Προς το περιεχόμενο

World Of Warcraft Topic v1


Aias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα μελη του insomia...

εχω ενα προβλημα με το gta iv....

τρεχω το παιχνιδι κανονικα αλλα με το Loading των χαρακτηρων με πεταει στην επιφανεια....

εχω κανει καποια Mods μεσα στο φακελο του παιχνιδιου για το lag και τ γραφικα...

τα χαρακτηριστηκα του Pc:

intel core 2 quad 2.4ghz

καρτα γραφικων:amd randeon 6400hd 1gb με τελευταια drivers

4GB ram!!!!

δεν ξερω αμα το προβλημα ειναι τα mods γιατι ειχα ξανακανει και δεν ειχε συμβει τιποτα!!!!

 

ΒΟΗΘΕΙΑ PLZ!!!!!

 

Είσαι σε λάθος topic! :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τέλοσπάντων, ο καθένας όπως τα βλέπει τα πράγματα απλά εγώ συνεχίζω να πιστεύω ότι οι συγκεκριμένες αλλαγές έχουν λειτουργήσει προς όφελος του παιχνιδιού και είναι πολύ εγωιστικό να λες και να πιστεύεις ότι εσύ που είσαι hardcore αξίζει να δεις τα πάντα όλα και ο άλλος που δεν μπορεί να αφιερώσει τόσες ώρες είτε να μην το βλέπει είτε να μην παίζει καθόλου.

ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΥΤΕ ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ - MANAGER, δε θα ήθελε ούτε θα έκανε κάτι τέτοιο.

 

Δηλαδή θα σας ρωτήσω κάτι; Εσείς ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ; Τι θα κάνατε;

Δύο τρία σχολια σε αυτά που είπες. Κατ' αρχήν να ξεκαθαρίσω πως δεν διαφωνώ με την πολιτική της Blizzard. Το οτι οι αλλαγές που έκανε στο game με οδήγησαν εμένα και την παρέα μου να σταματήσουμε, δεν σημαίνει οτι η Blizzard δεν κάνει σωστή πολιτική. Το είπα και στο Original post μου και το έχει πεί και η ίδια η Activision σε συνέντευξη που διάβασα πρίν από περίπου ένα μήνα και το επαναλαμβάνω" Σήμερα, οι συνδρομητές που παίζουν WoW και έχουν σταματήσει, είναι περισσότεροι από αυτούς που πάιζουν αυτή την στιγμή". Άρα διαφορετικό κοινό. Άρα εννοείται πως έπρεπε να ακολουθήσει μια πολιτική που να εξυπηρετεί το κοινό που παίζει τώρα το game και πληρώνει συνδρομή. Και αυτό είναι πολλοί casuals και ελάχιστοι raiders-hardcores. Πού διαφωνούμε;

Όσον αφορά το raid size. Ασφαλώς και δεν πρέπει να υποχρεώνεις τον άλλον να πάει σε 25man. Αλλά αυτό που κατάφερε είναι να διαλύσει την συντριπτική πλειοψηφία των 25man guilds και να πάνε τώρα αποκλειστικά στα 10man. Δηλαδή, γιατί να πιάσουμε τα άκρα; Δεν μπορούσε να κρατήσει ένα balance; Και μην μου πείς οτι ακόμα μπορείς να πας σε 25 man αν θές...δεν υπάρχει κανένα κίνητρο. Σε 25 man guild πια βλεπεις application με κυάλια. Ή μήπως δεν συμβαίνει αυτό; Κοίτα ακόμη και στον server σου πόσα σοβαρά και active 25man guilds υπάρχουν και πόσα υπήρχαν pre-cata. Εγώ αυτό που ζητούσα ήταν απλά ένα balance...το πως θα το πετύχαιναν αυτό δεν είναι δική μου δουλειά.

Όσον αφορά τους elitist και οτι δεν πρέπει να είναι το game για λίγους, πάλι θα συμφωνήσω. Αλλά να σε ρωτήσω. Πιστεύω να συμφωνείς πως τα TBC raids ήταν μακράν πιο δύσκολα από ότι είναι το raid σήμερα. Ήταν και τότε για λίγους; Και αφού ήταν για λίγους, γιατί είχε 10m συνδρομές και συνεχώς ο αριθμός αυξανόταν; Η απάντηση είναι στο πρώτο μου σχόλιο. Και τότε ΔΕΝ εξυπηρετούσε η Blizzard τους λίγους. Απλά ήταν άλλο το κοινό. Η μεγάλη πλειοψηφία των συνδρομητών είχαν άλλον προσανατολισμό και άλλη προσέγγιση στο παιχνίδι. Οπότε η Blizzard ποτέ δεν κοιτούσε τους λίγους. Πάντα τους πολλούς κοιτούσε. Απλά οι σημερινοί "πολλοί" έχουν άλλο playstyle και η Blizzard προσάρμοσε το playstyle στα μέτρα τους.

Τέλος, δεν είμαι εγωιστής. Ούτε κλαφτηκα ποτέ στα forum της Blizzard, ούτε άνοιξα ticket ούτε απείλησα να σταματήσω την συνδρομή μου αν δεν μου κάνουν τα χατήρια(φαινόμενα που δυστυχώς που εμφανίζονται κατά εκατοντάδες καθημερινά στα official forums.) Ούτε απαίτησα ποτέ να βλέπω μόνο εγώ το endgame content και κανένας άλλος. Απλά άλλαξε το κοινό, άλλαξε ο προσανατολισμός του game και δεν μου άρεσε πια όπως μου άρεσε παλιότερα. Και μαζί με εμένα φαντάζομαι και αρκετοί από τους 1,8m ανθρώπους που σταμάτησαν το game τους τελευταίους 9 μήνες. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια, πως η Blizzard δεν κάνει το καλύτερο που θεωρεί για το παιχνίδι της ώστε να διατηρεί και τα κέρδη της στο μέγιστο δυνατό.

Αλλάζουν οι πελάτες, προσαρμόζεται το προϊόν. Έτσι πάει το πράγμα. Το αν πάσχω απο νοσταλγία, θα σου πώ πως ναι! Πάσχω! Αφήστε με τουλάχιστον να διατηρώ το δικαίωμα...:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Exei akousei kapoios apo esas oti sto epomeno patch tha iparxei i dinatotita na allaxeis side diladi oi horde na ginontai alliance kai to antitheto .Alitheuei i radio arvila?

 

 

 

Ράδιο αρβύλα ftw. Ποτέ δεν θα γίνει κάτι τέτοιο.

 

rofl...eilikrina pou ta diavazete auta? h poios ta diadidei? 12xrona?

 

 

 

Σόρρυ για το ξεθάψιμο, κάθομαι και κοιτάζω τα παλιά ποστ για να δω την εξέλιξη του παιχνιδιού μέσα απ'τα μάτια των συμφορουμιτών και είδα αυτές τις 2 απαντήσεις και μου ήρθε στο μυαλό

 

 

U MAD BRO???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Jenovas, συμφωνω με το post σου. Ο κοσμος αλλαξε προσανατολισμο, ακουλουθως και η blizz.

 

Αυτο που ο κοσμος δεν αντιλαμβανεται ειναι οτι το προβλημα στο wow δεν ειναι το new content, αλλα το same old philosophy στο παιχνιδι.

New content θα υπαρχει για παντα... καποιους εμπνευστες και σκιτσογραφους χρειαζεται, λιγη φαντασια, μια ομαδα 3D γραφικοσχεδιαστων που θα ετοιμασουν το επομενο εκαστοτε expansion κ ετοιμος ο Φοντας!

 

Τη φιλοσοφια ομως του wow τη σχεδιασαν μια φορα... σε γευση... vanilla και η γευση αυτη παιδες, δεν αλλαξε. Το wow εχει αλλαξει πολλες οψεις, κρατησε ομως την ιδια γευση. Κ ο κοσμος ΣΙΧΑΘΗΚΕ να τρωει τα ιδια!

 

Επομενως, γιατι ζηταμε απο το wow να αλλαξει? αφου δε θα αλλαξει... ολοι το ξερουμε. Και να σας πω γιατι? γιατι αν ηταν να αλλαξει με τις υψηλοτατες απαιτησεις-προσδοκιες ολων των vanilla old school players, θα ειχε αλλαξει. Οι νεοι παιζουν απο αγνοια οι παλιοι απο συνηθεια. Οσοι αναζητουν τη διαφορετικοτητα εχουν ηδη κλεισει το World Of Warcraft, στο σεντουκι του παρελθοντος..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κ ετοιμος ο Φοντας!

Δεν χρειάστηκε να διαβάσω κάτι άλλο. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!! Πού το θυμήθηκες????XAXAXAXAXA

Anyway, δεν ανέφερα το ότι κάτι που μ ενόχλησε είναι να σκοτώνω τον ίδιο δράκο για χρόνια σε 50 διαφορετικά χρώματα( ενίοτε και σε ίδιο χρώμα και όνομα) ή το κάθε dungeon, η κάθε καινούρια περιοχή να έχει τα ίδια mobs σε διαφορετικά χρώματα. Χάθηκε να βγάλουν κάποιο άλλο μοντέλο για τα elementals π.χ;; Μα όλα τα ίδια;;; Για χρόνια;;; Αλλά αυτά είναι θέμα γούστου. Οι περισσότεροι δεν είχαν δεί τον Nefarian παλιότερα ή την Onyxia, αλλά εγώ την σκότωσα ήδη 3 φορές μέχρι και σήμερα. Οπότε για μένα ήταν βαρετό. Για άλλους, απλά ένα new experience.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύο τρία σχολια σε αυτά που είπες. Κατ' αρχήν να ξεκαθαρίσω πως δεν διαφωνώ με την πολιτική της Blizzard. Το οτι οι αλλαγές που έκανε στο game με οδήγησαν εμένα και την παρέα μου να σταματήσουμε, δεν σημαίνει οτι η Blizzard δεν κάνει σωστή πολιτική. Το είπα και στο Original post μου και το έχει πεί και η ίδια η Activision σε συνέντευξη που διάβασα πρίν από περίπου ένα μήνα και το επαναλαμβάνω" Σήμερα, οι συνδρομητές που παίζουν WoW και έχουν σταματήσει, είναι περισσότεροι από αυτούς που πάιζουν αυτή την στιγμή". Άρα διαφορετικό κοινό. Άρα εννοείται πως έπρεπε να ακολουθήσει μια πολιτική που να εξυπηρετεί το κοινό που παίζει τώρα το game και πληρώνει συνδρομή. Και αυτό είναι πολλοί casuals και ελάχιστοι raiders-hardcores. Πού διαφωνούμε; --- Δε νομίζω ότι ποτέ υπήρχαν ΠΟΛΛΟΙ ή περισσότεροι harcore raiders. Απλά ο κόσμος αναγκαζόνταν να συμμετέχει σε μεγαλύτερα, δυσκίνητα και δυσκολότερα raid groups (και όχι raids) γιατί δεν υπήρχε άλλη εναλλακτική. Μέσα από αυτά κάποιοι έγιναν καλύτεροι παίκτες κάποιοι (οι περισσότεροι μάλλον) δεν την πάλεψαν και το παράτησαν το άθλημα.---

Όσον αφορά το raid size. Ασφαλώς και δεν πρέπει να υποχρεώνεις τον άλλον να πάει σε 25man. Αλλά αυτό που κατάφερε είναι να διαλύσει την συντριπτική πλειοψηφία των 25man guilds και να πάνε τώρα αποκλειστικά στα 10man. Δηλαδή, γιατί να πιάσουμε τα άκρα; Δεν μπορούσε να κρατήσει ένα balance; Και μην μου πείς οτι ακόμα μπορείς να πας σε 25 man αν θές...δεν υπάρχει κανένα κίνητρο. Σε 25 man guild πια βλεπεις application με κυάλια. Ή μήπως δεν συμβαίνει αυτό; Κοίτα ακόμη και στον server σου πόσα σοβαρά και active 25man guilds υπάρχουν και πόσα υπήρχαν pre-cata. Εγώ αυτό που ζητούσα ήταν απλά ένα balance...το πως θα το πετύχαιναν αυτό δεν είναι δική μου δουλειά. --- Το θέμα είναι ότι το 25man ακόμα και με τόσους συνδρομητές είναι δύσκολο να επιτευχθεί. Σίγουρα είναι πιο δύσκολο να συντονίσεις και να μαζέψεις μια ομάδα 25 ατόμων, καλούς παίκτες και να τους δίνεις οδηγίες και όπως είπα και εγώ, θα προτιμούσα να υπήρχε μια διαφορά μεταξύ 10 και 25 αλλά αναγνωρίζω, ως προσωρινός raid leader επί ICC ό,τι είναι εξαιρετικά δύσκολο να κρατάς μια ομάδα 25 ατόμων για μεγάλο χρονικό διάστημα, να τη δέσεις και να προχωρήσετε μαζί. 25 άτομα είναι η μεγαλύτερη ομάδα από οποιοδήποτε ομαδικό άθλημα. Για να έχει κανείς μια επιτυχημένη ομάδα raiding πρέπει να αφιερώσει ΠΟΛΥ χρόνο ή οι παίκτες να είναι πολυ συνειδητοποιημένοι και να αφιερώσουν πολύ χρόνο. Πρακτικά αυτό δε γίνεται. Στην αρχή είχα χαβαλέ, ήταν ωραία με μεγάλα raids κλπ αλλά κάπου δεν μπορούσε να συνεχιστεί αυτό οπότε καλώς κατά τη γνώμη μου μείωσαν τα grps σε 10αρια. Το λάθος ήταν ότι δεν έπρεπε να εξομοιώσουν και τις ανταμοιβές.---

Όσον αφορά τους elitist και οτι δεν πρέπει να είναι το game για λίγους, πάλι θα συμφωνήσω. Αλλά να σε ρωτήσω. Πιστεύω να συμφωνείς πως τα TBC raids ήταν μακράν πιο δύσκολα από ότι είναι το raid σήμερα. Ήταν και τότε για λίγους; Και αφού ήταν για λίγους, γιατί είχε 10m συνδρομές και συνεχώς ο αριθμός αυξανόταν; Η απάντηση είναι στο πρώτο μου σχόλιο. Και τότε ΔΕΝ εξυπηρετούσε η Blizzard τους λίγους. Απλά ήταν άλλο το κοινό. Η μεγάλη πλειοψηφία των συνδρομητών είχαν άλλον προσανατολισμό και άλλη προσέγγιση στο παιχνίδι. Οπότε η Blizzard ποτέ δεν κοιτούσε τους λίγους. Πάντα τους πολλούς κοιτούσε. Απλά οι σημερινοί "πολλοί" έχουν άλλο playstyle και η Blizzard προσάρμοσε το playstyle στα μέτρα τους. --- Λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσω, εν μέρει. Σίγουρα το κοινό ήταν άλλο. Οι περισσότεροι τότε είχαμε παίξει και τα κανονικά RTS Warcraft, πιο συνειδητοποιημένοι. Αυτά όμως οι παλιοί. Οι νέοι παίκτες (όπως και εγώ που είχα ξεκινήσει σε TBC) δεν είχαμε ιδέα από raiding αλλά δε με ένοιαζε, γιατί ήμουν ενθουσιασμένος και έλεγα ότι έχω ακόμα χρόνο, σιγά σιγά, θα δοκιμάσω τα dungeons, να πάρω gear, να κάνω το ένα να κάνω το άλλο, και κάποια στιγμή θα έμπαινα και στο raiding. Πιστεύω ότι τότε υπήρχαν πολλοί λιγότεροι παίκτες που έκαναν raiding αναλογικά με αυτούς που κάνουν σήμερα και εγώ τότε έχασα που δεν είδα τα raids του BC και κατανοώ ότι δεν είναι εύκολο ένας νέος παίκτης να βρει ομάδα. Τότε έπρεπε πραγματικά να παλέψει μέσα από server dungeon runs να κτίσει μια καλή φήμη κλπ κλπ. Πολύ χρόνο, πολύ προσπάθεια και ανταμοιβή; Να δει το περιεχόμενο για το οποίο πληρώνει τη συνδρομή γιατί αλλιώς δε θα έβλεπε τίποτα. Δηλαδή κάποιος ο οποίος δεν είχε χρόνο να ασχοληθεί τόσο πολύ και να μπει μέσα στην κοινότητα του Χ server δε θα έβλεπε τις ουσιώδεις αλλαγές από το ένα patch στο άλλο. Πιστεύω λοιπόν πως ο κόσμος τότε δεν είχε άλλο προσανατολισμό. Δεν είχε άλλη εναλλακτική και τότε πιστεύω άρχισε η γκρίνια, όταν κατάλαβαν οι παίκτες ότι έπρεπε να ματώσουν για να καταφέρουν κάτι και αυτό δεν τους άρεσε γιατί ήταν too much. Όπως είχε πει και ένα φίλος μου, ήταν 2η ζωή τότε για τους guild leaders κλπ. Υπήρχε λοιπόν η ανάγκη να σταματήσει αυτό και να σπάσει κάπως το πράγμα σε διαβαθμιζόμενες δυσκολίες με το ρίσκο φυσικά να χάσει λίγο από το feeling του παιχνιδιού. Καθ θα ξαναπώ ότι τότε ήταν άλλες εποχές, άλλες συνθήκες. Ήταν σχετικά αρχή ακόμα, δεν υπήρχε προηγούμενο σε αυτό, τα patches και τα expansions δεν είχαν μπει σε μία ρουτίνα, ακόμα και τότε δοκίμαζαν.

Τα δύσκολα dungeons στο BC είχαν ένα νόημα. Έβρισκες παίκτες μόνο από το server, ήταν μια μικρή κοινωνία. Ήξερες ότι ο τάδε είναι καλό tank / healer / dps και τον ήθελες στο heroic από τότε όμως που μπήκε στη ζωή μας το LFD τα πράγματα άλλαξαν. Δεν ήταν δυνατόν να συνεχιστεί η δυσκολία αυτή γιατί πολύ απλά όπως έχει δει οι παίκτες δεν έχουν πλέον υπομονή και με την πρώτη δυκολία την κάνουν από το group. Από την άλλη έκανε τα πράγματα πιο απλά χωρίς να χρειάζεται να φτύσεις αίμα για ένα απλό dungeon πόσο μάλλον raid.Εκεί ναι, το συζητάω για το αν ή όχι ήταν καλή κίνηση και αν θα μπορούσε να βελτιωθεί.---

Τέλος, δεν είμαι εγωιστής. Ούτε κλαφτηκα ποτέ στα forum της Blizzard, ούτε άνοιξα ticket ούτε απείλησα να σταματήσω την συνδρομή μου αν δεν μου κάνουν τα χατήρια(φαινόμενα που δυστυχώς που εμφανίζονται κατά εκατοντάδες καθημερινά στα official forums.) Ούτε απαίτησα ποτέ να βλέπω μόνο εγώ το endgame content και κανένας άλλος. Απλά άλλαξε το κοινό, άλλαξε ο προσανατολισμός του game και δεν μου άρεσε πια όπως μου άρεσε παλιότερα. Και μαζί με εμένα φαντάζομαι και αρκετοί από τους 1,8m ανθρώπους που σταμάτησαν το game τους τελευταίους 9 μήνες. --- Εγώ απορώ πώς έχει κρατήσει τόσο πολύ, πάλι καλά λέω εγώ. Αν και δεν ήταν πραγματικά το πρώτο MMORPG είναι αυτό που πραγματικά το πρώτο που έχει τέτοιο αντίκτυπο. Δεν πιστεύω ότι έφυγαν επειδή θεωρούσν το παιχνίδι κακό αλλά ο καθένας για τους δικούς του λόγους, όχι πάντως επειδή ποιοτικά το παιχνίδι είναι κακό ούτε επειδή άλλαξε ο προσανατολισμός των παικτών. Αν το WoW ήταν έτσι εξ αρχής, πάλι ίδια πορεία θα είχε. Άλλωστε θεωρώ πως το wow έγινε μόδα και ο αριθμός των παικτών θα κατασταλάξει σε μικρότερα νούμερα. Δες το σαν την κοπέλα σου. Στην αρχή είσαι ερωτευμένος φουλ, δε σε χαλάει τίποτα! Η γκρίνια της; Το πιο γλυκό πράγμα στον κόσμο! Τα νεύρα της; Σε ανάβουν! Όλα είναι καλά. Μετά από 7 χρόνια όμως..... θες άλλα πράγματα για να σε κρατήσει και ίσως και αυτά να μην είναι αρκετά. Η ΤΕΛΕΙΑ γυναίκα να είναι, πάλι θα βαρεθείς γιατί είναι η ίδια. Έτσι ακριβώς είναι και με το wow. Ακριβώς όμως. Τότε ήταν ο φοβερός ενθουσιασμός. Ο κόσμος των strategy warcraft σε ΜΜΟ! Και μόνο αυτό ήταν αρκετό να το κρατήσει για 3-4 χρόνια από μόνο του. Τώρα όμως πάει ο ενθουσιασμός, δεν είναι πια καινούριο, είναι ρουτίνα και το ζητούμενο είναι να είναι μια ευχάριστη "ρουτίνα". Για να συνεχίσει κάποιος να παίζει wow και οποιοδήποτε mmo σε βάθος χρόνου (10 χρόνια κτλ) θέλει μέτρο, όχι κάψιμο --- Αυτό δεν σημαίνει βέβαια, πως η Blizzard δεν κάνει το καλύτερο που θεωρεί για το παιχνίδι της ώστε να διατηρεί και τα κέρδη της στο μέγιστο δυνατό.

Αλλάζουν οι πελάτες, προσαρμόζεται το προϊόν. Έτσι πάει το πράγμα. Το αν πάσχω απο νοσταλγία, θα σου πώ πως ναι! Πάσχω! Αφήστε με τουλάχιστον να διατηρώ το δικαίωμα...:P --- Ναι, φυσικά! 7 χρόνια είναι πολλα! Κάποιοι παίκτες δεν είχα γεννηθεί καν όταν είχε βγει το warcraft II και σήμερα είναι 15 χρονών και κάνουν τα πρώτα τους raids στο wow. Φυσικά και αλλάζει το κοινό! Δεν έχει τις ίδιες παραστάσεις ένας που γεννήθηκε το 95 και ένας που γεννήθηκε το 85!

Από νοσταλγία πάσχουν οι ηλικιωμένοι, να το κοιτάξεις!!! :-D Όχι τίποτα άλλα, να σου φέρω τίποτα χάπια αμα χρειάζεσαι ή άντε να σου σηκώσουμε ένα private server μέχρι level 70!

 

 

@Jenovas, συμφωνω με το post σου. Ο κοσμος αλλαξε προσανατολισμο, ακουλουθως και η blizz.

 

Αυτο που ο κοσμος δεν αντιλαμβανεται ειναι οτι το προβλημα στο wow δεν ειναι το new content, αλλα το same old philosophy στο παιχνιδι.

New content θα υπαρχει για παντα... καποιους εμπνευστες και σκιτσογραφους χρειαζεται, λιγη φαντασια, μια ομαδα 3D γραφικοσχεδιαστων που θα ετοιμασουν το επομενο εκαστοτε expansion κ ετοιμος ο Φοντας!

 

Τη φιλοσοφια ομως του wow τη σχεδιασαν μια φορα... σε γευση... vanilla και η γευση αυτη παιδες, δεν αλλαξε. Το wow εχει αλλαξει πολλες οψεις, κρατησε ομως την ιδια γευση. Κ ο κοσμος ΣΙΧΑΘΗΚΕ να τρωει τα ιδια!

 

Επομενως, γιατι ζηταμε απο το wow να αλλαξει? αφου δε θα αλλαξει... ολοι το ξερουμε. Και να σας πω γιατι? γιατι αν ηταν να αλλαξει με τις υψηλοτατες απαιτησεις-προσδοκιες ολων των vanilla old school players, θα ειχε αλλαξει. Οι νεοι παιζουν απο αγνοια οι παλιοι απο συνηθεια. Οσοι αναζητουν τη διαφορετικοτητα εχουν ηδη κλεισει το World Of Warcraft, στο σεντουκι του παρελθοντος..

 

Περίπου...αν και το παρουσιάζεις άσχημα ενώ δεν είναι ακριβώς έτσι. Δεν πιστεύω ότι ο κόσμος σιχάθηκε απλά κάποιοι ανακάλυψαν ότι δεν τους αρέσει η γεύση αφού δοκίμασαν :) Ας πούμε 10 συνολικά, 3-4 ήξεραν τι δοκίμαζαν και γούσταραν,2-3 δοκίμασαν για πρώτη φορά και γούσταραν και στους υπόλοιπους δεν άρεσε και θα σταματήσουν. Λογικό! Ακόμα πιστεύω ότι τα νούμερα του wow είναι κάπως μη ρεαλιστικά.

Ακόμα και αν άλλαζε το wow ξέρεις τι θα λέγανε; Το wow άλλαξε, αυτό δεν είναι warcraft!

Το αστείο είναι ότι υπάρχουν πολλοί που πιστεύουν ακριβώς το αντίθετο! Ό,τι έχει αλλάξει τόσο πολύ ώστε "αυτό να μην είναι wow πλέον!"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειάστηκε να διαβάσω κάτι άλλο. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!! Πού το θυμήθηκες????XAXAXAXAXA

Anyway, δεν ανέφερα το ότι κάτι που μ ενόχλησε είναι να σκοτώνω τον ίδιο δράκο για χρόνια σε 50 διαφορετικά χρώματα( ενίοτε και σε ίδιο χρώμα και όνομα) ή το κάθε dungeon, η κάθε καινούρια περιοχή να έχει τα ίδια mobs σε διαφορετικά χρώματα. Χάθηκε να βγάλουν κάποιο άλλο μοντέλο για τα elementals π.χ;; Μα όλα τα ίδια;;; Για χρόνια;;; Αλλά αυτά είναι θέμα γούστου. Οι περισσότεροι δεν είχαν δεί τον Nefarian παλιότερα ή την Onyxia, αλλά εγώ την σκότωσα ήδη 3 φορές μέχρι και σήμερα. Οπότε για μένα ήταν βαρετό. Για άλλους, απλά ένα new experience.

 

"Πρώτα σχεδιάζω το κεφάλι,να έτσι στρογγυλό, ...μετά φτιάχνω μια μύτη... ύστερα τα δόντια του... τα ματια... τα αυτιά του... και έτοιμος ο Φώντας!" χαχχααχ επικη διαφημιση! Αλλα καπως ετσι αισθανομαι τη σκεψη της blizz πριν απο καθε expansion.

 

Σκοτωσαμε Onyx κλπ ναι.. και οντως για εμας ηταν βαρετο αλλα για τους νεους ενα new expirience, αλλα θα ηταν τοσο δυσκολο να φτιαξουν ενα new expirience για ολους μας? Αν αλλαζε τη φιλοσοφια του το παιχνιδι θα ειχε ενδιαφερον ακομα και μετα απο τα ουκ ολιγα χρονια κυριαρχιας του στο χωρο.

 

Θα το ηθελα να σπασει λιγο τα ορια και δεσμα που θετει αυτη η instanced λογικη. Το pve πες ειναι δρομολογημενο χρονια τωρα να διαδραματιζεται μεσα σε instanced χωρους... κατακομβες σπηλιες κ λοιπες περιοχες, αλλα ας εδιναν στο pvp εναν διαφορετικο χρακτηρα..

 

Να σπασει η λογικη της "κλειστης" arena και του battleground... Νεα λογικη, world roaming pvp και pve με world boss encounters... αξιοποιηση του huge terrain, να γινει το game immersive και με συνοχη χωρις instanced areas. Να νιωσεις οτι εισαι στο mount σου εχοντας εναν προορισμο και να φοβασαι οτι στο δρομο καραδωκει pvp, hidden rogues, hunter traps... να φωναζεις guild members να γινεται σαματας χαμος ξυλο!!!! conquer areas και buildings...

 

"ευσεβεις ποθοι..."

 

Oh well... i had a dream.. κ απλα ξυπνησα γιατι τπτ απ οσα θα ηθελα δε θα ερθουν σε αυτο το παιχνιδι. Στροφη λοιπον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Πρώτα σχεδιάζω το κεφάλι,να έτσι στρογγυλό, ...μετά φτιάχνω μια μύτη... ύστερα τα δόντια του... τα ματια... τα αυτιά του... και έτοιμος ο Φώντας!" χαχχααχ επικη διαφημιση!

+1000000000000000000000000000000000000000

 

whoa+that%2527s+epic.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συζήτηση που έχει ξεκινήσει έχει ενδιαφέρον αλλά κινείται σε ένα τεράστιο φάσμα (το οποίο και είναι φυσικό καθότι 7 χρόνια, 4 expansions και καμιά 35αριά patches είναι πολλά).

 

Το βασικό θέμα νομίζω ότι το έθεσε σωστά ο προηγούμενος φίλος που είπε ότι τελικώς θα κατέληγε το WoW να μην είναι WoW ή κάποιοι ήδη το έχουν πει.

 

Αλλά ρε παιδιά, το WoW είναι ένα MMO RPG, και ως αυτό δεν έχει αλλάξει επ ουδενί. Αυτό που το WoW άφησε στην άκρη κυρίως μετά το WoTLK ήταν το απίστευτο Lore που είχε. Μην ξεχνάμε ότι το WoTLK ουσιαστικά συνέχιζε την ιστορία του Strategy Warcraft 3 το οποίο και ήταν ο πρόδρομος του WoW (καθότι είχαν ήδη μπει χαρακτήρες όπως ο Arthas, η Jaina, ο Thrall κοκ).

 

Συζητήσεις για Vanilla, TBC, WoTLK, Cata και τις διαφορές μπορείς να τις κάνεις επ'άπειρον. Από τα απλά του ότι κάποτε λιώναμε στο περπατητό μέσα στο game για να φτάσουμε σε lvl 40 και να πάρουμε το mount, ενώ τώρα σε lvl 20 έχεις το mountάκι και βολτάρεις ενώ από το 40 και μετά πετάς παντού.

 

Προσωπική γνώμη είναι ότι όσο πιο "εύκολο" και προσιτό κάνεις ένα game, τόσο πιο ευφήμερο θα είναι για τους νέους χρήστες ή τους Casual. Το ότι έχουν γεμίσει οι Servers 15άχρονα που δεν έχουν ιδέα περί WoW, lore και ηθικής είναι κάτι που το βγάλαμε όλοι απ'έξω, αλλά είναι η μάστιγα η οποία διώχνει πολύ κόσμο, κυρίως τους μεγαλύτερους σε ηλικία που πραγματικά (και προσωπικά) υπάρχουν στιγμές που καίγονται τα νεύρα μου με όλες τις μλκς που βλέπω στο trade τόσο, που οι περισσότεροι Chars του server που είμαι τώρα είναι ignored (ευτυχώς αποφασίσαμε να κάνουμε την πολυπόθητη μεταφορά).

 

Επίσης, το ότι η Blizz προτιμά να έχει low population servers με μέτριους - κακούς παίχτες αντί να κάνει merge servers και να υπάρχει η επιλογή των καλών παιχτών ή των casual να βρουν ένα guild χωρίς να πληρώσουν αυτά τα καταραμένα 20 ευρώ της μεταφοράς έχει επίσης κάνει παίχτες να παρατήσουν το game.

 

Αλλά επανερχόμενος στο θέμα του εύκολου και προσιτού, αυτό το 1,5 - 1,8 εκατομμύρια παίχτες που σταματήσανε τη συνδρομή τους μέσα σε 9 μήνες (και όλα τα ρίχνουμε βεβαίως στο θέμα του παιχνιδιού κι όχι και στο θέμα της κρίσης όπου πάρα πολύς κόσμος αρχίζει και κόβει 'λίπος' στα έξοδα κι ένα από αυτά είναι και το WoW), τι σόι παίχτες ήταν. Κάποιοι που γνώρισαν το WoW προσφάτως ή κάποιοι που έπαιζαν από παλιά.

 

Ναι, πιστεύω στις αλλαγές ώστε να γίνει προσιτό το game, όχι δεν πιστεύω στις αλλαγές που εξισώνει και εξομοιώνει τους πάντες με τα πάντα. Γιατί αδέρφια, κακά τα ψέματα, εγώ ως casual προς το semi-hardcore παίχτης, που νιώθω περίφανος που έχω φάει Ragnaros και Nefarian και Cho'gall πριν τα nerfing στο normal, δίνοντας 6 ώρες την εβδομάδα στα 2 raids που είχε το guild μας, και αρκετές ακόμη σε διάβασμα (καθότι RL) αλλά και σε non-gaming activities (GM στο guild) νίωθω πικρία πραγματικά που η εξομοίωση αυτή συμπαρασύρει τους πάντες και τα πάντα.

 

Η μεγάλη απόφαση της Blizz πάρθηκε και ήταν η εξής : "Προτιμώ περιστασιακούς παίχτες που θα έρθουν, θα παίξουν 6 μήνες και θα φύγουν, παρά παίχτες που θα αγαπούν το game και θα μείνουν εδώ μέχρι να κλείσει και ο τελευταίος server". Κι αυτό έκανε. Ξεκινώντας από τα hotfixes στο WoTLK και φυσικά από Cata και ένθεν, απλοποίησε τόσο το game που το έκανε ένα εντελώς νεο (προς το χειρότερο για τους παλιούς) παιχνίδι, με short-term life.

 

Απλά πράγματα, όταν κάποιος μπορεί να κάνει leveling χαρακτήρα μεσα σε 15 μέρες (casual παίχτης), την ίδια στιγμή που έκανα 3 μήνες κάποτε (οκ, διάβαζα το lore, έβλεπα τις ιστορίες, προσπαθούσα να βρω τα quests χωρίς quest finders etc), και να πάρει decent starting raiding gear (378) μέσα σε 6 ώρες (new instances) τότε το παιχνίδι καταντά βαρετό και επαναλαμβανόμενο. Ακόμη και το LFR θα καταντήσει βαρετό και επαναλαμβανόμενο και μόλις πάρεις όλα τα 384 από εκεί, απλά δεν θα υπάρχει κόσμος να μπαίνει. Η ευκολία είναι ο αργός (ή και ο γρήγορος) θάνατος ενός game. Και όταν αναφέρομαι στην ευκολία, δεν μιλάω φυσικά για τα end raids etc. Μιλάω για το σύνολο του game. Όταν μάθεις έναν παίχτη στα εύκολα, πρέπει όλα να τα κάνεις εύκολα αλλιώς αυτός θα απογοητευτεί και θα τα παρατήσει και θα σε βρίσει κι από επάνω. Όταν από την αρχή κρατάς ένα βαθμό δυσκολίας, τότε θα μείνουν πραγματικά αυτοί που θα αγαπήσουν το game και θα συνεχίσουν να είναι μαζί του.

 

Είναι τυχαίο ότι αυτό το 1,5 εκατομμύριο χάθηκε κατά το 9μηνο του Cata? Όχι βέβαια. Απλά όπως προανέφερα, η Blizz πήρε την απόφαση της και thats all folks.

 

ΥΓ. Συγνώμη για το σεντόνι :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Πρώτα σχεδιάζω το κεφάλι,να έτσι στρογγυλό, ...μετά φτιάχνω μια μύτη... ύστερα τα δόντια του... τα ματια... τα αυτιά του... και έτοιμος ο Φώντας!" χαχχααχ επικη διαφημιση! Αλλα καπως ετσι αισθανομαι τη σκεψη της blizz πριν απο καθε expansion.

 

Σκοτωσαμε Onyx κλπ ναι.. και οντως για εμας ηταν βαρετο αλλα για τους νεους ενα new expirience, αλλα θα ηταν τοσο δυσκολο να φτιαξουν ενα new expirience για ολους μας? Αν αλλαζε τη φιλοσοφια του το παιχνιδι θα ειχε ενδιαφερον ακομα και μετα απο τα ουκ ολιγα χρονια κυριαρχιας του στο χωρο.

 

Θα το ηθελα να σπασει λιγο τα ορια και δεσμα που θετει αυτη η instanced λογικη. Το pve πες ειναι δρομολογημενο χρονια τωρα να διαδραματιζεται μεσα σε instanced χωρους... κατακομβες σπηλιες κ λοιπες περιοχες, αλλα ας εδιναν στο pvp εναν διαφορετικο χρακτηρα..

 

Να σπασει η λογικη της "κλειστης" arena και του battleground... Νεα λογικη, world roaming pvp και pve με world boss encounters... αξιοποιηση του huge terrain, να γινει το game immersive και με συνοχη χωρις instanced areas. Να νιωσεις οτι εισαι στο mount σου εχοντας εναν προορισμο και να φοβασαι οτι στο δρομο καραδωκει pvp, hidden rogues, hunter traps... να φωναζεις guild members να γινεται σαματας χαμος ξυλο!!!! conquer areas και buildings...

 

"ευσεβεις ποθοι..."

 

Oh well... i had a dream.. κ απλα ξυπνησα γιατι τπτ απ οσα θα ηθελα δε θα ερθουν σε αυτο το παιχνιδι. Στροφη λοιπον

 

Τώρα μάλιστα, ωραία τα λες και θα συμφωνήσω! Αυτά (και άλλα πολλά) λείπουν από το παιχνίδι! Για να το πω όπως το βλέπω εγώ, το παιχνίδι δεν έχει fun πλέον παρά μόνο στο raiding και εκεί δυκολεύεται.

Βέβαια ξέρεις τι θα γίνει ΑΝ ποτε γίνουν αυτά που λες ε;

Θα βγουν και θα πουν " omg omg omg laaaaaaaaaag this is World of Lagcraft - too many players heeeeeere" "omg omg i can't play I cancel my subscription because too much pvp- I can't farm, this is ridicooOOololollollus" "too many rogues - gg i quit" κτλ, τα ξέρεις τώρα.

 

Όπως είπα, στην αρχή όλα φαίνονταν ωραία, δε σε ενοχλεί τίποτα, ούτε η δυσκολία ούτε το grind ούτε τα μεγάλα raids, ούτε τα gangs, τίποτα αλλά μετά βαριέσαι και αυτό που κάποτε είχε πλάκα (να πέφτει ξύλο την ώρα του questing ή την ώρα που ταξίδευες με το mount σου, τώρα που συμβαίνει για 10000στη φορά, ε δεν έχει πλάκα και γκρινιάζεις (όχι ΕΣΥ, κατάλαβες) και όταν κάτι γίνει μόδα, αυτοί που ήταν στην αρχή θυμώνουν. Μετά οι καινούριοι θυμώνουν με τους παλιούς. Μετά ο καθένας έχει τη δική του άποψη και μετά ό,τι μα ό,τι και να κάνει η Blizzard και η κάθε εταιρεία δε θα καταφέρνει ποτέ μα ΠΟΤΕ να τους ικανοποιήσει όλους. Φαύλος κύκλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα βγουν και θα πουν " omg omg omg laaaaaaaaaag this is World of Lagcraft - too many players heeeeeere" "omg omg i can't play I cancel my subscription because too much pvp- I can't farm, this is ridicooOOololollollus" "too many rogues - gg i quit" κτλ, τα ξέρεις τώρα.

 

LOL. Remember τι γινοταν στη Lagaran !! :mrgreen:

Ασε που θα καναν transfer σε PVE server, να μην τους σπανε τα @@ καθε λιγο.

 

Παντως το instancing και το cross-realm LFR, ειναι τεχνολογικα επιτευγματα και ας το γελατε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Soultaker +1 σε πολλά από τα παραπάνω.

@Blackscorpion. Επιγραμματικά.

Η μεγάλη αλλαγή "νοοτροπίας" που παρουσιάστηκε ήταν ότι το να είσαι σε ένα guild και να κάνεις 4 τετράωρα raid την εβδομάδα κάποτε, ονομαζόταν raiding guild. Πλέον κατά πλειοψηφία ονομάζεται hardcore raiding. Έτσι το βλεπει ο κόσμος που παίζει wow σήμερα! Για αυτό σου λέω ότι η εξίσωση του "hardocre" του χθές και του σήμερα δεν είναι εφικτή.

Για τα 25ρια δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω. Και εγώ με την εξίσωση loot quality διαφωνώ. Όχι με την ύπαρξη 10 man guilds, προς θεού. Αυτή η εξίσωση οδήγησε τα 25man guilds στην εξαφάνιση και μαζί και τους παίκτες που διασκέδαζαν περισσότερο σε 25 παρά σε 10man guilds. Χάθηκε ένα balance;;;

 

Θα συνεχίσω να διαφωνώ με το οτι η πλειοψηφία του κοινού δεν είχε άλλο προσανατολισμό τότε. Διότι εάν είχε, τότε η Blizard της πήρε( παίρνω ως βάση τα hotfixes από Ulduar και μετά) περίπου 2 χρόνια να καταλάβει οτι για τον "κόσμο" όλο αυτό ήταν too much. Και επιμένω οτι ο κόσμος του Vanilla και TBC(σε γενικές γραμμές μιλάω), του άρεσε αυτό το επίπεδο του challenge. Όταν αυτός ο κόσμος έφευγε και έμπαινε μέσα καινούργια φουρνιά παικτών, δεν τους άρεσε αυτό το επίπεδο και σε πολλές περιπτώσεις "απαιτούσαν" τα nerfs. Και η Blizz καλά έκανε και τους τα έδωσε. Αυτή είναι η άποψή μου. Δυσκολεύομαι να πιστέψω, πως σε ένα game, που η εταιρία έχει παραδεχτεί πως ποσοτικά όσοι έπαιζαν και έχουν σταματήσει είναι περισσότεροι από τους σημερινούς συνδρομητές, τα ενδιαφέροντα παραμένουν ίδια.

 

Το LFD για εμένα τουλάχιστον, μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορώ να το εκλάβω. Καταστροφή του Socializing στον server. Αν θα μπορούσα να επιλέξω, από την μία την επικοινωνία και την γνωριμία με ανθρώπους στον server, να ξέρω κόσμο και να γνωρίζω κόσμο μέσω των dungeons και του PVE γενικώς και να κάνω κοινωνικές σχέσεις με άτομα που γνωρίζω σε group activities, και από την άλλη να πατάω ΄να κουμπί να τηλεμεταφέρομαι σε ένα instance να μην μιλάω σε κάνεναν και μετά το πέρας του dungeon να μην τους ξαναδώ ποτέ...συγνώμη αλλά επιλέγω φανατικά το πρώτο.

 

Και συμφωνώ στα υπόλοιπα. Για μένα το raiding ήταν πάντα τό ίδιο. Και στο vanilla raids υπήρχαν και στα υπόλοιπα exp raids υπήρχαν. Απλά το να σκοτώνεις τον ίδιο δράκο σε διαφορετικά χρώματα συνεχώς, κατάντησε αηδία. Για όσους δεν ξανασκότωσαν δράκο σε αυτό το game pre cata, μπορεί να είναι super.

 

Και κάτι τελευταίο, γενικά μιλώντας τώρα. Ένας από τους λόγους που σταμάτησα να ασχολούμαι, είναι το community που υπάρχει σήμερα το οποίο κατά την ταπεινή μου γνώμη είανι λίαν επιεικώς απαράδεκτο!!! Ειλικρινά, τόσα εκβιαστικά μηνύματα στα forum της Blizzard παιδιά συγνώμη, αλλά εγώ δεν τα θυμάμαι παλιότερα. Όχι οτι δεν υπήρχαν, αλλά η συχνότητα και ο βαθμός είναι ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ!!! Ένα παράδειγμα, γα να συμφωνήσω σχετικά με κάτι που είπε ο φίλος πιό πάνω. Για την ευκολία. Στο Cata ή Blizzard προσπάθησε να πεί στους παίχτες πως οι char τους έχουν και άλλα ability πέρα από τα 4-5 που χρησιμοποιούν και θα πρέπει να τα βάλουν και αυτά στις spell bar τους. Π,χ το interrupt ή το CC δεν το έχει ο char για διακοσμητικούς λόγους. Και προσπάθησε να τους το δείξει στα πρώτα dungeons του x-pansion. Ή ας πούμε, ο healer πρέπει να έχει και λίγο το νού του στο mana και να μην spammarei απλά abilities χωρίς κόστος. E παιδιά, οι απειλές άρχισαν να παίρνουν τέτοιες διαστάσεις στα forum, που αναρωτιόμουν "συγνώμη, σε αυτό το community έπαιζα εγώ τόσα χρόνια;" Καταλαβαίνω πως τον παίκτη του wotlk, τον έμαθε η Blizz στα εύκολα, αλλά τέτοια συμπεριφορά...αν είναι δυνατόν. Τέτοια κλάψα;;; Αρκετοί δεν ήταν χαρούμενοι με το οτι στο "ΤΚ:The eye" τα πάντα ήταν untauntable. Αλλά δεν κάνανε έτσι τα tank τότε...το καταπίνανε και προσπαθούσανε να παίξουνε με τους όρους του game και να γίνουν καλύτεροι. Αυτή η συμπεριφορά από τόση μεγάλη μερίδα ανθρώπων "κάνε αυτό αλλιώς δεν σε ξαναπληρώνω" συγνώμη που θα το πώ, αλλά αποδικνύει ότι έχουμε να κάνουμε με ένα απαράδεκτο community. Και δυστυχώς είναι γεγονός, πως αυτά ξκινήσανε σε αυτό το βαθμό και με αυτή την συχνότητα, επί wotkl. Γιατί; Το ξαναλέω, άλλοι παίκτες τότε άλλοι σήμερα.

I rest my case... :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλά δεν κάνανε έτσι τα tank τότε...το καταπίνανε και προσπαθούσανε να παίξουνε με τους όρους του game και να γίνουν καλύτεροι. Αυτή η συμπεριφορά από τόση μεγάλη μερίδα ανθρώπων "κάνε αυτό αλλιώς δεν σε ξαναπληρώνω" συγνώμη που θα το πώ, αλλά αποδικνύει ότι έχουμε να κάνουμε με ένα απαράδεκτο community.

 

Aν δεν υπηρχε subscription, θα σου εδινα ενα δικιο εδω, αλλα απο τη στιγμη που οι "πελατες" πληρωνουν για διαφορα services + αγορα παιχνιδιου/expansions και μαλιστα ειναι και majority, και θα απαιτησουν και παντα δικιο θα εχουν. Αυτος ειναι ο νομος της αγορας, η μαλλον το αξιωμα.

 

Θα μου πεις και εσυ τοτε εχεις παντα δικιο, αλλα η Blizzard και καθε Blizzard και εγω στη θεση της, θα κοιταξει τους πολλους. Η Blizz ισως κοιταξει και τους λιγους, ΟΧΙ ομως σε βαρος των πολλων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aν δεν υπηρχε subscription, θα σου εδινα ενα δικιο εδω, αλλα απο τη στιγμη που οι "πελατες" πληρωνουν για διαφορα services + αγορα παιχνιδιου/expansions και μαλιστα ειναι και majority, και θα απαιτησουν και παντα δικιο θα εχουν. Αυτος ειναι ο νομος της αγορας, η μαλλον το αξιωμα.

 

Θα μου πεις και εσυ τοτε εχεις παντα δικιο, αλλα η Blizzard και καθε Blizzard και εγω στη θεση της, θα κοιταξει τους πολλους. Η Blizz ισως κοιταξει και τους λιγους, ΟΧΙ ομως σε βαρος των πολλων.

Μην επαναλαμβάνομαι. Ασφαλώς η Blizzard κοιτάει τους πολλούς και καλά κάνει. Και εγώ αυτό θα έκανα. Αυτό που λέω για το community, είναι οτι οι σημερινοί "πολλοί" είναι ανάγωγοι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην επαναλαμβάνομαι. Ασφαλώς η Blizzard κοιτάει τους πολλούς και καλά κάνει. Και εγώ αυτό θα έκανα. Αυτό που λέω για το community, είναι οτι οι σημερινοί "πολλοί" είναι ανάγωγοι!

 

Συμφωνώ Jenovas ότι είναι ανάγωγοι, τουλάχιστον αρκετοί ή ίσως και οι περισσότεροι και αυτό συμπίπτει με το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή αυτοί που παίζανε και σταματήσανε είναι περισσότεροι από αυτούς που παίζουν, κάτι που σημαίνει ότι έχει αλλάξει ο πυρήνας των παιχτών που απαρτίζουν το game.

 

Εφόσον η Blizz είναι μία εταιρεία η οποία θέλει να πουλάει, προφανώς και 8α πάει με τους πολλούς, όσο ανάγωγοι κι εάν είναι αυτοί. Είναι πλέον αυτοί που πληρώνουν, δυστυχώς για εμάς, που είμαστε η μειοψηφία πλέον.

 

Η εξέλιξη του παιχνιδιού έχει οριστικά χαθεί, κατά την άποψη μου, όταν πλέον όλα τα games στήνονται βάσει των Paragon, των Method κοκ κι όχι βάσει των απλών χρηστών που αγαπούν το lore και το game itself.

 

Ότι και να λέμε πάντως τώρα σιγά σιγά και οι τελευταίοι θα φύγουμε όταν θα βρεθεί ένα άλλο game το οποίο θα μας συγκινήσει. Μέχρι τότε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...