Yperaspisths Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 Πουλαω το WoW account μου(cd's και βιβλιαρακια. To WoW μαζι με το burning crusade). Εχω ενα 70 level full epic draenei paladin(και epic items για holy spec και epic items για ret spec). O paladin εχει black war tiger mount,flying mount και το trinket orb of deception. Eπισης εχω και ενα 32 level dwarf hunter. Και οι 2 chars ειναι στον TH pvp server. Στην bank εχω 3000g. Oποιος θελει ας με δει στο armory. Το πουλαω 100 ευρο το account Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kafeneio Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 από τον twilight's hammer έφυγαν κάτι top guilds και η alliance είναι πιο χάλια τώρα. Το οτι έφυγαν οι Lootftw απο το σέρβερ δεν σημαίνει "πάει χάλασε το γκέιμ".. Σχεδόν όλοι οι σέρβερ είχαν lag issues.Άλλαξαν για να το maxaroun στο Ulduar. Ιμο , καλά έκανε η blizz και έδωσε ένα Naxx "για όλους" παρα για το 0.01% των συνδρομητών όπως ήταν πριν κάτι χρόνια.Αποκει και πέρα έδωσε και τα ανταγωνιστικά raid που διακρίνονται οι casual απο τους skilled/hardcore παίχτες. Στον Twilight's Hammer παίζω και πίστεψέ με, "στεναχωρήθηκα" μονο όταν έφυγαν οι Lootftw παρά τα οποιοδήποτε άλλο guild. Vanquisher γίναμε και εμείς πριν λίγο καίρο και το καταευχαριστήθηκα και πάμε τωρα για "Nightfall"...σιγά σιγά Ιμο το γκέιμ το παίζεις για να το ευχαριστιέσε και να περνάς καλά.Αλλοι θέλουν να το maxaroun.Απόψεις είναι αυτές και γούστα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cult8 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 waaa τελείωσα το content γιατί δεν έχω τίποτα άλλο να κάνω όλη μέρα ..wwaaaaa και τώρα θα σταματήσω να παίζω wow για να μάθει η παλιο-blizzard να μη κάνει το wow τόσο εύκολο για τους νουμπάδες που έχουν και άλλα πράγματα να κάνουν στην ζωή τους ...waaa:cry::cry::cry::cry: στο 3.1 πάλι μέσα θα είστε όλοι αυτοί που γκρινιάζετε LOL δεν εχω το woltk ουτε προτιθεμαι να αγορασω οποιοδηποτε αλλο expansion γιατι με βρισκουν αδιαφορο,οπως αδιαφορος ειμαι εαν ερχεται κοσμος η φευγει.Εδω και πολυ καιρο παιζω μονο με twink ,οποτε ακυρο αυτο που λες.Δε εκανα QQ οτι το content ειναι ευκολο γιατι απλα δε παιζω content. Μια διαπιστωση εκανα απο οτι βλεπω στη friend list, με οσους μιλαω Ingame και irl. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atomsk Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 (επεξεργασμένο) LOL δεν εχω το woltk ουτε προτιθεμαι να αγορασω οποιοδηποτε αλλο expansion γιατι με βρισκουν αδιαφορο,οπως αδιαφορος ειμαι εαν ερχεται κοσμος η φευγει.Εδω και πολυ καιρο παιζω μονο με twink ,οποτε ακυρο αυτο που λες.Δε εκανα QQ οτι το content ειναι ευκολο γιατι απλα δε παιζω content.Μια διαπιστωση εκανα απο οτι βλεπω στη friend list, με οσους μιλαω Ingame και irl. ξαναδιάβασε τι λες ... ποσοι απο τα 11 εκατ λογαριασμους ειναι ενεργοι και παιζουν;Ποσοι ειναι gold farmers,mutliboxers,ατομα που εχουν 2-3 acc; Τον τελευταιο καιρο διακρινω αποχωρηση γνωστων μου.Καποιος φιλος μου ειπε οτι του εκαναν hack το acc αλλα δεν ενδιαφερθηκε καν να προσπαθησει να τον ανακτησει διοτι το wow γιαυτον ειχε τελειωσει ετσι κ αλλιως. Χθες ενα δεν εκανε τπτ παρα να καθεται dalaran καποιες ωρες περιμενοντας να κανει spawn ενα βιβλιο για καποιο achievment,καθως το lag στο σερβερ μας και το cannot launch multiple instances δεν του αφηνε περιθωρια για κατι αλλο. Μιλάς για τους φίλους σου, όχι για εσένα. Σίγουρα οι 10 φίλοι σου η το 5% των χρηστών που είναι farmers,multiboxes κλπ όπως λες δεν αντικατοπτρίζουν τον μέσο παίχτη wow. Αν κάποιοι φεύγουν το κάνουν γιατί όντως τελείωσαν το content (για raiding μιλάμε πάντα) και καλώς το τελείωσαν και καλώς έφυγαν.... να παίξουν και τίποτα άλλο εκτός του wow. Αλλά να βγαίνουν κάποιοι και να λένε ότι το content είναι εύκολο, το τελείωσαμε και blizzard sucks γιατί πλέον δεν μπορεί να μου γεμίσει το χρόνο ή να με κάνει να νιώσω όσο σημαντικός ένιωθα στο full bloodfang gear μου με perditions και core hound tooth ..είναι για γέλια/κλάματα. (Υποθέτω γι'αυτό λες ότι ο φίλος σου κάθεται dalaran και βαράει μύγες ...δεν νομίζω ότι εννοείς κάτι άλλο, εκτός και αν είναι τόσο αργόσχολος). Και ξανά, όσοι έφυγαν είτε γκρινιάζοντας σα 10χρόνα για το content είτε όχι, θα επιστρέψουν κατά ένα τεράστιο ποσοστό στο patch 3.1...για να μη σου πω, πως αυτοί που γκρινιάζουν θα επιστρέψουν 100%, πρώτοι και καλυτεροι για να καθαρίσουν το content και να βγούν να γκρινιάξουν πάλι. Κοινώς... απορώ γιατί κάθομαι και ασχολούμε και εγώ με τέτοια posts ...είναι όντως ενοχλητικά και εύχομαι να σταματήσουν. Να χαίρεστε που μπορείτε να τελειώσετε το content και μπορείτε να παίξετε και κανένα άλλο τίτλο...τόσοι έχουν βγει τους τελευταίους 5 μήνες! Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2009 από atomsk Αυτόματη ένωση μηνυμάτων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sleepy_head Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 Το οτι έφυγαν οι Lootftw απο το σέρβερ δεν σημαίνει "πάει χάλασε το γκέιμ"..Στον Twilight's Hammer παίζω και πίστεψέ με, "στεναχωρήθηκα" μονο όταν έφυγαν οι Lootftw παρά τα οποιοδήποτε άλλο guild. Vanquisher γίναμε και εμείς πριν λίγο καίρο και το καταευχαριστήθηκα και πάμε τωρα για "Nightfall"...σιγά σιγά Ιμο το γκέιμ το παίζεις για να το ευχαριστιέσε και να περνάς καλά.Αλλοι θέλουν να το maxaroun.Απόψεις είναι αυτές και γούστα Και εγώ μια από τα ίδια για τους Lootftw. Εμείς αρχίσαμε naxx25 την Κυριακή, αρκετά πιο εύκολο από το naxx10, δεν θυμάμαι ποιους ρίξαμε αλλά κατέληξα με epic shoulders Σε όλη τη διάρκεια (κάναμε 2 wings αν θυμάμαι καλά) δεν είχαμε παραπάνω από 22 άτομα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dismemberer Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 (επεξεργασμένο) Να πω και γω κατι ρε παιδια? Ναι οκ, τελειωσαμε το naxx25 σχετικα νωρις, ριξαμε το malygow σχετικα νωρις, καναμε τα 3 δρακακια του sartharion μια χαρα ολα, αλλα τα ξανακανουμε και γουσταρουμε. Γιατι ενταξει, ναι μεν το content ειναι οντως πολυ ευκολο ( απορω απο αυτους που το λενε ποσοι εχουν το twilight vanquisher στο κεφαλι ) αλλα απο την αλλη, η bliz δινει χρονο σε ολους να προετοιμαστουν οσο καλυτερα γινεται για το ulduar το οποιο αποτι ακουγεται θα ειναι οντως δυσκολο. Και για να τελειωσω στη guild μου πιο πολυ γκρινιαζουμε για το lag μεσα στο naxx25 ( Τι πραμα ειναι αυτο ρε? Ριχνουμε sarth3d και την επομενη στιγμη μας πηδαει ο Patchwerk ) παρα για το easy content. edit : woooooow μολις ειδα τις αλλαγες στους priest στο mmo. imba εντελως μας κανουν εμας τους dis-holy Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2009 από dismemberer Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chrisxxx Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 Για δώσε λινκ plz Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dismemberer Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 http://www.mmo-champion.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chrisxxx Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 * Divine Spirit – this spell is now a core ability available to all priests. * Discipline has access to a new talent, Power Word: Barrier. (Think of it as Power Word: Shield for your whole group). * Several area of effect (AOE) heal spells have been improved: Prayer of Healing can be cast on any groups in your raid party. Holy Nova’s mana cost has been reduced. Circle of Healing now heals for more. * Shadow priest PvP survivability has been improved: Shadow Form now reduces magic as well as physical damage. Dispersion now removes snares. * Penance – this spell can now be targeted on the priest. * Serendipity – this talent now reduces the cast time of Greater Heal and Prayer of Healing when Binding Heal or Flash Heal are cast. * We are also working to give Holy additional PvP utility. :shock: Τζιζας Κραιστ (με πολυ προφορα ) χαλασε και η blizz... No.1 στο raid healing θα είμαστε Divine Spirit, Power Word: Barrier για πείτε περισσοτερα γι αυτα τα 2 μηπως καταλαβα λάθος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chill Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 (επεξεργασμένο) Με τρελό nerf στο serendipity όμως. Sorry αλλά χέστηκαμε για το haste που θα μου προσφέρει σε FH και GH το PoH και το BH (BH σε raid? εμ ίσως και να μην το έχω καστάρει ποτέ.............)Εγώ θέλω το 24% mana back. Όχι ότι έχουμε mana probs αλλά το συγκεκριμένο είναι καθαρά τρισμέγιστο nerf. Το DS έπρεπε να είναι base ability εξ αρχής μιας και το spirit είναι το βασικό μας stat. Για το poh μια λέξη : Ε-Π-Ι-Τ-Ε-Λ-Ο-Υ-Σ. Το ίδιο πρέπει να κάνουν και για τη holy nova όμως. Επίσης ελπίζω το Barrier να μην πηγαίνει βαθιά στο disc. Για το Guardian Spirit κουβέντα ε? Θα φτιάξουν ποτέ το 51 talent μας? Άντε πια γιατί κατάντησε αηδία το θέμα. 51 πόντοι και δουλεύει όποτε γουστάρει..... Edit : Πάρτε και το nerf τώρα και ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ As we have suggested, we have become concerned that mana regeneration is currently too powerful, especially for healers. We want players to have to keep an eye on mana. We don’t want you to go out of mana every fight, but running out of mana should be a very real risk for sloppy playing or attempting content that you aren’t yet ready for. When mana regeneration is trivial then certain parts of the game break down – classes that offer Replenishment are devalued, stats that offer mana regeneration are devalued, and spells that are efficient are neglected in preference to spells with high throughput. Here are a list of changes you are likely to see in 3.1. They will be available to try out on the PTR. Mana regeneration is somewhat technical, so please bear with us. * Regeneration while not casting (outside of the “five second rule”) will be decreased. We think that (1) the ability to cast heal over time spells and then sit back and (2) benefitting from a clearcasting proc that also gets you out of the five second rule both provide too much mana regeneration, even over short time periods. * To make this change, we are reducing mana regeneration granted by Spirit across the board. However we are also boosting the effects of talents such as Meditation that increase regeneration while casting. The net result should be that your regeneration while casting will stay about the same, but your not-casting regeneration will be reduced. This change will have little impact on dps casters, since they are basically always casting. * The specific talents and abilities being boosted are: Arcane Meditation, Improved Spirit Tap, Intensity, Mage Armor, Meditation, Pyromaniac and Spirit Tap. Yes this makes these “mandatory” talents even more mandatory, if such a thing is possible. * Since paladins rely less on Spirit as a mana-regeneration stat, we have to address them in other ways. We don’t want to change Illumination or Replenishment. However, we are going to increase the healing penalty on Divine Plea from 20% to 50%. Divine Plea was originally intended to help Protection and Retribution paladins stay full on mana. It should be a decision for Holy paladins, not something that is automatically used every cooldown. * In addition, we are also changing the way Spiritual Attunement works. In situations with a large amount of outgoing raid damage, as well as in PvP, this passive ability was responsible for more mana regeneration than we would like. We want to keep the necessary benefit it grants to tanking Protection paladins, while making it less powerful for Holy paladins in PvP or raid encounters with a lot of group damage. * We are also taking a close look at clearcasting procs themselves. One likely outcome is to change them to an Innervate-like surge of mana so that the net benefit is the same, but healers won’t shift to out-of-casting regeneration so often. * We balance around the assumption that even 10-player groups have someone offering Replenishment. To make this even easier on players we are likely to offer this ability to additional classes, as well as make sure that existing sources of Replenishment are more equitable. * These changes are ultimately being done to bring the different healing classes more in line with each other as well as to give the encounter team more leeway when designing encounters, who can balance with these new mana regeneration numbers in mind. In a world with infinite healer mana, the only way to challenge healers is with increasingly insane amount of raid damage, so that global cooldowns become the limiting factor since mana fails to be. An example is the Eredar Twins in late Sunwell. We weren’t necessarily happy with that model, and this change hopefully allows us to move towards giving healing a more deliberate and thoughtful pace rather than frenetic spam. Ναι δεν αντιλέγω ότι έχουμε τρελό ooc mana regen αλλά αυτό ισχύει μόνο για τους priests/druids που "κατέχουν" το άθλημα. Οι περισσότεροι είναι οι κλασσικοί smapadins που όφειλαν να rollάρουν αντί για priest/druid το κλασσικό n00ba του game paladin, ο οποίος όσο άχρηστος και να είναι ο παίχτης που τον ελέγχει κάνει δουλειά. Η αγαπητή blizz έρχεται τώρα και μας λέει ότι το βασικό σας stat αγαπητοί holy rollers και trees το πούλο. Σαν να πάει δηλαδή στον dk και να του πει ξέρεις γιοκ το strenght ή στο rogue γιοκ το agility τραβάτε αποκλειστικά για attack power......Δεν πάνε καλά. Τρέχουμε σαν πο***ηδες να μαζέψουμε spirit gear και επειδή τους ήρθε μια μέρα ξαφνικά η έμπνευση πάλι από την αρχή. Μας θέλουν δηλαδή τίγκα στο mp5 και στο crit χωρίς ίχνος σκέψης στο παιχνίδι......Ε ας κάνουν μόνο τον mr mindless rofladin, healer λοιπόν να ξεμπερδεύουν τι μας κουράζουν και ας μετονομάσουν το παιχνίδι σε world of noobs. Τόσα χρόνια πολέμαγαν να κάνουν το spirit viable για τους healers, το κατάφεραν για κάποιο διάστημα και τώρα back to basics. Καλά το κατάλαβα εγώ από την αλλαγή στο serendipity ότι κάποια μαλακία ετοιμάζουν. Και ακόμα δεν έχουν ανακοινώσει τους ακριβείς αριθμούς του nerf στο spirit αν και με τα όσα γράφουν είναι ξεκάθαρο ότι θα πρόκειται για τεράστιο nerfbat. Chrisxxx τσάμπα σε έβαλα να usαρεις το trinket σου όπως φαίνεται. Απόλαυσε το όσο μπορείς Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου 2009 από chill Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 (επεξεργασμένο) Εχω να παιξω τον priest σε raid απο το bwl Δεν ξερω πως ειναι τωρα το class, αλλα αυτο το nerf εχει καποια λογικη Θυμαμαι οτι παιζοντας τον priest το βασικο ηταν να χρησιμοποιησεις το σωστο spell και το σωστο rank καθε στιγμη ωστε να μην μεινεις απο mana,γενικα το healing ηταν αρκετα challenging Τωρα απο οτι διαβαζω ειχαν γινει ολοι απλα 2 button spammers, οποτε αν αυτο το nerf οδηγησει τους healer να σκεφτονται λιγο πριν castaroun ειναι καλοδεχουμενο απο μενα Δεν ξερω που θα παει το gameplay τωρα αλλα εχει λογικη αυτη η αλλαγη Ναι ειναι μεγαλο nerf αλλα σας αρεσε τo mindlesss spam του CoH>? Βγηκαν και τα change του dk, καλες αλαλγες γενικα ,αλλα.... Gargoyle and Unholy Blight have swapped talent positions. Gargoyle’s damage has increased and runic power cost per time has decreased. Αυτο ειναι απολυτα λογικη αλλαγη και ειχε γινει προταση απο το comunity απο τον καιρο που ηταν overpoewred to gargoyle Πρωτα το nerfaroun για να ειναι οπως πρεπει σαν 21 points talent, και μετα θυμηθηκαν οτι ειναι πολυ καλυτερα να το βαλουν στο 51 και το ξανα bufaroun αντι να εκαναν απο την αρχη swap? Wtf Edit: Και γιατι ειναι τοσο κολημενοι και θελουν να μας αναγκασουν να παμε σε 51 talent points σε καποιο tree? Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου 2009 από imr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο μεγάλες αλλαγές και μάλιστα απο patch σε patch και σε τόσα κοντινά χρονικά διαστήματα. Δηλαδή, μιλώντας για το class μου, μας έχουν ζαλίσει με το πως δουλεύει το armor στους druids. Μια 40κ, μια 20κ, μια 30κ, ξανά 25κ... ε αϊ στο διάολο πια αποφασίστε γαμώτη μου!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
user-64 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 (επεξεργασμένο) Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο μεγάλες αλλαγές και μάλιστα απο patch σε patch και σε τόσα κοντινά χρονικά διαστήματα. Δηλαδή, μιλώντας για το class μου, μας έχουν ζαλίσει με το πως δουλεύει το armor στους druids. Μια 40κ, μια 20κ, μια 30κ, ξανά 25κ... ε αϊ στο διάολο πια αποφασίστε γαμώτη μου!!! βασικά όλους μας ζαλίζουν τα @@ βεβαίως όλο αυτο αποσκοπεί να μας παίρνουν τα λεφτά οχι τπτ αλλο σκεφτόμουνα να μην πάρω αλλη καρτα Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου 2009 από user-64 Αυτόματη ένωση μηνυμάτων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Εγω εχω την εντυπωση οτι απλα εβγαλαν το expansion ''οπως ναναι'' και τωρα απλα προσπαθουν να τα μαζεψουν για το ulduar Εχοντας ολους εμας σαν beta testers αντι να κατσουν να τα μελετησουν καλυτερα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
user-64 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Εγω εχω την εντυπωση οτι απλα εβγαλαν το expansion ''οπως ναναι'' και τωρα απλα προσπαθουν να τα μαζεψουν για το ulduar Εχοντας ολους εμας σαν beta testers αντι να κατσουν να τα μελετησουν καλυτερα γιατι θα συμφωνήσω και σε αυτο :S Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις