Προς το περιεχόμενο

World Of Warcraft Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θα μποροούσα να συμφωνώ περοσσότερο.Πλέον έχει υπεραπλουστευθείτο παιχνίδι.Τα raids δεν έχουν αξία.Πάνε στο 1 raid το κάνουν 5-6 φορές και μετά τους ανοίγει ο δρόμος για το άλλο και μετά σε άλλο κ.ο.κ.Δεν υπάρχει κάτι ενδοιάμεσα που να σταματά την γρήγορη πρόοδο (μετά απορούν που οι παίκτες καθάρισαν τόσο γρήγορα το Cataclysm).Τα atunements ήταν ένα αρκετά καλό σύστημα αλλά και το gear έπαιζε ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΡΟΛΟ.Η blizzard χάλασε το παιχνίδι με την τεράστια αύξηση των στατιστικών των αντικειμένων(παίζει ρόλο και αυτό σωστά; ).

Συγκρίνεται για παράδειγμα τα epics κάθε expansion (ενδεικτικά πάντα):

 

Vanilla-> +8, +15, +18....

TBC-> +30, +40, +45...

WTLK-> +90, +150, +160...

Cata-> +250, +340, +380...

 

Σε κάθε expansion υπάρχει ένας 3πλασιασμός των στατιστικών.Πιστεύω πως αυτή η αυξηση θα μπορούσε να ήταν μικρότερη.Στο επόμενο expansion η υγεία και τα χτυπήματα του χαρακτήρα θα ξεπεράσουν αυτα του Lich King και του Deathwing μαζί.Στο τέλος δεν θα πεθαίνει κανείς επειδή μέχρι να κατέβει η ζωή σου απο τα χτυπήματα του boss θα μπορείς να πάς για ύπνο, να γυρίσεις απο την δουλεία, να βγεις βόλτα και να επιστρέψεις και το health σου να μην έχει κατέβει ούτε στο 50%.ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΑΥΤΑ???

 

Επίσης η blizzard αφησε αχρησιμοποίητα κάποια στατιστικά όπως τα resistances που παλιά έπαιζαν πολύ μεγάλο ρόλο.Για Μolten Core έπρεπε να είχες μαζί σου το gear με +10 fire resistance, τα potions που έδινα fire resistance και άλλα καλούδια.Στο Blackwing Lair έπρεπε να είχες μια κάπα που την έπερνες απο την Onyxia για να μην σε σκοτώσει μια επίθεση που έκανε ένας δράκος, να είχες αντικείμενα με shadow resistance και για να επιβιώσεις έπρεπε να είχες gear επιπέδουν Molten Core.Γενικώς όλα τα raid συνδέοταν μεταξύ τους και για να προχωρήσεις στο επόμενο έπρεπε να έχεις κάτι απο το προηγούμενο.Τώρα μόλις βγει o Deathwing σε raid ο κάθε πανάσχετος θα πάει και θα τον ρίξει με την πρώτη και θα κοκορεύεται πως έκανε και μεγάλο άθλο.

 

Silverage, προσωπική άποψη είναι ότι εσύ υπεραπλουστεύεις πράγματα κάνοντας, (συγνώμη που θα το πω), επιφανειακές αναλύσεις. Υποθέτω ότι αυτού του είδους η ανάλυση είναι προκειμένου να καυτηριάσεις ότι το game από WoTLK και μετά έχει γίνει πιο απλό για τον μέσο χρήστη κι όχι γιατί πραγματικά πιστεύεις ότι π.χ υπάρχουν αχρησιμοποίητα χαρακτηριστικά (όπως πχ τα resistances), ή ότι η αύξηση του health και του hit είναι δυσανάλογη με την αντίστοιχη αύξηση των health και των hits από τα bosses και τα mobs και ότι τώρα δεν πεθαίνεις όπως άνετα μπορούσες να πεθάνεις στο Vanilla ή το TBC.

 

εχω την εντυπωση πως το επιδιωκει η blizzard το κοψιμο του κοσμου της ετσι ωστε την ωρα του Titan να μην εχει παρα πολλους ενεργους χρηστες το Wow και φαει κραξιμο οτι τους παρατησε στην μοιρα τους . Δεν μπορω να καταλαβω το ξανα ζεσταμενο φαγητο του Naxxramas του ZG , ΖΑ και Ragnaros ....

 

Νομίζω ότι απλά ολοκληρώνει το lore. Προφανώς και δεν διώχνει κόσμο (θα ήταν μάλλον χαζό από την πλευρά τους να διώξουν 11,7 εκατομμύρια το μήνα που τους χρειάζονται για την ανάπτυξη του Titan ή άλλων game projects) αλλά σίγουρα ορισμένες ιδέες που ενδεχομένως να μπορούσαν να τις κάνουν apply και στο WoW θα τις κρατήσουν για το Titans. Πιστεύω ότι η αρχή του τέλους για το θέμα WoW θα είναι το merging servers με χαμηλό popularity, κάτι που μέχρι τώρα δεν έχει γίνει και δεν διαφαίνεται ακόμη τουλάχιστον.

 

Ναι ίσως να μην το έγραψα καλά άλλα όταν λέω ότι έχεις πάει στα απλά 10αρια και 25αρια πολλές φορές δεν εννοώ ότι πας πολλές φορές γιατί είναι δύσκολο αλλά γιατί θα πρέπει να ντυθούν και τα 10/25 άτομα.και μέσα σε 1 μήνα αυτό δε γίνεται εκ των πραγμάτων.

Άρα έχοντας πάει τουλάχιστον 2 μήνες εκεί και τρώγοντας τα ίδια bosses τόσες και τόσες φορές τότε ήδη βαριέσαι αυτό το dungeon και το hard mode είναι απλά σπάσιμο νεύρων γιατί τις περισσότερες φορές το boss απλά κάνει παραπάνω dmg ή έχει παραπάνω ζωή.

 

Με λίγα λόγια το dungeon χάνει την αίγλη του και απομυθοποιείται.

Δεν ξέρω αν είχες παίξει ποτέ tbc και είχες πάει MH ή BT, αλλά αν το είχες κάνει θέλω να μου πεις πως ένιωσες όταν μπήκες μέσα και βρέθηκες να πολεμάς τα bosses.

 

To attument το κατηγορώ που το κόψανε γιατί κατάστρεψε την προσπάθεια των παιχτών να ντυθούν σταδιακά και απλά θέλανε να πάνε στα end game instances με την μια και έτσι αυξήθηκαν οι noobs(χωρίς να έχω πρόβλημα με αυτούς και εμείς κάποτε noobs ήμασταν).

 

Έτσι όπως κάνανε το παιχνίδι ευνοεί τους απλούς gamers και καταστρέφει τους hardcore χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό αλλά εμένα δεν μ'αρέσει :P

 

Εν ολίγοις το κάνανε arcade game.

 

Θα γράψω κάτι που το είχα ποστάρει και λίγο πιο πριν (προηγούμενες σελίδες) που βασικά μάλλον υποστηρίζει το αντίθετο εν γένει. Η Blizzard το έχει σαν αρχή (από την εποχή που ετοίμαζε το TBC) ότι για να προχωρήσει με το θέμα του Lore κλπ θα πρέπει ένα ικανοποιητικό ποσοστό των gamers (δεν ξέρω εάν αυτό αναφέρεται σε όλους ή σε guilds αλλά μάλλον σε όλους) θα πρέπει να έχουν καταφέρει να ρίξουν τα bosses, ώστε να μπορεί να συνεχιστεί η ιστορία σε πολλά σημεία αλλά και να δώσει τη δυνατότητα σε νέους συνδρομητές να κάνουν πολύ γρήγορα catch up στο new game. Αυτό γίνεται στα normal bosses μονο (τα heroic συνήθως μένουν as is) κάνοντας το πολύ γνωστό nerf. Έχοντας υπόψη αυτό, ας σκεφτούμε όλοι ότι τα αρχικά bosses (normal mode) σε BwD, BoT & ToFW του Cata φάγανε 2 φορές nerf καθότι ήταν ιδιαίτερα δύσκολα ακόμα και για ένα μέσο guild, γιατί πλέον δεν ήταν tank & spank αλλά θέλανε αρκετά άλλα πράγματα να γίνουν.

 

Hardcore = Raiding at least 4 days / week & Heroic Mode όσο πιο γρήγορα γίνεται. Δεν χρειαζόταν κανένα 10άρι ή 25άρι για να έχεις τα βασικά να περάσεις σχεδόν αέρα (εγώ συγκαταλέγομαι σε Semi-core και προφανώς ως noobas που έφαγα με το guild μου περίπου 2,5 μήνες για να τα ρίξουμε όλα στο Normal με 2 raids την εβδομάδα - αλλά αυτό είναι κάτι άλλο) από τα normal bosses και να μπεις κατευθείαν στα βαθιά.

 

Απλά αναρωτιέμαι γενικώς, πόσο πίσω μπορεί να είμαι σε ότι αφορά το πόσο ξέρω το παιχνίδι ή το πώς το βλέπω εγώ καθότι φαίνεται ότι πάρα πολλοί φίλοι έχουν αυτό το 12/12, έχουν το Kingslayer, έχουν το Defender of the Shattered World και έχουν ήδη ρίξει Ragnaros την ίδια ώρα που εγώ έχω κάνει καμιά 20αριά tries στον Shannox και έχω φάει τα μούτρα μου.

Επεξ/σία από Soultaker1979
  • Απαντ. 24,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν η guild έχει activity και σωστό setup με έναν καλό raid leader τα ρίχνεις όλα.

 

Ωραία :), τώρα επανερχόμαστε στη συζήτηση που είχα ξεκινήσει :). Θα συμφωνήσω εν μέρει με το setup, θα συμφωνήσω με το activity (ή απλά 10 άτομα τα οποία θα είναι online όποτε πρέπει) και θα συμφωνήσω με το θέμα του RL μόνο όμως σε ότι αφορά την αντίληψη και αντίδραση τόσο εν ώρα μάχης όσο και στο στήσιμο ή εφόσον έχει δει ότι υπάρχει πρόβλημα.

 

Καταρχήν θα πω ότι το νο1 πράγμα είναι όλοι να ξέρουν τα βασικά της μάχης (όχι micro tips) αλλά σίγουρα τα βασικά (boss, main abilities, char main abilities which can be useful for the run, quick review of the battle, view the video's if exists). Ο RL μπαίνει μετά. Τόσο με το ποια Classes θα πάρει και για ποιο λόγο όσο και το πώς θα στηθούν εντός του fight.

 

Τι γίνεται όμως όταν το setup δεν είναι αυτό που οι σύνηθης τακτικές αναφέρουν? Πολύ απλά ψάχνεις για άλλες λύσεις, κι εκεί αρχίζει η ομορφιά του game αλλά κι εκεί δείχνει την αξία του ο RL.

 

Κλασσικό παράδειγμα που έχω να λέω είναι το Blood Council στο ICC όπου όλες οι τακτικές αναφέρανε απαρέκλλιτα να υπάρχει ένας lock για να tankarei τον Keleseth (υπενθυμίζω ότι ο τυπάκος έριχνε shadow bolts που έκαναν damage 40κ σε plate και ότι το θεωρητικό τανκ θα έπρεπε να μαζεύει κάτι Shadow balls μέσα στην αίθουσα προκειμένου να έχει resistance και αυτά είχαν κάποια διάρκεια ζωής και θα έπρεπε να έβρισκες μόνιμα καινούργια κλπ κλπ). Επειδή το είχαμε κάνει τουλάχιστον 30 φορές και μόνιμα το πρόβλημά μας ήταν ο Keleseth μπήκα εγώ ως Warrior Tank να τον τανκάρω, απλά και μόνο για έναν λόγο, γιατί ακόμη και να έτρωγα χτύπημα χωρίς να έχω κανένα shadow ball για resistance, μόνο με το resistance του pala (ή του shaman) το hit ήταν 32Κ, έχοντας λοιπόν 80Κ life προφανώς και μπορούσα να επιζήσω τουλάχιστον 3 φορές εφόσον θα υπήρχε και ενδιάμεσα healing από τον Tank Healer. Βγήκε νερό.... Αυτό σημαίνει RL.

 

Τώρα, δεν υπάρχουν πολλά guilds που έχουν την δυνατότητα να έχουν class availability ώστε να κάνουν picking up. Εμείς, με βασικά raid classes 2-3 warriors, 1 pala, 1 lock, 1 dk, 2 hunter, 1 priest και 1 druid και μόνο που φτάσαμε να κάνουμε tries στον LK ήταν μία τρομερή επιτυχία.

 

Όπως καταλαβαίνεις, αυτά που γράφω προφανώς τα αντλώ από τις προσωπικές μου εμπειρίες. Δεν με ενδιαφέρουν εάν υπάρχουν guilds που κάνουν 15 raids την εβδομάδα και έχουν 100 άτομα online. Αυτά τα guilds ούτως η αλλιώς θα επιτύχουν, όμως η ομορφιά είναι αυτή? Για μένα όχι. Πλέον το guild που είμαι διαθέτει 50 άτομα (active) τα οποία θα χωριστούν σε 3 ομάδες για να επαναλάβουν καταρχήν κάποια raids και μετά να προχωρήσουν. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι ξαφνικά γίναμε Paragon :). Θέλει επιμονή, υπομονή και μεράκι, γιατί το παιχνίδι πρέπει να είναι απόλαυση πρώτα και μετά τα υπόλοιπα και η απόλαυση δεν είναι το hardcore (προσωπική άποψη), είναι το semi-core και το να νιώθεις περίφανος για όσα καταφέρνεις. Κι επειδή παρότι έχω παίξει και TBC (όχι δεν είμαι Vanilla παίχτης) διάφορα πράγματα που πέτυχα στο TBC (και MH) δεν είχα τόση χαρά όση αυτά που πέτυχα στο guild που είμαι εδώ και 2 χρόνια και που στο νέο μου ξεκίνημα στο WoTLK πλέον το έστησα από την αρχή με real life φίλους που με πολλούς είμαστε ακόμη εκεί :).

Δημοσ.

Silverage, προσωπική άποψη είναι ότι εσύ υπεραπλουστεύεις πράγματα κάνοντας, (συγνώμη που θα το πω), επιφανειακές αναλύσεις. Υποθέτω ότι αυτού του είδους η ανάλυση είναι προκειμένου να καυτηριάσεις ότι το game από WoTLK και μετά έχει γίνει πιο απλό για τον μέσο χρήστη κι όχι γιατί πραγματικά πιστεύεις ότι π.χ υπάρχουν αχρησιμοποίητα χαρακτηριστικά (όπως πχ τα resistances), ή ότι η αύξηση του health και του hit είναι δυσανάλογη με την αντίστοιχη αύξηση των health και των hits από τα bosses και τα mobs και ότι τώρα δεν πεθαίνεις όπως άνετα μπορούσες να πεθάνεις στο Vanilla ή το TBC.

 

Εντάξει δεν μπορούσα να κάτσω να κάνω και μεγάλη ανάλυση λόγω της ώρας που έγραψα και είναι και λίγο μπερδεμένα.Ηθελα να πώ όπως γράφεις και εσυ πως το παιχνίδι έχει γίνει πολύ πιο απλό σε σχέση με άλλες εποχές.Πάντως πιστεύω πως η blizzard το έχει παρακάνει με το nerf και την άυξηση των στατιστικών.Όταν απο 4000 στο vanilla φτάνεις στις 110Κ+ κατά την γνώμη μου είναι υπερβολή.

 

Αυτό που ήθελα να πώ με τα resistances και άλλα που έγραψα είναι πως αυτά επιβράδυναν το παιχνίδι και έτσι οι παίκτες ήταν ευχαριστημένοι γιατί δεν τελείωναν όλο το content σε 10 μέρες αλλά τους έπερνε παραπάνω.Τώρα αν ρίξεις μια ματιά όλοι στα φορουμ έχουν βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια και πως η blizzard αργεί να βγάλει νέα dungeons.

Δημοσ.
Απλά αναρωτιέμαι γενικώς, πόσο πίσω μπορεί να είμαι σε ότι αφορά το πόσο ξέρω το παιχνίδι ή το πώς το βλέπω εγώ καθότι φαίνεται ότι πάρα πολλοί φίλοι έχουν αυτό το 12/12, έχουν το Kingslayer, έχουν το Defender of the Shattered World και έχουν ήδη ρίξει Ragnaros την ίδια ώρα που εγώ έχω κάνει καμιά 20αριά tries στον Shannox και έχω φάει τα μούτρα μου.

 

20 tries Shannox, απλά κάνει κάτι λάθος ο RL. Το boss είναι 1-shot, άντε 2-shot.

Δημοσ.

κάτι έπαθε το chat

δεν μου δείχνει τα channels

μου δείχνει μόνο το /1 LFG

και το /y αυτά μόνο

 

πείτε κανένα καλό add-on για το chat

μήπως και βάζοντας το ξεπεραστεί το πρόβλημα

Δημοσ.

Μαλλον πρεπει να βγαλεις addon για να δεις πιο φταιει.

Απο εκει και περα το ΙΜ ηταν αρκετα εξυπηρετικο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το πρόβλημα μου λύθηκε tnx

btw τι δουλειά έχεις στο wow threat

να γράφεις για το diablo

oust

Επεξ/σία από aliakas
Δημοσ.

σιγά βρε κοράκια εσείς αμέσως να μου την πείτε...να ανοίγω καινούργιο θέμα όταν ξέρω ότι όλοι εδώ μέσα παίζουμε το ίδιο στυλ παιχνίδια?

αν ξέρετε οκ αν δε ξέρετε προσπερνάτε δε τρέχει και τίποτα νομίζω....

Δημοσ.

σιγά βρε κοράκια εσείς αμέσως να μου την πείτε...να ανοίγω καινούργιο θέμα όταν ξέρω ότι όλοι εδώ μέσα παίζουμε το ίδιο στυλ παιχνίδια?

αν ξέρετε οκ αν δε ξέρετε προσπερνάτε δε τρέχει και τίποτα νομίζω....

Titan Quest φυσικά. αν δεν το χεις παίξει θα κολλήσεις :) το torchlight δεν το άντεξα ούτε 1 ώρα το βαρέθηκα...

και αν δεν βαριέσαι να αντιμετωπίσεις lag/κολλήματα/bugs,το Loki:

 

http://www.youtube.com/watch?v=H0oaE55Bkao

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...