεγάλη είναι, τόσο καλύτερη τιμή θα πάρουν.. αποφεύγουν το "χτίσιμο αποθέματος"!! Τώρα για το θέμα της εγγύησης!! ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ της Ευρωπαικής Ένωσης (EU Legislation, Producer's Liability part), είναι υποχρεωμένοι να αποδεχτούν την Πανευρωπαική Εγγύηση!! Οτιδήποτε και να αγοράσω από μια άλλη χώρα της Ε.Ε. (μιας και θεωρούμαστε στα μάτια του νόμου συμπολίτες) είναι υποχρεωμένοι να με καλύψουν εδώ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ το προιόν το οποίο π.χ. αγόρασα εγώ από Γερμανία έχει άλλες προδιαγραφές με αυτό που εισάγεται εδώ!!! Με απλά λόγια.. ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΙΒΑΝΙΑ και δεχόμαστε να μας δουλεύουνε ψιλό γαζί!! Σε τέτοιες περιπτώσεις 2 τα ενδεχόμενα! 1. Πάμε στο ΙΝΚΑ, 2. Επικοινωνούμε με τον κατασκευαστή και του αναφέρουμε ότι θα στείλουμε για ΑΥΤΟΝ (και όχι τον αντιπρόσωπο) καταγγελία για μη τήρηση του Κοινωτικού Δικαίου :wink: Να είστε σίγουροι ότι και στις 2 περιπτώσεις.. ως δια μαγείας θα δούμε ότι έχουμε ξαφνικά μια εγγύηση στα χέρια μας!!
elteo Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Πριν από μερικές ώρες πήρα και εγώ κατι πράγματα από το e-shop. Τα είχα παραγγείλει την Δευτέρα και τα πήρα Πέμπτη' date=' 3 μέρες μετά. Το παιδί που τα έφερε άνοιξε τη συσκευασία, χωρίς να του πω τίποτα, και έλεγξε τα πράγματα αν ήταν όλα μέσα, πράγμα που με εντυπωσίασε γιατί σε παλιότερες παραγγελίες που είχα κάνει από το πλαίσιο κάτι τέτοιο δεν είχε συμβεί.[/quote'] Τα παρήγγειλες την Δευτέρα και τα πήρες την Πέμπτη και είσαι ευχαριστημένος με αυτό; Στο Πλαίσιο με τις όποιες τιμές έχει, την ίδια μέρα γίνεται η τηλεφωνική επιβεβαίωση εάν έχει παραγγελθεί μεχρι τις 15:00 και την επόμενη το μεσημέρι (11-12) είναι στα χέρια μου! Ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα σε οτιδήποτε και ένα θετικό για μένα είναι ότι το κούριερ είναι για μόλις 45 ευρώ κ πάνω δωρεάν! Οι αντίστοιχες εμπειρίες μου από το eshop είναι σχετικά θετικές αλλά εξαρτάται άμεσα από τα προιόντα που παραγγέλνω. Στην καλύτερη των περιπτώσεων έχουν κάνει 2 μέρες για να σταλούν.Ποτέ την επομένη! Μεγάλο μειονέκτημα ότι ΔΕΝ απαντούν στα email, δεν σε ενημερώνουν για την διαθεσιμότητα σε περίπτωση που δεν υπάρχει, δίνουν δωρεάν αποστολή από 90 ευρώ και πάνω και το κούριερ που συνεργάζονται (ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ) *red30 είσαι όλα τα λεφτά!...έχεις απίστευτο χιούμορ! :grin: 8-)
karib Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 yositosi εχεις απολυτο δικιο σε οτι λες για τις εγγυησεις. Συμφωνω μαζι σου. Αλλα μπορει ο καθενας μας να τρεχει στο INKA και να χανει εργατοωρες για αυτα που επρεπε να ειναι αυτοητα? Kαι βεβαια πρεπει να το κανει, αλλα ειναι ευκολο πχ στον πελατη του e-shop απο την επαρχια να τους 'τρεξει' για το θεμα των εγγυησεων? Αντε να κανει τηλεφωνο, αντε να στειλει και mail. Μπορει να τρεχει σε δικαστηρια για ενα monitor που δεν του το δεχεται η αντιπροσωπεια στην Ελλαδα? Θελει κυνήγι για τις όποιες αντιπροσωπειες καλυπτονται με ηλιθιους τροπους με διαφορα τερτιπια και δεν εξυπηρετους τους κατανωλωτες ενω θα επρεπε, αλλα και το e-shop που δεν βγαινει να πει καθαρα οτι 'Δεν εχουμε δοσοληψιες-εκτος εξαιρεσεων-με ελληνικες αντιπροσωπειες, κατοπιν τουτου δεν ευθυνομαστε για την οποια μεταχειριση σας απο αυτες είτε απευθυνθειτε ο ίδιος σε αυτές είτε το κανουμε εμεις για σας'. Ειναι αυτο που λεει ο λαος μας 'ηταν στραβο το κλήμα, το φαγε κι ο γαιδαρος'...
