Προς το περιεχόμενο

Opios mporei as me boithisei!!!

Anonymous

Προτεινόμενες αναρτήσεις

• Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Exeis dikio file onliner. Apla perimena apo allo atomo thn apanthsh. Den psaxno kati apla exo barethei na blepo aoristoys titloys sta topics poy se anagkazoyn na prepei na ta anixeis gia na deis oti lene kati telios ma telios asxeto me to forum! Pantos zito mia megalh signomh sta atoma poy tha anixoyn ayto to topic gia na me boithisoyn se kati. Den moy aresei katholoy ayto poy kano alla isos einai ena paradigma se oloys aytoys poy kanoyn oti toys kapnisei edomesa! Sorry kai pali!<P>------------------<BR>Filika Leonida

Δημοσ.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Leon1:<BR><B>Exeis dikio file onliner. Apla perimena apo allo atomo thn apanthsh. Den psaxno kati apla exo barethei na blepo aoristoys titloys sta topics poy se anagkazoyn na prepei na ta anixeis gia na deis oti lene kati telios ma telios asxeto me to forum! Pantos zito mia megalh signomh sta atoma poy tha anixoyn ayto to topic gia na me boithisoyn se kati. Den moy aresei katholoy ayto poy kano alla isos einai ena paradigma se oloys aytoys poy kanoyn oti toys kapnisei edomesa! Sorry kai pali!<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>na mou liseis mia aporeia?<P

Δημοσ.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Leon1:<BR><B>Paidia kegomai.... Exo anagkh megalh mhlame! Sas parakalo opios mporei as me boithisei tha toy eimai poly ipoxreos!!! <P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Pali kala pou li8ike to problima sou! wink.gif tongue.gif<P>------------------<BR>Filika,<BR>Giannis<P><B>ΠΡΟΣΟΧΗ!!!</FONT c></B><BR><B>Πρόσεξε τι θα απαντήσεις!</B><BR><B>Οι μ*λ*κ*ες <u>επιστρέφονται!</u></B><p>[This message has been edited by stamatoulis (edited 30-11-2000).

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...