joemod Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Shadow priest ήταν ΦΟΒΕΡΟΣ για PVP όπως και ο 3min-mage. Είχα 3min-mage. Κανείς μα κανείς δεν κέρδιζε warlock με succubus έξω. No diminishing returns cc. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 αρκετοί θα επιστρέψουν μόνο και μόνο να το δουν αυτο ειναι αληθεια ναι.Βασικα το μονο καλο που θα κανουν αυτοι οι servers ειναι να ξαναστρεψουν το ενδιαφερον του κοσμου(εστω και για λιγο)στο Wow ξανα και η εταιρεια πονταρει στο γεγονος οτι ο κοσμος,βλεποντας ποσο εχει αλλαξει το παιχνιδι κυριως απο πλευρας χρονου,θα εκτιμησει περισσοτερο τα πιο συγχρονα expansions. Αν οντως μπει server Tbc(γιατι στο Wrath ειναι το expansion που μπηκε το looking for group αρα δεν πολυ αξιζει)προσωπικα θα με ενδιαφερει. Βεβαια εχει ενδιαφερον να δουμε πως θα το κανουν ακριβως και απο πλευρας συνδρομης,γιατι με token προφανως δεν γινεται να παιξεις σε vanilla servers. Είχα 3min-mage. Κανείς μα κανείς δεν κέρδιζε warlock με succubus έξω. No diminishing returns cc. Ε καλα και με τον Shaman που αναφερθηκε απο melee τα ιδια.Προκαρε Windfury φευγανε κομματια. Ειναι οι εποχες τοτε που δυστηχως δεν επαιζες την class/spec που γουσταρες γιατι στα περισσοτερα ενδεχομενα ηταν ψιλο αχρηστη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PunishedSnake Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Μιλαμε για εποχες που ορισμενα raids ηταν τοσο δυσκολα που δεν εβγαιναν ακομα και απο τις καλυτερες guild(ορισμενες απο τις οποιες ειχαν μεσα μεχρι και προγραμματιστες της blizzard),μεχρι που αρχιζαν να πεφτουν τα πρωτα nerfs. Ακομα και το Zul Gurub που υποτιθεται ειναι το ευκολοτερο raid,ηταν τρελο μανικι για να το βγαλεις. Και στο Tbc που ανεφερες,για να βγαλεις τα περισσοτερα heroic dungeons δεν ηταν καθολου ευκολο και επεφταν ψοφοι αβερτα κουβερτα. Τα πραγματα εγιναν καπως πιο ευνοικα προς το τελος του expansion με το Sunwell λογω του MGT (το πρωτο normal dungeon που πεταγε epic το τελευταιο boss και αρα μπορουσες να το φαρμαρεις),με τον δευτερο vendor στην Shattrat που πεταγε gear αναλογο του mount hyjal/black temple που επαιρνες απλα κανοντας daily heroic. Τοτε πανω κατω ηταν και η περιοδος που βλεπαμε τα trash runs,δηλαδη group ακια που σχηματιζονταν για να φαρμαρουν τα αρχικα πριν το πρωτο boss mobs για τα epic αντικειμενα(και συνταγες)που εριχναν+τα αντικειμενα απο reputation. Να σου πω επειδή έχει περάσει χρόνος από τότε δεν θυμάμαι πότε ξεκίνησε η "κατρακύλα" του WoW. Μου θύμησες αρκετά wipes που έχω φάει στο MGT για τα ρημάδια τα έπικ. Ξεκίνησα την εποχή που μπήκε το Zul'aman (2.4 patch νομίζω) και μου είχε φανεί τότε ότι για να πας σε κάποιο raid/heroic dungeon έπρεπε να ήσουν αψεγάδιαστος στο heal/cc και treat management μιας και το gear δεν σε έσωσε από δύσκολες καταστάσεις. Μετά μπήκε το patch του pre-Wotlk (3.κατι) και μαμήθηκε ο Δίας,μπαίναμε όλοι γιούργια στα dungeon ούτε cc ούτε τπτ και τα mob δεν ξεκόλλαγαν απο τον warrior ούτε με Taunt που λέει ο λόγος. Τώρα αν στο classic είναι όλα ακριβώς όπως ήταν στο παλιό και πάνε να παίξουν πιτσιρικάδες που ξεκίνησαν στο Cata και θεωρούν τον εαυτό τους βετεράνο, θα απογοητευτούν.Άμα καταφέρει η blizz και φέρει την παλιά δυσκολία, να κάνει αναγκαίο το theorycrafting που είχε χαθεί, αλλά κρατήσει κάποια valueoflife στοιχεία όπως crossserver bg, τα νερά-φαγητά του mage, τα βέλη για τον hunter.. κτλ ίσως και να μείνουν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Ναι μιλαμε για εποχες που ηθελες add on για το aggro που εβγαζες γιατι αν εκανες over aggro απο το tank,ψοφαγε το group. Λογικο βεβαια οταν το heroic strike του warrior για το aggro το χρησιμοποιουσε ακομα και σαν dps. Μιλαμε για εποχες που δεν υπηρχε το dual spec,αρα αν ηθελες να αλλαξεις spec επρεπε καθε φορα να πληρωνεις. Μιλαμε για εποχες που ηθελες tomes για να μαθεις skills,οπως επισης και αναλογα το class επρεπε να πας να κανεις quests για να σου ξεκλειδωσει skills ή και mounts/professions οπως του warlock. Οι δε τσαντες λογω μικρου χωρου μονιμα γεματες. Μιλαμε για εποχες που ο κοσμος κυκλοφορουσε με το αργο mount επειδη δεν ειχε χρηματα να αγορασει το πιο γρηγορο,που ηθελες fire resistance gear για να κανεις molten core(και γενικα τοτε που ειχε πολυ μεγαλη σημασια το gear) και παει λεγοντας. Και μετα γραφει παραπανω ο συμφορουμιτης ο επαιζε ρολο που ηταν γεματο το friend list...... Η ας το πουμε κατρακυλα του παιχνιδια με την κυριολεκτικη εννοια ξεκινησε απο το looking for group οταν πρωτομπηκε τελη του Wrath και το αποτελειωσαν στο επομενο expansion Cataclysm παλι στο τελος του με το Looking for raid. Πρωτο πραγμα που παρατηρηθηκε με αυτα τα features ηταν το Ninja looting που επεφτε αβερτα κουβερτα. Φυσικα να θυμησουμε οτι την περιοδο στο τελος του Wrath of the lich king expansion εσκασε μυτη το Starcraft 2 το 2010 και πιο μετα και το diablo(2012) αρα ηταν εμφανες γιατι το 2010-2012 το wow εμφανισε αυτη την περιεργη πτωση. Επισης οπως ειχα πει και πιο πισω δεν ειναι μονο ο σημαντικοτατος παραγοντας του χρονου αλλα και της συνολικης βιβλιοθηκης που εχει αποκτησει το pc ολα αυτα τα χρονια,κυριως σε αυτη την γενια που εχουν μεταφερθει απο τις κονσολες πιο πολλα παιχνιδια απο ποτε. Αλλιως ειναι οταν εχεις επιλογες(offline κιολας)οπως τωρα με το steam αλλα και αλλων δημοφιλων παιχνιδιων φυσικα,και αλλιως πριν 13χρονια που τοτε υπηρχε κυριως το Lineage 2(αθλιο τελειως),guild wars και η dota 1. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tak_loyk Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Τι έγινε, βγάζουμε ξινίλες; Άμα δεν σου κάνει μην το παίξεις και άσε την λάσπη. Δεν έχουν κοινωνική ζωή και κουραφέξαλα, άμα θυμάσαι όντως τις εποχές του Vanilla θα θυμάσαι μάλλον και τις λίστες φίλων που είχαμε και πολλούς από αυτούς γνωρίζαμε και στην πραγματικότητα. Καμία ξινίλα δεν βγάζω. Τώρα αν έχεις καμιά μύγα εσύ δεν ξέρω. Σε κάθε περίπτωση, θυμάμαι τα friend list, αλλά να σου θυμήσω ότι μιλάς για πριν 12-13 χρόνια. Αντιλαμβάνεσαι το νούμερο; Εγώ π.χ. σήμερα είμαι 36. Οι wow-φίλοι μου το ίδιο. Δεν έχω τόσο άπλετο χρόνο να ρίξω. Και δεν είναι και νορμάλ εδώ που τα λέμε. Ξαναλέω. Το game τότε ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ τεράστιο time investment για leveling και μόνο, και πολλαπλάσιο για raiding. Μιλάμε για 12 ώρες τη μέρα minimum. Όποιος παλιός παίχτης έχει τόσο χρόνο σημαίνει ότι δεν κάνει τίποτα άλλο στη ζωή του, και τα πιτσιρίκια που μπορούν να διαθέσουν χρόνο τώρα, δεν έχουν ιδέα πως είναι το classic wow (γιατί ήταν ~3 χρονών) και θα ξενερώσουν απίστευτα βλέποντάς το. @PunishedSnake, να πεις του φίλου μου να πάει να τρίψει καμιά γριά, που μου θέλει και wow classic. "Ορμάει ο παλαιός". Ξέρει αυτός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vlasiospakis Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Ωραιες εποχες μαγκες. Επαιξα στο τελος του Βανιλλα και μετα. Για μενα μετα το TBC αλλαξε προς το χειροτερο. Πραγματικα ομως μετα την εισοδο achievement, LFG και φυσικα η διασπαση των raid και dungeon σε νορμαλ, χεροικ κτλ το ρημαξαν. Απο την μια κριμα απο την αλλη δεν θα μπορουσα να αφιερωσω τοσο χρονο οπως παλια που βαραγα καρτα ως φοιτητης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PunishedSnake Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Νομίζω το TBC ήταν το καλύτερο balance από μεριά δυσκολίας. Πριν τα epic στο heroic dungeon. Εκεί που έμπαινες με τα μπλεδάκια στο Karazhan και έτρωγες σφαλιάρες από τα trash με το καλημέρα.Αυτό πρέπει να έρθει πάλι στο WoW. H διαφορά του παίχτη του σωστού από τον μέτριο και τον κακό. Για τα απαράδεκτα LFRaid , Heroic/epic/fantastic/Unbelivable raid τα έχουν πει και άλλοι. Καμία ξινίλα δεν βγάζω. Τώρα αν έχεις καμιά μύγα εσύ δεν ξέρω. Σε κάθε περίπτωση, θυμάμαι τα friend list, αλλά να σου θυμήσω ότι μιλάς για πριν 12-13 χρόνια. Αντιλαμβάνεσαι το νούμερο; Εγώ π.χ. σήμερα είμαι 36. Οι wow-φίλοι μου το ίδιο. Δεν έχω τόσο άπλετο χρόνο να ρίξω. Και δεν είναι και νορμάλ εδώ που τα λέμε. Ξαναλέω. Το game τότε ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ τεράστιο time investment για leveling και μόνο, και πολλαπλάσιο για raiding. Μιλάμε για 12 ώρες τη μέρα minimum. Όποιος παλιός παίχτης έχει τόσο χρόνο σημαίνει ότι δεν κάνει τίποτα άλλο στη ζωή του, και τα πιτσιρίκια που μπορούν να διαθέσουν χρόνο τώρα, δεν έχουν ιδέα πως είναι το classic wow (γιατί ήταν ~3 χρονών) και θα ξενερώσουν απίστευτα βλέποντάς το. @PunishedSnake, να πεις του φίλου μου να πάει να τρίψει καμιά γριά, που μου θέλει και wow classic. "Ορμάει ο παλαιός". Ξέρει αυτός. ΧΑΧΑΧΑ που το θυμήθηκες αυτό με έκανες και γέλασα στο γραφείο σαν το χαζό. Πάντως επειδή έπαιζε ο Κώστας σε priv server classic λέει παίζει πολύς κόσμος πάλι.Το πόσο θα μας επιτρέπει η ηλικία να το συνεχίσουμε είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Νομίζω το TBC ήταν το καλύτερο balance από μεριά δυσκολίας. Πριν τα epic στο heroic dungeon. Εκεί που έμπαινες με τα μπλεδάκια στο Karazhan και έτρωγες σφαλιάρες από τα trash με το καλημέρα.Αυτό πρέπει να έρθει πάλι στο WoW. H διαφορά του παίχτη του σωστού από την "πλέμπα". Και τωρα υπαρχει αυτο αγαπητε κανεις λαθος ετσι οπως το γραφεις/εννοεις. Πες μου ποσους ξερεις που αυτη την στιγμη να ειναι σε guild κανοντας το τελευταιο raid σε mythic? Το karazhan ηταν τοτε το πρωτο raid και μην ξεχνας οτι ηταν μονο 10ρι οπως και το zul aman. Γιαυτο και εγιναν τοσο δημοφιλη raid αυτα τα 2 γιατι σε σχεση με τα 25ρια/40ρια ειχε ο κοσμος μεγαλυτερη προσβαση σε αυτα. Επισης στα 70 υπηρχαν παραπανω επιλογες στο ποια class θα παιξεις,και γενικα ο τροπος που επαιρνες gear ηταν και αυτος πιο ευκολος στον περισσοτερο κοσμο,κατι που φυσικα το εκτιμησε ο κοσμος. Σε γενικες γραμμες ο λογος που το TBC θεωρειται απο τους περισσοτερους το καλυτερο wow,ειναι γιατι ειχε ισως το καλυτερο balance μεταξυ δυσκολιας,περιεχομενου,και προσβασιμοτητας του κοσμου. Τελος αλλο ειναι να περνας την πυλη για να πας στον νεο κοσμο του Outland ή να παιρνεις το καραβι να πηγαινεις Northrend και αλλο ειναι μετα στο cataclysm που ξαναπηγαινεις στον ιδιο βασικο χαρτη του wow. Μεγαλο παραπονο του κοσμου στα μελλοντικα expansion ηταν οτι δεν υπηρχε η αντιστοιχη Shattrat/Dalaran απο κεντρικες πολεις. Και για τα achievements μια χαρα λογω υπαρξης ειχαν. Αντε να σου αποδειξει ο αλλος αν δεν ειχε καποιο συγκεκριμενο loot απο αυτο το raid οτι ειχε κανει clear πχ το Tempest Keep. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PunishedSnake Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Και τωρα υπαρχει αυτο αγαπητε κανεις λαθος ετσι οπως το γραφεις/εννοεις. Πες μου ποσους ξερεις που αυτη την στιγμη να ειναι σε guild κανοντας το τελευταιο raid σε mythic? Το karazhan ηταν τοτε το πρωτο raid και μην ξεχνας οτι ηταν μονο 10ρι οπως και το zul aman. Γιαυτο και εγιναν τοσο δημοφιλη raid αυτα τα 2 γιατι σε σχεση με τα 25ρια/40ρια ειχε ο κοσμος μεγαλυτερη προσβαση σε αυτα. Επισης στα 70 υπηρχαν παραπανω επιλογες στο ποια class θα παιξεις,και γενικα ο τροπος που επαιρνες gear ηταν και αυτος πιο ευκολος στον περισσοτερο κοσμο,κατι που φυσικα το εκτιμησε ο κοσμος. Σε γενικες γραμμες ο λογος που το TBC θεωρειται απο τους περισσοτερους το καλυτερο wow,ειναι γιατι ειχε ισως το καλυτερο balance μεταξυ δυσκολιας,περιεχομενου,και προσβασιμοτητας του κοσμου. Τελος αλλο ειναι να περνας την πυλη για να πας στον νεο κοσμο του Outland ή να παιρνεις το καραβι να πηγαινεις Northrend και αλλο ειναι μετα στο cataclysm που ξαναπηγαινεις στον ιδιο βασικο χαρτη του wow. Μεγαλο παραπονο του κοσμου στα μελλοντικα expansion ηταν οτι δεν υπηρχε η αντιστοιχη Shattrat/Dalaran απο κεντρικες πολεις. Και για τα achievements μια χαρα λογω υπαρξης ειχαν. Αντε να σου αποδειξει ο αλλος αν δεν ειχε καποιο συγκεκριμενο loot απο αυτο το raid οτι ειχε κανει clear πχ το Tempest Keep. Το έκανα edit γιατί φαινόταν λίγο ελιτίστικο και ήταν άδικο. Ήθελα να πω πως παλιά το παιχνίδι είχε ένα skill barrier που ήταν πιο διακριτό από ότι είναι τώρα. Δεν είναι το ίδιο να έχεις κάνει Lady Vashj και Kael'thas που ήθελε τρομερό συντονισμό και το ίδιο με όταν σταμάτησα που σου έβαζε κάθε λίγο 5% nerf στον Deathwing HC για να τον ρίξουν όλοι. Κάποιοι δεν πρέπει να φτάνουν στο end-game, πως να το κάνουμε. Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν εννοώ πως ανήκω στους "καλούς" παίχτες,ίσα ίσα μέτριος holy priest ήμουν. Για τα δεκάρια συμφωνώ, έπρεπε να υπάρχουν για βολέψουν και τις μικρές raiding ομάδες, χωρίς να τους νταντεύουν. Πάντως έχει χαθεί το αίσθημα του achievement με την παλιά έννοια από το παιχνίδι.Ακόμα και στο zul'aman το παλιό, οι παλιοί θυμούνται πως ήταν να έχεις την αρκούδα π.χ. Φαινόταν αλλιώς. Ίσως να ήταν και η ηλικία, τι να πω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Κάποιοι δεν πρέπει να φτάνουν στο end-game, πως να το κάνουμε. Αυτο ειναι που τα αλλαξε ομως ολα. Σου λεει ο αλλος(και εν μερη εχει δικιο),οτι απο την στιγμη που το expansion το πληρωσε(οπως και την συνδρομη)για ποιο λογο να μην εχει προσβαση στο end game content των raid?Και δεν μιλαω μονο απο πλευρας χρονου αλλα και στην class/spec που παιζει. Γιατι και εγω παλια στα 70 επαιζα με alliance warlock και Horde enha shaman, αλλα για raids ενω με τον warlock ημουν κομπλε, με τον Shaman ολοι resto με ηθελαν που εγω τοτε δεν γουσταρα να παιξω(και ο elemental στην απεξω ηταν,περαν 1-2 για να μπαφαρουν το raid ή μεχρι να επαιρνε κορυφαιο gear που εκει οπως ολες οι class θα εκανε dmg). Ετσι λοιπον φτασαμε στο τελος του cataclysm με το LFR. Το δε αρχικο προβλημα του lfr ομως ηταν το υψηλο gear που πεταγε σε σχεση με τα αλλα raids/heroic dungeons,με αποτελεσμα να το κανουν κλασσικα αρκετοι καταχρηση αυτο και να ninja ρουν το συμπαν. Δεν ξεχναω φυσικα και πιο παλια τα random raid runs που γινοταν στα οποια ο raid leader εκανε για παρτυ του ενα συγκεκριμενο loot κλειδωμενο(πχ deathbringers will απο icc). Σε γενικες γραμμες μονο ενας ο οποιος εχει λιωσει σε αυτα τα expansion(στις χρυσες εποχες που γραφουν καποιοι)και εχει πετυχει και τα καλα αλλα κυριως και τα στραβα,εχει ολοκληρωμενη αποψη για το τι επαιζε. Πάντως έχει χαθεί το αίσθημα του achievement με την παλιά έννοια από το παιχνίδι.Ακόμα και στο zul'aman το παλιό, οι παλιοί θυμούνται πως ήταν να έχεις την αρκούδα π.χ. Φαινόταν αλλιώς. Ίσως να ήταν και η ηλικία, τι να πω. Αυτο ειναι αναμενομενο λογω των πολλων expansion και φυσικα της ηλικιας του παιχνιδιου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
joemod Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Σου λεει ο αλλος(και εν μερη εχει δικιο),οτι απο την στιγμη που το expansion το πληρωσε(οπως και την συνδρομη)για ποιο λογο να μην εχει προσβαση στο end game content των raid?Και δεν μιλαω μονο απο πλευρας χρονου αλλα και στην class/spec που παιζει. Ανήκω σε αυτή τη κατηγορία. Στο κάτω κάτω παιχνίδι είναι. Διασκέδαση. Αν είναι να υπάρχει ελιτισμός και περιορισμός content σε PvE, ζήτω που καήκαμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KilliK Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Επισης οπως ειχα πει και πιο πισω δεν ειναι μονο ο σημαντικοτατος παραγοντας του χρονου αλλα και της συνολικης βιβλιοθηκης που εχει αποκτησει το pc ολα αυτα τα χρονια,κυριως σε αυτη την γενια που εχουν μεταφερθει απο τις κονσολες πιο πολλα παιχνιδια απο ποτε. παλι τα ιδια θα λεμε; http://www.insomnia.gr/topic/101030-world-of-warcraft/page-1593?do=findComment&comment=56064746 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KilliK Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Μεγαλο παραπονο του κοσμου στα μελλοντικα expansion ηταν οτι δεν υπηρχε η αντιστοιχη Shattrat/Dalaran απο κεντρικες πολεις. ο λογος που βγαλανε τα κεντρικα hubs, ηταν επειδη με καθε νεο expansion αδειαζανε τελειως απο κοσμο. μετα χτυπαγε ασχημετα οταν εκανες leveling και περναγες τον χρονο σου σε ψηφιακα ghost towns. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 ο λογος που βγαλανε τα κεντρικα hubs, ηταν επειδη με καθε νεο expansion αδειαζανε τελειως απο κοσμο. μετα χτυπαγε ασχημετα οταν εκανες leveling και περναγες τον χρονο σου σε ψηφιακα ghost towns. Αφου ουτως ή αλλως περαν των 2 κεντρικων πολεων οι αλλες πολεις μια ζωη ερημες ηταν,οχι για αυτο το λογο αλλα γιατι σχεδιαστηκα ηταν χαλια οι τοποθεσιες των npc,AH,portal κλπ κατι που ο περισσοτερος κοσμος το ειχε πει πιο συγκεκριμενα για πολεις οπως η Silvermoon. Επισης ασχολιαστα τα περι level up που εγινε πλεον looking for group spam η υποθεση. παλι τα ιδια θα λεμε; http://www.insomnia.gr/topic/101030-world-of-warcraft/page-1593?do=findComment&comment=56064746 Ειπαμε δεν καταλαβαινεις τι θελω να πω,παμε παρακατω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zus Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2017 κατι που ο περισσοτερος κοσμος το ειχε πει πιο συγκεκριμενα για πολεις οπως η Silvermoon. Εφιάλτης... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις