Ailuros Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2005 Dhladh les oti einai leptomeria e? Anarwtiemai an se kapoious tha grafei ekei 8X h' an se olous me Nvidia to OS exei 2X, opote den tha einai kan provlima ... apla fainomeno twn windows ... Δεν έχει καμία σημασία μιας και η συγκεκριμένη διαχείρηση εύρους είναι καθαρά θέμα μεταξύ οδηγών chipset μητρικής και οδηγών GPU. Fantasou emena me epiase panikos mono pou to eipes, oxi na to kanw kiolas ...Kai oxi tipota allo, alla einai re gamwto pou den kserw kai Iapwnezika ... LOL Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BlackMatter Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2005 *sigh* O oδηγός της κάρτας γραφικών αποφασίζει για την διαχείρηση της video memory. Αυτό δεν σημαίνει ότι μια εφαρμογή μπορεί να κάνει κράτηση για όση μνήμη θέλει. Η κράτηση της αναλογούσας μνήμης γίνεται όταν καθορίζονται οι πόροι (textures' date=' vertexbuffer etc.) και εδώ ο οδηγός της GPU λαβαίνει ειδοποίηση, για το τι ακριβώς θα χρησιμοποιηθούν αυτοί οι πόροι. Υπάρχουν δε και περιπτώσεις που μια εφαρμογή ενδέχεται να φορτώσει υφές που δεν θα χρησιμοποιηθούν ποτέ. Ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση ο Video Memory Tester θα συμπεριλάβει και αυτήν την ποσότητα μνήμης, γιατί απλά καταλαμβάνεται ΚΑΙ αυτή η μνήμη και άρα κάνει τις μετρήσεις της εφαρμογής ακόμα ακριβέστερη. Σίγουρα θα συνεχίσεις να επιμένεις, αλλά θα σου συνιστούσα να ρωτήσεις καλού κακού και να το διασταυρώσεις. Ρώτα για παράδειγμα τον sireric στα rage3D forums με προσωπικό μήνυμα ή οιονδήποτε άλλο επαγγελματία θέλεις.[/quote'] Ρε Αίλουρε μπορεί σε άλλες περιπτώσεις να με έκανες να αμφιβάλλω, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση έχω διαβάσει άρθρο στο Knowledge Base της Microsoft, λες η Microsoft να μη ξέρει τι κάνουν τα XP? Σύμφωνα με το άρθρο: Tο AGP aperture καθορίζεται από το λειτουργικό σύστημα στην ουσία. Το λειτουργικό είναι μεσάζων ανάμεσα σε graphics driver και bios. Ο driver ρωτάει το λειτουργικό και αυτό με τη σειρά του ανάλογα με την ελεύθερη φυσική μνήμη και το AGP aperture size του Bios, αποφασίζει το πόση μνήμη θα δώσει. Σε αυτή τη περίπτωση κάνεις λάθος Αίλουρε κατα 99.9999999999%(δεν υπάρχει απόλυτη βεβαιότητα πλην της παρούσας φράσης, που είναι το μόνο βέβαιον). Τώρα για το AGP speed που λέει 2Χ είναι λάθος κατά 99% διότι αν και είχα διαβάσει για το Universal AGP(που θα υποστήριζε 8Χ,4Χ,2Χ,1Χ) αυτό δεν υλοποιήθηκε σε κανένα chipset, αντι αυτού έχουμε το AGP 3.0 που υποστηρίζει 8Χ/4Χ. Εκτός αν η Intel το υλοποίησε και μας το κράτησε κρυφό. ΥΓ. Υποθέτω ότι όταν λες Video Memory εννοείς Local+AGP aperture. Αν εννοείς μόνο Local τότε ΟΚ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2005 Ρε Αίλουρε μπορεί σε άλλες περιπτώσεις να με έκανες να αμφιβάλλω, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση έχω διαβάσει άρθρο στο Knowledge Base της Microsoft, λες η Microsoft να μη ξέρει τι κάνουν τα XP? Σύμφωνα με το άρθρο:Tο AGP aperture καθορίζεται από το λειτουργικό σύστημα στην ουσία. Το λειτουργικό είναι μεσάζων ανάμεσα σε graphics driver και bios. Ο driver ρωτάει το λειτουργικό και αυτό με τη σειρά του ανάλογα με την ελεύθερη φυσική μνήμη και το AGP aperture size του Bios, αποφασίζει το πόση μνήμη θα δώσει. Σε αυτή τη περίπτωση κάνεις λάθος Αίλουρε κατα 99.9999999999%(δεν υπάρχει απόλυτη βεβαιότητα πλην της παρούσας φράσης, που είναι το μόνο βέβαιον). Δες την τονισμένη πρότασή σου ξανά. Ο οδηγός πράγματι παίρνει πληροφορίες από το BIOS για το μέγεθος του aperture size, αλλά η διαχείρηση της μνήμης είναι θέμα του οδηγού. ΄Οταν δώσεις 128MB aperture, θα δουλέψει με τα 128 διαθέσιμα, όταν του δώσεις 512 θα δουλέψει με αυτή την ποσότητα όπως ο οδηγός γουστάρει. Στα σημερινά παιχνίδια με 128ΜΒ framebuffer το μέγιστο ΑGP memory που είδα να καταναλώνεται είναι ~118ΜΒ στα 1600 με τετραπλή εξομάλυνση. Αν νομίζεις πια ότι κάνω τόσο λάθος πια, να σου δώσω τον κωδικό μου να μιλήσεις με το ανάλογο driver team απευθείας σε κλειστό forum. Αν μη τι άλλο και αυτοί θα πρέπει να κάνουν λάθος. Ακριβώς αυτά τα πειράματα κάνω αυτήν την στιγμή και οι πληροφορίες δεν είναι ακριβής γιατί απλά με τροφοδοτεί ο οδηγός με ότι πληροφορίες αυτός γουστάρει. Είναι φύση αδύνατο να έχω "0" agp memory usage στο Doom3 για παράδειγμα. Και κάτι άλλο: υπάρχει διαφορά στην διαχείρηση agp memory μεταξύ ΑΤΙ και NVIDIA. Στις Radeon ο οδηγός καθεαυτού περιορίζει σε ένα συγκεκριμένο βαθμό το agp memory, ανεξάρτητα από τι θα δώσεις στο BIOS και ειδικά μετά από ένα αρκετά παλιό οδηγό που τώρα δεν θυμάμαι την έκδοσή του. ΄Οταν πρωτοκυκλοφόρησε η 9700PRO έδινα aperture 256 και είχα διαθέσιμα 128MB framebuffer + 256 aperture. Αργότερα και να έδινα 256 στο BIOS, έδινε ο οδηγός μόνο 128 agp memory. Στις GeForce εδώ και αρκετά χρόνια ότι δώσεις στο BIOS αυτό και θα αναγνωρίσει ο οδηγός σαν μέγιστο. Κόπιασε και εξήγησέ μου σε αντιδιαστολή τι συμβαίνει στο PCI-E και αν παίζει εκεί κανένα ρόλο το aperture size πια, ποιός παράγοντας ακριβώς αποφασίζει τελικά για την διαχείρηση ποσοτήτων μνήμης και γιατί τελικά δεν χρειάστηκαν ουσιαστικές αλλαγές στους οδηγούς για PCI-E για ακριβώς αυτές τις περιπτώσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BlackMatter Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2005 Δες την τονισμένη πρότασή σου ξανά. Ο οδηγός πράγματι παίρνει πληροφορίες από το BIOS για το μέγεθος του aperture size, αλλά η διαχείρηση της μνήμης είναι θέμα του οδηγού. ΄Οταν δώσεις 128MB aperture, θα δουλέψει με τα 128 διαθέσιμα, όταν του δώσεις 512 θα δουλέψει με αυτή την ποσότητα όπως ο οδηγός γουστάρει. Στα σημερινά παιχνίδια με 128ΜΒ framebuffer το μέγιστο ΑGP memory που είδα να καταναλώνεται είναι ~118ΜΒ στα 1600 με τετραπλή εξομάλυνση. Η τονισμένη πρόταση λέει ότι ο οδηγός ρωτάει το λειτουργικό σύστημα για να πάρει τη διαθέσιμη μνήμη για AGP aperture. Τη μέγιστη δυνατή τιμή(το bios AGP aperture setting δηλαδη) μπορεί να τη παίρνει απευθείας απο το bios δε ξέρω. Αν νομίζεις πια ότι κάνω τόσο λάθος πια, να σου δώσω τον κωδικό μου να μιλήσεις με το ανάλογο driver team απευθείας σε κλειστό forum. Αν μη τι άλλο και αυτοί θα πρέπει να κάνουν λάθος. Πρέπει κάποιο λάθος να κάνετε, δεν είναι δυνατόν να έχουμε δύο ξενοδόχους στο ίδιο ξενοδοχείο. Η τα Windows κάνουν memory management ή ο driver. Τι να πω δηλαδή ότι ο driver δεσμεύει και αποδεσμεύει μνήμη και ενημερώνει τα windows μετά? Σου φαίνεται λογικό ένα πρόγραμμα ή οδηγός να κάνει απευθείας διαχείριση της μνήμης και όχι μέσω του λειτουργικού? Ακριβώς αυτά τα πειράματα κάνω αυτήν την στιγμή και οι πληροφορίες δεν είναι ακριβής γιατί απλά με τροφοδοτεί ο οδηγός με ότι πληροφορίες αυτός γουστάρει. Είναι φύση αδύνατο να έχω "0" agp memory usage στο Doom3 για παράδειγμα. Δε ξέρω τι πειράματα κάνεις οι οδηγοί δείχνουν buggy και τα προγράμματα που βασίζονται σε αυτούς τους οδηγούς . Αργότερα και να έδινα 256 στο BIOS, έδινε ο οδηγός μόνο 128 agp memory. Αυτό ακριβώς ήταν που με έκανε να ψάξω το θέμα. Πιο συγκεκριμένα στα Windows Millenium έπαιρνα 128/256 ενώ στα XP 128/128. Ίδια έκδοση drivers(θα μου πεις υπάρχουν κάποιες διαφορές απο λειτουργικό σε λειτουργικό αλλά δε νομίζω να αφορούσαν αυτό το πράγμα) ίδια bios AGP setting. Απλώς τα WinME (το χειρότερο λειτουργικό της Microsoft) έδιναν απλόχερα 256 και δε τους καίγοταν καρφί. Στις GeForce εδώ και αρκετά χρόνια ότι δώσεις στο BIOS αυτό και θα αναγνωρίσει ο οδηγός σαν μέγιστο. Πιθανότατα μια από τις αιτίες που οι nVidia κάρτες ήταν πάντα πιο ασταθείς. Κόπιασε και εξήγησέ μου σε αντιδιαστολή τι συμβαίνει στο PCI-E και αν παίζει εκεί κανένα ρόλο το aperture size πια, ποιός παράγοντας ακριβώς αποφασίζει τελικά για την διαχείρηση ποσοτήτων μνήμης και γιατί τελικά δεν χρειάστηκαν ουσιαστικές αλλαγές στους οδηγούς για PCI-E για ακριβώς αυτές τις περιπτώσεις. Δε ξέρω τι συμβαίνει στη περίπτωση του PCIE νόμιζα ότι εκεί δεν υπάρχει aperture και τα windows αποφασίζουν απευθείας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MY80- Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2005 Den exw polypsaxei to sygekrimeno thema, alla... Δε ξέρω τι συμβαίνει στη περίπτωση του PCIE νόμιζα ότι εκεί δεν υπάρχει aperture και τα windows αποφασίζουν απευθείας. Symfwna me driver dev ths ati: The PCIE GART is owned by the video card, therefor it's up to the driver to determine how pages are allocated/freed. Oson afora to agp aperture, symfwna me ton idio: The driver determines how large an aperture to allocate based on several factors including system BIOS setting and the value recommended by the OS. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BlackMatter Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2005 Den exw polypsaxei to sygekrimeno thema' date=' alla... Symfwna me driver dev ths ati: Oson afora to agp aperture, symfwna me ton idio: Σύμφωνα με την δήλωση του δηλαδή ο driver μπορεί να δεσμεύσει όση μνήμη θέλει και τα windows απλώς συστήνουν ένα όριο. Στη περίπτωση δε του PCIE δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα από τα Windows και αφήνουν τελείως ελεύθερο τον driver να αποφασίσει. Καλά τότε ΟΚ. Πάντως από τα λεγόμενα φαίνεται ότι o driver στη περίπτωση του agp δεν έχει την απόλυτη ευχέρεια να κάνει ότι θέλει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2005 Πρέπει κάποιο λάθος να κάνετε, δεν είναι δυνατόν να έχουμε δύο ξενοδόχους στο ίδιο ξενοδοχείο. Η τα Windows κάνουν memory management ή ο driver. Τι να πω δηλαδή ότι ο driver δεσμεύει και αποδεσμεύει μνήμη και ενημερώνει τα windows μετά? Σου φαίνεται λογικό ένα πρόγραμμα ή οδηγός να κάνει απευθείας διαχείριση της μνήμης και όχι μέσω του λειτουργικού? ΄Αλλη μια φορά..... Ο οδηγός ενημερώνεται για το μέγεθος του aperture size (....και προς επανάληψη του προηγούμενου) O oδηγός της κάρτας γραφικών αποφασίζει για την διαχείρηση της video memory. Αυτό δεν σημαίνει ότι μια εφαρμογή μπορεί να κάνει κράτηση για όση μνήμη θέλει. Η κράτηση της αναλογούσας μνήμης γίνεται όταν καθορίζονται οι πόροι (textures, vertexbuffer etc.) και εδώ ο οδηγός της GPU λαβαίνει ειδοποίηση, για το τι ακριβώς θα χρησιμοποιηθούν αυτοί οι πόροι. Δε ξέρω τι πειράματα κάνεις οι οδηγοί δείχνουν buggy και τα προγράμματα που βασίζονται σε αυτούς τους οδηγούς . Αποφεύγω να απαντήσω σε τέτοιου είδους μη εμπεριστατομένες υπερβολές. Πόσο μάλλον που η αναλογούσα απάντηση δεν θα σου άρεσε καθόλου. Αυτό ακριβώς ήταν που με έκανε να ψάξω το θέμα. Πιο συγκεκριμένα στα Windows Millenium έπαιρνα 128/256 ενώ στα XP 128/128. Ίδια έκδοση drivers(θα μου πεις υπάρχουν κάποιες διαφορές απο λειτουργικό σε λειτουργικό αλλά δε νομίζω να αφορούσαν αυτό το πράγμα) ίδια bios AGP setting. Απλώς τα WinME (το χειρότερο λειτουργικό της Microsoft) έδιναν απλόχερα 256 και δε τους καίγοταν καρφί. ΕΙΝΑΙ RADEON!!!. Σου λέει τίποτα αυτό ή πρέπει να επαναλάβω ξανά και ξανά, σημείο προς σημείο ότι έγραψα παραπάνω;΄Αλλο ForceWare και άλλο Catalyst, εδώ τουλάχιστον δεν χωράει αμφιβολία. Eίπα ότι μου έδινε με =/>128ΜB aperture πάντα 128MB aperture η Radeon; είχα και τότε 1024MB host ram. Πιθανότατα μια από τις αιτίες που οι nVidia κάρτες ήταν πάντα πιο ασταθείς. Για να το λες εσύ κάτι ξέρεις. Στην προκειμένη περίπτωση αφού θέλεις να το ακούσεις ο περιορισμός της ΑΤΙ είναι μειονέκτημα και όχι προτέρημα. Πέραν τούτου εδώ και χρόνια χρησιμοποιώ κάρτες από αμφότερες εταιρίες, και αν και η ποιότητα των οδηγών της ΑΤΙ έχει κάνει γιγαντιαία άλματα τα τελευταία τρία χρόνια, δεν είδα ποτέ μου ως τώρα να έχουν καλύτερους οδηγούς από την NVIDIA από σφαιρικής άποψης. Αμφότεροι οδηγοί έχουν τα προτερήματα και μειονεκτήματά τους και σαφώς και αρκετά bugs όσο επίσημοι κι αν είναι. Θα μιλήσει κανείς για τελειότητα; Σύμφωνα με την δήλωση του δηλαδή ο driver μπορεί να δεσμεύσει όση μνήμη θέλει και τα windows απλώς συστήνουν ένα όριο.Στη περίπτωση δε του PCIE δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα από τα Windows και αφήνουν τελείως ελεύθερο τον driver να αποφασίσει. Καλά τότε ΟΚ. Πετύχαμε το 50% της αλήθειας; ΄Η νομίζεις ότι πέταξα την διαχείρηση με PCI-E έτσι απλά σαν μαιντανό; Να δούμε λοιπόν αναλυτικά τι είχε να πει ο OpenGLGuy (άσχετο αλλά ευγενέστατο παλληκάρι, δούλευε παλιά για χρόνια στην S3 και ασχολείται με οδηγούς D3D. To οpenGL έμεινε από την S3), σε χρήστη με 9500PRO AGP: Currently, the driver limits the AGP aperture to 64 MB unless you have more than 1 GB of RAM. Ποιός περιορίζει στα 64 στις Radeon; the driver. We're investigating changing this behavior, but have to be sure there are no side effects. Αααα να και το υποτιθέμενο "προτέρημα" που ανέφερα παραπάνω. Μπλα μπλα το ψάχνουμε, γιατί προφανώς δεν μπορούμε να ζούμε με κάτι τόσο "καλό" και πρέπει οπωσδήποτε να το διορθώσουμε..... The driver determines how large an aperture to allocate based on several factors including system BIOS setting and the value recommended by the OS. If you have less than 1 GB of RAM, the OS won't recommend more than 64 MB so that is the current limit. Να κάνω τον κόπο να το εξηγήσω και αυτό; Because 1600x1200 is such a high resolution, I find playing games at 4x AA looks quite nice. Σημαντική λεπτομέρεια: του προτείνει τετραπλή αντί για εξαπλή εξομάλυνση, γιατί απλά η κατανάλωση μνήμης με 6xAA στα 1600 είναι ήδη ~120MB. Η 9500PRO έχει 128MB framebuffer + 64MB aperture = 192MB total texture memory. Και σε ρωτάω λοιπόν: γιατί άραγε στο HL2 το προαναφερόμενο πρόγραμμα με 4xS/8xAF στα 1600*1200 μου δίνει 117MB card memory και 111MB agp memory (117+111= 228MB); (4xS = 2xOGSS + 2xRGMS) Γιατί άραγε στο UT2004 με 16x (4xOGSS + 4xRGMS) στα 1024*768 δίνει 117MB card memory και 88ΜΒ agp memory; Φυσικά σε καμία των παραπάνω περιπτώσεων ο οδηγός θα επιτρέψει με τα ως άνω δείγματα εξομάλυνσης να ανεβάσω ανάλυση. Μάλλον θα με αφήσει αλλά από μόνος του απενεργοποιεί το SSAA τμήμα. ΄Αλλωστε 23.8 fps είναι στην πρώτη περίπτωση και 28.5 fps στην δεύτερη. More from OGLguy at B3D: Drivers take into account different factors when determining how much AGP memory to allocate. One is the system BIOS setting, another is the Windows recommended apeture. Also the system memory size is taken into consideration. You wouldn't want all 64 MB of you system memory taken up by the video card as you wouldn't even be to boot Windows. It depends. Some things are statically allocated, others are dynamic. In any event, the AGP aperture is based on physical memory addresses so that will restrict the amount of physical memory is available for apps once the aperture is in use and that means more swapping. Mε 1024ΜΒ host ram στην προκειμένη περίπτωση ο οδηγός εδώ φαίνεται να μπορεί πράγματι να εντοπίσει και τα 512MB που του έχω δώσει σαν aperture στο BIOS. Υπάρχει download link για το Video Memory Watcher όποιος θέλει να το δοκιμάσει. ***edit: Mια τελευταία λεπτομέρεια. Στις GeForce η κατανάλωση μνήμης με εξομάλυνση από την εποχή του NV25 είναι ελαφρώς μεγαλύτερη. Στο τελευταίο ενσωματώθηκε το filter@scanout στην διπλή εξομάλυνση και επεκτάθηκε στην τετραπλή από το NV30 και μετά. Εξοικονομεί επιπλέον εύρος μνήμης, αλλά μόνο υπό προυποθέσεις (ΝV25: performance >2/3 of display refresh rate, =/>NV30: performance >3/5 of display refresh rate). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BlackMatter Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2005 Το αρχικό θέμα ήταν για AGP. Εσύ έβαλες και το PCIE ως έξυπνο τέχνασμα για να ισχυροποιήσεις τη θέση σου. Τώρα αν στην nVidia έχουν βρει τρόπο για να κάνουν πιο έξυπνη διαχείριση του AGP aperture και χωρίς επιπλοκές στην απόδοση του λειτουργικού συστήματος μπράβο τους. Εγώ βέβαια όσο θυμάμαι τις κάρτες της nVidia έπρεπε να κάνω reset μετά απο κάθε παιχνίδι- μπορεί να έφταιγε ότι τότε είχα μόνο 256ΜΒ-384MB αλλά αναλογικά τα μεγέθη ήταν ίδια, οπότε για να λες εσύ ότι η nVidia έχει το πλεονέκτημα στη διαχείριση του AGP σε σχέση με την ATi μπορεί να έχεις δίκιο, μάλλον έχουν βελτιώσει τους drivers τους σε σχέση με τη τελευταία φορά που είχα εγώ nVidia(είχα και Windows98-Windows ME τότε). Mε 1024ΜΒ host ram στην προκειμένη περίπτωση ο οδηγός εδώ φαίνεται να μπορεί πράγματι να εντοπίσει και τα 512MB που του έχω δώσει σαν aperture στο BIOS. Δε ξέρω αυτό το συμπέρασμα που αναφέρεται γιατί από τα αποτελέσματα των δοκιμών που έχεις κάνει παίρνεις πάντα AGP memory<128MB. Αν δε αυτό δείχνει την ελεύθερη μνήμη τότε είναι περίεργο που υπάρχει τόση ελεύθερη μνήμη στη κάρτα και παρόλαυτα καταφεύγει στην AGP μνήμη ο οδηγός. Υπάρχει download link για το Video Memory Watcher όποιος θέλει να το δοκιμάσει Θα το δοκιμάσω να δω τι αποτελέσματα δίνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
javaneze Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2005 Και σε ρωτάω λοιπόν: γιατί άραγε στο HL2 το προαναφερόμενο πρόγραμμα με 4xS/8xAF στα 1600*1200 μου δίνει 117MB card memory και 111MB agp memory (117+111= 228MB); (4xS = 2xOGSS + 2xRGMS) Γιατί άραγε στο UT2004 με 16x (4xOGSS + 4xRGMS) στα 1024*768 δίνει 117MB card memory και 88ΜΒ agp memory; Φυσικά σε καμία των παραπάνω περιπτώσεων ο οδηγός θα επιτρέψει με τα ως άνω δείγματα εξομάλυνσης να ανεβάσω ανάλυση. Μάλλον θα με αφήσει αλλά από μόνος του απενεργοποιεί το SSAA τμήμα. ΄Αλλωστε 23.8 fps είναι στην πρώτη περίπτωση και 28.5 fps στην δεύτερη.. Ola ta alla kala ... edw xathika ... ti oroi einai aytoi pou xrhsimopoieis ... eipame den milame oloi kinezika ... Υπάρχει download link για το Video Memory Watcher όποιος θέλει να το δοκιμάσει. POu yparxei? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
javaneze Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2005 Edw dhladh ti tha eprepe na katalabw? Ti shmainoun ayta? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 Το αρχικό θέμα ήταν για AGP. Εσύ έβαλες και το PCIE ως έξυπνο τέχνασμα για να ισχυροποιήσεις τη θέση σου. Δεν έχω καμία απολύτως ανάγκη από "τεχνάσματα" κανενός είδος. ΄Οταν και όπου πράγματι κάνω λάθος έχω και την ευπρέπεια και την ειλικρίνεια να το αναγνωρίσω και να διορθώσω τον ίδιο μου τον εαυτό. Και μια και το έφερε η συζήτηση, για πρώτη φορά μετά από αρκετό καιρό τα εσωτερικά whitepaper της Μicrosoft αναφέρουν ως εκ αίφνης DirectX10. Ως τώρα πολλοί είχαμε την εντύπωση ότι θα λέγεται WGF2.0, αλλά από ότι φαίνεται τελικά το WGF θα σηματοδοτεί μια ευρύτερη πλατφόρμα γραφικών της οποίας μέρος θα είναι τελικά το API. Τώρα αν στην nVidia έχουν βρει τρόπο για να κάνουν πιο έξυπνη διαχείριση του AGP aperture και χωρίς επιπλοκές στην απόδοση του λειτουργικού συστήματος μπράβο τους. Aνέκαθεν και μάλιστα κατά δήλωση του ιδίου του Daniel Vogel όταν πρωτοκυκλοφόρησε η μηχανή UE2, μιας και ήταν η πρώτη μηχανή που μετά από τόσα χρόνια χρησιμοποιούσε τόσο έντονα agp texturing. Εγώ βέβαια όσο θυμάμαι τις κάρτες της nVidia έπρεπε να κάνω reset μετά απο κάθε παιχνίδι- μπορεί να έφταιγε ότι τότε είχα μόνο 256ΜΒ-384MB αλλά αναλογικά τα μεγέθη ήταν ίδια, οπότε για να λες εσύ ότι η nVidia έχει το πλεονέκτημα στη διαχείριση του AGP σε σχέση με την ATi μπορεί να έχεις δίκιο, μάλλον έχουν βελτιώσει τους drivers τους σε σχέση με τη τελευταία φορά που είχα εγώ nVidia(είχα και Windows98-Windows ME τότε). Το winME δεν είναι λειτουργικό αν θέλεις την άποψή μου, αλλά ιός LOL. Tώρα όσον αφορά τις εκάστοτε εμπειρίες μου, συμβαίνει και στα καλύτερα σπίτια. Είχα προβλήματα στο παρελθόν με οδηγούς, μου κάηκαν κάρτες, μου τίναξαν το μισό σύστημα στον αέρα και ποτέ δεν έδωσα σημασία από ποιά από τις δύο εταιρίες προερχόταν. Θέλεις να σου περιγράψω πως ήταν ακριβώς η εμπειρία με την πρώτη Radeon και τα winXP? Οι οδηγοί έχουν αλλάξει κατά το ελάχιστο όσων αφορά αυτό το θέμα από τις εποχές της GF2. Oι βελτιώσεις που έκαναν στο ενδιάμεσο ως σήμερα αφορούν κυρίως cheating με shaders (ΝV30) *ahem* και βελτιστοποιήσεις όσων αφορά τον τομέα αυτόν και φυσικά πρόσθεσαν έναν τόνο από δικές τους εντολές στον οδηγό openGL. Eπίσης μικροαλλαγές όσων αφορά το on board texturing μιας και δεν υπάρχουν πλέον στις NV4x 2ΤΜUs per SIMD channel. ΄Εχω σε ακριβώς ίδια εκτίμηση και τις δύο εταιρίες, αν και για του λόγου το αληθές οι engineers της ΑΤΙ είναι πολύ πιο ανοιχτοί στο κοινό γενικά και ειδικά ο Eric Demers (aka "sireric" και ένας εκ των πατέρων των R3xx/4xx) ξεχωρίζει. Του είχα πάρει συνέντευξη στο παρελθόν και ήταν άψογος. Tρομερό χιούμορ ο τύπος. Δε ξέρω αυτό το συμπέρασμα που αναφέρεται γιατί από τα αποτελέσματα των δοκιμών που έχεις κάνει παίρνεις πάντα AGP memory<128MB. Αν δε αυτό δείχνει την ελεύθερη μνήμη τότε είναι περίεργο που υπάρχει τόση ελεύθερη μνήμη στη κάρτα και παρόλαυτα καταφεύγει στην AGP μνήμη ο οδηγός. Δεν κατάλαβες και ήταν λάθος μου που δεν έγινα πιο σαφής. Οι αριθμοί που προανέφερα είναι οι δείκτες κατανάλωσης. Συνεπώς όταν λέω 117 card memory + 111 agp memory = 228, εννοώ το σύνολο της κατανάλωσης και εδώ καταναλώνεται όλη η ποσότητα της μνήμης της κάρτας πρώτα. Πρέπει να βρώ ένα ακόμα πιο τρελλό σενάριο να φέρω τα πράγματα σε πιο ακραία και καθόλου ρεαλιστικά όρια να δω αν ξεπερνάει ποτέ τα 128ΜΒ agp memory τελικά. ΄Εχω μια εφαρμογή που χρησιμοποιεί τρελλούς αριθμούς alpha texture layers, να δω αν κάνω κάτι εκεί. Φυσικά δεν είναι το agp aperture σε μόνιμη βάση στα 512, είναι υπερβολή άλλωστε. Εξυπηρετεί μόνο τα πειράματα. Θα το δοκιμάσω να δω τι αποτελέσματα δίνει. Θέλει unpacked dx9.0c για να δουλέψει σωστά. Αν χρειαστείς βοήθεια απλά πες μου (δεν θυμάμαι καν αν έχει αγγλικές οδηγίες εγκατάστασης). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 Ola ta alla kala ... edw xathika ... ti oroi einai aytoi pou xrhsimopoieis ... eipame den milame oloi kinezika ... SSAA= supersampling antialiasing MSAA= multisampling antialiasing OGMS= ordered grid multisampling RGMS= rotated grid multisampling Συντομεύσεις για διάφορες μεθόδους εξομάλυνσης γωνιών είναι. POu yparxei? http://www.nonatainment.de/portal/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=10 H εγκατάσταση είναι λίγο πολύπλοκη, μιας και θέλει να ανοίξεις το command line και να ξεπακετάρεις το DX9.0c. Σου συνιστώ να πας στον GuruOf3D και να κατεβάσεις το SiSoft Sandra αντ΄ αυτού. Θα σου δώσει αρκετές πληροφορίες για το σύστημά σου (όχι πάντα απόλυτα ακριβής, αλλά βοηθάει πάρα πολύ). Το πως διαχειρίζεται ο οδηγός την texture memory θα το βρεις στην υποκατηγορία "video system information". Προσωπικά είναι από τα αγαπημένα μου προγράμματα και θα βρεις πληροφορίες με ένα κλικ και για τα IRQ που λέγαμε στην άλλη ενότητα. Edw dhladh ti tha eprepe na katalabw? Ti shmainoun ayta? Οι σημερινές κάρτες στα κρυφά "αυτοελέγχονται" όταν είναι σε αδράνεια. Αυτό ακριβώς δείχνει το παράθυρο αυτό, επίσης και ποιά ημερομηνία και ποιά ώρα γίνεται ο εκάστοτε έλεγχος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.