mythosss Δημοσ. 2 Αυγούστου 2011 Share Δημοσ. 2 Αυγούστου 2011 Ε,τότε γιατί παίζεις; Ε γι' αυτό το κοψα Η πρόκληση των instances ήταν αρκετή για μένα. Γενικά επαιζα γιατί γούσταρα τον κόσμο, τα quests, την ιστορία Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Soultaker1979 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2011 Share Δημοσ. 2 Αυγούστου 2011 Ε γι' αυτό το κοψα Η πρόκληση των instances ήταν αρκετή για μένα. Γενικά επαιζα γιατί γούσταρα τον κόσμο, τα quests, την ιστορία Γιαυτό υπάρχουν και οι RP servers (που είναι καθαρά Role Play και μάλιστα γιαυτό που το θέλεις είναι ότι πρέπει), υπάρχουν τα social guilds σε καθαρά PvE servers για να μην τρως και ξύλο από αντίπαλα functions ούτε να μπλέκεσαι με pvp. Τώρα εάν έμπλεξες καταρχήν με noobάδες οι οποίοι πηγαίνανε και raids μάλλον δεν έκανες καλή αρχή . Αλλά δεν φταις εσύ. Το νούμερο ένα θέμα σε ένα guild είναι ο GM και οι Officers του. Είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητο όλοι να ξέρουν πώς πηγαίνει η μάχη και τα βασικά πράγματα που πρέπει να γίνουν. Από εκεί και πέρα όμως, εντός του παρκέ παίζει μπάλα ο RL (raid leader). Αυτός είναι υπεύθυνος να δει ποιος έχει πρόβλημα ή που υπάρχει θέμα με το raid και να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες (είτε να εξηγήσει καλύτερα το στήσιμο, είτε να δώσει κατευθυντήριες γραμμές κατά τη διάρκεια της μάχης κοκ). Είναι μία πολύ μεγάλη συζήτηση σχετικά με το που αρχίζει και που τελειώνει η ευθύνη του παίχτη που θέλει να κάνει raid και των RL's. Άραγε να περιμένω τις σκέψεις σας? Οσο και να αναιβει το health του boss λόγω GS, αν ξερει το fight όλο το raid το boss πεφτει για πλακα. Ειναι καλη σκεψη παντως. Είμαι σχεδόν πεπεισμένος ότι το health του Boss είναι το τελευταίο που πρέπει να εμπλέκεται τόσο με το gs όσο και με το θέμα των tacts. Παίζει ρόλο μόνο σε enrage καταστάσεις (όταν έχεις συγκεκριμένο χρόνο για να τον καθαρίσεις αλλιώς άντε γεια) κι εκεί θέλεις να βγάλεις dps (κάτι που έχει να κάνει και με το gear που φοράς). Δεν νομίζω ότι μπορεί ποτέ να γίνει κάτι τέτοιο, ούτε ότι έχει νόημα κάτι τέτοιο, εκτός κι εάν θέλουν να γυρίσουν τα bosses σε Tank & Spank οπότε οκ, τότε να αλλάξουμε και παιχνίδι . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hewey Δημοσ. 3 Αυγούστου 2011 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2011 Είναι μία πολύ μεγάλη συζήτηση σχετικά με το που αρχίζει και που τελειώνει η ευθύνη του παίχτη που θέλει να κάνει raid και των RL's. Άραγε να περιμένω τις σκέψεις σας? Μπαίνοντας κι εγώ στη συζήτηση, θα συμφωνήσω απόλυτα, η ευθύνη του Raid Leader είναι τεράστια και προχωρά πολύ πέρα από την οργάνωση, την προετοιμάσία και την καθοδήγηση μέσα στη μάχη. Έχω κάνει raid leading στο παρελθόν και μάλιστα ξεκινώντας από το 0, πήρα δηλαδή μια χούφτα άσχετους και τους έφτασα να ρίξουμε όχι ένα αλλά εφτά bosses. Ήταν πολύ ωραία εμπειρία αλλά συνάμα και κουραστική και καμιά φορά ψυχοφθόρα, και χωρίς να έχω ο ίδιος εμπειρία ως αρχηγός ομάδας. Παρόλα αυτα τα καταφέραμε καλά και το ευχαριστηθήκαμε. Κατά την άποψή μου οι παίκτες που έχουν εμπειρία στο παιχνίδι και ειδικά raiding εμπειρία, έχουν εντελώς διαφορετικά σταθμά και αντιλήψεις για το περιεχόμενο του παιχνιδιού. Σε βαθμό που πια έχουν ξεχάσει - δικαίως - και πώς ήταν όταν ήταν ακόμα αρχάριοι. Γι' αυτό ως αρχηγός της μικρής ομάδας μου θεωρούσα ευθύνη μου να εξηγήσω σε όλους τους καινούριους παίκτες που ήθελαν να ... ρίξουν δράκους και boss, ότι το raiding είναι το δυσκολότερο κομμάτι του παιχνιδιού και χρειάζεται αφοσίωση, δουλειά, συνέπεια και προσπάθεια. Το raiding είναι ομαδική δουλειά και μάλιστα υψηλού επιπέδου, με όρους παιχνιδιού, ανάλογα το πού θες να φτάσεις βεβαίως. Δεν είναι δυνατόν κατά την άποψή μου αρχάριοι παίκτες που μέχρι πρότεινος έκαναν μόνο quests, pvp, dungeons, ή άλλα πράγματα ξαφνικά να έχουν προσδοκίες να βρουν ή να μπούν ή να τους πάει κάποιος σε raid έτσι απλά και να ρίξουν bosses χωρίς να κουνήσουν το δαχτυλάκι τους ή απλά με το να περιμένουν το raid leader να τους πει τι να κάνουν, κι απαξ και τους πει να νομίζουν ότι θα το κάνουν εύκολα. Όχι, δεν είναι έτσι τα πράγματα. Το WoW είναι πλέον ένα τεράστιου μεγέθους παιχνίδι χωρίς όμοιό του με περίπλοκο σχεδιασμό ικανό να ικανοποιήσει τις επιθυμίες είτε παικτών που θέλουν να κάνουν απλά πράγματα είτε παικτών που θέλουν να προχωρήσουν στα βαθειά. Όμως όλοι πρέπει να έχουν συνείδηση του τι είναι αυτό που θέλουν και πάνε να κάνουν. και Υπεύθυνοι γι' αυτο είναι πράγματι σε μεγάλο βαθμό οι guild masters, officers και raid leaders: να οριοθετούν την ταυτότητα του guild και να ξεκαθαρίζουν τις απαιτήσεις και προσδοκίες τους από τους παίκτες, το σκοπό της ομάδας τους κλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Erwdios Δημοσ. 3 Αυγούστου 2011 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2011 Το wow έχει σταματήσει να είναι παιχνίδι από τη στιγμή που για να raidάρεις πρέπει να σου βγουν τα μάτια στο διάβασμα. Δεν έχω ούτε το χρόνο, ούτε τη διάθεση. Δεν νιώθω καν τη συγκίνηση που ένιωθα κάποτε όταν αντίκρυζα συγκεκριμένες περιοχές. Θα επανέλθω τον Σεπτέμβρη ίσως, αλλά περισσότερο από συνήθεια, παρά από χαρά. Νομίζω ότι κάθε expansion απογοητέυει τους παλιούς παίχτες του και εξιτάρει τους νέους. Εγώ το Lich το λάτρεψα, αλλά πολλοί και εδώ μέσα το σιχαίνονται και τώρα καταλαβαίνω το λόγο. Το Cataclysm το σιχαίνομαι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xvipes Δημοσ. 