yositosi Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Φίλε μου ούτε ο ΙΝΚΑ και ούτε κανένας ΙΝΚΑ δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι θα σε εξυπηρετήσουν "σωστά και άμεσα" φίλε μου! Αυτό όμως που θα σου εγγυηθούν είναι ότι θα αναλάβει την ευθύνη αυτός που πρέπει (η αντιπροσωπεία δηλαδή!)... Για το θέμα του χρόνου.. δεν είναι και τόσο απόλυτο αυτό που λες!! Οι εν λόγω διαδικασίες είναι πλέον αυτοματοποιημένες.. και δεν κινείσαι εσύ κατά της εταιρείας! Για αυτό κιόλας το λόγο έγινε έτσι το σύστημα μιας και πολλοί δεν έκαναν τίποτα σκεπτόμενοι ακριβώς αυτό που λες.. :wink: Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι η αρχική καταγγελία και μετά τους αναλαμβάνουν οι αρμόδιες αρχές!! Το θέμα βέβαια είναι ότι ΟΛΕΣ οι εταιρείες ψαρώνουν γιατί δεν φοβούνται τόσο το δικαστικό κομμάτι.. όσο το ότι "διασύρονται" μιας και ειδικά οι υπηρεσίες της Ε.Ε. αναρτούν λίστες με τις "υπό δίωξη" εταιρείες.. κάτι το οποίο έχει τρομακτικά μεγάλο αντίκτυπο στην εικόνα της εταιρείας!!!! :wink:
a123xxsp Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 θα συμφωνήσω με τον elteo στο θέμα των e-mail (όχι ότι διαφωνώ στα άλλα, απλά σε αυτό έχω και εγώ προσωπική εμπειρία), δεν απαντούν σχεδόν ποτέ σε e-mail. έιδικά στον χρήστη που έχουν στο fleamarket δεν απαντούν ΠΟΤΕ!!!, αλλά και όσον αφορά την αλληλογραφία από την ιστοσελίδα τους είναι σαν το λόττο, πρέπει να σοθ κληρώσει να πάρεις απάντηση
Mafia_Omerta Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Τότε τις τελευταίες μέρες θα πρέπει διαρκώς να κερδίζω το λόττο. Αυτό που λέτε για το fleamarket είναι πραγματικότητα. Τώρα όσον αφορά τα e-mail στο service και στο sales μου απαντάνε σε όλα(τις τελευταίες μέρες) και ελπίζω έτσι να συνεχίσουν.
panxris Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Ε ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΕ ΤΑ E-MAIL ΕΙΠΑΜΕ ΔΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ!Οπως γραφω μερικες σελιδες πριν εχω παραγγειλει τηελεφωνικα στις 24/2 και μου ειπαν ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ.Εχουν περασει 8 μερες λοιπον κ αφου πηγα στα ΕΛΤΑ βλεπω δεν εχει ερθει τιποτα.Λεω ενταξει αργα ειναι τα ΕΛΤΑ αλλα οχι κ τοσο.Παιρνω ξανα λοιπον (μαλλον ειναι μετοχοι στον ΟΤΕ και τα κανουν για να παιρνουμε συνεχεια) και ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΕΣΤΕΙΛΑΝ 1/3! EEEEELEEEEEOOOOSSSSSHHHHHHH
Rising1980 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Εγώ απ' όλο αυτό το thread κατάλαβα ότι το on-line shopping πρέπει να φάει πολλά ψωμιά ακόμα για να γίνει όπως το θέλουμε. Κρίμα γιατί πίστευα ότι η συγκεκριμένη αγορά έχει ωριμάσει.
Mafia_Omerta Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 panxris, τι παραπονιέσαι; Με ΕΛ.ΤΑ. τους είπες και με ΕΛ.ΤΑ. και σε μένα πάντα έτσι μου έρχονται μέσω e-shop. Δεν έχεις πρόβλημα σε μια με δύο μέρες το πολύ θα έχεις την παραγγελία σου. Rising1980, όλα είναι ΟΚ εκτός αν υπάρχει λάθος από την αντιπροσωπία. Τώρα ενώ μπορούμε να κάνουμε παραγγελία με Courier θα τσιγκουνευτούμε το ένα ευρώ παραπάνω από ότι θα δώσουμε στα ΕΛ.ΤΑ.; Το κακό που έχει το e-shop είναι ότι δεν απαντάνε στο τμήμα του service και ότι αν σου χαλάσει κάτι σου χρεώνουν τα μεταφορικά. Αν διορθώσουν και αυτά τους τα ελαττώματα θα είναι super.
rafraf24 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Μέλος Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Προσωπικα εγω θα εδινα λιγα ευρω παραπανω, αλλα να παω να παρω αυτο που θελω απευθειας απο ενα γνωστο καταστημα (Το οποιο και εμπιστευομαι), αλλα να εχω και το κεφαλι μου ησυχο οτι δεν θα γινει κατι, παρα να αγορασω απο Online καταστημα και ειδικα το eshop στην παρουσα φαση. Οπως και να εχει παντα θα υπαρχει η "υποψια" μηπως κατι παει στραβα. Και αν μετα χειαστει να μπλεξουμε και με το θεμα των εγγυησεων τοτε..αστα βραστα... Αν το Πλαισιο ριξει καπως τις τιμες του (Αληθεια ρε παιδια, πως την εχει δει? Τα περισσοτερα ειδη του ειναι κατα πολυ ακριβοτερα απο τα περισσοτερα καταστηματα) θα ειναι το καλυτερο Online μαγαζι. Τουλαχιστον οσες παραγγελιες εχω κανει απο εκει εχουν ερθει την επομενη μερα, αν και θα επρεπε και αυτοι να βαλουν online συστημα χρεωσης της καρτας. Απο cosmodata εχετε παραγγειλει οnline? Τι λεει? Εγω γενικα δεν την εμπιστευομαι γιατι σε παλαιοτερα thread εδω ειχαν ακουστει διαφορα, και επιπλεον δεν εχω και την καλυτερη εμπειρια απο το μαγαζι. Παντως εχει online χρεωση καρτας, και αρκετα ειδη που δυσκολα βρισκεις αλλου. Συγνωμη αν ξεφυγα απο το θεμα.
REDBOUL Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2005 Den ha symfwnisw file rafraf24 ,giati akoma kai se katastima na pas kata 90% einai asxetoi,tha se flwmosoyn sto psema kai tha prospathoyn na soy poylhsoyn ayto poy aytoi exoyn stock...Ase poy tha moy kostisei ena mhxanhma (200+eyrw) parapanw... E ayta egw ta lefta den thelw na ta dwsw...Ara egw ta katastimata ta xw diagrapsei.. mono online kai used... Eida omws kai kapoiys users poy exoyn "parapono" an den to paroyn thn epomenh..., e entaksi kai meta apo 3 meres na to pareis den xalase o kosmos Symantiko einai na sevonte ton pelati,na mhn toy lene psemata(tha tha tha),na apantoyn sta thlefwna(vlepe service to mesimeri),alla kai sta email. Ton mellon tha deiksei..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.