Προς το περιεχόμενο

e-shop.gr Ανησυχίες


Αδίστακτος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 165
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

φιλε μου ΑΔΙΣΤΑΚΤΕ αγοραζω διαφορα πραγματα για το σπιτι και την εταιρια μου

απο e-shop εδω και περιππου 2 χρονια προσωπικα εκτος του οτι ειναι πολυ ευγενικοι

μαζι μου ποτε μα ποτε δεν μου εχουν καθυστερηση κατι οτι κι αν ειναι αυτο

απο ενα cd ή εναν επεξεργαστη να ξερεις ομως οτι πολλες φορες δεν ευθυνονται αυτοι για τις καθυστερησεις αλλα οι αντιπροσωποι

π.χ. ενας δισκος μου εκανε να ερθει περιππου 11 μερες (σε εγγυηση)το εψαξα ομως

και ανακαλυψα τι δεν εφτεγε το e-shop

 

αρα dont worry

filika

Δημοσ.

O adistaktos den tha se dei alla pes mou se mena pos to epsakses gia na do ki ego re file. 12 tou minos estila ta antikeimena kai 18 ta steilane stin antiprosopia. mexri 28 blepo na briskete stin antiprosopia kai gia na ta steiloune piso 2 tou minos ante kai kalo mina kai telos ta perno ego meta apo 10 meres giati tha mou ta steiloune me elta 12 tou minos. Pos erxontai etsi ta pragmata e? meta apo ena mina tha ta exo. Meta apo ena mina einai to sintomotero apo oti upologizo etsi? Tha sas po ego se poses meres se sunolo tha ta paro.

Δημοσ.

εγω [ άσχετα με το e-shop.gr ] , έχω να πω το εξής:

 

Αντί να πάτε στο κατάστημα που το πήρατε [ το χαλασμένο προϊόν ] , πηγαίντε το μόνοι σας στην αντιπροσωπεία του.

Για δείτε πόσες μέρες θα κάνετε να το πάρετε από την αντιπροσωπεία.

 

Έτσι για να μην κατηγορείτε τα καταστήματα [ δεν μιλάω για το e-shop.gr αλλά για όλα ].

Όσοι έχουν δικό τους κατάστημα ξέρουν [ τα μηνιάτικα της InfoQuest , της Oktabit , κλπ κλπ ].

Δημοσ.

@madsc: Ολόσωστος! Τα γεγονότα που δεν γνωρίζαμε ξεκαθαρίζουν και το τοπίο σχετικά με το στοκ κτλ. Μια ερώτηση/εκτίμηση: Οταν στέλνεις email στο τάδε eshop και λες: Θέλω το τάδε που υπάρχει στην τάδε αντιπροσωπεία 15' με τα πόδια απο τους δερμάτινους καναπέδες σας, κοστίζει ~600ε ζεστά μετρητα, δωστε μου τιμή και <οκ> για διαθεσιμότητα, μια επιβεβαίωση απο μένα και στείλτε το." , και σε γράφουν στα παλαιότερα των υποδυμάτων τους ΓΙΑ ΜΗΝΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ και μετα την τηλεφωνική "γκρίνια" , μπορώ να δεχθώ πως τους φταιει κάτι άλλο απο καθαρή ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ; ε! δεν τους αξίζουν τα 600μου, θα τα <καταθέσω> αλλού κι ας ειναι και η... cosmodata :)

 

@pptsmps: γράφεις πως "όποιος αγοράζει online και αγοράζει από ελληνικά καταστήματα είναι βαθιά νυχτωμένος...και στην τσέπη χαμένος...". Τι ακριβώς εννοείς δηλ. σου έχει συμβεί κάτι ή απλως δεν τα εμπιστεύεσαι; Γιατι εδω στο insomnia νομίζω πως οι χρήστες ΘΕΛΟΥΝ να αγοράσουν online, η ζήτηση ειναι μεγάλη και οι περισσότεροι ξέρουν τι θέλουν, δυστυχως δεν υπάρχει η αντίστοιχης ποιότητας προσφορά , με λίγα λόγια μας βλέπουν σαν αρπαχτή πως να το πω αλλιως...

 

 

@billpeppas: Εχεις δίκιο σ'αυτο με τις καθυστερήσεις απο αντιπροσωπίες, είναι γεγονός γνωστό και το λαμβάνουμε υπ' όψιν μας! Τι διαφέρει λοιπον το e-shop απο το Πλαισιο (που θα σου αλλάξει και το δίσκο αμέσως;) στην ειλικρινή ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ που υποτίθεται οτι θα λαβεις απο το eshop. ΕΜ! Αμα δεν το σηκώνουν το ρημάδι και δεν απαντούν και στα email , η εξυπηρέτηση παει περίπατο... Καλες τιμές έχει η αγορά... Ανθρώπους δεν έχει, και απο κοροιδία και γράψιμο φλομώσαμε τόσα χρόνια με τους "καταστηματάρχες" απανταχού.

Δημοσ.

To andreas p:Swstooooooos sta elatwmatika einai emfanes oti einai to 8ema,e kala ston antiprwsopo kolaei olh h fasi alla mporoune na shkwsoune & kana thlefwno sto service tous sta maura skwtadia mas exoune

Δημοσ.

Παιδιά εγω ακόμη να πάρω απάντηση και τα πράγματα τα έχω παραλάβει στις 9 του μηνός...

Και την προηγούμενη εβδομάδα μου είπαν άφησε τηλ και θα σε πάρουμε και σήμερα αλλά και πάλι τίποτα...

Μεχρι την άλλη εβδομάδα θα κάνω υπομονή μετά θα κατέβω αθήνα να τους τα πω λίγο και προσωπικά...

Δημοσ.
Όσοι έχουν δικό τους κατάστημα ξέρουν [ τα μηνιάτικα της InfoQuest , της Oktabit , κλπ κλπ ].

Τα τελευταία δύο χρόνια έχω πάει ως ιδιώτης στην Quest για service: ένα δίσκο (maxtor), ένα motherboard (gigabyte), δύο κάρτες γραφικών (gigabyte) και ένα σετ ηχείων (creative). Ποτέ δεν περίμενα πάνω από μια εβδομάδα και μάλιστα δύο φορές μου επέστρεψαν και καλύτερο μοντέλο από αυτό που τους είχα δώσει (9800pro αντί για 9700pro και creative 5500 αντί για 2200).

Δημοσ.

"Ποτέ δεν περίμενα πάνω από μια εβδομάδα και μάλιστα δύο φορές μου επέστρεψαν και καλύτερο μοντέλο από αυτό που τους είχα δώσει (9800pro αντί για 9700pro και creative 5500 αντί για 2200)."

 

Κοίτα man, κατά περιπτώσεις γίνονται και 1-2 τέτοια καλά [ rma σε 1 εβδομάδα ] { special situations , πάτησες πόδι , κλπ , κονέ , κλπ κλπ ].

 

Αλλά most of the time...1 month + :D

 

Αν κάνεις και κανά poll θα επιβεβαιώσεις τα λεγάμενά μου.

 

[ αυτό με τα καλύτερα προϊόντα είναι "αναγκαστικό" από την κατασκευ. , εφόσον π.χ. το προϊόν που είχες σταμάτησε να παράγεται ή είναι σε έλλειψη , δικαιούσαι το νέο που είναι είτε ισάξιο είτε καλύτερο ]

Δημοσ.

....και καταλήξαμε πως φταίει το συστημα :)

Ουτε οτι δεν απαντούν οταν υπάρχουν επιστροφές, ουτε οτι δεν επικοινωνούν γενικά, ουτε οτι ξεστοκάρουν εταιρίες.... Ολα αυτα οι εταιρίες μονες τους τα επιβάλουν οχι τα μαγαζια εεε;;; Βρε πλακα που έχουμε εμεις οι Ελληνες. :P

 

Οπως πρότεινε και κάποιος φίλος πιο πάνω, καλα θα ήταν να φιλοτιμηθεί κάποιος υπέυθυνος και να απαντήσει σε ολα αυτα (οπως έγινε και με το topic της HOL (edit!)). Εμεις εχουμε την κατανόηση να ακούσουμει πχ. "εχω 2 υπαλλήλους ολη μέρα, δεν τους πληρώνω κιολας, γιατι να απαντούν και στα email;" ... να το καταλάβω! Δεν ξέρω βέβαια αν θα προτιμήσω το eshop απο το καζίνο γιατι ρουλέτα το ένα ρουλέτα και το αλλο ;)

Δημοσ.

billpeppas, από τη στιγμή που ούτε γνωστούς έχω στην Quest, ούτε φασαρία έκανα, ούτε ζήτησα ποτέ να μιλήσω με κάποιον "υπεύθυνο" κλπ κλπ, το βρίσκω λίγο δύσκολο στατιστικά να τυχαίνει ΠΑΝΤΑ σε μένα να έχω καλή αντιμετώπιση πέντε φορές συνεχόμενα, αλλά τι σημασία έχει η γνώμη ενός απλού χρήστη σαν κι εμένα, όταν μιλάνε οι... ειδικοί :roll:

Δημοσ.

billpeppas μάλλον απέχεις ... και μιλάμε για τον τελευταίο καιρό και όχι πριν 10 χρόνια ... θα συμφωνήσω με τον georgeadams...

περεπιπτόντως ως διά μαγείας την τελευταία εβδομάδα 4/4 παραγγελίες από το e-shop πάνε καλά ... ίδωμεν ...

Δημοσ.

Ρε παιδιά βαράνε διάλυση οι άνθρωποι του e-shop?Καμία απολύτως εξυπηρέτηση...

Aν και ήμουνα θερμός υποστηρικτής τους στο θέμα με το service με έχει αγχώσει πολύ...

Απο τις 9 του μηνός τεχνικό έλεγχο δηλαδή μεχρι να επιστραφεί απο την αντιπροσωπεία θα με πιάσουν οι ζέστες?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...