3 Αυγούστου 2011 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2011 Δεν νιώθω καν τη συγκίνηση που ένιωθα κάποτε όταν αντίκρυζα συγκεκριμένες περιοχές. Χωρίς attuments τι συγκίνηση να νιώσεις όταν πας σε όποια περιοχή θες όποτε θες και ρίχνεις και 5 bosses για πλάκα.και μετά σου λένε να κάνεις το heroic mode αν θες δυσκολία,ε όχι ρε φίλε όταν έχω φάει στην μάπα το boss πόσες φορές στο 10άρι και άλλες τόσες στο 25άρι μετά με τι όρεξη να πάω να το κάνω και heroic? Εκεί χάλασε το pve για εμένα... Αλλιώς ήταν όταν πρωτομπήκα στο mount hyjal που έκανα και κοντά χρόνο για να το καταφέρω και αλλιώς στο ulduar που με το που βγήκε όλοι τρέξανε να κάνουν τα 10άρια είδαν τα bosses και μετά το βαρέθηκαν(λογικό). p.s όποτε μιλάμε για τα παλιά το thread σφύζει από ζωή! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gilmaru Δημοσ. 4 Αυγούστου 2011 Share Δημοσ. 4 Αυγούστου 2011 Kακά τα ψέματα. Ένα MMO έχει μέγιστη συγκίνηση τα πρώτα χρόνια. Τότε που και οι εταιρίες πειραματίζονται και οι παίκτες βλέπουν για πρώτη φορά κάποια πράγματα. Μετά από χρόνια ballancing και reballancing τα παιχνίδια (αν δεν αποτύχουν στην πορεία και χάσουν τον κόσμο) γίνονται υπερβολικά προβλέψιμα και ρουτινιάρικα, όπως στην περίπτωση του WOW. Όταν μια εταιρία έχει επιτυχία, δεν θέλει να την ρισκάρει, κι έτσι αφενός δεν εισάγει ριζικές αλλαγές, αφετέρου κάνει το παιχνίδι προσβάσιμο σε όλα τα επίπεδα για όλους τους παίκτες-πελάτες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Soultaker1979 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2011 Share Δημοσ. 4 Αυγούστου 2011 Το wow έχει σταματήσει να είναι παιχνίδι από τη στιγμή που για να raidάρεις πρέπει να σου βγουν τα μάτια στο διάβασμα. Δεν έχω ούτε το χρόνο, ούτε τη διάθεση. Δεν νιώθω καν τη συγκίνηση που ένιωθα κάποτε όταν αντίκρυζα συγκεκριμένες περιοχές. Θα επανέλθω τον Σεπτέμβρη ίσως, αλλά περισσότερο από συνήθεια, παρά από χαρά. Νομίζω ότι κάθε expansion απογοητέυει τους παλιούς παίχτες του και εξιτάρει τους νέους. Εγώ το Lich το λάτρεψα, αλλά πολλοί και εδώ μέσα το σιχαίνονται και τώρα καταλαβαίνω το λόγο. Το Cataclysm το σιχαίνομαι... Απλά νομίζω ότι πρέπει να ασχοληθείς περισσότερο με RP servers παρά με PvE/PvP servers. Υπάρχουν πάρα πολλά guild που ασχολούνται μόνο με το lore και το qPvE (question PvE) στα οποία μπορείς να κάνεις Join και να απολαμβάνεις αυτό που θέλεις μόνο . Το game έχει πάρα πολλά να δώσει σε όλους. Απλά πρέπει να ανακαλύψει ο καθένας τι θέλει να κάνει και πώς. Το raiding δεν είναι πανάκεια, είναι μέρος του game και του story αλλά δεν είναι υποχρεωτικό (ούτε όλοι μπορούν να το κάνουν). Χωρίς attuments τι συγκίνηση να νιώσεις όταν πας σε όποια περιοχή θες όποτε θες και ρίχνεις και 5 bosses για πλάκα.