Προς το περιεχόμενο

World Of Warcraft Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 24,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

protimw to ZG Tiger...to eida shmera se enan Paladin apo konta (giati to evlepa kai se ena Troll Mage) kai apla einai apsogo...xilies fores pio mourato apo to Raptor :P

 

apo oti 3erw gia na pesei kai to mount tou Baron prepei na einai kapoios exalted me Argent Dawn sto raid...

Δημοσ.

Παπάς είμαι αλλά σήμερα δυο epixxx world drop που πέσανε δεν τα κέρδισα. Ο Θεός του wow τα δίνει στους locks. Το ένα ok το πήρε φιλαράκι αλλά το άλλο ήμουν με PuGs και το έχασα επειδή rollαρα πρώτος 99......... FFS την τύχη μου μέσα. Mε δουλεύουν από το guild για τις ζαριές μου. "U need to fix your dice". Όλα τα drops που είναι greed από όλους κατα πάσα πιθανότητα θα τα κερδίζω, ότι χρειάζομαι 99% θα πάρω τα @@ μου. Γενικως σήμερα έκανα need 9 items έχασα και τα 9. Θα κάνω pass απο δω και πέρα μου φαίνεται για να μην τσαντίζομαι............

 

Το μόνο καλό της σημερινής ημέρας είναι ότι διαπίστωσα ότι το trinket των portals είναι real imba. 10% λέει για ress αλλά όσες φορές ψόφησα σήμερα με σήκωσε σε όλες. Bug προφανώς αλλά δεν με χαλάει καθόλου.........επιτέλους χάρη σε αυτό εριξα τον πρώτο μου shaman σήμερα ως disc/holy. MC και στην λάβα που να ξερε ο καημένος ότι θα σηκωνόμουν. Α πριν πέσω περιττό να πω οτι μόνο dot προλαβα να του σκασω και έπεσα. Οπότε για αλλη μια φορά θα πω: Nerf Shamans.

Δημοσ.
Το skinning τι κάνει?Εγώ λέω να πάρω blacksmithing και mining.είναι καλά?

 

 

Θα σου πρότεινα να πάρεις Skinning/Mining. Προτιμώ το Skinning over Herbalism γιατί στο Herbalism πρέπει να σταματάς ή να πηγαίνεις να μαζέψεις herb χάνοντας επιπλέον χρόνο, ενώ στο skinning ότι σκοτώνεις σε animal εκείνη την στιγμή το κάνεις και skin ενώ μπορείς να κάνεις skin και οποιοδήποτε άλλο animal σκοτώνουν άλλοι (που σημαίνει ότι θα μαζεύεις πολύ περισσότερα δέρματα μακροπρόθεσμα από ότι herbs), ενώ ακόμα αν το πάμε και λίγο παραπέρα, herbs δεν υπάρχουν πάντα σε όλες τις περιοχές, animals όμως συνήθως βρίσκεις παντού. Ο λόγος είναι ότι πρέπει στην αρχή να βγάλεις λεφτά. Ότι animal σκοτώνεις μπορείς να το κάνεις skin για τα δέρματα και ότι minerals βλέπεις μπροστά σου κάντα mine. Στο mining skills μετά μαθαίνεις να κάνεις melt και φτιάχνεις bars. Copper Bars που είναι το πιο χαμηλό πουλάνε 1g per stack of 20 στο AH. 10 Light Leathers πουλάνε 25 silver το stack.

 

Τώρα όταν μαζέψεις αρκετά λεφτά και είσε σε ένα υψηλό επίπεδο mining, αλλά και char κάτι σαν 50+ char και κάτι σαν 265+ mining, τότε κάνε drop το skinning και πάρε blacksmithing. Ο λόγος είναι ότι για να έχεις πρόσβαση σε συνταγές blacksmith οι οποίες θα σου αποφέρουν τα αντίστοιχα χρήματα με ένα gathering skill θα πρέπει να είσε υψηλό επίπεδο για να πηγαίνεις σε περιοχές και δεν λέει να κουβαλάς ένα primary skill που δεν βγάζει λεφτά και δεν μπορείς να το ανεβάσεις εύκολα.

 

Επίσης όταν πάρεις το blacksmith μην πολυασχοληθείς με το να έχεις όλες μα όλες τις συνταγές. Οι χαμηλού επιπέδου συνταγές δεν σε πολυενδιαφέρουν. Κοίτα να βρείς blue patterns/purple κλπ είτε να φτιάξεις τον char σου, είτε να πουλήσεις υψηλού επιπέδου items, δεν πουλάνε εύκολα, αλλά 1 να πουλήσεις βγάζεις από 40 gold και πάνω. Επίσης έχε υπόψη σου ότι παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ο server που παίζεις, κυρίως για το crafting proff. Κοίτα τον συναγωνισμό, κοίτα τιμές στο ΑΗ, τα crafting proff συνήθως σε υψηλό επίπεδο αποδίδουν πολύ περισσότερο στο trade channel παρά στο ΑΗ.

 

Και ένα άλλο tip για την αρχή: Δέρματα & Minerals βάζετα όλα στο ΑΗ, μην τα κρατάς stock, και βάζετα λίγο πιο φθηνά από την average τιμή. Όχι πιο φθηνά από όλους, όχι πιο ακριβά, κοίτα πάντα τις τιμές. Αν για παράδειγμα όλοι πουλάνε 1 gold το stack και υπάρχουν 2 με 70 silver και κάποιοι 85 silver. Βάλε τιμή κάτι σαν 83 silver κλπ. Κοίτα να είσε πιο φθηνός από average όχι πιο φθηνός από όλους.

 

Δεύτερο tip: Όσο πιο νωρίς γίνεται κοίτα να αγοράσεις (συνήθως από trade channel) τσάντες 16 slots. Σε καλές μέρες μπορείς να τις βρείς με 8-9 gold. Σε πολύ καλές με 6 gold. Μην αγοράσεις όμως με πάνω από 10 gold (εξαρτάται και πάλι από τον server), νομίζω ότι θα βρείς ευκαιρία να τις πάρεις με 8-9.

 

Τα 2 παραπάνω tips στα λέω για τους εξής λόγους:

1ον Θα κουβαλάς πάντα μεγάλες ποσότητες και δεν λέει να πηγαινοέρχεσαι συνέχεια, πόσο μάλλον που για να κάνεις smelt τα bars πρέπει κάθε φορά να βρίσκεις και forge.

 

2oν Οι ποσότητες θα είναι μεγάλες και δεν λέει να stockareis συνέχεια, οπότε πουλάς κάτω από average. Αλλά και πάλι δεν υπάρχει λόγος να πουλάς άμεσα και να είσε πιο φθηνός από όλους. Αυτό γιατί αν επιστραφεί το stock συνήθως όχι όλα, δεν σε πολυενδιαφέρει γιατί τα deposits γενικά σε πρώιμο επίπεδο είναι μηδαμινά. Μην βιάζεσαι να πουλήσεις τα πάντα, απλά πούλα κάτω από average.

 

3oν Οι μέρες που πουλάς διαφόροποιούν σημαντικά τις τιμές που θα βάζεις. Όταν πουλάς καθημερινές, πούλα λίγο πιο φθηνά από average (υπογραμμίζοντας το λίγο). Παρασκευή βράδυ, μέχρι και Κυριακή απόγευμα, βγάλε ότι έχεις στο ΑΗ και ξαναβάλτα σε λίγο πιο φθηνή τιμή όχι απο average αλλά από την πιο υψηλή τιμή. Ο λόγος είναι ότι υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση εκείνες τις μέρες και η αγορά αυξάνει τόσο πολύ που ακόμα και πιο ακριβός να είσαι από average θα πουλήσεις. Επίσης καθημερινές μην πουλάς όλο σου το stock δεν υπάρχει λόγος, πολύ σπάνια να πουλήσεις τα πάντα, βάζε σταδιακά ένα 50-70% από αυτά που διαθέτεις, τα άλλα κράτα τα στην τράπεζα, ΠΣΚ βάζε τα όλα γιατί υπάρχει σημαντική πιθανότητα να πουληθούν αν όχι όλα τα περισσότερα.

 

4ον Ποσότητες. Πρακτικά κοίτα να παρέχεις εκτός από full stacks, και μικροποσότητες από Leathers και Minerals που παρατηρείς ότι δεν υπάρχουν στο AH. Εκεί ανέβαζε και λίγο την τιμή. Για παράδειγμα αν στα Light Leathers όλοι έχουν stacks των 20, εσύ βάλε stacks των 20 αλλά βάλε και λίγο πιο ακριβά και μερικα stacks των 5. O λόγος είναι ότι πολλά trade items χρησιμοποιούνται για πολλούς λόγους από πολλούς και κάποιοι δεν χρειάζονται πάντα μεγάλες ποσότητες. Μπορεί για παράδειγμα κάποιος να χρειάζεται για κάποιο λόγο 3 copper bars, όταν θα δεί στο ΑΗ τα stacks των 20 και το stack των 5 πιο πιστεύεις ότι θα αγοράσει? Ακόμα και πιο φθηνά να του βγαίνει αν πάρει το 20, θα αγοράσει αυτό που χρειάζεται.

 

5ον Ως gatherer κοιτάς να φτιάξεις όνομα στην αγορά, ακολουθώντας αυτά που σου λέω παραπάνω, μακροπρόθεσμα θα μαθευτεί το όνομά σου ως καλός πωλητής και θα έχεις αγοραστικό κοινό. Αν λοιπόν αποφασίσεις για κάποιους λόγους να βάλεις εξωπραγματικές τιμές για κάποιο item ξεχωριστά, ή κάτι άλλο απλά συνήθως για να δοκιμάσεις αν θα πουλήσεις κλπ, τότε δημιούργησε έναν άλλο char lvl 1 human, πήγαινέ τον SW που είναι κοντά, ταχυδρόμησε το item από τον main σου και βάλτο στο ΑΗ με τον καινούργιο char σου. Μη χαλάς το reputation που έχεις στον main.

 

Αυτά ελπίζω να βοήθησα, αν χρειάζεσαι κατι άλλο πέσμου να ξαναποστάρω.

Δημοσ.

Nazre,ευχαριστώ πολύ για την τεράστια απάντησή.δεν κατάλαβα όμως σε τι χρησιμεύει το skinning (πχ το φοράς,το πουλάς..).

Δημοσ.

με το skinning γδέρνεις ότι beast σκοτώνεις. Όσο πιο high level beast σκοτώνεις τόσο πιο high level leather γδέρνεις. Αντε με το καλό :)

Δημοσ.
Nazre,ευχαριστώ πολύ για την τεράστια απάντησή.δεν κατάλαβα όμως σε τι χρησιμεύει το skinning (πχ το φοράς,το πουλάς..).

 

To skinning είναι ένα από τα 3 gathering proff, διαθέσιμα στο παιχνίδι. Μαζεύεις δέρματα. Ο μόνος λόγος που θα το πάρεις στην αρχή είναι για να μαζεύεις όσα περισσότερα δέρματα μπορείς και να προσπαθείς να τα πουλάς όλα για χρήματα, να φτιάξεις για την αρχή ένα μεγάλο απόθεμα χρημάτων κάτι σαν 400+ gold μέχρι lvl 50. Μετά μπορείς να το κάνεις drop, να κρατήσεις μόνο το mining και να πάρεις blacksm. Έτσι εφόσον θα είσαι υψηλό lvl και εφόσον θα έχεις και λεφτά, θα μπορέσεις πολύ πιο άνετα να ανεβάσεις το crafting proff. Γενικά οποιοδήποτε crafting proff ανεβαίνει πολύ πιο εύκολα αν είσαι υψηλό lvl, αν έχεις λεφτά να επενδύσεις, και αν έχεις πρόσβαση σε υψηλού επιπέδου περιοχές.

Δημοσ.
Τί θα λέγατε για αυτό το build με την έλευση του νέου patch;

 

Στα υπόψιν ότι δεν με ενδιαφέρει καθόλου το pvp' date=' μόνο το healing.

 

http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/priests2/talents.html?50523013100510023530133200210000000000000000000[/quote']

 

Με παραξενεύει λίγο το build αυτό, θα εξηγήσω γιατί. Για μένα σε οποιοδήποτε build, για οποιονδήποτε char, πριν από οτιδήποτε άλλο κάποιος πρέπει να έχει αποφασίσει το παιχτικό του style, κατανοόντας πρώτα τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που εμπλέκονται σε αυτό που σκεύτεται να κάνει και χρησιμοποιώντας συνδιαστικά όσο καλύτερα μπορεί τα talents που διαθέτει έτσι ώστε να υπάρχει το βέλτιστο αποτέλεσμα με βάση αυτό που θέλει να πετύχει. Θέλω να πω κάποιες φορές τα talents μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους βέλτιστα, κάποιες όχι. Το θέμα είναι να μπορούμε να κάνουμε τους καλύτερους συνδυασμούς με βάση αυτό που θέλουμε να πετύχουμε.

 

Για μένα ένας Priest έχεις 5 ειδών επιλογές από άποψη spec.

 

Α. Healing Only. Δεν με ενδιαφέρει τίποτε άλλο, μόνο να κάνω το καλύτερο δυνατό heal στο παιχνίδι.

 

Β. Healing plus Protection. Να κάνω αρκετά καλό heal αλλά εδώ θα θυσιάσω και κάποια πράγματα για την αυτοπροστασία μου (Προσωπική μου προτίμηση για healer).

 

Γ. Healing & Damage. Ηealer ο οποίος να έχει και μία αξιοπρεπή παρουσία solo, εδώ θα θυσιάσω αρκετά πράγματα αν θέλω να πετύχω κάτι τέτοιο, σχεδόν εδώ πάει 50% - 35% - 15% από άποψη healing - dmg - protection, στην διασπορά των talent points. Μη φανταστώ δηλαδή ότι με ένα build που χρειάζεται να αδειάζω το mana pool για να φάω 1 mob ίδιου lvl έχω πετύχει αυτό που θέλω εδώ.

 

Δ. Dmg - Protection Holy Spec. Η καινούργια δυνατότητα που έχει το patch είναι ότι μπορείς να επενδύσεις να φτιάξεις έναν δυνατό holy, με μέση δυνατότητα healing, εδώ η διασπορά όμως είναι 35% - 50% - 15%, healing - dmg - protection, αντίστοιχα. Κάποιος μπορεί να το θεωρήσει και ένα pvp build αυτό. Αποτυχημένο θα θεωρούσα ένα 15% - 50% - 35% healing-dmg-protection από την άποψη ότι δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο από ένα shadow build.

 

Ε. Shadow Priest (Προσωπική μου προτίμηση για pvp). Κεντρικός ρόλος pvp, best solo, healing μπορώ αλλά όχι τόσο καλά, όσο ένας holy, μικρός έλεγχος aggro, αλλά πολύ καλύτερο dmg, healing thru dmg και καλύτερο protection. Υπόψιν με το καινούργιο patch ένας shadow, μπορεί να σκευτεί πέρα από το κλασσικό 31/20, να φτιάξει ένα 31/10/10.

 

Τώρα μόλις κανείς αποφασίσει τι θέλει Α, Β, Γ, Δ, Ε πάει στα talents και διαλέγει τι θα βάλει.

 

Το δικό σου spec έχει μέσα 1 πόντο Holy Nova, 1 πόντο Inner Fire, 1 πόντο Inner Focus, 1 πόντο Divine Spirit. Δεν μειώνει το instant cast Renew που είναι το πιο χρήσιμο σε healer, σε κόστος, δεν φτάνει να βάλει spiritual healing κάτι το οποίο αυξάνει σημαντικά το healing ως ποσοστό του συνολικού spirit που διαθέτεις που συνήθως θα διαθέτεις αρκετό από αυτό.

 

Ξανασκέψου λίγο αυτή την διασπορά στα talents και προσπάθησε να βελτιστοποιήσεις το build προσπαθώντας να κανεις το εξής:

 

1. Μείωσε την διασπορά. Μη βάζεις δηλαδή 1 πόντο εδώ, 1 πόντο εκεί γιατί συνήθως αυτά δεν συνεργάζονται καλά μεταξύ τους.

2. Προσπάθησε να φτάσεις όσο πιο χαμηλά μπορείς σε 1 εκ των 2 trees. Τα μισα - μισα builds δεν είναι τόσο αποτελεσματικά από εκείνα που έχουν πρόσβαση σε καλύτερα talents σε 1 tree.

 

-Αν θέλεις απόλυτη προστασία βγάλε divine spirit, holy nova, inner focus και βάλε 2 spell warding και 1 inner fire. Ο priest κυνδινεύει πιο πολύ απο spells παρά από οτιδήποτε άλλο.

-Aν θές να επικεντρωθείς στο βέλτιστο healing, δες τα 2 spec που έχω φτιάξει στην σελίδα 143 του forum.

-Αν θέλεις να κάνεις dmg γενικά πρέπει όλο να το ξαναφτιάξεις είναι τελείως λάθος, οπότε το holy nova είναι ένα παντελώς άχρηστο point εκεί.

-Το inner focus, φαίνεται χρήσιμο, στην ουσία όμως δεν είναι και τόσο απαραίτητο, θα σου χρησιμεύσει όταν μένεις από μάνα για 1 cast critical (25%), αλλά αυτό είναι μία περίπτωση, προσπάθησε να βάλεις αυτόν τον πόντο κάπου αλλού που θα το έχεις πάντα.

-To divine spirit, πρώτον είναι λίγο μπελάς να διαθέτεις άλλο ένα buff στο παιχνίδι το οποίο castarete σε κάθε έναν ξεχωριστά ελλείψη codex, και κάνει expire κάθε 30 min, δεύτερον αν θες να το βάλεις, βάλε και guidance ή spiritual healing να συνεργαστούν βέλτισα μεταξύ τους.

 

Δεν μπορώ να σκευτώ κάτι άλλο. Oπως σου λέω και πιο πάνω, σε προηγούμενο post έχω βάλει 2 healer builds αν θέλεις να τα δεις. Βρίσκονται στην σελίδα 143 του forum και είναι ένα 31/20 και ένα 23/28 builds, αν θέλεις δες και πες μου είναι και τα 2 καθαρά healing specs.

Δημοσ.

Μπορεί κάποιος να ποστάρει Rogue end game pve build, καθώς επίσης συνδυασμούς opening και finishing mooves ? Έχω λίγο χαθεί με τον καινούργιο μου rogue....

 

Daggers build...

Δημοσ.

Μια που μιλάγαμε για builds με το καινούργιο patch, πέρα από τα 2 healing builds, που έχω postarei στην σελίδα 143 του forum, θα ήθελα να παραθέσω και ένα ακόμα build holy-protection. Βασίζεται δηλαδή στην αυτονομία ενός καλού healer. Δεν μπορεί να κάνει solo, απλά έχει πολύ μεγαλύτερη βιωσιμότητα ένας τέτοιος healer μέσα στο party, ενώ μπορεί να healarei πολύ καλά, έχοντας το μεγαλύτερο δυνατό mana pool, και το φθηνότερο δυνατό κόστος στα πιο συνηθισμένα healing spells που είναι το renew, prayer. Δεν έχει μείωση κόστους στο flash heal, αλλά αυτό δεν παρέχεται από talent.

 

Περιλιπτικά δηλαδή:

 

Πλεονεκτήματα

-Καλύτερη δυνατή αυτοπροστασία.

-Μεγαλύτερο δυνατό mana pool.

-Φθηνότερο δυνατό κόστος σε mana.

 

Μειονεκτήματα

-Ανύπαρκτο solo. Καμμία επένδυση σε επιθετικό talent.

-Θυσία σε κάποια talents που αφορούν την ποιότητα του healing.

 

Holy-Protection Build lvl 60

 

Holy Talent Points Spent 21

-Focus 2/2

-Holy Spec 5/5

-Renew3/3

-Warding5/5

-Recovery 3/3

-Prayer 2/2

-Redemption 1/1

 

Disc Talent Points Spent 30

-Unbreakable Will 5/5

-Silent Resolve 5/5

-Shield 3/3

-Fortitude 2/2

-Meditation 3/3

-Inner Fire 2/3

-Mental Agility 5/5

-Mental Str 5/5

 

Πιστεύω ότι αυτό το build είναι πολύ καλύτερο από ένα καθαρά healing build για έναν βασικό λόγο. Αν ο healer είναι πολύ αδύνατος, τότε στα χτυπήματα που θα δέχεται είτε από spells είτε από mellee, θα αναγκάζεται για να μην πέσει αμέσως να heilarei εκτός από τους άλλους και τον εαυτό του. Αυτό έχει αποδειχθεί ότι δημιουργεί ένα ατελείωτο aggro loop, που είναι σχεδόν αδύνατο να πάρει κάποιος άλλος το aggro απο πάνω του. Εδώ ένας καλός healer ειδοποιεί το party για κάτι τέτοιο όσο πιο νωρίς γίνεται. Σαν tip κάτι το οποίο το χρησιμοποιώ εγώ, έχω φτιάξει macro εντολές για διαφορετικές καταστάσεις που δίνουν μυνήματα στο party chat, κάτι που είναι πάρα πολύ απλό, και εγώ προσωπικά το έχω κάνει για τις εξής περιπτώσεις:

α. κερδίζω το aggro.

β. είμαι stun/silenced immobilized γενικά.

γ. για inc patrols που διαπιστώνω εγώ πρώτος από άλλους.

 

Αυτές τις macro τις χρησιμοποιώ συνέχεια μέσα στο παιχνίδι και είναι απλά chat macro's.

 

Το tip εδώ είναι να μην αναγκάζεσαι να heilareis τον εαυτό σου όταν δέχεσαι χτυπήματα ή τουλάχιστον να μην το κάνεις αμέσως.

 

Πολλοί βασίζονται εδώ στο fade. Στο fade όμως υπάρχει μία βασική διαφορά που αφορά το aggro. Δεν χάνεις το aggro μόνιμα αλλά ούτε και μειώνεις το aggro όπως λανθασμένα μπορεί να πιστεύουν κάποιοι. Χάνεις το aggro για 10 sec, χωρίς να μειώνεις το ποσοστό μίσους απέναντί σου, παραμένεις δηλαδή στην ίδια θέση στην λίστα μίσους του mob, και περιμένεις κάποιος άλλος να σε ξεπεράσει σε αυτήν την λίστα. Αν κανείς δεν καταφέρει να σε ξεπεράσει μετά από 10 sec, το mob κανονικότατα επιστρέφει σε σένα. Αναγκάζεσαι λοιπόν να heilareis τον εαυτό σου, να shieldareis φυσικά επίσης τον ευατό σου, αυτά το μόνο που καταφέρνουν είναι να προσθέτουν παραπάνω aggro όπως ακριβώς όταν heilareis ή όταν shieldareis κάποιον άλλον. Το αποτέλεσμα είναι ότι πέρα από την ανάσα των 10 sec του fade, σε όλη την άλλη διάρκεια της μάχης αυτής, από την στιγμή που κέρδισες aggro δεν κατάφερες να το χάσεις, και καθόλη την διάρκεια κάποιο(α) mob(s), σε ακολουθούν και σε χτυπάνε. Μην έχοντας τώρα επενδύσει τίποτα στην αυτοπροστασία σου, πρέπει οποσδήποτε να κινήσε, κατά προτίμηση σε μικρούς κύκλους γύρω από το party. Αυτό κάνει δύσκολη την ζωή όλων και συνήθως μετατρέπεται σε ένα ωραιότατο wipe all.

 

Ένας άλλος βασικός λόγος είναι κάτι το οποίο είναι θέμα μεγάλης διαμάχης. Για μένα ένα καλό party μένει πάντα κοντά στον healer, ένα κακό party όμως συνήθως αγνοεί την θέση του healer. Μου έχει τύχει πολλές φορές να έχω τον warrior εκτός απόστασης cast και τους υπόλοιπους μπροστά μου με mobs. Πρέπει να περάσω μέσα από όλα τα mobs για να φτάσω τον warrior κ.ο.κ. Αυτό γιατί το aggro είναι μία συνάρτηση Ενέργειας + Απόστασης. Αν περάσεις δίπλα από το mob αυτό κατευθείαν δημιουργεί ένα aggro roll και ενώ εκείνο ασχολείτε με κάποιον άλλον μπορεί κάλλιστα να τον αφήσει και να πάει σε σένα αν στην λίστα του ήσουν ψηλά και αν κέρδισες το aggro roll. Κανονικά όλο το party πρέπει να χειρίζεται έτσι την κατάσταση με κεντρικό άξονα πρώτα την θέση του healer, ωστε αυτός να έχει πάντα την απαραίτητη απόσταση. Παρά το γεγονός αυτό για το οποίο πάντα έρχομαι σε πολύ μεγάλη αντιπαράθεση με πολλούς παίχτες, κάποιες φορές έτσι και αλλιώς πρέπει να πλησιάσω λόγω landscape και εκεί και πάλι το build είναι πολύ χρήσιμο.

 

Το Holy-Protection spec, έχει την εξής δυνατότητα. Σε περίπτωση aggro, μπορείς να περιμένεις λίγο μέχρι να δεις τι θα γίνει κάποιος πρέπει να παρει το aggro, για λίγο δηλαδή δεν κάνεις τίποτα, μετά ανακτάς την απαραίτητη απόσταση και αναλόγως συνεχίζεις, έχοντας πάντα στην διάθεσή σου και το shield, αλλά αποφεύγοντας συγχρόνως να κάνεις heals πάνω σου.

 

Εννοείτε εδώ ότι κάποιος ξέρει να χειρίζεται το aggro, πάρα πολύ καλά ανάλογα με την σύνθεση που έχει το party, το πως πρέπει να ξεκινήσει, με ποια spells, σε ποιες περιπτώσεις κάνει τι, το timing κλπ. Πολλοί πιστεύουν ότι ένας healer είναι ο πιο εύκολος χαρακτήρας στο παιχνίδι. Είναι τελείως μα τελείως λάθος αυτό. Πρέπει να ξέρεις ακριβώς τι θα κάνεις σε κάθε περίπτωση και πρέπει να έχεις πολύ καλά αντανακλαστικά γιατί ένας healer έρχεται αντιμέτωπος πάντα με τα εξής πράγματα:

 

1ον Την διαφορετικότητα κάθε μάχης. Μάχη με μάχη μπορεί να είναι η μέρα με την νύχτα.

2ον Το μόνιμο πρόβλημα ενός priest, πως να αποφύγει να κερδίσει aggro. Πως να χειριστεί το aggro γενικά. Αυτό εδώ λέγεται aggro management, και είναι το ανάποδο ακριβώς από αυτό που προσπαθεί να κάνει ένας warrior. Εδώ το timing έρχεται και γίνεται πραγματική τέχνη και πάντα έχει ως αντίπαλο το να μην πέσει κάποιος απο το party.

3oν Αποφάσεις πάρα πολυ σημαντικές όπως να μην μπει καν στην μάχη αν καταλάθος το party μπήκε σε κατάσταση suiside. Να κρίνει σε άλλες περιπτώσεις ποιον πρέπει να αφήσει να πέσει, να κρίνει δηλαδή ποια μέλη του είναι άχρηστα πλέον σε μία πολύ κρίσιμη και οριακή μάχη.

4ον Το ποια spells και πότε θα χρησιμοποιήσει και σε ποιον. Έχει πολλά στην διάθεσή του πρέπει να ξέρει ακριβώς τι θα κάνει και που, υπογραμμίζοντας την λέξη ακριβώς. Ένα μικρό λάθος μπορεί να αποδειχθεί μοιραίο κυριολεκτικά.

 

Είναι λοιπόν πολύ λάθος και το ακούω από πολλούς, όλοι νομίζουν ότι το Healing είναι εύκολη υπόθεση, δεν είναι.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...