Προς το περιεχόμενο

e-shop.gr Ανησυχίες


Αδίστακτος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το προβλημα που συζητείται ομως δεν ειναι μονο η αμεση παραλαβή των προιόντων. Ειναι και η after-sales εξυπηρέτηση που (ευτυχως) προφανως δεν χρειάστηκες. Ειναι και οι απαντήσεις στο τηλέφωνο και στο email ΚΥΡΙΩΣ ! Αρα το να κλικαρεις 2-3 πράγματα καθε φορά και να τα λάβεις σπιτι σου ειναι το λιγοτερο.

 

Για παράδειγμα, δεν ξέρω τι θα γινόταν αν μέσα στα 4-5 ειδη που πήρες σε κάποια παραγγελία σου , ζητούσες κάτι που ναι μεν εχουν στους καταλόγους αλλα ΔΕΝ το εχουν στην πραγματικότητα! Αυτο εχει συμβει σε πολλους απο εμας, τηλεφωνο /email ή σηματα καπνού δεν λάβαμε για να ενημερωθούμε οτι η παραγγελία θα καθυστερήσει 1-2-10-100 μέρες γιατι πχ. μας τελειώσανε οι σερβιέτες και τα χαρτια υγειας.... Να σου πω ασε τα χαρτια και στείλε τα αλλα... 1 το κρατούμενο

 

Δεν ξέρω αν ζητάς πάντα αυτο που σου προσφέρουν ή το ψάχνεις λιγο παραπάνω. Πχ οταν ψάχνεις για δισκο και εχει ΜΟΝΟ εναν seagate 120gb, ρωτας με ενα email αν υπάρχει ρε παιδια κανας δισκος seagate μεγαλύτερος. Αυτο ειναι θεμιτο; ΕΙΝΑΙ! Πρεπει να σου απαντήσουν κάποτε;;;;;; ΠΡΕΠΕΙ... ε! λοιπον κάποιοι ακόμα περιμένουν απάντηση... 2 τα κρατούμενα

 

Οταν ψάχνεις να αγοράσεις κάτι πχ. οθόνη TFT που γράφεις πως αγόρασες, και σου δείχνει το μαγαζι πως έχει 10 μοντέλα και 1-2 απ'αυτα σε ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ τιμή, σε κατευθύνει είτε να αγοράσεις ενα απ'αυτα έιτε να το ψάξεις αλλού, είτε εφοσον εισαι πελάτης να ρωτήσεις μηπως μπορει να σου φέρει το ταδε LG μονιτορ που ψάχνεις και ειναι 50ε ακριβότερο .... Πρεπει να πάρεις απάντηση; Και καλα, χεστο το email, ακόμα δεν ξέρουνε να πατήσουνε enter προφανως.... Πρεπει ομως να σηκώσει κάποιος το τηλέφωνο; ΝΑΙ! Πρεπει να στηθείς απο τις 10 το πρωι ως τις 2,5 το μεσημέρι στο τηλέφωνο;;; Πρεπει να ψαχνεις σαν το μ@λ@κα κάποιον συγκεκριμένο πωλητή που ειχες μιλήσει την 1η φορά για να σου απαντήσει αν τελικά μπορούν να φέρουν ενα ρημάδι μονιτορ που εχει γεμίσει η αγορά με δαυτο αλλα το αγνοούν χαρακτηριστικά προσπαθώντας να σου πουλήσουν οτι εχει το στοκ τους; Ποιος ειναι περισσότερο μ@λ@κας τελικά, εγω που θέλω να δώσω τα λεφτά μου ή αυτοι που δεν θέλουν να τα πάρουν ;

 

Για ολα αυτα αγαπητέ μου φίλε , υπάρχουν και οι αντίθετες απόψεις. Και μη ξεχνάς πως κι εγω εχω ψωνίσει 10αδες φορές , εχω προτείνει φίλους κι έχουν αγοράσει μηχανήματα, εχω αγοράσει αναλώσιμα οχι για να γλιτώσω 2-3ε αλλα για να υποστηρίξω ενα καλο on-line μαγαζι

 

το καλο σιγα σιγα παει περίπατο ομως... Γινεται Πλαισιο , δηλαδη εμποράκοι της κακιάς ωρας, νοοτροπία Ελλάδας (κανω πως δεν σηκώνω τηλέφωνα, αγνοώ τους πελάτες, βάζω φερέφωνα να γράφουν στα φόρουμ κτλ). Για του λόγου το αληθές οσοι εχετε πρόβλημα με το τηλεφωνο, προσπαθείστε να πάρετε απο το τηλ του γείτονα ή απο αλλη περιοχή.. ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ σηκώνεται αυτομάτως.... Προφανως ειναι τηλέφωνο τελευταίας τεχνολογίας που δουλευει με το συστημα "Ωχ! Πάλι αυτος Χέστον τωρα που να μπλέκουμε"

 

Ευχαριστω & ειλικρινά συγνώμη για το μεγάλο post.

  • Απαντ. 165
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Παντως μου κανει εντυπωση που κοιταζω πανω απο 2 μηνες στο e-shop.gr να δω ποτε επιτελους θα βγαλουν για πωληση τους νεους canon pixma που εχει γινει χαμος στην αγορα γι αυτους.

 

Απο τα 8-9 μοντελα της νεας σειρας (το Φθινοπωρο 2004 κυκλοφορησαν) βγαζουν παντα 1-2 μοντελα και πολλες μερες δεν υπαρχει ουτε 1! Ναι, ουτε ενας pixma στο e-shop.gr

 

Ειλικρινα παρακολουθω καθημερινα και μου κανει εντυπωση.

 

http://www.e-shop.gr/search_per.phtml?developer=CANON&category=%C5%CA%D4%D5%D0%D9%D4%C5%D3

 

Και το θυμηθηκα με τα περι stock που γραφει ο red30 πιο πανω.

Δημοσ.

ti na sou po ego den to psaxno toso poli to thema, mexri tora den exei xriasti na tous paro tilefono gia kati ala an katalavena oti me koroidevoun se kati tha tous eperna tilefono kai tha tous exeza, an pali emena athina tha pigena sto magazi kai tha tous exeza prosopo me prosopo, pantos na kseroume oloi oti yparxoun kai alou portokalies pou kanoun portokalia kai den xriazete na xalas tin zaxarenia sou gia kanenan

Δημοσ.
Λοιπον να πω και εγω το προβλημα μου. μου χαλασε η μητρικη και αρχες Δεκεμβριου την εστειλα στο e-shop. Ηταν μια GIGABYTE. Στις 18 Ιανουαριου μετα απο πολλα τηλεφωνηματα και διαφορα αλλα που δεν λεγονται μου εστειλαν μια μεταχειρισμενη πισω η οποια οπως ανακαλυψα ειχε αλλο προβλημα. Την πεδεψα καμποσες μερες μπας και καταφερω τιποτα αλλα ματαια. Την ξαναεστειλα πισω και μεχρι σημερα περιμενω! Πλεον δεν με απασχολει διοτι αγορασα μια αλλη motherboard απο αλλο καταστημα φυσικα. Τους ειχα πει αρκετες φορες πως τον χρειαζομαι τον υπολογιστη στην δουλεια μου και την μητρικη την επιγομαι.

Φυσικα τηλεφωνα δεν σηκωνουν και οποιος λεει το αντιθετω μαλλον θα εχει τους λογους του. Εγω μεταξυ των αλλων ειμαι και απο Κρητη και δεν εχω την δυνατοτητα να παω στο καταστημα τους' date=' παρ'ολα αυτα τους προτιμασα αλλα αποδεικτικε οτι εκανα μ@@@κια. Σιγουρα δεν θα ξαναασχοληθω με αυτο το καταστημα ποτε πια και ολοι οι υποψηφιοι πελατες καλα θα κανουν να το σκεφτουν καλα! ευχαριστω!

 

Υπαρχουν και τα RMA και απο τις δυο αποστολες, οποιος θελει μπορω να τα postαρω![/quote']

 

 

Τι ευχαριστείς ρε φίλε?

Τι επειγόσουν ? Μας δουλεύεις?

'Ηθελες το pc για να κατευάζεις όλη μέρα warez?

 

xaxaxaxa

Δημοσ.

@httpd: Στη σελίδα σου http://www.sitia.ws/index.php?page=hardware οπως βλέπω υπάρχουν έτοιμα συστήματα. Ας πάρουμε ενα απ' αυτα:

 

Gamer Solution

Επεξεργαστής (CPU): Intel Pentium 4 Prescott @ 3.00Ghz - 800 - Box

Μητρική Κάρτα (Motherboard): Gigabyte GA-8IPE1000 Bulk

Σκληρός Δίσκος (HDD): Western Digital 120GB WD1200JD - 7200rpm - SATA

Μνήμη (RAM): Kingston Kvr400X64c3 512MB PC3200 400Mhz

Κάρτα Γραφικών (SVGA): Nvidia GeForce FX5200 128MB DDR - TVOUT

DVD, CDRW: Sony DVD 16x DDU1612 + Plextor PX-712A

MODEM: Microcom Inport PCI V.92 56k + 6 Μήνες δωρεάν HOL

Οθόνη (Monitor): LG 17' lcd L1715s

Ηχεία (Speakers): Assasinator 2.1 plus sound Innovator

Κουτί (Case): Innovator Midi Tower DLX 400Watt

Floppy Disk Drive: Floppy Disk Drive 3.5'

Ποντίκι (Mouse): MS Dsp Wireless Optical Desktop 2.0

Πληκτρολόγιο (Keyboard): MS Dsp Wireless Optical Desktop 2.0

 

Θυμίζει κάτι;;;

Επίσης έχουμε το εξής:

Office Solution

Επεξεργαστής (CPU): Intel Celeron Prescott 320 @ 2.40Ghz - 478 - Box

Μητρική Κάρτα (Motherboard): Asrock GE PRO-M2 Retail

Σκληρός Δίσκος (HDD): Western Digital 40GB WD400BB - 7200rpm - ATA 100

Μνήμη (RAM): Dimm ddr 256MB pc2700 (333Mhz)

Κάρτα Γραφικών (SVGA): OnBoard (Shared 64MB)

DVD, CD-R, CDRW: Sony Combo Drive CRX320A 16x/52x32x52x Retail

MODEM: Microcom Inport PCI V.92 56k + 6 Μήνες δωρεάν HOL

Οθόνη (Monitor): Vibrant 17' VM77SR

Ηχεία (Speakers): Teac Speakers PM 60Watt

Κουτί (Case): Innovator Midi Tower 250Watt

Floppy Disk Drive: Floppy Disk Drive 3.5'

Ποντίκι (Mouse): Wheel Mouse OEM Bulk

Πληκτρολόγιο (Keyboard): Standar Keyboard PS2 101 Keys

 

Αυτο θυμίζει κάτι;

Αγαπητε retailer του eshop , σ'ευχαριστούμε για την αντικειμενική κριτική σου ;)

Δημοσ.

Δεν έχει να κάνει αυτό.

 

Μόλις ολοκληρωθεί το όλο πανυγήρι θα μιλήσω εγώ.

 

Και εγώ ο ίδιος την έχω πατήσει από το Eshop όχι με προβληματικό υλικό αλλά με 3 κάρτες δικτύου 1000Mbit που ενώ υπήρχαν στην σελίδα και τις παράγγειλα με σύνδεσαν με κάιρο και δεν μπήκαν στον κόπο να μου αναφέρουν ότι δεν τις είχαν.

 

Απλά δεν είμαι ο τύπος που θα κάτσω να κάω ρόμπα τον καθένα Online. Αν έχω αποτυχία από κάπου απλά δεν ξαναψωνίζω. Απλά πράγματα.

 

Και που σε .... δεν είναι όλοι δυσαρεστημένοι.... είναι ντέμη η φάση που λέμε ;)

Δημοσ.

Μα αν θέλεις να το αναλύσουμε, ουτε εγω ειμαι *δυσαρεστημένος* που θα βγάλω και μπλουζακι να το διαλαλω! Τη δουλειά μου θέλω να κάνω καλύτερα και φυσικά δεν περνάω την ώρα μου να "κάνω ρόμπα" το eshop, ουτως η αλλως αν δεν αλλάξει νοοτροπία και ψάχνει Πλαισιοπελάτες , με έχει χάσει...

 

Απλως με προκαλουν ως και με εκνευρίζουν διάφορες διαδηλώσεις αγάπης οπως πχ. του αγαπητού -εξαφανισμένου πλεον- peppas. Ας κάνανε σωστά τη δουλειά που *λένε* πως κάνουν και δεν θα φώναζε κανεις. Ομως στα φυλλάδια γράφει για τηλέφωνο, γράφει για email, γραφει για εγγυήσεις, γράφει για της παναγιάς τα μάτια. Την παναγιά και τα καντήλια τα είδαμε που λέει ο λόγος, τα μάτια της δεν είδαμε ;)

Δημοσ.

Απόψεις...

 

Για τη "σύνδεση με Κάιρο" όσον αφορά τα τηλέφωνα/e-mail κτλ είναι σίγουρα επιλογή του εκάστοτε καταστήματος ο χειρισμός. Προσωπικά το βλέπω σαν μη αμοιβαίο "bad PR". Το οποίο πρακτικά έχει απλά τα εξής αποτελέσματα. Δεν πρόκειται να σε καταλάβουν οι πελάτες σου αν δεν τους καταλαβαίνεις πρώτα εσύ.

"Τί να καταλάβουν οι πελάτες σου;" θα ρωτούσε κάποιος.

 

Τα γεγονότα

Τους τελευταίους μήνες του προηγούμενου χρόνου οι ελληνικές τράπεζες ξεκινήσαν σταδιακά την άρση των πιστώσεων (μεταξύ άλλων) στις 3ις από τις μεγαλύτερες εισαγωγικές εταιρείες hw στην Ελλάδα. Quest, Intersys, Πουλιάδης. Αυτό αυτόματα περνάει κ στα κατώτερα καταστήματα της αλυσίδας (λιανική). Πρακτικά αυτό σημαίνει πως ότι χρειαστεί να αγοράσει το κάθε κατάστημα λιανικής πρέπει να το πληρώσει μετρητοίς ή με σύντομη επιταγή! (κεφάλαιο αγορών) Μέχρι τώρα ίσχυε η μέθοδος της ετεροχρονισμένης επιταγής για x μήνες ανάλογα την σχέση του καταστήματος με την κάθε αντιπροσωπεία/εισαγωγέα. Αυτό βόλευε την κάθε μικρομεσαία επιχείρηση (μικρό ή καθόλου κεφάλαιο αγορών) καθώς πληρωνόταν πρώτα από τον κάθε πελάτη είχε χρήματα κίνησης κ κατόπιν εξοφλούσε τον εισαγωγέα.

 

Σκέψεις - Υποθέσεις

Οι πρώτες επιχειρήσεις που επηρεάστηκαν ήταν τα e-shop με αρκετή/μεγάλη κίνηση. Ο λόγος είναι ότι στοκάρουν ελάχιστα (λόγω της ραγδαίας αλλαγής κοστολογίου των προϊόντων) κ παίζουν με μικρό ποσοστό κέρδους (λόγω της φύσης των e-shop). Πέραν τούτου κάνουν εισαγωγές/παραεισαγωγές από εξωτερικό (επιλογή του κάθε καταστήματος). Αν έχουν επιλογή για την ετεροχρονισμένη πληρωμή αυτών των προϊόντων τότε είναι κ άμεσα διαθέσιμα στον πελάτη (βλέπε αναλώσιμα από άνωθεν post π.χ.). Για τα προϊόντα που παραγγέλνουν από εσωτερικό (βλέπε hd π.χ.) οφείλουν πλέον να έχουν έτοιμο το κεφάλαιο αγοράς - όποτε δεν το έχουν οι συνέπειες είναι οι γνωστές. Το φαινόμενο αυτό το είδαμε σε 1 κατάστημα (που ίσως είναι κ από τα πιο γνωστά στο χώρο του διαδικτύου) με αυξημένη κίνηση, αλλά αργά ή γρήγορα δεν σημαίνει ότι δεν θα το δούμε κ στα υπόλοιπα on-line & μη. Τα μικρομεσαία καταστήματα με βιτρίνα απλά σου απαντούν "Δεν το έχω ετοιμοπαράδοτο", "θα το έχω από την x μέρα", τα online αν δεν το έχουν κακώς το αφήνουν στη σελίδα τους ως διαθέσιμο. Σαν "σωστοί" καταναλωτές πιστεύω ότι πρέπει να υποστηρίζουμε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (εν όψει αποφυγής μονοπωλίου), αλλά αυτό είναι εφικτό όταν δεν επηρεάζουν αυτά αρνητικά τη ζωή/δουλειά μας.

 

 

*όπου e-shop => οποιοδήποτε e-shop

 

 

/sc

Δημοσ.

madsc εριξες αρκετο φως στην υποθεση.

 

Αλλα ειναι μια ευκαιρια να ξεκαθαρισουν ποιοι ειναι οντως επαγγελματιες στην αγορα.

Το ψεμα νομιζω διωχνει τους πελατες.

Καλυτερα να σου πει οτι θα καθυστερησω 2μερες παρα να σου λεει εχω διαθεσιμοτητα και να σε αργει κατοπιν.

Δημοσ.

madsc, karib, etsi akribos re pedia. Ego prosopika tha protimousa ta mikromesea katastimata giati opos kai na to kaneis den ton simferei na ou ferthei asxima giati an ginei afto tha to peis esu se treis filous sou oi siloi sou se allous dikous tous kai paei legontas. To kako omos einai pos eixa brei palia apo e-shop mia siskeuh uperithron me 18 euro kai sto katastima tis perioxis mou rotao kai mou leei 28.50. Tote leo riskare to kai parto apo e-shop. Apo tote ekana apo e-shop apsoges agores. Ton proigoumeno mhna ekana mia paraggelia apo e-shop kai apo oti blepo i mhtriki tou Adistaktou pou egine ban einai idia me tin dikia mou. Ego stin arxi epiasa me tin mia sti grammi tou tilefonou sto tmita service kai tou eksigisa kanonika ston anthropo ti exei. Mou ekane kapoies erotiseis tou apantisa kai eidame pos eftege ontos i mitriki. Mia xara meta apo ena tetarto perno kai to RMA mou.Oi mitrikes apo oti blepo epidi einai kainouria kai limited edition den prepei na itan 100% OK giati mporei na tin patisan ki alloi. Telos panton eixa den eixa pali ksefiga. Pao to proi na steilo tin mhtriki kai ekei me to palikari tou courier milousame kai ftanei i stigmi pou mou leei posa na doso gia metaforika. 11 euro. Emiana milame. Eno milousame mou leei afto to e-shop einai ilektroniko katastima e? nai tou leo. Kai erxete kai i alli keramida. Katarxas mou leei aftoi gia opou kai na ta stoiloun dinoun 5.50 euro kai xoria aftoi eprepe na analaboun ta metaforika. OK tsatismenos pao spiti na paro tilefono. Kaneis.............. Stelno e-mail.......... Kaneis........ Kai den itan mono afto kathiiiiiiiiiste. Blepo stin katastasi pou mou esteilan to parakato

 

Επιβάρυνση των εξόδων αποστολής στον αγοραστή για οποιονδήποτε τρόπο αποστολής. Την επιστροφή των αντικατεστημένων προϊόντων θα την επιβαρυνεται η εταιρεία μας και θα γίνεται μέσω ΕΛ.ΤΑ. .Αν ο πελάτης δεν επιθυμεί να παραλάβει το προϊόν απο τα ΕΛ.ΤΑ. αλλά με διαφορετικό τρόπο θα πρέπει να μας ενημερώσει (θα επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής ο ίδιος)

 

Keramida kai pali. Diladi aftoi oxi mono 5.50 den tha dosoun alla 4.50 oute kan ta misa apo osa tha doso ego kai tha mou erthoun kai meta apo miamisi ebdomada, giati toso kanei oses fores tous exo pei na mou steiloun me elta. Kai sinexizo ego perno tilefona, stelno e-mail tipota. Nula. pernane oi meres kai emfanizete siga siga to xamogelo kai pali sta xeiloi. Briskome sto stadio ths paralabis apo antiprosopia.

 

Se poses meres lete na exo to motherboard staa xeria mou?

Δημοσ.
Μα αν θέλεις να το αναλύσουμε' date=' ουτε εγω ειμαι *δυσαρεστημένος* που θα βγάλω και μπλουζακι να το διαλαλω! Τη δουλειά μου θέλω να κάνω καλύτερα και φυσικά δεν περνάω την ώρα μου να "κάνω ρόμπα" το eshop, ουτως η αλλως αν δεν αλλάξει νοοτροπία και ψάχνει Πλαισιοπελάτες , με έχει χάσει...

 

Απλως με προκαλουν ως και με εκνευρίζουν διάφορες διαδηλώσεις αγάπης οπως πχ. του αγαπητού -εξαφανισμένου πλεον- peppas. Ας κάνανε σωστά τη δουλειά που *λένε* πως κάνουν και δεν θα φώναζε κανεις. Ομως στα φυλλάδια γράφει για τηλέφωνο, γράφει για email, γραφει για εγγυήσεις, γράφει για της παναγιάς τα μάτια. Την παναγιά και τα καντήλια τα είδαμε που λέει ο λόγος, τα μάτια της δεν είδαμε ;)[/quote']

 

den diafono mazi sou !

Δημοσ.

Να με συμπαθάτε παιδιά

Αλλά όποιος αγοράζει online και αγοράζει από ελληνικά καταστήματα

είναι βαθιά νυχτωμένος...και στην τσέπη χαμένος...

Δημοσ.

Είχα παραγγείλει 4-5 φορές από το e-shop χωρίς προβλήματα. Ποτέ δε χρειάστηκε η εξυπηρέτησή τους εκ των υστέρων και έτσι όλα ήταν μέλι γάλα. Μέχρι που στο τέλος Νοεμβρίου παρήγγειλα ένα ζευγάρι ηχεία τα οποία από την αρχή δε δούλευαν καθόλου. Σήμερα έχουμε 20 Φεβρουαρίου του 2005. Έχω ακολουθήσει τη διαδικασία επιστροφής κατά γράμμα, από τις 11 Δεκεμβρίου, πληρώνοντας και 15 ευρώ μεταφορικά. Έχω μιλήσει στο τηλέφωνο καλώντας ΠΑΝΤΑ εγώ περίπου 20 φορές. Κάθε φορά μου ζητούσαν συγνώμη για την ταλαιπωρία για την οποία δε φταίω σε τίποτα, κάθε φορά μου έλεγαν να περιμένω λίγο ακόμη και κάθε φορά μου έλεγαν να το αφήσω πάνω τους και ότι θα με έπαιρναν να με ενημερώσουν σε μια ώρα.

 

Παιδιά δε με πήρανε ποτέ στο τηλέφωνο. Την τελευταία φορά μου είπανε να τους στείλω και email να τους το θυμίσω ώστε να προχωρήσουν αν χρειαστεί στην επιστροφή χρημάτων. Την περασμένη Δευτέρα τους έστειλα email και τους ζήτησα άμεσα την επιστροφή των χρημάτων μου διότι η γενική τους συμπεριφορά και αδιαφορία είναι πλέον απαράδεκτη. Από τότε κανείς δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου.

 

Ισχύει αυτό που είπε κάποιος φίλος νωρίτερα. Όταν είναι να αγοράσεις σκίζονται να σε εξυπηρετήσουν. Όταν είναι να επιστρέψεις, αφήστε τα. Εγώ έχω ξεχάσει τι τα ήθελα εκείνα τα ηχεία...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...