και μετά σου λένε να κάνεις το heroic mode αν θες δυσκολία,ε όχι ρε φίλε όταν έχω φάει στην μάπα το boss πόσες φορές στο 10άρι και άλλες τόσες στο 25άρι μετά με τι όρεξη να πάω να το κάνω και heroic? Εκεί χάλασε το pve για εμένα... Μάλλον κάτι δεν καταλαβαίνω εδώ. Έτσι όπως το παραθέτεις, στην αρχή διαφαίνεται ότι το θεωρείς πανέυκολο το normal επίπεδο αλλά εν τέλει δεν συνάδει με αυτό που λες ότι τα έχεις φάει στη μάπα πολλές φορές τα 10άρια και τα 25άρια (wipping or killing?) οπότε τι να το κάνεις το heroic. Εφόσον το normal το έχεις βγάλει μπαμ μπαμ και μάλιστα 4-5 φορές και είσαι ντυμένος, το heroic μια χαρά θα σου πάει. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται σε ένα game να πρέπει να τρως μήνες για να ρίξεις ένα boss, αλλά να καταλαβαίνεις τη μηχανική του. Όπως όλα τα games έτσι κι αυτό έχει κάποιες μηχανικές. Τώρα, το εάν συμφωνείς με αυτές ή όχι είναι άλλο θέμα. Όσο αφορά το θέμα των attunements, ξέρω πολύ κόσμο (κι εγώ είμαι ένας από αυτούς) που θεωρούν ότι δεν έδωσαν ιδιαίτερα πράγματα, το αντίθετο μάλλον, έσπασαν τα νεύρα σε πολλούς. Θα με ρωτήσεις τώρα εάν θέλω ένα game που είναι ευκολάκι και θα σου απαντήσω ότι θέλω ένα game που θα μπορεί να μου δώσει όλα τα επίπεδα δυσκολίας, αλλά να μην μου αποκλείει περιοχές ή lore που θέλω να δώ. Για μένα η εποχή του hard core πέρασε ανεπιστρεπτί, κυρίως στο WoW και η Blizzard όπως και κάθε εταιρεία που κοιτάζει το κέρδος της έκανε το game πιο προσιτό στους περισσότερους παίχτες, ξέροντας ότι το ποσοστό αυτών είναι κατά πολύ μεγαλύτερο από τους hardcore. Δεν μου αρέσει να παίζω ένα game και να το τελειώνω στο άψε-σβήσε, αλλά δεν έχω ούτε το χρόνο, ούτε την όρεξη να χαλάω ώρες επί ωρών και να είμαι στο ίδιο σημείο. Kακά τα ψέματα. Ένα MMO έχει μέγιστη συγκίνηση τα πρώτα χρόνια. Τότε που και οι εταιρίες πειραματίζονται και οι παίκτες βλέπουν για πρώτη φορά κάποια πράγματα. Συμφωνώ απολύτως. Μετά από χρόνια ballancing και reballancing τα παιχνίδια (αν δεν αποτύχουν στην πορεία και χάσουν τον κόσμο) γίνονται υπερβολικά προβλέψιμα και ρουτινιάρικα, όπως στην περίπτωση του WOW. Δεν καταλαβαίνω πώς εννοείς το 'προβλέψιμα', το 'ρουτινιάρικα' το καταλαβαίνω και θα συμφωνήσω εν μέρει. Όταν μια εταιρία έχει επιτυχία, δεν θέλει να την ρισκάρει, κι έτσι αφενός δεν εισάγει ριζικές αλλαγές, αφετέρου κάνει το παιχνίδι προσβάσιμο σε όλα τα επίπεδα για όλους τους παίκτες-πελάτες. Είναι λίγο αντιθετικό νομίζω αυτό που γράφεις. Εάν δεν είχε ριζικές αλλαγές το WoW δεν θα κάναμε αυτές τις συζητήσεις, ούτε θα μιλάγαμε για Vanilla, TBC, WoTLK και Cata. Οι μικρές αλλαγές δεν φέρνουν ιδιαίτερη γκρίνια (και μάλιστα να κρατάει τόσο καιρό), οι μεγάλες φέρνουν όμως. Εκτός κι εάν υπονοείς ότι Vanilla, TBC, WoTLK & Cata δεν έχουν τόσο μεγάλες διαφορές για να χαρακτηριστούν ριζικές, κάτι που δεν διαφαίνεται πάντως από τις αντιδράσεις αρκετών φίλων . Το WoW είναι πλέον ένα τεράστιου μεγέθους παιχνίδι χωρίς όμοιό του με περίπλοκο σχεδιασμό ικανό να ικανοποιήσει τις επιθυμίες είτε παικτών που θέλουν να κάνουν απλά πράγματα είτε παικτών που θέλουν να προχωρήσουν στα βαθειά. Όμως όλοι πρέπει να έχουν συνείδηση του τι είναι αυτό που θέλουν και πάνε να κάνουν. και Υπεύθυνοι γι' αυτο είναι πράγματι σε μεγάλο βαθμό οι guild masters, officers και raid leaders: να οριοθετούν την ταυτότητα του guild και να ξεκαθαρίζουν τις απαιτήσεις και προσδοκίες τους από τους παίκτες, το σκοπό της ομάδας τους κλπ. Παραθέτω από τον hewey αυτό που πιστεύω ότι συνοψίζει το θέμα WoW όπως είναι αυτή τη στιγμή υπογραμμίζοντας το ότι ο κάθε παίχτης πρέπει να ξέρει τι θέλει και να ψάξει να βρει άτομα που θέλουν το ίδιο. Εάν εν τέλει δεν γίνει κάτι τέτοιο, τότε προφανώς και το WoW δεν μπορεί να είναι και δεν θα γίνει ποτέ το παιχνίδι του. ΥΓ. Ούφ, ελπίζω να μην ξέχασα κάτι γιατί δεν αντέχω να διαβάσω αυτά που έγραψά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gilmaru Δημοσ. 4 Αυγούστου 2011 Share Δημοσ. 4 Αυγούστου 2011 Είναι λίγο αντιθετικό νομίζω αυτό που γράφεις. Εάν δεν είχε ριζικές αλλαγές το WoW δεν θα κάναμε αυτές τις συζητήσεις, ούτε θα μιλάγαμε για Vanilla, TBC, WoTLK και Cata. Οι μικρές αλλαγές δεν φέρνουν ιδιαίτερη γκρίνια (και μάλιστα να κρατάει τόσο καιρό), οι μεγάλες φέρνουν όμως. Εκτός κι εάν υπονοείς ότι Vanilla, TBC, WoTLK & Cata δεν έχουν τόσο μεγάλες διαφορές για να χαρακτηριστούν ριζικές, κάτι που δεν διαφαίνεται πάντως από τις αντιδράσεις αρκετών φίλων . Έχεις δίκιο. Ήθελα να πω ότι βρίσκουν μια πατέντα που να μην αφήνει κανένα πολύ δυσαρεστημένο και συμφέρει από πλευράς marketing και χτίζουν πάνω σε αυτό. Δεν καταλαβαίνω πώς εννοείς το 'προβλέψιμα', το 'ρουτινιάρικα' το καταλαβαίνω και θα συμφωνήσω εν μέρει. Ουσιαστικά από την στιγμή που γίνεται ένα παιχνίδι "ρουτινιάρικο" γίνονται και τα πράγματα σε αυτό προβλέψιμα και αρχίζουν να εκλείπουν οι συγκινήσεις γιατί τα έχεις κάνει ξανά και ξανά άπειρες φορές, αυτό ήθελα να πω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xvipes Δημοσ. 4 Αυγούστου 2011 Share Δημοσ. 4 Αυγούστου 2011 Μάλλον κάτι δεν καταλαβαίνω εδώ. Έτσι όπως το παραθέτεις, στην αρχή διαφαίνεται ότι το θεωρείς πανέυκολο το normal επίπεδο αλλά εν τέλει δεν συνάδει με αυτό που λες ότι τα έχεις φάει στη μάπα πολλές φορές τα 10άρια και τα 25άρια (wipping or killing?) οπότε τι να το κάνεις το heroic. Εφόσον το normal το έχεις βγάλει μπαμ μπαμ και μάλιστα 4-5 φορές και είσαι ντυμένος, το heroic μια χαρά θα σου πάει. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται σε ένα game να πρέπει να τρως μήνες για να ρίξεις ένα boss, αλλά να καταλαβαίνεις τη μηχανική του. Όπως όλα τα games έτσι κι αυτό έχει κάποιες μηχανικές. Τώρα, το εάν συμφωνείς με αυτές ή όχι είναι άλλο θέμα. Όσο αφορά το θέμα των attunements, ξέρω πολύ κόσμο (κι εγώ είμαι ένας από αυτούς) που θεωρούν ότι δεν έδωσαν ιδιαίτερα πράγματα, το αντίθετο μάλλον, έσπασαν τα νεύρα σε πολλούς. Θα με ρωτήσεις τώρα εάν θέλω ένα game που είναι ευκολάκι και θα σου απαντήσω ότι θέλω ένα game που θα μπορεί να μου δώσει όλα τα επίπεδα δυσκολίας, αλλά να μην μου αποκλείει περιοχές ή lore που θέλω να δώ. Για μένα η εποχή του hard core πέρασε ανεπιστρεπτί, κυρίως στο WoW και η Blizzard όπως και κάθε εταιρεία που κοιτάζει το κέρδος της έκανε το game πιο προσιτό στους περισσότερους παίχτες, ξέροντας ότι το ποσοστό αυτών είναι κατά πολύ μεγαλύτερο από τους hardcore. Δεν μου αρέσει να παίζω ένα game και να το τελειώνω στο άψε-σβήσε, αλλά δεν έχω ούτε το χρόνο, ούτε την όρεξη να χαλάω ώρες επί ωρών και να είμαι στο ίδιο σημείο. Ναι ίσως να μην το έγραψα καλά άλλα όταν λέω ότι έχεις πάει στα απλά 10αρια και 25αρια πολλές φορές δεν εννοώ ότι πας πολλές φορές γιατί είναι δύσκολο αλλά γιατί θα πρέπει να ντυθούν και τα 10/25 άτομα.και μέσα σε 1 μήνα αυτό δε γίνεται εκ των πραγμάτων. Άρα έχοντας πάει τουλάχιστον 2 μήνες εκεί και τρώγοντας τα ίδια bosses τόσες και τόσες φορές τότε ήδη βαριέσαι αυτό το dungeon και το hard mode είναι απλά σπάσιμο νεύρων γιατί τις περισσότερες φορές το boss απλά κάνει παραπάνω dmg ή έχει παραπάνω ζωή. Με λίγα λόγια το dungeon χάνει την αίγλη του και απομυθοποιείται. Δεν ξέρω αν είχες παίξει ποτέ tbc και είχες πάει MH ή BT, αλλά αν το είχες κάνει θέλω να μου πεις πως ένιωσες όταν μπήκες μέσα και βρέθηκες να πολεμάς τα bosses. To attument το κατηγορώ που το κόψανε γιατί κατάστρεψε την προσπάθεια των παιχτών να ντυθούν σταδιακά και απλά θέλανε να πάνε στα end game instances με την μια και έτσι αυξήθηκαν οι noobs(χωρίς να έχω πρόβλημα με αυτούς και εμείς κάποτε noobs ήμασταν). Έτσι όπως κάνανε το παιχνίδι ευνοεί τους απλούς gamers και καταστρέφει τους hardcore χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό αλλά εμένα δεν μ'αρέσει Εν ολίγοις το κάνανε arcade game. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Silverage Δημοσ. 5 Αυγούστου 2011 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2011 Ναι ίσως να μην το έγραψα καλά άλλα όταν λέω ότι έχεις πάει στα απλά 10αρια και 25αρια πολλές φορές δεν εννοώ ότι πας πολλές φορές γιατί είναι δύσκολο αλλά γιατί θα πρέπει να ντυθούν και τα 10/25 άτομα.και μέσα σε 1 μήνα αυτό δε γίνεται εκ των πραγμάτων. Άρα έχοντας πάει τουλάχιστον 2 μήνες εκεί και τρώγοντας τα ίδια bosses τόσες και τόσες φορές τότε ήδη βαριέσαι αυτό το dungeon και το hard mode είναι απλά σπάσιμο νεύρων γιατί τις περισσότερες φορές το boss απλά κάνει παραπάνω dmg ή έχει παραπάνω ζωή. Με λίγα λόγια το dungeon χάνει την αίγλη του και απομυθοποιείται. Δεν ξέρω αν είχες παίξει ποτέ tbc και είχες πάει MH ή BT, αλλά αν το είχες κάνει θέλω να μου πεις πως ένιωσες όταν μπήκες μέσα και βρέθηκες να πολεμάς τα bosses. To attument το κατηγορώ που το κόψανε γιατί κατάστρεψε την προσπάθεια των παιχτών να ντυθούν σταδιακά και απλά θέλανε να πάνε στα end game instances με την μια και έτσι αυξήθηκαν οι noobs(χωρίς να έχω πρόβλημα με αυτούς και εμείς κάποτε noobs ήμασταν). Έτσι όπως κάνανε το παιχνίδι ευνοεί τους απλούς gamers και καταστρέφει τους hardcore χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό αλλά εμένα δεν μ'αρέσει Εν ολίγοις το κάνανε arcade game. Δεν θα μποροούσα να συμφωνώ περοσσότερο.Πλέον έχει υπεραπλουστευθείτο παιχνίδι.Τα raids δεν έχουν αξία.Πάνε στο 1 raid το κάνουν 5-6 φορές και μετά τους ανοίγει ο δρόμος για το άλλο και μετά σε άλλο κ.ο.κ.Δεν υπάρχει κάτι ενδοιάμεσα που να σταματά την γρήγορη πρόοδο (μετά απορούν που οι παίκτες καθάρισαν τόσο γρήγορα το Cataclysm).Τα atunements ήταν ένα αρκετά καλό σύστημα αλλά και το gear έπαιζε ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΡΟΛΟ.Η blizzard χάλασε το παιχνίδι με την τεράστια αύξηση των στατιστικών των αντικειμένων(παίζει ρόλο και αυτό σωστά; ). Συγκρίνεται για παράδειγμα τα epics κάθε expansion (ενδεικτικά πάντα): Vanilla-> +8, +15, +18.... TBC-> +30, +40, +45... WTLK-> +90, +150, +160... Cata-> +250, +340, +380... Σε κάθε expansion υπάρχει ένας 3πλασιασμός των στατιστικών.Πιστεύω πως αυτή η αυξηση θα μπορούσε να ήταν μικρότερη.Στο επόμενο expansion η υγεία και τα χτυπήματα του χαρακτήρα θα ξεπεράσουν αυτα του Lich King και του Deathwing μαζί.Στο τέλος δεν θα πεθαίνει κανείς επειδή μέχρι να κατέβει η ζωή σου απο τα χτυπήματα του boss θα μπορείς να πάς για ύπνο, να γυρίσεις απο την δουλεία, να βγεις βόλτα και να επιστρέψεις και το health σου να μην έχει κατέβει ούτε στο 50%.ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΑΥΤΑ??? Επίσης η blizzard αφησε αχρησιμοποίητα κάποια στατιστικά όπως τα resistances που παλιά έπαιζαν πολύ μεγάλο ρόλο.Για Μolten Core έπρεπε να είχες μαζί σου το gear με +10 fire resistance, τα potions που έδινα fire resistance και άλλα καλούδια.Στο Blackwing Lair έπρεπε να είχες μια κάπα που την έπερνες απο την Onyxia για να μην σε σκοτώσει μια επίθεση που έκανε ένας δράκος, να είχες αντικείμενα με shadow resistance και για να επιβιώσεις έπρεπε να είχες gear επιπέδουν Molten Core.Γενικώς όλα τα raid συνδέοταν μεταξύ τους και για να προχωρήσεις στο επόμενο έπρεπε να έχεις κάτι απο το προηγούμενο.Τώρα μόλις βγει o Deathwing σε raid ο κάθε πανάσχετος θα πάει και θα τον ρίξει με την πρώτη και θα κοκορεύεται πως έκανε και μεγάλο άθλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dismemberer Δημοσ. 5 Αυγούστου 2011 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2011 Εχασε αλλα 300 χιλιαρικα συνδρομητες λεει, η blizz. Αντε και εις ανωτερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Soultaker1979 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2011 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2011 Εχασε αλλα 300 χιλιαρικα συνδρομητες λεει, η blizz. Αντε και εις ανωτερα. Έχω την εντύπωση ότι όλα τα MMORPG χάνουν κόσμο το καλοκαίρι. Γιατί να ανανεώσω για 1 μήνα τη συνδρομή μου ενώ δεν θα παίζω το Game? Και να σου πω ότι περίμενα περισσότερους. Δηλαδή τους έμειναν μόνο 11 εκατομμύρια τώρα (και κάτι). Θα πέσουν έξω τα καράβια τους δηλαδή :Ρ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Silverage Δημοσ. 5 Αυγούστου 2011 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2011 Ναι αλλά αυτοι οι 900.000 συνδρομητές που έχασε κάθε μήνα της έδιναν 11.700.000 ευρώ.Δεν μπορείς να πείς πως δεν την "τσούζει" την blizzard ε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Soultaker1979 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2011 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2011 Προφανώς φίλε μου, αλλά ο κυριότερος λόγος έχω την εντύπωση δεν είναι το θέμα του Game αλλά άλλες καταστάσεις (οικομικές κυρίως). Ξέρω κόσμο που άφησε όχι μόνο το WoW αλλά μέχρι και σύνδεση στο ιντερνετ προκειμένου να κλείσει τις τρύπες στο οικογενειακό ή ατομικό του budget. Μία ανάλυση των χωρών που προέρχονται αυτοί οι 900Κ χρήστες θα ήταν η πλέον χρήσιμη για την εξαγωγή συμπερασμάτων. Εγώ δεν 'το αγοράζω' ότι έχασε 900Κ χρήστες γιατί υπεραπλουστεύτικε το παιχνίδι. Btw, οι υπόλοιποι 11Μ χρήστες δίνουν κάθε μήνα (με 11,5 ευρώ το μήνα που βγαίνει με 6μηνη συνδρομή), μόλις 126.500.000 ευρώ (το μήνα). Οπότε τα μεγέθη παραμένουν υπέρογκα. Btw2, με το ίδιο ποσό οι 900Κ ήταν 10.350.000 ευρώ (το μήνα), προφανώς και είναι πολύ μεγάλο το ποσό και προφανώς τσουζει (όπως αναφέρεις και μου θυμίζεις τα σχολικά μου χρόνια ), αλλά όπως όλες οι μεγάλες εταιρείες έτσι και η Blizzard έχει κόσμο που κάνει τις αναλύσεις που πρέπει και βλέπει πιο τι και γιατί χάνει. Ας μην ξεχνάμε ότι το game είναι εξίσου μεγάλο σε ηλικία (πλησιάζει πλέον τα 7 χρόνια) και μέσα σε 7 χρόνια αλλάζουν άπειρα πράγματα. Σκέψου μόνο τι έχει γίνει στην Ελλάδα αυτά τα 7 χρόνια και νομίζω ότι θα δεις το πόσα πολλά έχουν αλλάξει απο τότε μέχρι τώρα , με πιο απλό παράδειγμα τους ανέργους (πόσοι ήταν τότε, πόσοι είναι τώρα). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GaGaS_Thess Δημοσ. 5 Αυγούστου 2011 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2011 εχω την εντυπωση πως το επιδιωκει η blizzard το κοψιμο του κοσμου της ετσι ωστε την ωρα του Titan να μην εχει παρα πολλους ενεργους χρηστες το Wow και φαει κραξιμο οτι τους παρατησε στην μοιρα τους . Δεν μπορω να καταλαβω το ξανα ζεσταμενο φαγητο του Naxxramas του ZG , ΖΑ και Ragnaros .... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις