aliakas Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Δλδ λες ότι στο vanilla και στο tbc( επιμένω ) οι casual gamers δεν είχαν τι να κάνουν στο παιχνίδι? φυσικά και έχουν τι να κάνουν στο game μέχρι και LFR τους βάλανε γιαυτό και είναι 10 εκατομμύρια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
wintaxt Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 καλα ρε ...τσακοωνεστε για ενα παιχνιδι που το παιζατε - το παιζετε και θα το παιζετε οσο κρατανε τα δαχτυλα σας.... Παρτε το χαμπαρι (οσο ποιο γρηγορα τοσο καλυτερα) το WoW ηταν/ειναι/θα ειναι ενα παιχνιδι για ολους και για ολα τα γουστα οπως και να το δεις..δυστηχως η ευτηχως Οσα παιχνιδια και να παιξουμε οσα break και να κανουμε η επιστροφη θα ειναι 120% σίγουρη εστω για ενα μηνα... Αν εσυ δεν εχεις time να παιζεις εχεις LFR/πετ/pvp/garisson tora kok.. Αν εισαι καρβουνο εχεις ολα αυτα κ το raid σε δυσκολιες... Και το λεει ενα υπαρμαχος του <<οκ το wow τελειωσε για εμενα...δεν ξαναπαιζω ποτε ..κτλπ κτλπ..>> Οταν τα αλλα mmo βγαινουν failaroun και η Blizz παιρνει οτι νεο υποτηθετε λανσαρανε αυτα τα mmo και το τοποθετει αρτια και για ολους στο δικο της μεγαθηριο.....παντα εσυ θα εχεις κατι να κανεις στο wow! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aliakas Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 σωστός ο παίχτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
wintaxt Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 εσυ θα μου στειλεις το ID sou?η θα μου κρυβεσε για πολυ ακομα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mamatereza Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα απ οσο φαινονται. Το παιχνιδι ηταν, ειναι και θα ειναι οσο hardcore ή casual θελει ο καθενας. Οποιος θελει challenge μπορει ανετα να το βρει. Υπαρχει πλεον το mythic mode αλλα ακομα και στο normal, αν πας την ωρα σου κι οχι μετα απο 3 μηνες που θα χεις ξεπερασει το ιδιο το raid σε ilvl, τοτε ναι ειναι challenging. Παλιοτερα που το hardcore ηταν περισσοτερο στο αιμα των παικτων, ολοι πηγαιναν με πρασινα στα raid για αρχη. Τουλαχιστον το προσπαθουσαν. Δεν περιμεναν να ντυθουν πρωτα και μετα να πανε raid. Aν θελεις casual, ασε το mythic, πηγαινε lfr κι οταν εισαι ανετος με το ilvl σου, δλδ μετα απο κανενα 2μηνο περιπου, πηγαινε κανενα normal raid. Κανε επισης casual πραγματα για να ντυθεις, οπως spamming world bosses / rares, gear με apex crystals, crafted items, garrisons κλπ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Παντα υπηρχε Challenge στο παιχνιδι μεσω Arenas,Rbg και Mythic raiding.Οσοι τα κανανε αυτα δεν ειχαν καποιο ιδιαιτερο παραπονο.Επισης παντα υπηρχε και η κλαψα και το παραπονο οτι το παιχνιδι ειναι πολυ ευκολο,κυριως απο ατομα που απλα κανανε Lfr.... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Soultaker1979 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 φυσικά και έχουν τι να κάνουν στο game μέχρι και LFR τους βάλανε γιαυτό και είναι 10 εκατομμύρια Παίδες, τα 10 μύρια υπήρχαν και στην TbC εποχή, 12 στη WoTLK, δλδ τότε που δεν είχαν LFR τι κάνανε οι 'casual' players; Τα πράγματα στα μάτια μου είναι απλά, η Blizz οδήγησε το game σε n00b players από casual players καθότι προσπάθησε να το κάνει πιο εύκολο (σε καταστάσεις βαρεμάρας όμως) για να πιάσει και αυτούς που ψάχνανε το εύκολο με στόχο τους παραπάνω subs. Δεν της βγήκε όμως. 3 μύρια κάτω στο Cata (και με το LFR στα ντουζένια του έτσι), άλλα 3 μύρια κάτω στο MoP με το lfr να σου δίνει legendary (καθότι έπρεπε να φαρμάρεις τα tokens). Τώρα που το legendary είναι συνάρτηση daily & hc dungeons δεν θα έπρεπε να είναι ολίγον πιο δύσκολο; Legendary είναι, όχι σώβρακο. Το ότι το game σου δίνει τη δυνατότητα να το δεις σαν content, δεν σημαίνει ότι και βλάκας να είσαι θα πρέπει ντε και καλά να το δεις. Όλο το debate γίνεται ακριβώς σε αυτό. Υπάρχουν πολλοί που θέλουν κάποιο βαθμό δυσκολίας καθότι το εύκολο κουράζει. Και θα καταλήξουν πάλι να μετράνε subs που φεύγουν. Τολμόντας να σκεφτώ ως εταιρεία, θα ήθελα χρήστες που παίζουν σχεδόν σε όλη την πορεία ενός expansion κι όχι μετά από 3 μήνες να το παρατήσουν. Αλλαγές τύπου lfr ουσιαστικά γύρισαν μπούμερανγκ στην παραπάνω λογική. Το ήρθα, είδα κι έφυγα έγινε καθημερινότητα και το game πήρε την κάτω βόλτα, όσο όμορφο κι εάν ήταν, με τις καινοτομίες του κοκ. Τώρα, εάν η Blizz έχει κάνει τις μελέτες της και έχει βρει ότι τα έσοδα των subs από παίχτες που ενδεχομένως θα μείνουν στο game εάν αυτό είναι άνω του μετρίου δυσκολίας καθόλη τη διάρκειά του VS έσοδα από subs παιχτών κομητών (3 μηνών) που εν τέλει θα φύγουν κλείνει προς το δεύτερο τότε προφανώς θα nerfarei / μειώσει / n00bοποιήσει το παιχνίδι και καλά θα κάνει για την ίδια όμως και μόνο. Θεωρητικώς όμως, για ένα expansion που έχει διάρκεια ζωής έως το επόμενο 18-24 μήνες προφανέστατα θα ήθελες να πληρώνεσαι καθόλη τη διάρκεια του παρά να παίρνεις υψηλότερα ποσά για ένα 3μηνο και μετά η κατρακύλα. ΥΓ Για ένα φίλο που έγραψε πιο πάνω ότι σε λίγο καιρό δεν θα συζητάμε για τα hc, διαφωνώ. Αυτά τα hc dungeons έχουν και θέματα mechanics τα οποία εάν τα αγνοήσεις όσο geared και αν είσαι μάλλον θα κάνεις rrb. Εκτός εάν το ilvl620 με το ilvl655 θα έχει τέτοια τεράστια διαφορά όπου θα τα κάνει trivial. Δεν διαφαίνεται πάντως αυτό λόγω της αλλαγής που συντελέστηκε στα νούμερα και στον τρόπο που αυξάνονται τα stats ανά ilvl και το impact που έχει actually στον char. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xvipes Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Η μλκια έγινε όταν βάλανε δυσκολίες στα raids/dungeons και βγάλανε τα attuments. Τι να το κάνω το raid όταν έχω φάει 100 φορές τα ίδια και τα ίδια boss στο εύκολο και στο δύσκολο έχει απλά παραπάνω hp? Χάνετε η μαγεία και απλά αναμασάς τις ίδιες περιοχές με σκοπό να πάρεις ένα ίδιο όπλο με λίγο καλύτερα stats. Εποχές tbc για να καταφέρεις να βγάλεις Kael'thas έπρεπε να φτύσεις αίμα και δε θα τον έβλεπες ΠΟΤΕ αν δεν ήσουν αρκετά καλός για να φτάσεις σε αυτό το boss και