Προς το περιεχόμενο

* * * Prosoxi - Prosoxi * * * Diavaste Opwsdipote Ayto * * *


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 235
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Ok, tha etoimasw egw mia epistoli-prosxedio gia tin Eleytherotypia

wste na tin epeksergastoume.

Opoioi theloun as etoimasoun kati antistoixo, to opoio tha steiloume stin

Hellas On line sto IN.KA. kai stin E.E.T.T.

 

As valoume ena xronoperithorio gia na provlithoun autes oi epistoles edw. Lew

mexri ayrio TRITH(14/02), 12 to mesimeri na exoun etoimastei oles aytes oi

epistoles. Epeidi DEN einai eukolo na ftiaxtoun "teleia" se

auto to xroniko diastima kai epeidi pithanws kapoia simeia na min

ikanopoioun kapoious, i kapoia alla simeia na krinontai aneparki apo allous,

KALO einai OSOI exoun kapoies sygkekrimenes apopseis na tis grapsoun

edw oso to dynaton syntomotera (tmimata pou thewroun

aparaitita, i olokliri tin epistoli).

.

.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απολύτως σύμφωνος, έστειλα και στην HOL και στο ΙΝΚΑ. Δεν είναι ανάγκη ρε παιδιά να περιμένετε να γραφτεί κάτι από κάποιον άλλον. Απλά πράγματα γράφουμε, δίχως να βρίζουμε και όσο λιγότερα και πιο κατανοητά, τόσο καλύτερα.

Viva la revolucion, hasta la victoria siempre! :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απολύτως σύμφωνος' date=' έστειλα και στην HOL και στο ΙΝΚΑ. Δεν είναι ανάγκη ρε παιδιά να περιμένετε να γραφτεί κάτι από κάποιον άλλον. Απλά πράγματα γράφουμε, δίχως να βρίζουμε και όσο λιγότερα και πιο κατανοητά, τόσο καλύτερα.

Viva la revolucion, hasta la victoria siempre! :D[/quote']

Egw pistevw pws einai kalitera na stiloume oloi to idio.

Tha fanei pio organomeno k pws eimaste mia omoda! :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητοί φίλοι,

Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε κάποια θέματα σχετικά με το πακέτο μας HOL BroadbandPack και την προσφορά για τις δωρεάν κλήσεις προς σταθερά τηλέφωνα Ελλάδος καθώς είναι σαφές ότι έχουν δημιουργηθεί παρανοήσεις.

Όπως έχει αναφερθεί στο σχετικό με την προσφορά δελτίο τύπου καθώς και σε όλη τη διαφημιστική επικοινωνία του προϊόντος, στο τέλος κάθε μήνα το συνολικό ποσό που αντιστοιχεί σε κλήσεις προς σταθερά τηλέφωνα Ελλάδος πιστώνεται στον λογαριασμό του επόμενου μήνα. Συνεπώς το ποσό αυτό παρουσιάζεται ως επιστροφή με τη μορφή έκπτωσης στον επόμενο λογαριασμό.

Σε αντιδιαστολή με ένα σύστημα που θα χρέωνε και θα πίστωνε το ποσό των κλήσεων προς σταθερά τηλέφωνα Ελλάδας στον ίδιο μηνιαίο λογαριασμό, η προσφορά μας μεταφέρει μόνο την πίστωση στον λογαριασμό του επόμενου μήνα. Το γεγονός αυτό εξασφαλίζει μεν τον πελάτη μας, δεδομένου ότι τελικά οι κλήσεις αυτές του παρέχονται εντελώς δωρεάν, αφ’ ετέρου δε προστατεύει την Hellas On Line από πιθανά αλόγιστη χρήση της υπηρεσίας.

Έτσι, ο μηχανισμός της προσφοράς έχει υλοποιηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε το συνολικό ποσό που αντιστοιχεί στις κλήσεις που έχει κάνει ο χρήστης προς σταθερά Ελλάδος, από τη χρονική στιγμή ενεργοποίησης της υπηρεσίας και μέχρι και την 31.12.2005, να του επιστρέφεται στο σύνολό του, ανεξάρτητα αν χρεώθηκε ή όχι, γεγονός που επιβεβαιώνει την δυνατότητα πραγματοποίησης κλήσεων προς σταθερά Ελλάδος εντελώς δωρεάν.

 

Στο συννημένο αρχείο μπορείτε να βρείτε αναλυτικό παράδειγμα με τον τρόπο που λειτουργεί η προσφορά, το οποίο ελπίζουμε πως θα λύσει κάθε τυχόν απορία.

 

Στόχος της Hellas On Line είναι να παρέχει το πλέον ανταγωνιστικό πακέτο για πρόσβαση στο Internet μέσω ADSL και σε καμία περίπτωση η παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού.

Κλείνοντας, θα θέλαμε να επισημάνουμε πως η Hellas On Line πιστεύει στην ύπαρξη απόλυτης διαφάνειας στη σχέση της με τους πελάτες της και συνεπώς για περαιτέρω διευκρινίσεις σας καλούμε να αποστείλετε τις απόψεις σας και τις προτάσεις σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected].

 

Φιλικά

 

Νίκος Μανδαλάς

Υπεύθυνος Τύπου Hellas On Line

broadbandPack_offer.zip

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ena megalo BRAVO ston filo apo tin HOL pou apandise se afto edo to FORUM.

Pragmatika xeromai pou iparxoune tetioi tipoi kai dinoune apandiseis se themata ton aiterion tous se mia omada xriston pou exoune provlimatismous se sxesi me diafores prosfores aiterion.

Ali aiteria den nomizo na ekane tetio pragma.

BRAVO

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nai sigoura mpravo toy filoy poy apantise...alla poios megalokarxarias proedros arage tha skeftei kai ton aplo katanalwti poy epese thyma PARAPLANITIKIS DIAFIMISHS perimenontas na exei dwrean tilefwnimata?

 

As mas apantisei o filos mas kai se ayto parakalw

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

File Skevo_kos oi perissoteres diafimiseis den einai paraplanitikes? Mikra grammata, misa logia,klp. I ousia tis diafimisis einai na se peisei na ksodepseis kapou ta lefta sou. An omws exeis pragmatika anagi kati de tha to pareis monos sou? Ara i diafimisi se "paraplanei" na ksodepseis.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι λες ρε παιδί μου ... μπράβοοοοο δύναμη το insomnia ... ποιος στις χάρες μας ... και μπράβο και σε τέτοιες κινήσεις που δίνουνε τέτοια αποτελέσματα ... ξυπνάτε τέρατααααααααα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ χαίρομαι που επιτέλους καταλάβαμε την δύναμη μας. Και μόνο η παραπομπή σε ένα τέτοιο thread είναι πολύ σημαντική. Ελπίζω σε ανάλογες προσπάθειες στο μέλλον (ίσως και ένα σύλλογος insomnia;)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητοί φίλοι' date='

Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε κάποια θέματα σχετικά με το πακέτο μας HOL BroadbandPack και την προσφορά για τις δωρεάν κλήσεις προς σταθερά τηλέφωνα Ελλάδος καθώς είναι σαφές ότι έχουν δημιουργηθεί παρανοήσεις.

Όπως έχει αναφερθεί στο σχετικό με την προσφορά δελτίο τύπου καθώς και σε όλη τη διαφημιστική επικοινωνία του προϊόντος, στο τέλος κάθε μήνα το συνολικό ποσό που αντιστοιχεί σε κλήσεις προς σταθερά τηλέφωνα Ελλάδος πιστώνεται στον λογαριασμό του επόμενου μήνα. Συνεπώς το ποσό αυτό παρουσιάζεται ως επιστροφή με τη μορφή έκπτωσης στον επόμενο λογαριασμό.

Σε αντιδιαστολή με ένα σύστημα που θα χρέωνε και θα πίστωνε το ποσό των κλήσεων προς σταθερά τηλέφωνα Ελλάδας στον ίδιο μηνιαίο λογαριασμό, η προσφορά μας μεταφέρει μόνο την πίστωση στον λογαριασμό του επόμενου μήνα. Το γεγονός αυτό εξασφαλίζει μεν τον πελάτη μας, δεδομένου ότι τελικά οι κλήσεις αυτές του παρέχονται εντελώς δωρεάν, αφʼ ετέρου δε προστατεύει την Hellas On Line από πιθανά αλόγιστη χρήση της υπηρεσίας.

Έτσι, ο μηχανισμός της προσφοράς έχει υλοποιηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε το συνολικό ποσό που αντιστοιχεί στις κλήσεις που έχει κάνει ο χρήστης προς σταθερά Ελλάδος, από τη χρονική στιγμή ενεργοποίησης της υπηρεσίας και μέχρι και την 31.12.2005, να του επιστρέφεται στο σύνολό του, ανεξάρτητα αν χρεώθηκε ή όχι, γεγονός που επιβεβαιώνει την δυνατότητα πραγματοποίησης κλήσεων προς σταθερά Ελλάδος εντελώς δωρεάν.

 

Στο συννημένο αρχείο μπορείτε να βρείτε αναλυτικό παράδειγμα με τον τρόπο που λειτουργεί η προσφορά, το οποίο ελπίζουμε πως θα λύσει κάθε τυχόν απορία.

 

Στόχος της Hellas On Line είναι να παρέχει το πλέον ανταγωνιστικό πακέτο για πρόσβαση στο Internet μέσω ADSL και σε καμία περίπτωση η παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού.

Κλείνοντας, θα θέλαμε να επισημάνουμε πως η Hellas On Line πιστεύει στην ύπαρξη απόλυτης διαφάνειας στη σχέση της με τους πελάτες της και συνεπώς για περαιτέρω διευκρινίσεις σας καλούμε να αποστείλετε τις απόψεις σας και τις προτάσεις σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email'][email protected][/email].

 

Φιλικά

 

Νίκος Μανδαλάς

Υπεύθυνος Τύπου Hellas On Line

 

 

Αγαπητέ κύριε Μανδαλά, καταρχήν τιμή σας που έστω κάνατε τον κόπο

και μας απαντήσατε.

Χρειαζόταν η δεύτερη άποψη σε αυτή την συζήτηση και πιστεύω ότι

είσασταν κατάλληλος να την εκφέρετε επίσημα.

 

Όμως, αυτά τα οποία λέτε, ΔΕΝ αποτελούν κάτι διαφορετικό

σε σχέση με αυτά που γράφονται παραπάνω! Ουσιαστικά και εσείς ο

ίδιος παραδέχεστε ότι τελικά ο πελάτης χρεώνεται ένα ποσό Χ για κάποιο

μήνα, το οποίο και ΠΛΗΡΩΝΕΙ. Στην συνέχεια για τον/ους επόμενο/ους

μήνα/ες μπορεί να κάνει δωρεάν κλήσεις μέχρι καλύψεως του

ποσού Χ. Και ούτο καθεξίς, δηλαδή επαναλαμβάνεται αυτός ο κύκλος.

Δέχομαι ότι λέτε ότι η Hellas On Line πιστεύει στην ύπαρξη απόλυτης

διαφάνειας, όμως τελικά ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ. (και μη μου πείτε

σας παρακαλώ ότι "το ποσό επιστρέφεται στο σύνολό του" γιατί θα σας

απαντήσω ότι "το ποσό παραμένει σε εσάς και απλά ο πελάτης

μπορεί να κάνει στη συνέχεια δωρεάν κλήσεις, μέχρι καλύψεως αυτού του ποσού.")

Πάμε λίγο στην "διαφήμιση".

bbp_phone.gif

Τί θα πει προσφέρω "δωρεάν αστικές και υπεραστικές κλήσεις για όλο

το 2005" κύριε Μανδαλά; Μήπως αυτό που συζητάμε παραπάνω;;;

Μου αρέσει το γεγονός ότι η διαφήμιση -επειδή ξέχασα μια λέξη- γράφει

εντελώς δωρεάν!

Εαν όντως η εταιρεία σας πίστευε στην ύπαρξη απόλυτης διαφάνειας, όπως

αναφέρετε στο κείμενο σας, τότε ΔΕΝ θα έπρεπε να είχε την εν λόγω

διαφήμιση στην ιστοσελίδα της.

 

 

Το αστείο της υπόθεσης είναι, ότι με αυτήν την παραπληροφόρηση που

κατάφερε η εταιρεία σας, παρασύρθηκε ακόμα και το έγγυρο έντυπο της

Ελευθεροτυπίας! Ελευθεροτυπία 23/1/2005 - Οικονομία

Και αυτό εννοείται, ότι δημιουργεί ακόμα περισσότερη παραπληροφόρηση

στον κόσμο, διότι όλοι λένε "ναι, είναι 100% η προσφορά, το διάβασα

και στην Ελευθεροτυπία!"

 

 

Εάν όντως επιδιώκετε την απόλυτη διαφάνεια με τους πελατες σας,

με τέτοιες ΔΙΚΟΝΟΜΙΣΤΙΚΕΣ διαφημίσεις, σαν και αυτές που βρίσκονται στην

ιστοσελίδα σας, τότε μάλλον θα τους χάσετε, ή θα τους διώξετε.

 

 

 

-->Ακούστε να σας πω δύο πράματα, τα οποία πιστεύω θα μεταφέρετε

στους ανωτέρους σας.

Δεν ξέρω τί εντύπωση έχετε για όσους γενικά χρησιμοποιούν το INTERNET

ή τους ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ γενικότερα, πάντως να ξέρετε ότι και έξυπνοι

είμαστε και αριθμητική ξέρουμε. Το να κερδίζει κάποιος δισεκατομμύρια

δεν σημαίνει ότι αυτομάτως είναι και πιο έξυπνος από τους υπόλοιπους.

Εκτός και αν νομίζει ότι από εδώ και πέρα θα τα βγάζει έτσι. Όχι! Αυτό

να σας βγει από το μυαλό. Από εδώ και πέρα εάν θέλετε να βγάζετε

δισεκατομμύρια, θα πρέπει να προσφέρετε υποδομές και άρτιες

υπηρεσίες. Με δικαιολογίες, ότι προσφέρουμε το τάδε πακέτο με τον x,y,z

τρόπο για να "προστατεύει την Hellas On Line από πιθανά αλόγιστη χρήση

της υπηρεσίας" δεν θα πάτε μπροστά.(Ναι...εμάς ποιος θα μας

προστατεύει, άραγε;;;;)

Διότι, εάν βγει αύριο (χτύπα ξύλο)η Tellas, η Forthnet ή δεν ξέρω

και εγώ ποιός άλλος και όντως δώσει δωρεάν τηλεφωνήματα για το "2005",

δεν θα ξέρετε που να κρυφτείτε.

 

 

 

 

-->Τα άτομα στην INSOMNIA αριθμούν περίπου 23.000 μέλη και αποτελούν τόσο

νυν, όσο και εν δυνάμει ΠΕΛΑΤΕΣ της εταιρείας σας, όσο και των ανταγωνιστών της.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των ατόμων που χρησιμοποιούνθα χρησιμοποιήσουν

ΓΡΗΓΟΡΟ INTERNET βρίσκοναι εδωπέρα. (προσέξτε, ΔΕΝ λέω "εντελώς όλοι",

όπως λέει και η διαφήμιση της εταιρείας σας.)

Το γνωρίζατε κύριε Μανδαλά, ότι αποτελούμε νυν και εν δυνάμει πελάτες της

εταιρείας σας, ή μήπως έπρεπε να γίνει αυτή η συζήτηση για να μας μάθετε;

Από εδώ και πέρα θα πρέπει να μάς ξέρετε και να μας λογαριάζετε.

 

 

 

Και -εάν μου επιτρέπετε- μια ευγενική συμβουλή: εάν θέλετε η εταιρεία σας

να πορευτεί μπροστά, καλό θα είναι να μας ρωτάτε "λίγο" πιο συχνά...

 

 

 

 

 

ΥΓ: Εάν όντως "η Hellas On Line πιστεύει στην ύπαρξη απόλυτης διαφάνειας στη

σχέση της με τους πελάτες της", καλό θα ήταν να αποσυρθεί η εν λόγω

διαφήμιση από την ιστοσελίδα σας, φροντίζοντας ταυτόχρονα να

ενημερώσετε τους πελάτες σας και σε λοιπές ιστοσελίδες και έντυπα

(για παράδειγμα: Ελευθεροτυπία).

Πιστεύω, ότι θα το κάνετε με τον ίδιο σαφή τρόπο, παραθέτοντας δηλαδή τα

στοιχεία που δώσατε και σε εμάς σήμερα, για τις χρεώσεις της εταιρείας σας.

.

.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ σωστά τα γράφει ο ntsili και έτσι έχουν τα πράγματα και οφείλει να απαντήσει ο εκπρόσωπος της HOL.

 

Όταν λέμε ΔΩΡΕΑΝ εννούμε ότι δεν πληρώνει κάτι ο καταναλωτής και όχι το ότι πληρώνει αλλά του επιστρέφεται ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ κάνει ισόποσες κλήσεις τους επόμενους μήνες. Αυτό είναι και μία άτυπη μορφή περαιτέρω δέσμευσης.

 

Αραγε, οι δικαιολογίες για προστασία της Hellas On Line από πιθανή αλόγιστη χρήση της υπηρεσίας δεν ισχύουν για τους καταναλωτές για προστασία από αλόγιστη χρήση παραπλανητικής διαφήμισης;

 

Αν η HOL φοβάται, ας βάλει τότε όριο στα δωρεάν λεπτά και ας μην παραπλανεί τον επίδοξο καταναλωτή. Γιατί το δωρεάν ΠΡΕΠΕΙ να είναι ΔΩΡΕΑΝ, χωρίς αστερίσκους και ψιλά γράμματα...

 

Ας προστατευτεί επιτέλους ο καταναλωτής από τέτοια φαινόμενα...

 

Όλοι καταγγελίες σε ΕΕΤΤ, ΙΝΚΑ κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...