kickeras Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 Asxoleitai kaneis me afta? an nai apanteiste kathws eimai psilonewbie ston tomea afto kai tha ithela help efxaristws
godlike Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 Iparxei ena ergalio tis ATI to RenderMonkey gia na dimiourgeis shaders se HLSL (Hight Level Shader Language). -->Exei realtime preview tis skinis, pragma pou to kanei euxristo -->Ftiaxneis shaders kai gia OpenGL kai gia D3D -->Periexei documentation gia to pos leitourgei. (einai ksexoristo download) -->Den ksero an trexei se nVidia kartes. -->Den ksero an einai kalo gia enan arxario. Katevase to an thes apo http://www.ati.com
kickeras Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 xexexe mareseis....tria einai ta vasika ergaleia, to RenderMonkey tis ATI, to CG tis Nvidia kai to EffectEdit tou DirectX se HLSL....exw kanei ligo apo afto alla egw milaw gia assembly an gnwrizei kaneis..... twra egw exw doulepsei sto EffectEdit kai meta apo afto apla se assembly (fortwneis ena vsh i psh file gia assembly kai to trexeis mesw DirectX).... ksereis apo asm shaders? p.s. eimai arxarios se shaders eite einai se HLSL i assembly oxi ston programmatismo i sta grafika apla den exw kataferei na tous katalavw poli kala....
godlike Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 Sto idio kazani vrazoume To mono pou exo kanei einai na paikso ligo me to Render Monkey kai na peirakso ton Specular Shader tou Doom III, o opoios einai grammenos se shader assembly. Kai min fantasteis oti tou ekana tipota to idietero oti ksero apo 486 assembly. P.S.: Na psakso gia shaders itan ena apo ta epomana project pou tha ekana. Ama vreis tipota pes mou kai mena
kickeras Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 xexe okay, vasika se kana mina tha mporw na sou pw oti thes.... vasika psaxnw gia ena kalo tutorial sto internet alla einai arketa hardcore thema wste na vrw kati analitiko...kati psilovrika sto gamedev.net alla ws ekei....
godlike Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 Βασικά σκέφτομαι να βρούμε κανα απλό project που έχει τον shader σε εξωτερικό αρχείο (όπως το DOOM) για να τον αλλάζεις εσυ; Αμα βρούμε εκόμα το manual του κατασκευαστή που να έχει αναλυτικά το instruction set και το μοντέλο προγραμματισμού ίσως να μπορούμε να κάνουμε κάτι. Με κατάλαβες;;
kickeras Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 ta instruction sets ta exw....einai meros tou master mou vlepeis kai prepei na ta mathw thelw de thelw.....
godlike Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2005 ta instruction sets ta exw....einai meros tou master mou vlepeis kai prepei na ta mathw thelw de thelw..... Apo pou ta kateuases??
kickeras Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2005 de ta katevasa....einai lecture notes....an thes sta stelnw....i sta vazw edw
unre@l Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2005 ti akrivos 8a i8eles pano stous shaders se ASM? diavasa polu viastika to post sou kai den proseksa h den anafereis ti akrivos 8es... ksero kapoia pramata apo ASM shaders gia OpenGL. Exo mia 3dengine pou xrisimopoiei asm shaders. ARB_fragment_program kai ARB_vertex_program. An kai sto mellon 8a egkatali8fei teleios h Assembly gia programmatismo ton pixel shaders (autin tin stigmi mono h nVidia eksakolou8ei na tous upostirizei) einai h kaluterh alla kai pio duskoli lusi autin tin stigmi. auta..
kickeras Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2005 pws k etsi? me ti asxoleisai? apla twra arxizw na diavazw gia shaders kai exw kapoia kollimatakia pou de mporw na katalavw pws ginontai...an exeis msn i estw mesw pm tha imoun evgnwmwn an mporouses na afierwseis ligo xrono....de kserw kata poso idia einai ta instructions alla fantazomai ta idia tha nai.... nai den anefera polla kathws thewrisa oti diskola tha apantouse kapoios ara den eixa logo na mpw se leptomereies
unre@l Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2005 An boreis steile mou ena PM me to MSN add sou Me ti asxoloumai? xm... oute ego ksero akoma! lol
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.