αυτό από μόνο του ήταν το καλύτερο κίνητρο. Αυτά και ότι είπε πιο πάνω ο Soultaker1979 ^^ 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Παίδες, τα 10 μύρια υπήρχαν και στην TbC εποχή, 12 στη WoTLK, δλδ τότε που δεν είχαν LFR τι κάνανε οι 'casual' players; Τα πράγματα στα μάτια μου είναι απλά, η Blizz οδήγησε το game σε n00b players από casual players καθότι προσπάθησε να το κάνει πιο εύκολο (σε καταστάσεις βαρεμάρας όμως) για να πιάσει και αυτούς που ψάχνανε το εύκολο με στόχο τους παραπάνω subs. Δεν της βγήκε όμως. 3 μύρια κάτω στο Cata (και με το LFR στα ντουζένια του έτσι), άλλα 3 μύρια κάτω στο MoP με το lfr να σου δίνει legendary (καθότι έπρεπε να φαρμάρεις τα tokens). Τώρα που το legendary είναι συνάρτηση daily & hc dungeons δεν θα έπρεπε να είναι ολίγον πιο δύσκολο; Legendary είναι, όχι σώβρακο. Το ότι το game σου δίνει τη δυνατότητα να το δεις σαν content, δεν σημαίνει ότι και βλάκας να είσαι θα πρέπει ντε και καλά να το δεις. Όλο το debate γίνεται ακριβώς σε αυτό. Υπάρχουν πολλοί που θέλουν κάποιο βαθμό δυσκολίας καθότι το εύκολο κουράζει. Και θα καταλήξουν πάλι να μετράνε subs που φεύγουν. Τολμόντας να σκεφτώ ως εταιρεία, θα ήθελα χρήστες που παίζουν σχεδόν σε όλη την πορεία ενός expansion κι όχι μετά από 3 μήνες να το παρατήσουν. Αλλαγές τύπου lfr ουσιαστικά γύρισαν μπούμερανγκ στην παραπάνω λογική. Το ήρθα, είδα κι έφυγα έγινε καθημερινότητα και το game πήρε την κάτω βόλτα, όσο όμορφο κι εάν ήταν, με τις καινοτομίες του κοκ. Τώρα, εάν η Blizz έχει κάνει τις μελέτες της και έχει βρει ότι τα έσοδα των subs από παίχτες που ενδεχομένως θα μείνουν στο game εάν αυτό είναι άνω του μετρίου δυσκολίας καθόλη τη διάρκειά του VS έσοδα από subs παιχτών κομητών (3 μηνών) που εν τέλει θα φύγουν κλείνει προς το δεύτερο τότε προφανώς θα nerfarei / μειώσει / n00bοποιήσει το παιχνίδι και καλά θα κάνει για την ίδια όμως και μόνο. Θεωρητικώς όμως, για ένα expansion που έχει διάρκεια ζωής έως το επόμενο 18-24 μήνες προφανέστατα θα ήθελες να πληρώνεσαι καθόλη τη διάρκεια του παρά να παίρνεις υψηλότερα ποσά για ένα 3μηνο και μετά η κατρακύλα. ΥΓ Για ένα φίλο που έγραψε πιο πάνω ότι σε λίγο καιρό δεν θα συζητάμε για τα hc, διαφωνώ. Αυτά τα hc dungeons έχουν και θέματα mechanics τα οποία εάν τα αγνοήσεις όσο geared και αν είσαι μάλλον θα κάνεις rrb. Εκτός εάν το ilvl620 με το ilvl655 θα έχει τέτοια τεράστια διαφορά όπου θα τα κάνει trivial. Δεν διαφαίνεται πάντως αυτό λόγω της αλλαγής που συντελέστηκε στα νούμερα και στον τρόπο που αυξάνονται τα stats ανά ilvl και το impact που έχει actually στον char. Ναι προφανως μιας και με το που αρχισει και μπει το Lfr το οποιο νομιζω θα πεταει 640 ilvl τοτε ναι λογικο ειναι να μην πολυ ασχολιομαστε πλεον με τα τωρινα Hc. Η μλκια έγινε όταν βάλανε δυσκολίες στα raids/dungeons και βγάλανε τα attuments. Τι να το κάνω το raid όταν έχω φάει 100 φορές τα ίδια και τα ίδια boss στο εύκολο και στο δύσκολο έχει απλά παραπάνω hp? Χάνετε η μαγεία και απλά αναμασάς τις ίδιες περιοχές με σκοπό να πάρεις ένα ίδιο όπλο με λίγο καλύτερα stats. Εποχές tbc για να καταφέρεις να βγάλεις Kael'thas έπρεπε να φτύσεις αίμα και δε θα τον έβλεπες ΠΟΤΕ αν δεν ήσουν αρκετά καλός για να φτάσεις σε αυτό το boss και αυτό από μόνο του ήταν το καλύτερο κίνητρο. Αυτά και ότι είπε πιο πάνω ο Soultaker1979 ^^ Εποχες Tbh ομως το Wow ηταν σχετικα φρεσκο,ηταν ποσο 2-3 χρονια στην αγορα αρα λογικο να μην ηξεραν και πολυ οι περισσοτεροι τι εστι raiding,απο Food και Flasks μεχρι Movement mechanics.Τωρα τα εχουμε φαει αυτα στην μαπα τοσα χρονια που ειναι λογικο να μην ειναι τοσο προκληση οπως τοτε.(θυμαμαι πχ στα 80 που καποιες guild ριχναν ακυρα σε ατομα που κανανε Application αν δεν ηταν exalted με Sons Of Hodir) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mamatereza Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Παιδια το παιχνιδι ακομα και στις θεωρητικα hardcore εποχες αποτελουνταν κυριως απο casual παικτες, στην μεγαλη πλειοψηφια. Γι αυτο το λογο κι επειδη η Blizzard εχει κατι που εμεις δεν εχουμε, δλδ internal metrics, εκανε το παιχνιδι οπως το εκανε, τουλαχιστον απ το WtLK και μετα. Δειτε καποια metrics απ το 2006, οταν και καλα ακομα το παιχνιδι απευθυνοταν σε hardcore κοινο και θα καταλαβετε πολλα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzelen Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Επιτρέψτε μου να καταγράψω και εγω με τη σειρά μου κάποιες σκέψεις, ως πρωην καμένος και ενδεχομένως εκ νέου καμένος Έπαιζα σχεδόν από την αρχή του μέχρι και 4-5 μήνες μέσα στο Cataclysm. Αγόρασα digitally για 9.99€ το MoP αρχές Σεπτεμβρίου, έπαιξα ένα μήνα και το παράτησα. Ενδεχομένως να πάρω το νέο expansion, δεν έχω αποφασίσει ακόμη. Σε όλο αυτό τη διάστημα πουθενά δεν ένοιωσα ένα sense of achievement μετά το TBC. Ίσως λίγο στο Lich King. Ακόμη θυμάμαι τις κραυγές στο Ventrilo, όταν έπεσε πρώτη φορά ο Ragnaros. Ή τα die-fests, προσπάθειες ξανά και ξανά, τα DKP bid wars με άλλους hunters για να ολοκληρώσω το quest line και να πάρω το Rhok'delar. Παρά πέρα, στο TBC, στο peak της hunter-οσύνης μου ατελείωτο διάβασμα, theorycrafting, μάζεμα combat logs για ανάλυση, και και και. Όλα αυτά δεν είναι και τόσο fun, έτσι; Που είναι η διασκέδαση, όταν πρέπει να κάνεις προγραμματισμό, τί θα κάνεις όταν λογκάρεις, τί mats θα φαρμάρεις, για να έχεις pots να μπεις σε raid; Έτυχε όμως να παίζουμε μαζί με κάποια παιδιά, πρακτικά για χρόνια και η διασκέδαση πήγαζε από το guild chat, τις πλάκες κτλ. Το παιχνίδι αυτό καθε αυτό δεν ήταν fun, τουλάχιστον όχι αν ήθελες να δεις το end content. Από το Cata και παρακάτω, όπως το βίωσα, είναι fun. Δεν χρειάζεται να έχεις πτυχίο, μεταπτυχιακό για να μπορέσεις να σταθείς σε ένα raid. Απλά, move out of the red stuff . Μέσα σε λιγότερο από μήνα, χωρίς guild ουσιαστικά, πρόλαβα στο MoP να δω όλα τα dungeons και το HC τους και σημαντικό μέρος από raid bosses. Πλέον το WoW είναι πιο fun and easy. Αν είναι τόσο που να αξίζει την μηνιαία συνδρομή, αυτό θα το κρίνει ο καθένας με την τσέπη του. Wall of text crits you for 786756565987. You die 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Silverage Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Σήμερα τελείωνε ο χρόνος και βλέπω πήρα τις 5 μέρες που είχαν πει. Μάλλον μπαίνουν αυτόματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Soultaker1979 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Ναι προφανως μιας και με το που αρχισει και μπει το Lfr το οποιο νομιζω θα πεταει 640 ilvl τοτε ναι λογικο ειναι να μην πολυ ασχολιομαστε πλεον με τα τωρινα Hc. Επι του πρακτέου θα ασχοληθούν σίγουρα αυτοί που πάνε για τα legendary καθότι όλο το legendary line με ελάχιστες εξαιρέσεις, έχει να κάνει με τα hc dungeon. Η διαφοροποίηση του HC που ρίχνει 630 ilvl με το LFR που θα ρίχνει 640ilvl δεν έχει τεράστιες αλλαγές στα stats. Ως εκ τούτου, θα εξακολουθούν τα wipes γιατί το θέμα του overgeared θα έρθει να πέσει εδώ μετά τα πρώτα σοβαρά raid gears όπου εάν θυμάμαι καλά θα ρίχνουν 665. Πάντως το ότι το LFR δίνει μεγαλύτερο ilvl gear από τα hc dungeons είναι μέγα φαουλ. Τα πράγματα θα έπρεπε να είναι ανάποδα και να ντύνεσαι για raids όχι μέσω του Lfr αλλά μέσω των HC Dung και των CM's. Το LFR θα έπρεπε να κρατάει τον χαρακτήρα για τον οποίο μπήκε, casual / no-guild / pvp / rp παίχτες για να δούνε το Content με gear ilvl 615 όπως τα απλά normal. Τώρα το ότι το έχουν το LFR pro-stepping και main theme για ντύσιμο είναι μάλλον αποτυχημένο ως μοντέλο. Πραγματικά μακάρι να μην χρειαστεί να περάσουμε τη ζωή μας εκεί μέσα για κανένα λόγο (πχ legendary quests). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mamatereza Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Επιτρέψτε μου να καταγράψω και εγω με τη σειρά μου κάποιες σκέψεις, ως πρωην καμένος και ενδεχομένως εκ νέου καμένος Έπαιζα σχεδόν από την αρχή του μέχρι και 4-5 μήνες μέσα στο Cataclysm. Αγόρασα digitally για 9.99€ το MoP αρχές Σεπτεμβρίου, έπαιξα ένα μήνα και το παράτησα. Ενδεχομένως να πάρω το νέο expansion, δεν έχω αποφασίσει ακόμη. Σε όλο αυτό τη διάστημα πουθενά δεν ένοιωσα ένα sense of achievement μετά το TBC. Ίσως λίγο στο Lich King. Ακόμη θυμάμαι τις κραυγές στο Ventrilo, όταν έπεσε πρώτη φορά ο Ragnaros. Ή τα die-fests, προσπάθειες ξανά και ξανά, τα DKP bid wars με άλλους hunters για να ολοκληρώσω το quest line και να πάρω το Rhok'delar. Παρά πέρα, στο TBC, στο peak της hunter-οσύνης μου ατελείωτο διάβασμα, theorycrafting, μάζεμα combat logs για ανάλυση, και και και. Όλα αυτά δεν είναι και τόσο fun, έτσι; Που είναι η διασκέδαση, όταν πρέπει να κάνεις προγραμματισμό, τί θα κάνεις όταν λογκάρεις, τί mats θα φαρμάρεις, για να έχεις pots να μπεις σε raid; Έτυχε όμως να παίζουμε μαζί με κάποια παιδιά, πρακτικά για χρόνια και η διασκέδαση πήγαζε από το guild chat, τις πλάκες κτλ. Το παιχνίδι αυτό καθε αυτό δεν ήταν fun, τουλάχιστον όχι αν ήθελες να δεις το end content. Από το Cata και παρακάτω, όπως το βίωσα, είναι fun. Δεν χρειάζεται να έχεις πτυχίο, μεταπτυχιακό για να μπορέσεις να σταθείς σε ένα raid. Απλά, move out of the red stuff . Μέσα σε λιγότερο από μήνα, χωρίς guild ουσιαστικά, πρόλαβα στο MoP να δω όλα τα dungeons και το HC τους και σημαντικό μέρος από raid bosses. Πλέον το WoW είναι πιο fun and easy. Αν είναι τόσο που να αξίζει την μηνιαία συνδρομή, αυτό θα το κρίνει ο καθένας με την τσέπη του. Wall of text crits you for 786756565987. You die Φιλε μου συμφωνω 1000% μαζι σου. Οταν ξεκινησα ημουν ελευθερος και τωρα εχω 2 γιους με τον μεγαλυτερο 8 ετων. Δεν ειμαστε πλεον για τετοια πραγματα. Ημασταν νεοι στο genre κι αντεχαμε πολλα. Dailies, attunements, grinding, wipes, theorycrafting, videos για tactics, μπινελικια στο ventrilo κλπ. Αυτα τα αντεχε ο κοσμος last year. Το παιχνιδι πλεον και παραδεχομαι οτι μεχρι και πριν καμποσο καιρο ειχα αντιθετη αποψη, ειναι fun. Τιποτα παραπανω τιποτα λιγοτερο. Απλα fun. Το πως επιλεγει ο κοσμος να ειναι το fun γι αυτον, ειναι δικη του δουλεια. Αλλοι επιλεγουν καψιμο στο Mythic κι αλλοι καψιμο στα pet battles και στο garrison. Oτι και να ναι λοιπον, οπως και να επιλεξει κανεις να το δει, το θεμα ειναι πως πρεπει να βγαλουμε το καπελο στη μαμα Blizzard για το οτι εκανε ενα παιχνιδι να ειναι fun, με παραπανω απο ενα τροπους. Μηπως δεν ειναι αυτο που λειπει στην τελικη απ ολα τ αλλα mmo's που παιξαμε και παντα γυριζαμε σαν βρεγμενες γατες στο WoW? Απλα να ειναι fun ζηταει ο κοσμος. Το οτι παραταει mmo's o κοσμος επειδη δεν ειναι challenging, hardcore ή casual, νομιζω πλεον οτι ειναι περισσοτερο ενα παραμυθι με δρακο παρα μια πραγματικη δικαιολογια. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xvipes Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Φιλε μου συμφωνω 1000% μαζι σου. Οταν ξεκινησα ημουν ελευθερος και τωρα εχω 2 γιους με τον μεγαλυτερο 8 ετων. Δεν ειμαστε πλεον για τετοια πραγματα. Ημασταν νεοι στο genre κι αντεχαμε πολλα. Dailies, attunements, grinding, wipes, theorycrafting, videos για tactics, μπινελικια στο ventrilo κλπ. Αυτα τα αντεχε ο κοσμος last year. Το παιχνιδι πλεον και παραδεχομαι οτι μεχρι και πριν καμποσο καιρο ειχα αντιθετη αποψη, ειναι fun. Τιποτα παραπανω τιποτα λιγοτερο. Απλα fun. Το πως επιλεγει ο κοσμος να ειναι το fun γι αυτον, ειναι δικη του δουλεια. Αλλοι επιλεγουν καψιμο στο Mythic κι αλλοι καψιμο στα pet battles και στο garrison. Oτι και να ναι λοιπον, οπως και να επιλεξει κανεις να το δει, το θεμα ειναι πως πρεπει να βγαλουμε το καπελο στη μαμα Blizzard για το οτι εκανε ενα παιχνιδι να ειναι fun, με παραπανω απο ενα τροπους. Μηπως δεν ειναι αυτο που λειπει στην τελικη απ ολα τ αλλα mmo's που παιξαμε και παντα γυριζαμε σαν βρεγμενες γατες στο WoW? Απλα να ειναι fun ζηταει ο κοσμος. Το οτι παραταει mmo's o κοσμος επειδη δεν ειναι challenging, hardcore ή casual, νομιζω πλεον οτι ειναι περισσοτερο ενα παραμυθι με δρακο παρα μια πραγματικη δικαιολογια. Ναι αλλά... ! όχι πλάκα κάνω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις