Προς το περιεχόμενο

ΣΚΛΗΡΟΣ ΔΙΣΚΟΣ! ΠΟΙΑ ΜΑΡΚΑ???

Panahs

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
re paidia otan anoigo ena fakelo sto skliro mou disko (wd 250gb jb ) mou emfanizei to eksis koufo minima " O internet explorer parousiase problem k prepei na termatistei"

Pou kolaei ayto?

afou den xrisimopoieitai anoigontas ton skliro... (ennoo anoigontas .. na kano open sto skliro->arxeia ktlp)

e?

Μήπως δε λέει internet explorer αλλά μόνο explorer; Γιατί explorer ονομάζεται ο χειριστής του desktop γενικά. Ότι και αν κάνεις στο desktop χρησιμοποιείται ο explorer.

Όπως και να' χει, explorer, internet explorer, outlook, media player, κτλ. κτλ. χρησιμοποιούν κοινά .dll και πίσω βρίσκεται ένας κοινός μηχανισμός.

• Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Pedia ego exo enan IBM 80 anan Hitachi 120 kai ena maxtor 300

Den exo kanena apolitos provlima aaaa na min ksexniomaste

kai 2 fireball 13arides (skilia)

Skeftome na paro allon ena 300ari gia na stiso ena SAP giati foulara alla mallon maxtor tha paro pali...

Seagate eimai yper WD den nomizo....(palia traumatiki empeiria)

AN kai apo oti akouo oi WD exoun ftasei se poli kalo epipedo piotitas...

Δημοσ.
Μήπως δε λέει internet explorer αλλά μόνο explorer; Γιατί explorer ονομάζεται ο χειριστής του desktop γενικά. Ότι και αν κάνεις στο desktop χρησιμοποιείται ο explorer.

Όπως και να' χει' date=' explorer, internet explorer, outlook, media player, κτλ. κτλ. χρησιμοποιούν κοινά .dll και πίσω βρίσκεται ένας κοινός μηχανισμός.[/quote']

Isos ayto pou les .. isxei ti borei na ftaiei? io den exo giati molis ekana format. o skliros exei perastei apo dekades scan kai 99% den exei... me poio programma boro na dior8oso kati?

Den einai dld ayto problem tou sklirou etsi?

giati kyrios ayto me endiaferei .. na min exei problem o skliros

Δημοσ.

Loipon, ta nea einai ta e3hs:

IBM: 6 (elattwmatiko firmware)

Maxtor: 4

WD: 3 (agorasmenoi mazi/idia partida)

Seagate: 0 (kai oi perissoteroi SCSI sta Unix mhxanhmata einai Seagate).

Ta sumperasmata dika sas.

Jimmy_Blind oi WD exoun 3 xronia (oi megaloi).

Δημοσ.

emena pantws sth douleia mou exoun tyxei na xalasoun 3 WD ston 1o xrono

episis 3 WD se filous mou

opote den pairnw oute me sfaires

episis prin ligo kairo eixa paei plaisio kai o pwlhths elege se kapoion poy zhtage disko oti mhn pareis WD giati toys epistrefoun kata dekades

Δημοσ.
emena pantws sth douleia mou exoun tyxei na xalasoun 3 WD ston 1o xrono

episis 3 WD se filous mou

opote den pairnw oute me sfaires

episis prin ligo kairo eixa paei plaisio kai o pwlhths elege se kapoion poy zhtage disko oti mhn pareis WD giati toys epistrefoun kata dekades

Dld pisteueis pragmatika oti oi pwlhtes kai eidika tou plaisiou einai a3iopistoi?

Δημοσ.

ego pantos pou exo ena kollito pou douleyei se katastima-service center gia h/y mou exei pei pos oi maxtor einai oi xeiroteroi ... oi western digital pou k pou emfanizoun problems kai oi seagate poly spania.. vevea

to kostos ton seagate einai trelo ... kai etsi kateliksa se ena western digital!

pantos oi kritikes pou exo psaksei gia wd ... einai kata 90% poly kales

Δημοσ.
vevea to kostos ton seagate einai trelo ...

120GB SATA: Seagate 71,72

WD 71,83

Maxtor 72,85

200GB SATA: Seagate 101,65

WD 99,57

Maxtor 97,13

250GB SATA: Seagate 146,82

WD 143,45

Maxtor 146,76

Oi times einai apo to Zeroone. De blepw kanena trelo kostos .....

H monh tragikh diafora pou blepw einai oti o Seagate einai o monos me 5 xronia egguhsh.

• Super Moderators
Δημοσ.

pantws oi seagate ysteroun se epidoseis...kai oi WD kai oi Maxtor einai grhgoroteroi...epipleon ta 5 xronia eggyhsh den lene tpt...ama xaseis ta data h eggyhsh den sta fernei pisw...to mono krithrio einai oti statistika, apo oti lete dld giati apo hardware sites pou kanoun reviews den akousei tpt, oi Seagate xtypane ligotero apo tous WD kai tous Maxtor...alla an einai na sou katsei oti kai na exeis parei den to glytwneis...

Δημοσ.
pantws oi seagate ysteroun se epidoseis...kai oi WD kai oi Maxtor einai grhgoroteroi...epipleon ta 5 xronia eggyhsh den lene tpt...ama xaseis ta data h eggyhsh den sta fernei pisw

1. Theleis to disko gia fileserver? Mallon oxi. 9a swzeis video epanw tou, opote h istoria me tis epidoseis einai gia autous pou dipsane gia noumera. O mesos xrhsths de 9a katalabei POTE th diafora.

2. De katalabainw auto to epixeirhma me thn egguhsh... As upo9esoume oti exeis ena Maxtor kai ena Seagate. Kai as upo9esoume oti sou kaigontai kai oi duo sta 3.5 xronia. Tha h9eles na einai kai oi duo Seagate 'h oxi? H mhpws mas eipane pote oti mazi me ta data dinoun kai egguhsh oi kataskeuastes (gia auta). Opote pame se auto pou anafereis, oti an sou xthphsei, xtuphse. Kai ef' oson oi statistikes lene oti oi Seagate xtupane ligotero apo olous ...... auto to epixeirhma mou fainetai pragmatika asteio. Kai na shmeiwsoume (xwris na einai apolutos kanonas auto bebaia) oti mia etairia pou dinei 5 xronia egguhsh kai oxi 1 exei logo kai deixnei oti empisteuetai ton eauto ths.

Filika

Giwrgos

• Super Moderators
Δημοσ.

ee to na einai grhgoroteros o diskos panta metraei...twra gia to an 8a xtyphsei meta apo 3.5 xronia den prokeitai na me apasxolhsoun oi diskoi...ta data pou 8a xasw 8a me apasxolhsoun...ase pou den nomizw na krataei kapoios panw apo 3 xronia ton idio disko sto vasiko tou PC...oso gia tis statistikes ee den einai kai "epishmes"...oti lene ta paidia edw einai kai asfalws den symperilamvanoun ton ypoloipo planhth etsi...giati an deis to meridio agoras twn WD twn Maxtor kai twn Seagate 8a deis posoi empisteuontai tous 2 prwtous kai posoi ton 3o kataskeuasth...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...