Αδίστακτος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2005 Boogie, den ksero bgalane neous kanones, giati auto to egrafe kai stous kanones tous. Chris_13, an les giati o billpeppas den anaferei ta aplita kata tin gnomi mou kala kanei giati tha ta exei akousei apo allous pou mporei na mhn isxioun kai otan tou erthei o allos kai tou pei dose apodikseis gia afta pou les ante istera na dikeologithei o anthropos. Aftos milaei apo prosopikes tou empiries profanos.
theglassicon Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2005 Τέλεια κατάλαβα.......αν έχεις άπλυτα πέστα δημόσια για να προστατέψεις τους ανυποψίαστους........μην φοβάσε από δαυτους το κλάσιμο θα πάει σύνεφο.....
Αδίστακτος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2005 Μπορείς να το πεις κι έτσι αλλά μπορεί να σας πρήξω με αυτό που λέω όμως άπλυτα δίχως αποδείξεις θα σου γυρίσουν μπούμερανγκ.
Asterakias Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2005 μία απλή ερώτηση ... ένα κατάστημα που σου στέλνει με δικά σου έξοδα αποστολής (ή δικά του αν του τα πληρώνεις με το 7%) ένα εξάρτημα ελαττωματικό ... δε φέρει ευθύνη να στο αντικαταστήσει; και πώς θα γίνει κάθε φορά που αυτοί αποφασίζουν να στείλουν κάτι ελττωματικό θα πληρώνω εγώ τη νύφη; και επίσης θα πλουτίζει η μεταφορική έτσι; γιατί αν κάνει 5 λάθη το E-shop τη μέρα από τις χιλιάδες μεταφορές κάθε μέρα η μεταφορική βάζει πόσα στην τσέπη της ; και συνεχίζω... έστω΄οτι χαλάει με την εγγύηση ... εγώ θα το στείλω πίσω με δικάμ ου έξοδα; άρα οθόνες νε το ξεχάσω εκτυπωτές κτλ ... ξέρετε αν γράφει πουθενά ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη ; γιατί αν την έχω εγώ με συμφέρει το +2 % ακριβότερα από τη γειτονιά ... κάνω λάθος ; ενημερώστε με ...
theglassicon Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2005 Βλακείες λέμε τώρα....χωρίς αποδείξεις είναι φήμες και με αφήνουν παγερά αδιάφορο.Εχεις δει τί γίνετε με τις συνδέσεις dsl,τί κοροιδία;Επρεπε να κάτσουν όλοι τουμπεκί φοβούμενοι τις απειλές του καθένα για δήθεν τιμωρία; Οποιος έχει πραγματικά αδικηθεί από τον οποιονδήποτε να βγαίνει και να το λέει δημόσια χωρίς κανένα φόβο,είναι το μόνο αποτελεσματικό όπλο του καταναλωτή.........Αυτό μας έλειπε να φοβούνται και οι ενάρετοι.
theglassicon Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2005 Αστεράκια δεν κάνεις λάθος.Η πλειονότητα των αντιπροσοποιών και των καταστημάτων απαιτεί από εσένα την μεταφορά προς αυτούς και πολές φορές χρεώνει το τσεκάρισμα αν δεν έχει κάτι εμφανώς χαλασμένο το προιόν.Σχεδόν κανένας δεν αποζημιώνει για ασυμβατότητες,ειδικά αν τα έχεις πάρει κομμάτι κομμάτι,σου λένε ας πρόσεχες.
Αδίστακτος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2005 Asterakias, pisteuo pos kapote tha diorthothei ki afto. theglassicon, ego an paei straba kai mou exoun faei esto kai 11 euro gia tsampa tha gino afto pou grafei kai to nick mou kai pistepse me den tha ithele kanenas na me ferei se afto to simeio. Alla ego thelo na exo to pleonektima kai gi' afto thelo kai tis apofikseis. Thelei na mou kounithei kaneis tha ton koliso ston tixo ki as pei ustera tipota. Prepei omos na baloume kai ton eafto mas stin thesi tou giati ki afti den kataskeuazoun ta proionta tous. Ki aftoi ta pernoun apo kapouallou kai den kseroun ti mporei na exei to kathena. Tora emeis leme giati na mhn ta elegxoun alla an ta elegxoun tha to alla ksoume standar kai tha tous leme giati ta anoigoun emeis den ta theloume metaxeirismena kai ta theloume kleista. Ki aftoi tha trelathoun alla toulaxiston se periptoseis sfalmatos pou entaksi anthropoi eimaste na mhn paizoun me ton pono mas as paroun ena thlefonaki na se eidopoihsoun h kana e-mail den tha tous meiosei ton elefthero xrono. To mono kako einai afto pisteuo sto e-shop mexri tora. Den apantaei sta mynhmata.
Αδίστακτος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Πλέω σε πελάγη ευτυχίας παιδιά. Παρέλαβαν τα προϊόντα μου. Για κάθε νεότερο θα φέρω εικόνες όπως και τώρα.
billpeppas Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Αδίστακτος, πότε έδωσες στην μεταφορική τα πράγματα? Γιατί αν τα πήγαν στο e-shop μετά από 3 μέρες, θέλουν τρομερό ξύλο. [ ιδιαίτερα αν πλήρωσες για Next Day Delivery ]
dreaming123 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Εγω είμαι μεχρι στιγμής ευχαριστημένος με όλες τις αγορές απο το e-shop καθώς και τις αντικαταστάσεις ενός σκληρού και ενός dvd-r λέω μέχρι στιγμής γιατί τώρα βλέπω μια καθυστέρηση εχω στείλει μια μητρική και ένα επεξεργαστή για αντικατάσταση και παρέλαβαν τα πράγματα Παραλαβή Προϊόντων 09/02/05 20:45 Έχουνε περάσει 4 εργάσιμες ημέρες...Δεν μπορούνε να τα ελέγξουνε και να τα στείλουνε στην αντιπροσωπεία?Αντε να δω πόσο θα περιμένω... Σημ στα τηλ όλες οι γραμμές των τεχνικών είναι κατελημμένες έχω βαρεθεί να ακούω το τραγούδι... Ευτυχώς είχα απάντηση στο email που τους έστειλα που μου λένε οτι θα το κοιτάξουν και αν έχει κάποιο πρόβλημα θα το στείλουνε στην αντιπροσωπεία... Λέτε αν δεν είχε πρόβλημα να το έστελνα για να χρεωθώ τα μεταφορικά και τα τηλ που κάνω για να ενημερωθώ και ενημέρωση δεν υπάρχει... Συμφωνώ με τον theglassicon όταν είμαστε <ριγμένοι> ταλαιπωρημένοι,ζημειωμένοι απο κάποιο μαγαζί να το λέμε για να προσέχουν οι μελλοντικοί πελάτες των συγκεκριμένων μαγαζιών...
Αδίστακτος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 billpeppas, 14 tou minos to proi kai stis 15 to apogeuma ta peiran. Den exo kanena apolitos problima pano se afto to thema. Tora pao na do ti egine me ton texnioko elenxo.
red30 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 τελικα ....θελουμε βίσμα και στο e-shop ;;;;;; και ακόμα δεν έχουμε πάρει τα βουνά ; btw, ο billpeppas που βλέπω οτι απαντά σ'οποιο πόστ αρχίζει απο "e-" και τελειώνει σε "shop" , λησμονησε να απαντήσει σε ενα post μου τις προάλλες το ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ποστ μου ήταν εδω: http://www.insomnia.gr/vb3/showpost.php?p=721815&postcount=74 και ολα περι emails, τηλεφώνων , επαγγελματισμου κτλ τα ακουω βερεσε....
Gigenis Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 Σε περσινή παραγγελία για δύο desktop κουτιά Η\Υ, ενώ με πήραν τηλέφωνο για να με ρωτήσουν αν θέλω να περιμένω να έρθουν από Ολλανδία και παρόλο που τους είπα ότι ΝΑΙ θα περιμένω, ποτέ δεν έφτασαν τα κουτιά και ούτε ξαναεπικοινώνησαν μαζί μου. Όταν τους πήρα εγώ τηλέφωνο μετά από 15 μέρες μου είπαν ότι δεν έχουν πλέον τέτοια κουτιά!!!! Και μετά από 1 μήνα τα ξαναείδα στην ιστοσελίδα τους. Σε φετινή παραγγελία για ένα mp3 player, έστειλα την παραγγελία ξημερώματα Σαββάτου και το παρέλαβα (Θεσσαλονίκη) το απόγευμα της δευτέρας. Το αποτέλεσμα –1 +1 = Μηδέν προς το παρόν.
red30 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 Το πρόβλημα αγαπητέ μου gigenis πολλές φορες δεν φτάνει ως την Ολλανδία, αλλά μέχρι την Μεσογείων εκεί στο Χαλάνδρι δηλ. περίπου 5 λεπτά με το φορτηγάκι... Εννοω φυσικά την Sony Hellas που σνομπάρουν χαρακτηριστικά στους καταλόγους τους, αγνοούν τα μηνυματα & τα τηλεφωνήματα μας και αθετούν τις υποσχέσεις τους. Προφανως η Sony δεν δίνει bonus στις παραγγελίες ή δεν δίνει refurbished αντικείμενα για μεταπώληση (επισκευασμένα) ή δεν δίνει καλό ποσοστο γενικά στην χονδρική..... Απορω λοιπον πως ορισμένα ειδη SONY υπάρχουν ακόμα εκει μέσα; Μηπως ειναι αγορές των υπαλλήλων που θέλουν να ξεφορτωθούν με τρόπο α-λα fleamarket; Γιατι ο κατάλογος περιορίζεται στα Sony DVDRW που δεν έχουν και τόοοοση ζητηση σε σχεση με τα Nec/Liteon/Plextor κτλ κτλ , γιατι υπάρχει εδω και καιρό το μονιτορ SONY HS53B (και αλλα παλιά μοντέλα κατα καιρούς) και οχι τα νέα μοντέλα HS74 και HS94 ; Γιατι το sony.gr δεν έχει ουτε τιμές για το HS53; Ξεσκαρτάρουμε τις εταιρίες;;;; εε;;;;; εε;;;; εε;;; Που 'σαι Ωρε Κούγια του Eshop για να μας πείς ;;;;;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.