Nazre Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Βασικά εχθές που ήθελα να κάνω 1 run brd γιατί μου λείπει ένα set item απο devout, πάμε με το group, φτάνουμε εκεί, μπαίνουμε στο instance και mob's πουθενά, μιλάμε ούτε 1 mob. Τι περίεργο αυτό το patch lol.
polaki Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Στο patch αυτό ο shaman έχει -9% κόστος mana για τα healing spells διάβασα βιαστικά!!! Θα γίνω imba!!! LOL!!!!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Μαρτίου 2006 Super Moderators Δημοσ. 31 Μαρτίου 2006 oxi se ola ta Healing Spells...mono se ena...ta idia kai o Druid
paularas Δημοσ. 31 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2006 epitelous 8/8 ns. 4100 ( para kati psila ) health , 700ap , 28,8 critical , 31,8 dodge , +4 chance to hit . :DDDDD Pou eisai polaki na me deis na xareiss :DD ( ante re c afou pezeis wow logare na se doume kai ligo ston palio sou ton server... toso mas apexthanesai ? :pp )
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Μαρτίου 2006 Super Moderators Δημοσ. 31 Μαρτίου 2006 fagame kai emeis sthn mapa x8es to deep breath frenzy...agagaga telika bug einai h apla thn ekanan pio dyskolh? paularas grats (egw oute pou to skeftomai gia full cenarion...to 8/8 bonus sux kai ta bracers einai asta na pan)
polaki Δημοσ. 31 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2006 epitelous 8/8 ns. 4100 ( para kati psila ) health , 700ap , 28,8 critical , 31,8 dodge , +4 chance to hit . :DDDDD Pou eisai polaki na me deis na xareiss :DD ( ante re c afou pezeis wow logare na se doume kai ligo ston palio sou ton server... toso mas apexthanesai ? :pp ) οχι ρε θα μπω να σας δω ειδικα τωρα με το 8/8 πρεπει να σε τραβηξω ενα screenshot Εχω δει πολλες φορές raids ρε, ο Eogon (druid) ειναι κολλητός μου και μερικές φορές είμαι δίπλα και βλέπω!
Nazre Δημοσ. 31 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2006 Να θυμηθούμε, λοιπόν, μία συζήτηση που είχε αρχίσει σελίδες πίσω σε αυτό το forum, με αφορμή τον Priest, ένα post στο οποίο για αρχή τέθηκαν κάποια πράγματα που αντιμετωπίζει αυτή η κλάσση, όταν πρέπει να συνεργαστεί σωστά μέσα σε ένα group, ή μέσα σε ένα raid, και συγχρόνως να προσπαθήσει να παίξει σωστά τον χαρακτήρα του. Εδώ να πω ότι, η φιλοσοφία ενός raid, πάντα διέπεται από την γενικότερη τακτική αντιμετώπισης κάθε κατάστασης και άρα πρώτα από όλα κάποιος ακολουθεί συγκεκριμένες οδηγίες από τον raid leader και φυσικά υπακούει στους κανόνες του raid. Ωστόσο υπάρχουν και πάλι θέματα, που μπορεί κάποιος να σκευτεί, προβλήματα που ένας Priest αντιμετωπίζει, όπως άλλωστε κάθε class στο παιχνίδι αυτό έχει τα δικά του ξεχωριστά προβλήματα, πρέπει να πάρει τις δικές του ξεχωριστές αποφάσεις. Αυτά σε γενικές γραμμές είναι: -Mana pool management. -Aggro management. -Healing Priorities. -Survival. Ας ξεκινήσουμε με το θέμα της διαχείρισης mana. Εδώ πέρα από τα διάφορα mods που μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει, καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσει και λίγο την κρίση του ή να έχει μία δική του τακτική, με απώτερο σκοπό την βελτιστοποίηση του mana pool. Βελτιστοποίηση δεν εννοούμε να προλάβεις να ξοδέψεις όλο σου το mana πριν πέσεις. Χρόνος και Ενέργεια. Το τί θα κάνεις και πότε θα το κάνεις. Βάλε τον εαυτό σου να σκευτεί και παρακολούθησε τι γίνεται στην μάχη μην κοιτάς μόνο τα life bars κάνοντας click - heals. Σταμάτα όποτε μπορείς το chain casting. Απόφυγε τα buffs κατά την διάρκεια μίας μάχης ακόμα και αν πρόκειται για προσωπικά buffs ακόμα και χαμηλού κόστους σε mana, προσπάθησε να μην ασχολήσε με το θέμα αυτό όταν βρίσκεται σε μάχη. Προσπάθησε να μην κάνεις heals στον ευαυτό σου, εάν είναι δυνατόν κράτα αποστάσεις, και χρησιμοποιήσε αν αυτό είναι εφικτό, ένα potion ή bandage, ιδιαίτερα αν είσαι low σε mana. Εάν κάποιος χάνει γρήγορα ζωή πρέπει να αποφασίσεις στιγμιαία εάν πρέπει να τον σώσεις ανάλογα σε τι φάση βρίσκεται η μάχη ανάλογα ποιος είναι, η απόφαση αυτή είναι στιγμιαία. Παρακολούθησε τι γίνεται με το mana των άλλων chars που κάνουν την ίδια δουλειά με σένα. Προσπαθείς πάντα να κάνεις τα άκρως απαραίτητα, δεν κάνουμε επίδειξη healing στο raid, προσπαθούμε να κάνουμε το απαιτούμενο healing απλά. Εάν βρίσκεις τον εαυτό σου να μένεις πολύ γρήγορα από mana τότε κάτι δεν πάει καλά, ξεκίνα το από σένα και ψάξε να βρεις πως αλλιώς μπορείς, με ποιούς άλλους τρόπους μπορείς να βελτιώσεις αυτήν την κατάσταση. Aggro management. Το σημείο κλειδί είναι ο χρόνος, η επιλογή του χρόνου που θα ξεκινήσεις το healing. Κάποιος εδώ που καταφέρνει να πάρει το aggro απο την αρχή, και ιδιαίτερα από έναν warrior που προσπαθεί να κάνει σωστα την δουλειά του έχει αποτύχει στο aggro management. Εδώ το θέμα είναι ομαδικό και κάθε μέλος της ομάδας πρέπει να αντιδράσει κατάλληλα. Όχι όμως μόνο στην αρχή της μάχης, αλλά πολλές φορές και κατα την διάρκεια λόγω μίας συγκεκριμένης συγκηρίας, λόγω κάποιου ειδικού ability του mob ή κάτι άλλο, το aggro list μπορεί να ξεκινήσει από την αρχή, μπορεί να γίνει reset, και πάλι πρέπει να αντιδράσεις κατάλληλα. Απόσταση και Timing, οι πιο συμαντικοί συντελεστές εδώ για σένα. Αλλά ακόμα και όταν βλέπεις ότι κερδίσεις aggro, κάνεις και τότε σωστή διαχείριση, σταματάς όποτε μπορείς. Ενας πετυχημένος Priest σε raid δεν πρέπει ποτέ να έχει πρόβλημα με το aggro αν ξέρει τι κάνει και πότε το κάνει. Healing Priorities. Θα υπάρχουν πάντα και κάποιες οδηγίες από το raid, αλλά συνήθως ένας priest, λόγω του μεγάλου capacity πόυ έχει σε healing abilities έχει μία βασική πρωτερεότητα η οποία ακούει στο όνομα Main Tank. Πίσω από κάθε Main Tank, πίσω από κάθε off Tank, βρίσκεται ένας Priest και βασική του δουλειά είναι να μην πέσει αυτό. Ετσι θέτεις κάποιες πρωτερεότητες, από κει και πέρα με βάση τον πρώτο παράγοντα διαχείρισης mana. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι πρέπει να κάνεις τέτοια διαχείριση ώστε καθόλη την διάρκεια της μάχης να είσαι σε θέση να έχεις το mana που απαιτείται να σώσεις το Main Tank. Από κει και πέρα με βάση τις δυνατότητές σου προστατεύεις εκείνους οι οποίοι είναι dmg dealers, αλλά εδώ έρχεται και το σημαντικό σημείο, οι κλάσσεις εδώ που μας αφορούν είναι hunters, mages, locks, και φυσικά roggues. Αποφάσισε σε κάθε περίπτωση, κάθε ξεχωριστή μάχη ποιοι από αυτούς είναι οι πιο σημαντικοί. Αν για παράδειγμα σε μία συγκεκριμένη μάχη, είναι αναγκαίο το ΑΟΕ, κοίτα μην χάσεις το mage, αλλά εντάξει δεν χάθηκε και ο κόσμος αν χάσεις τον rogue. Αν όμως μία μάχη κρίνεται στο να ρίξουμε 1 mob στο τέλος, 1 ζωνταντός rogue μπορεί να σου κάνει την διαφορά. Από την άλλη αν η μάχη κρίνεται σε capacity dots, τότε κοίτα να έχεις ένα καλό lock ζωντανό κ.ο.κ. Σε περιπτώσεις δύσκολων επιλογών διαχείρισης mana, ελέγχεις πάντα τους dmg dealers εκείνους που εξαρτώνται αποκλειστικά και εκείνοι από mana. Αν για παράδειγμα έχεις 1 mage ο οποίος έχει ξεμείνει από mana και δέχεται ισχυρά χτυπήματα, είναι κακό εδώ για σένα να σπαταλήσεις δικό σου mana να τον σώσεις ειδικά αν έχεις και με άλλους να ασχοληθείς. Μην προσπαθείς επίσης να σώσεις γενικά κάποιον όταν απο λάθος έχει πάρει πολύ aggro, το αποτέλεσμα θα είναι να σου αχρηστεψει το mana (mana burn), και στο τέλος να παιθάνει έτσι και αλλιώς. Κατά σειρά πρωτερεότητας κοίτα να προσέξεις: 1ον Το Main Tank. 2oν Έναν Mage o οποίος έχει παίξει από την αρχή σωστά, διατηρώντας απόσταση. 3ον Έναν Rogue που βρίσκεται κοντά και ετοιμάζεται να μπεί σε μάχη, ή ασχολείται με κάτι σημαντικό όπως interrupts πάνω σε caster, εδώ κοίτα να ασχοληθείς αποκλειστικά μαζί του, αν τον χάσεις χάνεις και το Interrupt και 1 spell να προλάβει να κάνει κάποιο επικύνδινο boss ή mob καμιά φορά μπορεί να σημαίνει και wipe. Μην ασχοληθείς ποτέ με rogue όταν κάνει tank, απλά νομίζει ότι μπορεί να tankarei και περιμένει chain healing. Μην του κάνεις την χάρη άστον να παιθάνει. 4ον Ένας hunter για να ασχοληθείς μαζί του πρέπει να παίζει super. Υπάρχουν κάποιοι... ok δεν θα επεκταθώ εδώ, κοίτα και λίγο τα dmg meaters, αν κάποιος hunter βρίσκεται ψηλά στην λίστα, δώστου λίγο προσοχή αν στάθηκε άτυχος, κοίτα και λίγο τον εξοπλισμό του στην αρχή, το bow που χρησιμοποιεί, αν είναι πραγματικά καλός τότε κάνει πολύ καλό dps, και βοηθάει πολύ σε ένα raid. Αν κάποιο mob του την πέσει καλύτερα shieldare τον και renew και αστον μήπως χάσει από κάποιον άλλον το aggro, αυτό του αρέσει ιδιαίτερα γιατί μπορεί να μην θέλει να περάσει σε mellee με το mob. Αντιπετώπισε τον σαν έναν mage, όχι σαν ένα rogue, ή warrior. Πρέπει να είναι όμως πολύ καλός για να ασχοληθείς μαζί του, συνήθως οι hunters είναι αυτοί που δυσκολεύουν τους healers γιατί απο την αρχή παίρνουν aggro και μας βάζουν σε δύσκολη θέση για το αν αξίζει να ασχοληθούμε μαζί τους. Η απάντηση είναι σχετικά απλή. Μην δίνεις καμμία σημασία στην αρχή αν πήρε πολύ aggro αστον να πεθάνει μην ασχολήσε καθόλου, το μόνο που θα πετύχεις είναι να φτάσεις 50% mana pool χωρίς να έχεις ασχοληθεί με τίποτε άλλον δεν αξίζει άστον να πέσει. Γενικά 1 hunter που το μόνο που καταφέρνει είναι να του την πέφτουν συνέχεια, αποτελεί ένα τελείως άχρηστο μέλος στην ομάδα, απεναντίας χρειάζεται χρόνο να κάνει dmg απο μακρυά, χρόνο που μπορεί να τον έχει ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ δεν έχει κερδίσει aggro, συγκριτικά σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση για μας δεν έχει καμμία σημασία να τον κρατήσουμε ζωντανό. 5ον Healers, Paladins, Druids, Priest. Αυτοί υποτίθεται ότι στην αρχή δεν θα έχουν πρόβλημα με aggro, όμως κατά την διάρκεια μπορεί κάποιος να χρειαστεί βοήθεια. Εδώ βασικά ο τελευταίος που κοιτάμε είναι ο paladin γιατί φοράει plate. Ένα άλλο στοιχείο είναι ότι αν καταλάθος 1 priest για παράδειγμα ή ένας resto druid πήρε aggro στην αρχή μπορεί να πέσει μέ ένα και μόνο χτύπημα. Βασικά εδώ ύπαρχει ένα μυστικό. Στην αρχή κάθε μάχης μην μπαίνεις αμέσως ακριβώς για αυτήν την περίπτωση. Αν πέσει 1 healer κοίτα να τον κάνεις ress, μετά μπες στην μάχη κανονικά, παίζεις όμως στην αρχή δίνοντας χρόνο στον ευατό σου γιαυτό όσο μπορείς. Επίσης στην διάρκεια κοίτα να μην πέσει κάποιος από αυτούς όταν έχει πολύ mana, χρησιμοποιήσε ασπίδα, κάντου 1-2 flash κλπ κράτα τον ζωντανό, ειδικά αν ασχολείτε μόνο με heals, είναι κρίμα να πέσει με τόσο mana. Αν ο paladin tankarei επειδή αναγκάστηκε απλά κάντου 1 renew τίποτε άλλο, μην πολυξοδεύεσαι γιατί έχει τρόπους να σώσει το τομάρι του. Γενικά η σειρά πρωτερεότητα αλλάζει ανάλογα με τις ανάγκες της μάχης. -Αν η μάχη χρειάζεται ΑΟΕ, ο mage έχει τον πρώτο λόγο. -Αν η μάχη χρειάζεται dots, ο lock έχει τον πρώτο λόγο. -Αν η μάχη χρειάζεται 1vs1 dmg, o rogue έχει τον πρώτο λόγο. -Αν η μάχη χρειάζεται max range dps, ο hunter έχει τον πρώτο λόγο. Σχημάτισε γρήγορα εικόνα για τους παίχτες. Αυτό μπορεί να αλλάξει την πρωτερεότητα επίσης. Κοίτα τι αντικείμενα φοράνε πριν ξεκινήσει το raid. Μην ανταλλάσεις έναν epic rogue, για έναν πρασινοφρουρό mage για παράδειγμα, αλλά μην ανταλλάσεις ακόμα και αν χρειάζεσαι έναν rogue που παίζει τραμπολίνο, με έναν impa super player mage κ.ο.κ. Survival. Η επιβίωσή σου εξαρτάται από την απόσταση που κρατάς. Πάντα κοιτάμε να μην βρισκόμαστε κοντά σε mob ακόμα και αν αυτό δεν ασχολείται μαζί μας. Είναι πολύ εύκολο να κερδίσουμε το aggro όταν είμαστε κοντά. Χρησιμοποιήσε όποτε είναι εφικτό shields και renew πάνω σου όχι τίποτε άλλο, κάνε shields όταν μπαίνεις σε μάχη στην αρχή ή και μετά ακόμα και αν δεν το χρειάζεσαι. Πολλές φορές διαπιστώνεις ότι ήταν χρήσιμο λόγω τον ΑΟΕ, ή Range Attacks, σου δίνει χρόνο να αντιδράσεις. Όταν κάποιο mob σου την πέφτει κοίτα να το αποφύγεις κυκλικά γύρω από το party μην απομακρύνεσαι μην τρέχεις σαν τον τρελό, κοίτα να μην μένεις ναι μεν ακίνητος αλλά κοίτα να σταματάς σταδιακά κιόλας δίνοντας χρόνο στους άλλους να αντιδράσουν. Μην χρησιμοποιείς το fade με την πρώτη δικαιολογία, λόγω του cd που έχει κοίτα να το χρησιμοποιήσεις όταν μόνο πραγματικά το χρειάζεσαι, όχι όταν για παράδειγμα 1 αστείο mob έρχεται προς το μέρος σου εσύ αμέσως fade. Συνέχεια πιο μετά... κοιτάω να ξεκινήσω μία γενικότερη κουβέντα για να πούμε και κάποια άλλα πράγματα για επιλογές πάνω σε εξοπλισμό, για τακτικές κλπ, συνεργασία για'υτό κάνω αυτήν την εισαγωγή, να μπορούν και άλλοι να πουν την γνώμη τους που έχουν εμπειρία απο raids. Αυτά.
sarisn Δημοσ. 31 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2006 Lol, αν αυτή είναι η εισαγωγή φαντάζομαι την συνέχεια χεχε
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Μαρτίου 2006 Super Moderators Δημοσ. 31 Μαρτίου 2006 omg... eleol ante kai pio megalo post
andrip Δημοσ. 1 Απριλίου 2006 Δημοσ. 1 Απριλίου 2006 βασικά τόνισε μας ένα πολύ σημαντικό πράμα. Οκ ωραία η θεωρία (διαφωνω σε πολλα), μιλάς για instances τύπου ubrs/srtat/scholo ή mc/onyxia/zg...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 1 Απριλίου 2006 Super Moderators Δημοσ. 1 Απριλίου 2006 pooo shmera skata...MC efage reset...krima...kai eixame katevasei 6 bosses kai 3afnika vriskomaste IF...3ana pali apo thn arxh aurio...ftou tous (yeah dipla drops )
pseira Δημοσ. 1 Απριλίου 2006 Δημοσ. 1 Απριλίου 2006 Emeis eixame faei Razor k Vael (MC to ka8arisame prox8es) kai fagame reset mprosta ston Broodlord... Opote ksanapigame k ksanafagame Razor gia Vael den eixame atoma Afou ekane kai to MC reset 8a goustaroume pali EPIX fTw!
kaiowas Δημοσ. 1 Απριλίου 2006 Δημοσ. 1 Απριλίου 2006 http://www.blizzard.co.uk/press/060401.shtml apla LOOOOOOOOOOOL The Molten Core Combo (40-person group special events discount) The Paladinner drive-thru special – grab your food and speed on home in a bubble of joy and comfort ahhahahahahahahahhaha btw einai karagiozides sthn Blizzard....edw k 3 meres den doulevei to account management.
G_Zisis Δημοσ. 2 Απριλίου 2006 Δημοσ. 2 Απριλίου 2006 Ρε παιδιά ξέρετε κανά γνωστό private server (κατά προτίμηση pvp αλλά και κάτι άλλο δεν με χαλάει)?
Προτεινόμενες αναρτήσεις