Προς το περιεχόμενο

mpeg music clips to dvd me menu, pos?

tzinos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Thelo na ftiakso ena dvd me diafora music video clips se mpeg pou exo grapsei me thn skystar apo doryforika kanalia. Thelo na xei kai menu fysika, kati san to tiesto iin concert pou clicakreis apo to menu sto kathe tragoudi kai se phgaine ekei. Ti programa na xrhsimooihso? Tha xo problhma ston hxo? Giati me to dvd santa pou phga na kano mia prospatheia mou ebgaze error ston hxo!

Δημοσ.

opio autohring programa kai an dokimasa mou ebgaze kapio error otan phgainei na kanei demux. To dvd producer mou dexotan ta mpeg alla otan phgaina na kano compile mou bgaze ena error sto telos, nomizo to 16072 pou den exo idea ti einai kathos den brhka tipota gia error codes sto help tou dvd producer!.

kai ftaine ta mpeg pou exoun graftei me to prog dvb, milame gia doryforikh thleorash. Dystyxos exo dei oth kai alloi exou to problhma auto me ta mpeg apo prog dvb. Kapia lysh yparxei apla den eixa poly xrono na psakso kathos yparxoun kamposa topic me diafores apopseis pano sto thema se diafora forum. An yparxei mia sigourh lysh, peite thn

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...