Super Moderators Thresh Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2006 Super Moderators Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2006 sorry alla mexri na ta dw auta official apo Blizzard ta 8ewrw RADIO ARVYLA...(OYKa meta thn diavoloevdomada pou skotwnei an8rwpo h vrwma)
chill Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2006 Ξανα άλλαξα guild μπήκα σε ένα από τα καλύτερα του server. Κλειστό guild με 94 60lvl και κανέναν άλλο. Mc και Zg σε χαλαρή βάση και bwl στο πρόγραμμα (δεν το έχουν ολοκληρώσει). Παρόλο που δεν μου ζητήθηκε το έκανα το respec για να τρέξω λίγο το ντυσιμο μου και να δω επιτέλους το παιχνίδι μέχρι τέλους (1 χρόνος και ακόμα........δεν το χω δει). Στα πρώτα duels καλά τα πήγα και για την ακρίβεια μόνο το πρώτο έχασα γιατί πήγα να πατήσω mind flay που πιά δεν έχω lol. Και warrior έβγαλα και mage έβγαλα και shadow priest έβγαλα (εχω 130 shadow protection). To παν είναι η συνήθεια, κάτι θα κάνουμε και με αυτό δεν μπορεί αλλά shadow δεν είναι με τπτ. Δεν το ψαξα και πολύ το disc/holy άλλαξα 3-4 φορές τα points και η επόμενη αλλαγή μου θα μου στοιχίσει 20g lol η οποία αν και εφόσον γίνει θα είναι και οριστική μέχρι το 1.10. Κάτι σε 32-19 31-20 σκέφτομαι τώρα που το ξαναβλέπω. 6 ώρες σήμερα σκότωνα τα elite mobs ws και eye of shadow δεν είδα. 100 και mobs έπεσαν 1 δεν είδα. Έλεος δηλαδη.
andrip Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2006 Πιο πιθανό είναι να μην ήξεραν τα παιδιά να παίζουν χεχε, οτι η μάχη κρατάει περισσότερο κρατάει αλλα χλωμό να βγάλεις πχ warrior. Κάνεις mindblast που θελει 8 δευτ cooldown και μετά αρχίζεις τα smite? Μέχρι να κάνεις το smite περνάει ο αλλος απο μέσα σου και πάει, μόνο με word of pain είναι να παίζεις. Απλα τώρα ως holy/disc pvp θα βλέπεις μόνο με group χεχε κάτι που στην πορεία θα δείς οτι είναι και πιο διασκεδαστικό αλλα και πιο πολύ honor παίρνεις απ'οτι μόνος σου. Οταν λες ετρωγες mobs με eye of the shadow εννοείς με group παλι ετσι; Μη μας κουφανεις τελείως lol, κι εγώ μια φορά πηγα να μου πέσει αλλα τίποτα, αλλα το βλέπω συνέχεια AH οπότε ντάξει μέχρι και 120g το έχω δει. Ας έρθει εκεινη η ώρα κι ας φαρμάρω συνέχεια!!! :) Καλωρίζικος holy ΥΓ: κλειστό guild 94 άτομα;;;
chill Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2006 Ναι andrip solo............πλάκα μου κάνεις??? Δοκίμασα μια φορά ο αφελής μιας και τους giants εκεί δίπλα τους κατάπινα για πλάκα αλλά τα 19k hp δεν με άφησαν να τους κάνω και πολλά. Πάντα με ένα γνωστό μου warrior πήγαινα εκεί dmg αυτός vampiric embrace και dot εγώ και φυσικά κάθε τρείς και λίγο greater heal, eye πάντως δεν είδα.....και με 0,6% drop rate μάλλον θα ιδρώσω να δω. Locks πάντως που είδα εκεί χαλαρά τα εριχναν όλα. Ένας από το guild που πήγα μου είπε πως χτες προσπαθούσε να πάρει ένα eye για 16 συνεχόμενες ώρες.........τελικά δεν πήρε του έπεσε ένα brain hacker βέβαια. Στο ah μας ξεκινάει απο 250g και επειδή θέλω epic στο επόμενο διάστημα δεν υπάρχει περίπτωση να τα ξοδέψω (ήδη με τα respec από 700g έπεσα στα 640). Τι τραβάμε για ένα benediction που ανυπομονώ να μετατρέψω σε anathema. Καλύτερα να πας για kazzak παρά να περιμένεις ένα χρόνο να σου πέσει. Μπορώ κάτι να κάνω σε pvp αλλά δεν νομίζω να οφελεί σε τίποτα να σπαταλήσω 2-3-4 λεπτά για να κάνω ένα hk, γιατί πραγματικά χρειάζεται πολύς χρόνος για να κάνεις κάτι ως disc/holy. Σκέφτομαι να βάλω 5/5 στο talent στο disc tree που σου δίνει +5dmf +5critic αλλά και πάλι μόνος μου δεν είμαι για πολλά οπότε ίσως να είναι και αχρηστο. Τον mage χαλαρά τον έχουμε και με disc/holy, τον shadow επίσης με συνεχές mana burn, τον warrior επίσης με mc και πέταγμα κάτω από την γέφυρα του ah στο if . Ε ναι σήμερα και alterac που πήγα healer ήμουν δεν έσκασα ούτε ένα offensive spell. Πλέον χρειάζομαι νταβατζίδες μέχρι και για να σκοτώσω ένα.......... critter. Ο καιρόc γαρ εγγύc που θα ξαναγίνω σφάχτης. Αλήθεια υπάρχει κάποια ανώτατη τιμή για τα respecs??? Π.χ. αν πάει 30 να είναι το τελειωτικό??? Κλειστό group με την έννοια ότι δεν δέχονται άλλους. Είναι πλήρεις σε ολες τις θέσεις. Τώρα αν βρεθεί κάτι ιδιαίτερα καλό - κάποιος gosu δηλαδή όπως εγώ (μην βαράτε) - τότε ναι. Αν σκεφτείς ότι στο thammer στους reapers που ήμουν είχαμε 250 μέλη και στο προηγούμενο μου guild εδώ 180, 94 μέλη δεν είναι πολλά. Holy όχι disc/holy με 4-5 πόντους παραπάνω στο disc. Αν και εδώ που τα λέμε το ίδιο είναι. Λαπάς είσαι με το ένα λαπάς είσαι και με το άλλο. Αν μου την πέσει κανείς στο δρόμο θα τον αφήσω να με σκίσει. Πιο γρήγορα θα ψοφήσω και θα κάνω ress παρά θα τον νικήσω ΑΝ τον νικήσω. Luna, lightings blade. Πρέπει να φτιαξω μια υπογραφούλα γιατί ούτως ή αλλιώς ο tauren μου είναι retired(ας πρόσεχα ο gosu -μην αφοδεύσω- να ρόλαρα καλύτερο class). Και το κορυφαίο που μου είπε έλληνας απο το guild : "Κακό δεν είναι να είσαι n00bας, κακό είναι να παραμένεις για πάντα". Άρε Πλάτωνα/Αριστοτέλη που σαι να δεις τους wowφιλόσοφους. /2 WTB 41 POINTS IN SHADOW TREE
Nazre Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2006 Αλήθεια υπάρχει κάποια ανώτατη τιμή για τα respecs??? Π.χ. αν πάει 30 να είναι το τελειωτικό??? Maxarei στα 50 gold το respec και δεν παει παραπάνω.
Nazre Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2006 Γίνεσαι Holy, για κάποιους λόγους, που συμφωνώ και γώ σε πολλά σημεία, αλλά διαφωνώ πολύ με το spec σου. Γενικά πολλά από τα later talents στο Holy Tree είναι παντελώς άχρηστα, νομίζω ότι ακόμα και σαν Holy Priest κάποιος δεν θα έπρεπε να επενδύσει πολύ στο Holy Tree, έχω να προτείνω το εξής build για το επόμενό σου respec. Holy Talents 25 points. Imp Renew 5 Spiritual Healing 5 Subtlery 5 (ή εναλλακτικά Insiration 5, εδώ εξαρτάται πολύ από το tank αν μπορεί να κρατήσει το aggro τότε το Subtlery είναι άχρηστο, εγώ προτιμώ το subtlery ως ασφαλιστική δικλείδα και γιατί χρησιμοποιώ πολύ prayer που τραβάει πολύ aggro). Imp Flash Heal 5 Imp Prayer 5 Και εδώ, μα ακριβώς εδώ τελειώνει και το Holy Tree. Αυτά είναι τα talents που μπορεί να θεωρήσει κανείς χρήσιμα σε αυτό το Tree, όλα τα άλλα είναι άχρηστα σκουπίδια. Τα υπόλοιπα 26 points θα πάνε στο Disp Tree ως εξής: Unbr Will 5 Imp Shield 3 Imp Fortitude 2 Mental Agility 5 Mental Str 5 Meditation 5 Inner Focus 1 Δεν σε ενδιαφέρει σαν Holy να ασχοληθείς με το dmg σου για 2 βασικούς λόγους: 1ον Αυτό ποτέ δεν θα είναι αποτελεσματικό για soloing, όσο και αν κουραστείς για'υτο. 2ον Πρέπει να θυσιάσεις πολλά και τελικά θα καταλήξεις να μην είσαι αποτελεσματικός healer σε high end κάτι για το οποίο αρχικά έκανες το respec. Επισημαίνω ακόμα μια φορά ότι το Holy Tree είναι στα end talents του πολύ άχρηστο για να επενδύσεις. Πόσες φορές χρησιμοποιείς για παράδειγμα Greater Heal ? Πόσο άχρηστο είναι το Holy Nova, κλπ κλπ. Ενας priest θέλει να έχει ισχυρό renew, ισχυρό flash, ισχυρό prayer, αυτά. Επενδύοντας τώρα στο Disp τα υπόλοιπα κερδίζεις από την άλλη πολλά πράγματα που αφορούν το μάνα σου, ενδυναμώνουν σημαντικά spells όπως το shield και το fortitude και φυσικά θεωρώ το meditation must, αλλά βάζω και το Inner Focus πάνω από το Redemtion, μια που είναι πολύ πιο συχνό στην χρήση από το να παιθάνεις για να γιατρέψεις το πάρτυ, εκτός αν παίζεις group pvp ή σε raid pvp οπότε εκεί θα ήταν πιο χρήσιμο το redemption, αλλά σε end instances δεν χρησιμεύει και πολύ. Αυτά, ελπίζω να σου φανούν χρήσιμα.
Nazre Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2006 Για το άλλο που λες για τους shadow ότι πέφτουν εύκολα με mana burn, mana burn, mana burn εδώ είσαι λάθος, πολύ πολύ λάθος. Αν προσπαθήσεις να τον ρίξεις με συνεχόμενα mana burn's τότε είσαι dead in no time, φίλε, ένας holy δεν έχει καμμία ελπίδα vs shadow απλά γιατί θα φάει πολύ dmg πριν προλάβει να κάνει οτιδήποτε. Αρκεί ο shadow να μείνει σε shadow form για το 15% περισσότερο dmg και να μην ασχοληθεί με το να σου κάνει debuffs γιατί μπορείς να τα κάνεις dispel, να ασχοληθεί μόνο με το να σου κάνει συνεχόμενο dmg. MB και ΜF και dispel και MB θα σε αναγκάσουν έχοντας προλάβει να κάνεις μέχρι το πολύ 2 mana burn να heilareis εκεί είναι που σου κάνει silence και gg. Δεν μπορείς να αντιδράσεις γιατί το dmg είναι συνεχόμενο και πάρα πολύ αναλογικά με το dmg που του κάνεις εσύ, ενώ το mana του αν το χρησιμοποιήσει σωστά θα του είναι υπεραρκετό to outdmg you. Τέλος ακόμα και με 130 shadow resist, δεν ξέρω αλλά με rune of perfection + anti resist talent που εγώ τα διαθέτω από αυτό το επίπεδο, δεν κάνεις και πολλά να σου θυμίσω όμως ότι θα φας dispel στο shadow protection buff έτσι και αλλιώς. Καμμία ελπίδα δεν έχεις vs Shadow ως Holy, sorry που στο λέω απλά να ξέρει να παίζει ο Shadow. Αυτά
chill Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2006 Έτσι έχουν τα πράγματα. Θα μου κάνει mb,dot και mf. Ακόμα και να με stunαρει και να είμαι στο 1,5% (λέμε) ζωή έχω προλάβει να σκάσω 1-2 mana burns και αν μου έχει σκάσει όλο τον οπλισμό του. πατάω ένα shield γεμίζω και τον έχω γιατί το mana μου πλέον απλά δεν τελειώνει. Τωρα αν ξεκινήσει με mana burn και αυτός άλλη υπόθεση δεν ξέρω που θα καταλήξει αλλά και γω ως shadow το mana burn το είχα ξεχασμένο. Anyway............. Δεν λέω ότι είσαι λάθος γιατί και γω στο lvl 55 ξάπλωνα epic παπάδες holy/disc και σχετικά έυκολα -γιαυτό και δεν ήθελα το respec με τπτ-. Holy/disc suckάρει άσχημα, disc/holy είναι υποφερτό, shadow απλά το καλύτερο. Εγώ στο 35/16 κατέληξα. Να το κάνω τι το 15% λιγότερο cost σε mana στο heal/greater heal αφού ακόμα και στα end game dungeons 1-2 φορές θα το καστάρω. 9/10 flash heal ή renew θα σκάσω. Το subtlety προτίμησα και γω απέναντι στο inspiration.5900 περίπου χωρίς buff mana, υπολόγιζε 7900 μαζί με το flask + όλα τα υπόλοιπα θα φτάσω σε αρκετά μεγάλο mana pool. Πολλά αντικείμενα με rest χαρακτήρα λογικά χωρίς μάνα δεν θα μείνω ποτέ. Στην ανάγκη πίνω και ένα major mana και είμαι ok. Εξακολουθώ να solαρω mobs που solαρα και ως shadow. Η μόνη διαφορά υπάρχει ως προς τον χρόνο που το κάνω αυτό. Χρειάζομαι πολυ περισσότερη ώρα πιά αλλά ζωή και mana είναι στα ύψη μετά το τέλος της μάχης. Από gear έχω+7critic από force of will+5 από λοιπά +4,98. Ως shadow το μεγαλύτερο critic που έσκασα ήταν 1598 ενώ τώρα λίγο λιγότερο από 1200. Πάντως κακά τα ψέματα αν μου δωθει η ευκαρία να βγώ με άλλους έξω για το οτιδήποτε θα το κάνω asap μόνος μου πλέον το σκέφτομαι (paladin κατάντησα κυριολεκτικά).
pseira Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2006 toulaxiston esy exeis epilogi na gineis DPS specced...emeis ... @@
andrip Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2006 μα σκέψου οτι αυτός έχει silence που δεν έχεις. 5 δευτερόλεπτα του είναι αρκετά να σε κατεβάσει τελείως κι αν όχι τελείως εσυ δε θα έχεις στο νου σου να κάνεις μανα burn που θέλει και ώρα για να γίνει και θα στο κόβει, αλλα θα χεις το νου σου να healaristeis. Καλα συζητάμε τώρα ποιος νικάει σε duel? shadow/holy??? lol
Toufas Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2006 calculator: http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/priests2/talents.html So the priest talent changes have been unveiled through the interactive calculator and I thought it would be a good idea to discuss what was revealed. My goal is only to outline a most of the changes, so it's likely that I might have left out something small here or there. I encourage players to take an extensive pass using the calculator which has been linked in the news post I created on the front page of our website. After reading my comments, please feel free to use this thread to discuss of any aspect of the priest talents. Going from left to right, I'll start the discussion off with the Discipline tree. You'll immediately notice that Wand Specialization has been made a first tier talent. I feel that this is great for two reasons. First, previously neither available tier 1 Discipline talents felt very exciting or rewarding when investing your points into them at early levels. I feel this is no longer the case. Second, you won't have to compete with Improved Power Word: Shield or Fortitude to receive this talent. Moving on to tier 2 talents, Silent Resolve will now reduce the threat caused by all spells, rather than simply damage spells. You're probably also noticing that Improved Power Word: Shield no longer reduces the duration of the weakened soul effect and I'm sure you're freaking out. Worry not, this is because the core ability, Power Word: Shield has been improved to only cause a weakened soul effect of 15 seconds, which previously required three talent points, hence the change detailed below. The Improved Power Word: Shield talent will now increase the damage absorbed by 15%. The new focused casting effect of Martyrdom increases resistance to Interrupt effects by 20%, in addition to preventing the caster from losing casting time when taking damage. Inner Focus as you can see is no longer a 21-point talent, and now available by investing only a mere ten points into the tree. Also, the cooldown has been reduced to three minutes. Competing with the ability is Meditation, also previously a 21-point talent. This still offers an increase to mana regeneration while casting by 15%, however, now only costs three points. Moving onto the 15-point talents, you can see that Improved Inner Fire remains the same. What we changed is the core ability. Next patch Inner Fire will provide 50% more armor than before. The duration will also be increased to ten minutes but now the effect will be removed when the caster endures twenty successful damaging melee or ranged hits. We've also increased the mana cost and removed the melee attack power boost from the ability as such offers the priest very little benefit. The new 21-point talents are Divine Spirit and Mental Strength. Finally, the new 31-point talent for the Discipline tree is called Power Infusion. This ability infuses the target with power, increasing spell damage and healing by 20% for 15 seconds, and can be used every three minutes. This spell is very similar to Arcane Power, however it can be cast on other players, enhances healing as well as damage, and doesn't increase the mana cost of spells cast while under its effect. This is a long thread, so bear with me... Wink I have a feeling most priests have been really curious to see what we've done with the Holy Tree. Well, fortunately the wait is over. You'll notice two things right off the bat. Improved Renew offers the same level of improvement for only three points, and a brand new talent is immediately available - Healing Focus. This talent, for only two points will gives players a 70% chance of avoiding interruption caused by damage when casting any healing spell. Next at the five-point mark you'll notice another brand new talent - Spell Warding, which reduces all damage taken by 10%. That which was previously a 21-point talent now stands next to it, Divine Fury. In addition to being available much sooner, this talent now reduces the casting time of Smite, Holy Fire, Heal and Greater Heal spells by 0.1 sec. Remember, with this talent (available very early in the tree) Greater Heal will cast in 2.5 seconds! I'm actually pretty excited about what's next. Holy Nova is now an eleven-point talent and has no cooldown whatsoever (of course universal global cooldown is still in-effect). This means that much like Improved Arcane Explosion, priests can spam small bursts of threatless holy goodness which both damages foes and heals friends. The mana cost has been increased, so it's not as efficient as before. We actually had alot of fun testing this spell in both PvE and PvP, and I'm excited to read through player feedback when this is live on the PTRs. Moving on to the competing eleven-point talents, another new ability is revealed, Blessed Recovery. This passive ability will heal 25% of the damage received over 6 seconds after being struck by a melee or critical ranged hit. Lastly, take a look at Inspiration. This talent now only costs three points. Holy Reach is another new talent available to the priests. For two points, players can increases the range of their Smite and Holy Fire spells and the radius of their Prayer of Healing and Holy Nova spells by 20%. Improved Healing has the same effect and is found in the same place, however, only three points need to be invested in order to gain the 15% mana cost reduction to those healing spells. The last talent on this tier is called Searing Light which increases the damage of Holy Fire and Smite by 10%. Don't forget, Holy Fire is now a core ability and the casting time reduced to 3.5 seconds. Which of course becomes 3 seconds with the appropriate talent (the same talent which also benefits the casting time of Heal and Greater Heal. Another great new passive ability talent - Spiritual Guidance, is located at the 21-point mark. This talent will permanently improve the priests spell damage and healing by up to 25% of their total spirit. Pretty nice boost, if I do say so myself. I must admit, the next improvement has me awfully excited. Spirit of Redemption, (you know that angel that lets everyone know you've died and that their probably about to die as well:), will now allow the priest to become the angel, upon death. For ten seconds, the priest can cast any healing spell completely free! This allows the strategic player much better control in preventing a wipe. As you can see the new 26-point talent is Spiritual Healing, which as before offers the priest a 10% increase to all healing spells. Placing points this far into the tree, assuming you've picked up Improved Renew and Spiritual Guidance will most definitely make the Holy Priest's heals stand out. It should be no surprise that the final rank Holy talent is brand new, seeing that Holy Nova is now an 11-point talent. This new spell, called Lightwell will create a holy lightwell near the priest. At final rank, friendly targets can click the lightwell to restore 1600 health over a period of ten seconds. The lightwell has five charges, meaning, up to five players can use the lightwell before it expires. Our testing has shown that this ability works great in both smaller dungeons and raids, often times allowing the lower maintenance party members to take advantage of the healing properties of this well, while the priest and other healing classes focused on the main tank or whomever was taking heavy damage. One other thing I'd like to mention before moving on to the Shadow tree is the fact that Focus Casting has been removed completely. Essentially, with the improvements to Martyrdom and the new talent Healing Focus, it wasn't as valuable a talent as before. So, what improvements have we made to Shadow you ask? You'll actually notice that very little changes were made, so fortunately, you're almost done reading my post. Smile Shadow Affinity only costs three points now, instead of five. Improved Fade will no longer increase the duration of the spell, but rather decrease the cooldown by a total of six seconds. Shadow Weaving is available for 16-points. While Vampiric Embrace remains the same, a new talent is available called Improved Vampiric Embrace. For two points, the amount healed by Vampiric Embrace will be increased by 10%. Well, this pretty much sums up the changes. It's likely we'll make some more adjustments and tweaks based upon what's revealed through testing on the PTRs. As a priest, I'm excited. How about you guys? Post your thoughts...
Toufas Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2006 fisika afto to patch einai tromero gia tous priests kai dixnei tin megali adiafora tis blizz gia tous paladins...i mera me tin nixta
andrip Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2006 που κολλάνε οι paladins πάλι;;; ποοοο αμάν πια ρε παιδιά lol. Είναι οι ριγμένοι της υπόθεσης οι paladins ε; κριμα κρίμα τους ρίχνουν όλο και περισσότερο δεν έχω χρόνο να το κοιτάξω αυτό που με προβληματίζει λίγο είναι οτι τοποθετήσαν (αν είδα καλα) το 10% παραπάνω mana πιο χαμηλά στο disc κάτι που θα χρειαστεί να κόψεις χρήσιμα talents απο το holy, θα το κοιτάξω άλλη ώρα και θα πω τη γνώμη μου
chill Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2006 Βρε παιδιά βρε παιδιά αφήστε ορισμένα πράγματα να εξαρτόνται από τους παίχτες. Τι φταίω εγώ αν τους έβγαλα??? Όπως είπαμε και παραπάνω αμα ο άλλος είναι γκάου-μπίου θα τον βγάλεις. Δεν κάνω test iq πρωτού duelάρω συγνώμη. Σήμερα duelαρα shadow priest rank 13 και δεν κουνήθηκα καν .
Προτεινόμενες αναρτήσεις