Προς το περιεχόμενο

World Of Warcraft Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 24,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Συμφωνώ απόλυτα με τα παιδιά.

 

0 Challenge πια το game.

Όλα αυτοματοποιημένα, καμία δυσκολία σε τίποτα.

 

Δώσε screenshots από:

 

gold σε challenge mode σε όλα τα dungeons

ή

30+  endless waves σε proving grounds σε 1 τουλάχιστον spec (άντε επειδή είμαι καλός, δώσε και 20+)

ή

clear σε heroic / mythic 7/7 το raid με το guild σου (έστω και λιγότερο αλλά σε heroic/mythic)

ή

top 5% arena

 

και μετά έλα να μας πεις πόσο εύκολο είναι το game.

 

Δεν καταλαβαίνω δηλαδή, η δυσκολία σε ένα ΜΜΟ πώς μετριέται; Στο εισαγωγικό content (LFR) το οποίο είναι εκεί για να βοηθήσει τους νέους - αρχάριους παίκτες να μπορέσουν αν μπουν πιο καλα στο παιχνίδι ή στο πόσο δύσκολο είναι το ουσιαστικό content του παιχνιδιού και στο πώς θα το ολοκληρώσεις σε συνεργασία με τους άλλους παίκτες (PvE) και στο πόσο δύσκολο είναι το PvP του;

 

Αν εσείς κρίνετε τη δυσκολία από τα heroic dungeons και το lfr τότε τί να πω... είναι σα να θέλετε να χορτάσετε με ατομική σαλάτα σε χασαποταβέρνα. Συγχαρητήρια!

  • Like 4
Δημοσ.

^ αυτό εν μέρη 

 

ps1: βλέπω μερικούς από τους χειρότερους μας παίκτες που πήγαν σε άλλα guilds να είναι 7/7 mythic άρα δεν πρέπει να είναι τόσο δύσκολο... (για να μην πω πολύ εύκολο). όσο για τα άλλα, ναι είναι ένα point για να πει κάποιος ότι "είναι εύκολο το game" 

Δημοσ.

Δώσε screenshots από:

 

gold σε challenge mode σε όλα τα dungeons

ή

30+  endless waves σε proving grounds σε 1 τουλάχιστον spec (άντε επειδή είμαι καλός, δώσε και 20+)

ή

clear σε heroic / mythic 7/7 το raid με το guild σου (έστω και λιγότερο αλλά σε heroic/mythic)

ή

top 5% arena

 

και μετά έλα να μας πεις πόσο εύκολο είναι το game.

 

Δεν καταλαβαίνω δηλαδή, η δυσκολία σε ένα ΜΜΟ πώς μετριέται; Στο εισαγωγικό content (LFR) το οποίο είναι εκεί για να βοηθήσει τους νέους - αρχάριους παίκτες να μπορέσουν αν μπουν πιο καλα στο παιχνίδι ή στο πόσο δύσκολο είναι το ουσιαστικό content του παιχνιδιού και στο πώς θα το ολοκληρώσεις σε συνεργασία με τους άλλους παίκτες (PvE) και στο πόσο δύσκολο είναι το PvP του;

 

Αν εσείς κρίνετε τη δυσκολία από τα heroic dungeons και το lfr τότε τί να πω... είναι σα να θέλετε να χορτάσετε με ατομική σαλάτα σε χασαποταβέρνα. Συγχαρητήρια!

Εγώ να συμφωνήσω σε κάποια σημεία.

Χωρίς καμία δόση ειρωνείας, υπήρξες vanilla player?

Δημοσ.

Εγώ να συμφωνήσω σε κάποια σημεία.

Χωρίς καμία δόση ειρωνείας, υπήρξες vanilla player?

Ελεος πια με αυτο το μην το χαρακτηρισω πως Vanilla.Το τωρα μας ενδιαφερει 10χρονια μετα.Ασε το Vanilla εκει που ηταν ή αν το νοσταλγεις τοσο πολυ πηγαινε παιξε σε Prive server.Τι παει να πει εχεις να συμφωνησεις σε καποια σημεια.Αυτα γιατι δεν τα ανεφερες και απλα εγραψες το γενικο οτι το παιχνιδι εχει 0 Challenge Κλπ.

 

Γενικως ελεος με τον καθε ακυρο που ερχεται εδω και ειτε κλαιγεται γιατι το game εχει

 

1)καρτουνιστικα γραφικα

ή

2)Ακομα μηνιαια συνδρομη

ή

3)0 challenge

ή

4)Unblanaced

 

Δεν σου αρεσει το παιχνιδι???Σεβαστο μην το παιξεις.Μην ερχεσαι ομως εδω και μας ζαλιζεις τον εγκεφαλο με οτι να ναι δικαιολογιες.

 

Και εγω που μπορει να φενεται οτι το υπερασπιζομαι το game,σταματησα στο Mist Of Pandaria γιατι δεν μου αρεσε το Lore(ξεκινησα το WoW επειδη ημουν λατρης του WC3 αρα λογικο).Αγορασα το Expansion και πιθανον να σταματησω την συνδρομη προς το παρον τον Γεναρη.Παρολα αυτα το συγκεκριμενο expansion μου αρεσε παρα πολυ.Ο λογος που το σταματαω ειναι γιατι δεν εχω πια χρονο να ασχολουμαι με Hardcore raiding που εκανα μεχρι DS. Τοσο απλα.

  • Like 2
Δημοσ.

Ελεος πια με αυτο το μην το χαρακτηρισω πως Vanilla.Το τωρα μας ενδιαφερει 10χρονια μετα.Ασε το Vanilla εκει που ηταν ή αν το νοσταλγεις τοσο πολυ πηγαινε παιξε σε Prive server.Τι παει να πει εχεις να συμφωνησεις σε καποια σημεια.Αυτα γιατι δεν τα ανεφερες και απλα εγραψες το γενικο οτι το παιχνιδι εχει 0 Challenge Κλπ.

 

Γενικως ελεος με τον καθε ακυρο που ερχεται εδω και ειτε κλαιγεται γιατι το game εχει

 

1)καρτουνιστικα γραφικα

ή

2)Ακομα μηνιαια συνδρομη

ή

3)0 challenge

ή

4)Unblanaced

 

Δεν σου αρεσει το παιχνιδι???Σεβαστο μην το παιξεις.Μην ερχεσαι ομως εδω και μας ζαλιζεις τον εγκεφαλο με οτι να ναι δικαιολογιες.

 

Και εγω που μπορει να φενεται οτι το υπερασπιζομαι το game,σταματησα στο Mist Of Pandaria γιατι δεν μου αρεσε το Lore(ξεκινησα το WoW επειδη ημουν λατρης του WC3 αρα λογικο).Αγορασα το Expansion και πιθανον να σταματησω την συνδρομη προς το παρον τον Γεναρη.Παρολα αυτα το συγκεκριμενο expansion μου αρεσε παρα πολυ.Ο λογος που το σταματαω ειναι γιατι δεν εχω πια χρονο να ασχολουμαι με Hardcore raiding που εκανα μεχρι DS. Τοσο απλα.

 

 

Επιτέλους φωνές τις λογικής!!

 

Γιατί είχαμε μπλέξει εδώ λες και είμαστε στα φόρουμς της Blizz και κλαίει ο κόσμος γιατί τα νέα μοντέλα είναι άσχημα, γιατί το fireball δεν έχει πολλές φλόγες όταν εξαπολύεται, γιατί ο leroy jenkins φόλοουερ έχει λευκά μαλλιά και δεν ήταν αυτό που είχαν φανταστεί κοκ...

Δημοσ.

Ελεος πια με αυτο το μην το χαρακτηρισω πως Vanilla.Το τωρα μας ενδιαφερει 10χρονια μετα.Ασε το Vanilla εκει που ηταν ή αν το νοσταλγεις τοσο πολυ πηγαινε παιξε σε Prive server.Τι παει να πει εχεις να συμφωνησεις σε καποια σημεια.Αυτα γιατι δεν τα ανεφερες και απλα εγραψες το γενικο οτι το παιχνιδι εχει 0 Challenge Κλπ.

 

Γενικως ελεος με τον καθε ακυρο που ερχεται εδω και ειτε κλαιγεται γιατι το game εχει

 

1)καρτουνιστικα γραφικα

ή

2)Ακομα μηνιαια συνδρομη

ή

3)0 challenge

ή

4)Unblanaced

 

Δεν σου αρεσει το παιχνιδι???Σεβαστο μην το παιξεις.Μην ερχεσαι ομως εδω και μας ζαλιζεις τον εγκεφαλο με οτι να ναι δικαιολογιες.

 

Και εγω που μπορει να φενεται οτι το υπερασπιζομαι το game,σταματησα στο Mist Of Pandaria γιατι δεν μου αρεσε το Lore(ξεκινησα το WoW επειδη ημουν λατρης του WC3 αρα λογικο).Αγορασα το Expansion και πιθανον να σταματησω την συνδρομη προς το παρον τον Γεναρη.Παρολα αυτα το συγκεκριμενο expansion μου αρεσε παρα πολυ.Ο λογος που το σταματαω ειναι γιατι δεν εχω πια χρονο να ασχολουμαι με Hardcore raiding που εκανα μεχρι DS. Τοσο απλα.

Ναι όμως είπες πάρα πολλά και με κούρασες αλήθεια, δικαίωμα σου βέβαια. Και λέγοντας τόσα πολλά μου δείχνεις ότι εσύ έχεις το θέμα και όχι εγώ. Γνώμη εξέφρασα σε θέμα που ξεκίνησαν τα παιδιά στην αρχή της σελίδας. Και για όλα τα παραπάνω που είπες είναι δικιές σου απόψεις και όχι δικιές μου.

 

Και απο περιέργεια διευκρίνησε το κομμάτι που λες 'ελεος με τον καθε ακυρο που ερχεται εδω', να σου ζητάμε την άδεια? Αν είναι να το ξέρω από εδώ και μπρος.

 

νομίζω ήταν. if not vanilla , tbc σίγουρα

Στο αναφέρω ως μέτρο σύγκρισης δυσκολίας, γι αυτό.

Δημοσ.

Μα να σου πω κατι???Βλεπω και κατι αλλα ωραια οπως που απο την μια αποθεωνουν ολοι το TBC αλλα κραζουν τα Trash runs του Highmaul...Κατσε ρε φιλε εγω γιατι θυμαμαι δηλαδη στα 70 Trash runs σε Mount Hyjal,Bt και κυριως Sunwell???Γιατι εγω στα 70 θυμαμαι τοτε οταν μπηκαν οι Vendors,ειδικα ο δευτερος που δεν χρειαζοταν πλεον να κανεις παλια raids καθως το gear ηταν επιπεδου Black Temple???Γιατι θυμαμαι και τοτε τα Pvp να ηταν δυνατα και για Pve,πχ Merciless Gladiator στο Lock ηταν επιπεδου Tier 4.

 

Αλλα ειπαμε ειναι της μοδας να μπαινεις και να κραζεις το παιχνιδι απλα για το γαμωτο.Κατι σαν τα μηδενικα που μοιραζουν ορισμενοι στο Metacritic σε διαφορα παιχνιδια για αστειους λογους. Ο αλλος πχ εχει βαλει 1/5 σε Collector Edition παιχνιδιου επειδη ειναι πολυ ακριβοτερη απο την κανονικη εκδοση κλπ.

  • Like 1
Δημοσ.

τα μέτρα δυσκολίας γι αυτό υπάρχουν. γιατί εάν πεις στον άλλον για lk hc υπήρχε έκδοση με: χωρίς nerf (κανείς δεν τον έφαγε), 5% nerf (1 1/2 τον έφαγαν), 10% , 15... κοκ (μην πιάσουμε 10-25άρια),

 

υπάρχει μετά μάχες όπως cthun που δεν υπήρχε τόσο knowledge ή μάχες όπως m'uru που ήταν overtuned (τον φάγαμε pre nerf και είχαμε δακρύσει) αλλά και μάχες που φαίνονται εύκολες, είναι σε μικρό χώρο και μπορεί να βγάλεις ίκτερο από το ζόρι (spine ds hc που με τους paragon όταν το ρίξαμε μόνο που δεν δάκρυσα επειδή δεν θα άκουγα ξανά να βρίζουν τους healers). 

 

από την πρώτη μέρα υπήρχαν και υπάρχουν δύσκολα πράγματα στο παιχνίδι. το θέμα είναι κατά πόσο θες να εμπλακείς με αυτά και να ασχοληθείς. μπορεί να σε βολεύει να φαρμάρεις lfr κάθε τετάρτη, μπορεί να κάνεις acheives και να καθαρίσεις dungeons μπορεί να πηγαίνεις για end game. Πχ όταν τα καθαρίζαμε όλα, logara μία δευτέρα και τρέχαμε 21:00 - 24:00 και καθαρίζαμε σκούπα τα πάντα και ξανά έβλεπα τα παιδιά την άλλη δευτέρα με τους main τους. 

 

Το παιχνίδι έχουν καταφέρει να το κάνουν όσο εύκολο θες και ταυτόχρονα όσο δύσκολο θες. Ο παίκτης διαφοροποιεί τον βαθμό δυσκολίας που θέλει να εμπλακεί. Και πίστεψέ με, εάν πας για hardcore ή είσαι στο 5% των παικτών στον κόσμο ή απλά "μειώνεις" την δυσκολία και βρίσκεις ένα guildaki world 200-1000 και φαρμάρεις τα πάντα 1 εβδομάδα μετά και είσαι ωραίος. αλλά σίγουρα, εύκολο δεν είναι και σίγουρα δεν το βρίσκεις εσύ εύκολο γιατί απλα... δεν είναι. απλά δεν είδες εσύ (και ο κάθε εσύ, δεν μιλάω για κάποιον συγκεκριμένα) τα δύσκολα του wow ακόμα και στην παρούσα φάση

  • Like 4
Δημοσ.

Εγώ να συμφωνήσω σε κάποια σημεία.

Χωρίς καμία δόση ειρωνείας, υπήρξες vanilla player?

 

Όχι εγώ δεν υπήρξα vanilla player αν και το πρώτο ουσιαστικό παιχνίδι μου σε pc ήταν το warcraft I 1995 (πέρα από pacman - bubble bobble, super mario κλπ από 1988 τα εξαιρώ), διότι αν ξεκινούσα τότε, δε θα τελείωνα ποτέ τη σχολή. Υπήρξα TBC+ player. Αυτό σημαίνει ότι δε δικαιούμαι να έχω άποψη για το αν το WoW είναι δύσκολο ΤΩΡΑ, επειδή παίζω από το 2007, ε; Εντάξει, δεν ξέρω εγώ από δύσκολο wow, δεν έφαγα τα νιάτα μου να περιμένω 40 άτομα να ετοιμαστούν για να κάνουμε raid το molten core και να έχω συγκεκριμένα class να κάνουν ΜΟΝΟ dispel κλπ... Πολύ δύσκολο να κάνεις ΜΟΝΟ dispel ή να σε φέρνουν στο raid μόνο και μόνο γιατί χρειάζονται 1-2 buffs. wow, much skill.

Άλλες εποχές, άλλες δυσκολίες, άλλη ΜΜΟ κουλτούρα είχε ο κόσμος τότε, άλλη τώρα και φύσικα άλλη φιλοσοφία στο περιεχόμενο.

Άλλα πράγματα έβρισκες στο internet για το wow και άλλα τώρα που όλοι κάνουν από την αρχή min-max.

Η σύγκριση με vanilla δεν έχει κανένα νόημα. Το vanilla είχε άλλου τύπου δυσκολίες, ήταν δύσκολο με άλλο τρόπο, ήθελε πάρα πολύ χρόνο, έπρεπε να καείς για βλακείες και έπρεπε να καείς και στο raid με άλλους 40.

 

Αν το wow έμενε σε εκείνο το μοντέλο νομίζω ότι θα ήταν πολύ χειρότερα. Τότε ήμασταν όλοι με την τρέλα και δε μας ένοιαζε το κάψιμο αλλά τώρα κάποιοι που ξεκίνησαν το 2004 έχουν γιο 10 χρονών και παίζουν μαζί. Όταν όλα αλλάζουν, όταν το κοινό σου μεγαλώνει, δε γίνεται το WoW να μένει ίδιο.

 

Σε κάθε περίπτωση όμως, μιλάμε για το τώρα και ΤΩΡΑ εσύ που λες ότι το παιχνίδι εχει 0 challenge δεν έχεις κάνει τίποτα από όσα σου είπα (ή αν έχεις κάνει έστω μισά, respect)

Οπότε, μέχρι να πέσει screenshot με achievements κλπ, ας μη λέμε το "παιχνίδι είναι εύκολο"

Ας λέμε ότι δεν είναι ενδιαφέρον, ότι έχει χάσει τη μαγεία του, ότι δεν έχει καλό community, ότι δεν έχει φαντασία, ότι το lore δεν είναι καλό, ότι είχε πιο πλακα να μαζεύεις λουλούδια και να κάνεις mining, πες ότι στην τελική δε σ'αρέσει αλλά το παιχνίδι δεν είναι εύκολο - γελοίο - 0 challenge.

  • Like 1
Δημοσ.

Τόσο ο Fulgore όσο και ο Paularas έχουν δίκαιο. Πολλά από αυτά που κράζουμε σήμερα κάνανε πρώτη εφαρμογή στο TbC και στο WoTLK, παρόλ' αυτά εξακολουθούν τα συγκεκριμένα xpacs να θεωρούνται από τα καλύτερα. 

 

Η κατρακύλα ήρθε επειδή ακριβώς η Blizz θέλησε να δώσει σε κόσμο μία πιο εύκολη εικόνα για το content όπου στο βωμό των νέων casuals έχασε τους πιο mediocre-core που ήταν και η μεγάλη μερίδα του game (εκεί έπεσε από τα 12,5 εκ στα 8,5 στο Cata). Και δεν είναι τυχαίο ότι εκεί ήταν που μπήκε το LFR. Χάθηκε η πεμπτουσία του game που ήταν εν τέλει το raid (gia to PvE).

 

Όμως σε κάθε xpac το πόσο δύσκολο ή πόσο εύκολο θα ήταν το game εναπόκειται στον καθένα. Ναι LFR είναι easy, normal easy, heroic medium, mythic hard, να είσαι στις top guild παραπάνω από hard κοκ. Προφανώς λοιπόν, η καθημερινότητα ενός casual παίχτη είναι easy. Δεν γινόταν να είναι διαφορετικά όμως. Όποιος θέλει πιο hard μπορεί να τα ψάξει, κι εκεί μπαίνει το θέμα της ώρας που έχεις διαθέσιμη και το πόσο πραγματικά θέλεις να επενδύσεις. 

 

ΥΓ. Τον C'thun το θυμάμαι σαν τώρα με τα ατελείωτα wipes, όπως όμως και την Sindragosa στον LK που όταν την ρίξαμε κάναμε πάρτυ, τον Ragnaros στα FL, ακόμη και τον Garrosh. Όλη η μαγεία του παιχνιδιού είναι στο πώς ο καθένας το προσαρμόζει στον ίδιο κι όχι αυτό καθεαυτό το παιχνίδι. Επίσης θυμάμαι σαν τώρα στη Dalaran τα /yell που ζητάγανε gearscore 9000+ για trash runs στο ICC γιατί έριχνε ring. 

 

ΥΓ2. Και μόνο που άλλαξε το θέμα του looting και του locking στα Raids θα έπρεπε να τους λέμε πολλά μπράβο στη Blizz. Πλέον δεν υπάρχουν οι ninjas που γινόταν του κακού χαμού σε WoTLK και Cata, ή για να κάνεις raid έπρεπε να μην κλειδωθείς στο 10άρι για να πάς και στο 25άρι ή εάν ήσουν κλειδωμένος δεν μπορούσες να μπεις κοκ. Αυτό δεν είδα κανένα να το αναφέρει. Γιατί; 

Δημοσ.

Τόσο ο Fulgore όσο και ο Paularas έχουν δίκαιο. Πολλά από αυτά που κράζουμε σήμερα κάνανε πρώτη εφαρμογή στο TbC και στο WoTLK, παρόλ' αυτά εξακολουθούν τα συγκεκριμένα xpacs να θεωρούνται από τα καλύτερα. 

 

Η κατρακύλα ήρθε επειδή ακριβώς η Blizz θέλησε να δώσει σε κόσμο μία πιο εύκολη εικόνα για το content όπου στο βωμό των νέων casuals έχασε τους πιο mediocre-core που ήταν και η μεγάλη μερίδα του game (εκεί έπεσε από τα 12,5 εκ στα 8,5 στο Cata). Και δεν είναι τυχαίο ότι εκεί ήταν που μπήκε το LFR. Χάθηκε η πεμπτουσία του game που ήταν εν τέλει το raid (gia to PvE).

 

Όμως σε κάθε xpac το πόσο δύσκολο ή πόσο εύκολο θα ήταν το game εναπόκειται στον καθένα. Ναι LFR είναι easy, normal easy, heroic medium, mythic hard, να είσαι στις top guild παραπάνω από hard κοκ. Προφανώς λοιπόν, η καθημερινότητα ενός casual παίχτη είναι easy. Δεν γινόταν να είναι διαφορετικά όμως. Όποιος θέλει πιο hard μπορεί να τα ψάξει, κι εκεί μπαίνει το θέμα της ώρας που έχεις διαθέσιμη και το πόσο πραγματικά θέλεις να επενδύσεις. 

 

ΥΓ. Τον C'thun το θυμάμαι σαν τώρα με τα ατελείωτα wipes, όπως όμως και την Sindragosa στον LK που όταν την ρίξαμε κάναμε πάρτυ, τον Ragnaros στα FL, ακόμη και τον Garrosh. Όλη η μαγεία του παιχνιδιού είναι στο πώς ο καθένας το προσαρμόζει στον ίδιο κι όχι αυτό καθεαυτό το παιχνίδι. Επίσης θυμάμαι σαν τώρα στη Dalaran τα /yell που ζητάγανε gearscore 9000+ για trash runs στο ICC γιατί έριχνε ring. 

 

ΥΓ2. Και μόνο που άλλαξε το θέμα του looting και του locking στα Raids θα έπρεπε να τους λέμε πολλά μπράβο στη Blizz. Πλέον δεν υπάρχουν οι ninjas που γινόταν του κακού χαμού σε WoTLK και Cata, ή για να κάνεις raid έπρεπε να μην κλειδωθείς στο 10άρι για να πάς και στο 25άρι ή εάν ήσουν κλειδωμένος δεν μπορούσες να μπεις κοκ. Αυτό δεν είδα κανένα να το αναφέρει. Γιατί; 

Γιατι και το Personal Looting εχει ακομα τα θεματακια του,πχ σε αυτο το expansion παρα πολλοι ηταν εκεινοι που κραζανε στα Forums γιατι δεν επεφτε ουτε για δειγμα Cloth chest ... Επισης για το Lock που λες σε 10ρια και 25ρια ηταν κατι που οι ιδιοι αρχικα το αλλαξανε να ηταν οπως ηταν σε DS και MoP και μετα το ξανααλαξανε τωρα.

 

Για μενα παντως μακραν η μεγαλυτερη προσθηκη που βαλανε ειναι το Looking For Dungeon.Πραγματικα αυτο το πραγμα που καποιοι τολμανε να το κραζουν κιολας μην τους ριξω πολλα καντηλια μαζεμενα ειναι κατι που απλα μας γλυτωνε απο απειρες ωρες χαμενου χρονου στο να τρεχουν παντα οι 2 μ@@@κες εξω απο το Dungeon να κανουν Summon τους υπολοιπους που καθοντας και βαριοντουσαν την ζωη τους.

 

Τελος εχει γινει και αρκετο θεμα με το Archaeology και το οτι εχασαν παρα πολλοι χρηστες,μεταξυ των οποιων και εγω,τα Solves που ειχαν κανει απο το Registry.Κυριως για Tol Vir και οσους απο εμας προσπαθουσαμε για το σκαθαρι αυτο ηταν ενα μεγαλο χτυπημα και μεχρι και σημερα δεν το εχουν φτιαξει. Περιμενω να δω μεχρι να μου τελειωσει η συνδρομη τον Γεναρη τι θα εχει γινει αλλιως θα ειναι για μεγαλο κραξιμο.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...