Προς το περιεχόμενο

World Of Warcraft Topic v1


Aias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στην παρέα :)

 

Θα διαφωνήσω με τον φίλο SPANK για το θέμα περί Casual και Hardcore. Μπορεί πλέον το WoW να έχει γίνει εξαιρετικά εύκολο σε ότι αφορά το Leveling, τα Profs, τα Reps κοκ αλλά ως εκεί. Τα raids έχουν γίνει εξαιρετικά πολύπλοκα σε ότι αφορά κίνηση και στρατηγική και αρκετά από αυτά μπορούν να επιτευχθούν με διαφορετικές τακτικές ή συνθέσεις.

 

Το σίγουρο είναι ότι το WoW έχει διαφοροποιηθεί πολύ από τις Vanilla εποχές αλλά μην ξεχνάμε ότι απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό το οποίο δεν είναι (οι περισσότεροι) εξοικειωμένοι σε τέτοιου είδους παιχνίδια και όσο πιο δύσκολα τα κάνεις τόσο πιο πολύ τα αποφεύγουν. Γιαυτό και έχει καταντήσει γελοίο (συγγνώμη για την λέξη) το leveling όπως και τα quests και έχουν γίνει πιο δύσκολα τα raids.

 

Το WoW έχασε αρκετό κόσμο με το WoTLK λόγω των εύκολων raids / instances που είχε. Το Cata έρχεται να αλλάξει αυτή την κατηγορία και να δώσει τη δυνατότητα σε άτομα τα οποία θέλουν να είναι Casual να δουν το παιχνίδι (τουλάχιστον τα περισσότερα από αυτό).

 

Εν πάσει περιπτώσει, νομίζω ότι πλατιάζω και δεν είναι καλό αυτό για φόρουμ :). Είναι πολύ μεγάλη συζήτηση το γιατί και πώς το WoW ξεκίνησε με Α τρόπο και κατέληξε σε Γ. Το σίγουρο είναι ότι 12.000.000 ενεργοί κωδικοί αυτή τη στιγμή πληρώνουν. Και εάν λάβουμε υπόψη μας ότι μέσω πιστωτικής κάρτας το 6μηνο (που σου κάνει σκόντο) είναι 69 ευρώ δλδ περίπου 11,5 ευρώ ο μήνας, κάντε τους υπολογισμούς σας για να δείτε πόσα καθαρίζει η Blizzard αυτή τη στιγμή ανά μήνα, και τότε πολλά θα εξηγηθούν :).

 

Το βασικό και το μοναδικό concept που δεν πρόκειται να αλλάξει είναι το lore του Warcraft. Οι κανονισμοί, τα races, τα Classes, τα Rotations, τα Guilds ότι έχει να κάνει άμεσα με τον παίχτη είναι όλα προς αλλαγή το μόνο που δεν θα πειραχτεί ποτέ είναι το backround, το lore, το legacy ή όπως θέλετε να το πείτε, κι αυτό είναι που κρατάει πολύ κόσμο τόσο στους PvE/PvP Servers όσο και στους RP.

 

Συγνώμη για την έκθεση ιδεών :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εμένα αυτο που με έχει πείραξε και δεν το κατάλαβα ποτε ειναι γιατι πρέπει να υπάρχουν normal 15αρια 10αρια heroic και normal.

 

Δηλαδή δεν μπορούσαν να αφήσουν 25άρια 10αρια με ενα θαθμό δυσκολίας απο κάποιο σημείο και μετά ?

 

Το reselience γιατι το βάλανε στο pvp και το καταστρέψανε ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμ, μάλλον δεν σε πιάνω ή δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις.

 

Το θέμα του βαθμού δυσκολίας που αναφέρεις υπάρχει και είναι μάλιστα σταδιακό. Είτε αυτό έχει να κάνει με τα καθαρά 5άρια είτε αυτό έχει να κάνει με 10άρια και 25άρια. Δεν μπορείς (και δεν γίνεται πλέον) να μπεις σε ένα instance / raid όταν δεν είσαι geared, το οποίο geared Θα πρέπει να το αποκτήσεις είτε τρέχοντας σε normal και ευκολότερα instances είτε αργότερα τρέχοντας σε raids και παίρνοντας καλύτερα items από αυτά που δίνουν τα 5άρια.

 

Το normal και το heroic είναι ένας βαθμός δυσκολίας και μάλιστα διακριτός, οπότε δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς γράφοντας 'Δηλαδή δεν μπορούσαν να αφήσουν 25άρια 10αρια με ενα θαθμό δυσκολίας απο κάποιο σημείο και μετά ?'. Εάν μπορείς να μου εξηγήσεις λίγο το σκεπτικό σου θα σου ήμουν ευγνώμων.

 

Περαιτέρω, καθότι δεν είμαι καθόλου των PvP, το resilience μπήκε ως attribute προκειμένου κυρίως να ξεχωρίσει το θέμα του gear του PvE από το PvP + ότι το κάθε ένα από αυτά τα mode είναι εντελώς διαφορετικό παιχνίδι τόσο στο στήσιμο του toon όσο και στο rotation / abilities που χρησιμοποιούνται. Να θυμήσω ότι πριν το Cata εκτός από το resilience υπήρχαν πολλά attributes που ήταν άλλα για pvp (attacking power, spell power etc) κι άλλα για PvE (Armor etc) και αρκετά άλλα που δεν τα θυμάμαι τώρα. Έγραψα ότι προσπαθήσανε να κάνουνε το παιχνίδι πιο εύκολο για όλους όσους δεν το ξέρουν οπότε μειώνοντας αυτά που πρέπει να γνωρίζει κάποιος για το στήσιμο του toon του, το κάνει πιο εύκολο. Μην ξεχνάμε ότι το PvP θέλει να το προωθήσει και να μπεί στην αγορά των αντίστοιχων FPS's online που στην ουσία είναι ένα PvP game :).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το reselience γιατι το βάλανε στο pvp και το καταστρέψανε ?

 

γιατί έμπαινε κάνας war Με ασκαντι σε αράθι και το κατέβαζε σόλο. γιατί έσκαγε ο Τ3 Mage/rogue Και κλαίγαμε στο warsong. διαχώρισε τους PVE Παίχτες από τους PVP. δεν μπορεί να φαρμάρεiς PVP items για μήνες (τότε είχαμε και ranks μην ξεχνάμε) και να ερχόταν ο raider να σε έδινε σε 2 hit ( ΕΙΔΙΚΑ μετά το τέλος των raid Που ήταν full buffed flasked, τότε τα food buffs stackaran, το ίδιο και elixirs....)

 

το vanilla Μας έχει αφήσει γλυκές αναμνήσεις γιατί εκεί ξεκινήσαμε, μην τα ισοπεδώνουμε όμως όλα και μόνο γκρινιάζουμε.

 

 

WOTLK ήτανε fail. ευτυχώς έκανα την θητεία μου μετά το Ulduar HC clear.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

Το WoW έχασε αρκετό κόσμο με το WoTLK λόγω των εύκολων raids / instances που είχε.

 

 

 

Ποσα guilds στον κοσμο εριξαν lich king heroic 25 πριν το nerf ?

 

Και γενικα, ειναι λιγο "περιεργο" ολο αυτο. ΝΑΙ το naxxramas στο wrath ηταν ευκολο, αλλα μηπως δεν ηταν ευκολο το karazhan? Μηπως δεν ηταν ευκολα τα BWD/BOT? Σε καθε expansion τα πρωτα instances ειναι ευκολα. Απο κει και περα, anub heroic εριξαν ελαχιστοι, LK heroic (για να απαντησω και στην απο πανω ερωτηση μου) δεν εριξε ΚΑΝΕΝΑΣ πριν το nerf, και ας μη μιλησω για algalon κλπ.

 

Το οτι πολλοι κανανε πχ ulduar με gear απο ICC αυτο δε κανει το ulduar ευκολο οταν ηταν το top raid, σωστα?

 

Για να κλεισω, το wrath απεκτησε "κακο ονομα" λογω του πολυ ευκολου τροπου αποκτησης των epics, που μεχρι και στο tbc επρεπε να σκιστεις για να παρεις ενα.

 

Just my 2 cents :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποσα guilds στον κοσμο εριξαν lich king heroic 25 πριν το nerf ?

 

Και γενικα, ειναι λιγο "περιεργο" ολο αυτο. ΝΑΙ το naxxramas στο wrath ηταν ευκολο, αλλα μηπως δεν ηταν ευκολο το karazhan? Μηπως δεν ηταν ευκολα τα BWD/BOT? Σε καθε expansion τα πρωτα instances ειναι ευκολα. Απο κει και περα, anub heroic εριξαν ελαχιστοι, LK heroic (για να απαντησω και στην απο πανω ερωτηση μου) δεν εριξε ΚΑΝΕΝΑΣ πριν το nerf, και ας μη μιλησω για algalon κλπ.

 

Το οτι πολλοι κανανε πχ ulduar με gear απο ICC αυτο δε κανει το ulduar ευκολο οταν ηταν το top raid, σωστα?

 

Για να κλεισω, το wrath απεκτησε "κακο ονομα" λογω του πολυ ευκολου τροπου αποκτησης των epics, που μεχρι και στο tbc επρεπε να σκιστεις για να παρεις ενα.

 

Just my 2 cents :-)

 

κανένα guild δεν τον έριξε. 1 μόνο τον έριξε με 5% και 2 με 10% ... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποσα guilds στον κοσμο εριξαν lich king heroic 25 πριν το nerf ?

 

Και γενικα, ειναι λιγο "περιεργο" ολο αυτο. ΝΑΙ το naxxramas στο wrath ηταν ευκολο, αλλα μηπως δεν ηταν ευκολο το karazhan? Μηπως δεν ηταν ευκολα τα BWD/BOT? Σε καθε expansion τα πρωτα instances ειναι ευκολα. Απο κει και περα, anub heroic εριξαν ελαχιστοι, LK heroic (για να απαντησω και στην απο πανω ερωτηση μου) δεν εριξε ΚΑΝΕΝΑΣ πριν το nerf, και ας μη μιλησω για algalon κλπ.

 

Το οτι πολλοι κανανε πχ ulduar με gear απο ICC αυτο δε κανει το ulduar ευκολο οταν ηταν το top raid, σωστα?

 

Για να κλεισω, το wrath απεκτησε "κακο ονομα" λογω του πολυ ευκολου τροπου αποκτησης των epics, που μεχρι και στο tbc επρεπε να σκιστεις για να παρεις ενα.

 

Just my 2 cents :-)

 

Καλησπέρα και πάλι,

 

Θα συμφωνήσω ότι ο τρόπος με τον οποίο έπαιρνες τα epic items ήταν ένα από τα προβλήματα του WoTLK για τους παλιούς όμως. Από εκεί και πέρα όμως θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Και εξηγούμαι:

 

Πόσα guild στον κόσμο μπορούν να κάνουν 25άρια και πόσα 10άρια. Ποιο ήταν το ποσοστό που έριξε σε 10άρια τον LK πριν το nerf? Από όλο το ICC το οποίο είχε όμορφες μάχες αλλά όχι ιδιαίτερα δύσκολες μόνο η Sindy (Sindragosa) και ο LK ήταν πραγματικά απαιτητικές. Το ToC που αναφέρεις έπεσε σχεδόν από την πρώτη μέρα σε 10άρι. Και μην πηγαίνει σε hardmode, ας κρατήσουμε στο μυαλό μας ότι πάρα πολύς κόσμος δεν είναι hardcore και δεν μπορεί να γίνει ποτέ. Γι'αυτό και το game έχει διάφορα στάδια. Επειδή οι Paragon βγάλανε πριν από 5-6 μέρες στο youtube το video που ρίχνουν τον Ragnaros σε 25άρι heroic, θα πρέπει να πούμε ότι το Cata - Firelands είναι εύκολο? Το συγκεκριμένο guild το οποίο υπενθυμίζω ότι έχει σπόνσορες και 24/7 gaming με κόσμο που πληρώνεται για να το κάνει αυτό, έκανε κάτι περισσότερα από 400 tries στον Ragnaros για να δεις το video αυτό. Υπάρχουν πολλά guilds που κάνουν τόσα tries? Όχι βέβαια, όπως επίσης δεν υπάρχουν πολλά guilds για να κάνουν πραγματικό hardcore run.

 

Επειδή ο LK δεν έπεσε στο 25άρι heroic σημαίνει ότι το WoTLK δεν είχε τα πιο εύκολα raids και από τα πιο εύκολα 5άρια? Ένα fight δεν σηματοδοτεί ένα expansion κατά την ταπεινή μου άποψη κι ως εκ τούτου εξακολουθώ να πιστεύω ότι το WoTLK απομάκρυνε αρκετούς παίχτες κι έφερε αρκετούς όμως πίσω. Κυρίως λόγω της ιστορίας του Arthras. Εν πάσει περιπτώσει ο LK ήταν βατός στο normal 10άρι και χωρίς το buffing αλλά σχεδόν απρόσιτος στο heroic.

 

Για το TBC απλά θα πώ ότι εξίσου είναι κάτι που άλλοι το θυμούνται με νοσταλγία κι άλλοι με απέχθεια, κυρίως λόγω του ότι πολλά πράγματα έπρεπε να φτύσεις αίμα για να τα πάρεις. Και στο σύνολο των 12.000.000 κωδικών active που παίζουν WoW προφανώς δεν είναι ιδιαίτερα πολλοί αυτοί που θα μπούνε και θα σπάσουνε τα νεύρα τους, θα χάσουνε τις ώρες τους, θα ακούσουν τα μπινελίκια τους απο τον RL απλά και μόνο για να ρίξουνε ένα boss σε 25άρι heroic ή να φαρμάρουν 25 φορές το Underbog για να γίνουν exalted με τους Sporeggar.

 

Πιστεύω ότι ένα game πρέπει να έχει όλες τις επιλογές, απλά κι εύκολα, μέτρια και βατά, πολύπλοκα και δύσκολα. Για να μπορούν όλων των ειδών gamers να παίξουν αντίστοιχα. Το πολύ εύκολο ή το πολύ δύσκολο στο σύνολό του είναι κάτι που θα απωθήσει κόσμο είτε social / easy raiders, είτε hardcore παίχτες.

 

ΥΓ. Επιτέλους μία ενδιαφέρουσα συζήτηση :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας τα παρουμε ενα ενα.

 

 

 

Πόσα guild στον κόσμο μπορούν να κάνουν 25άρια και πόσα 10άρια. Ποιο ήταν το ποσοστό που έριξε σε 10άρια τον LK πριν το nerf? Από όλο το ICC το οποίο είχε όμορφες μάχες αλλά όχι ιδιαίτερα δύσκολες μόνο η Sindy (Sindragosa) και ο LK ήταν πραγματικά απαιτητικές.

 

 

 

Δε την εχω την πληροφορια που ζητας αλλα και παλι μη νομιζεις οτι ηταν πολλα. Ελαχιστα ηταν.

Να σου υπενθυμισω δε, οτι η sindy ηταν πολυ πολυ πιο ευκολη απτον PP. Αρα διαφωνω οτι στο ICC τα μονα δυσκολα fights ηταν τα 2 τελευταια. Υπηρχαν και αλλα δυσκολα fights.

 

Προσεξε, δε προσπαθω να σου αποδειξω οτι πεταει ο γαιδαρος, σαφως τα περισοτερα fights στο ICC ηταν ευκολα.

Αλλα δε συμφωνω με τη λογικη οτι επειδη ας πουμε ο κοσμος παγγαρε το gunship, το ICC ηταν του πεταματου. Μια χαρα δυσκολα και ενδιαφεροντα fights ειχε.

Δεν ειναι τυχαιο οτι βλεπεις ακομα και ΤΩΡΑ pugs να τρωνε το κεφαλι τους στον LK.

 

 

 

Το ToC που αναφέρεις έπεσε σχεδόν από την πρώτη μέρα σε 10άρι. Και μην πηγαίνει σε hardmode, ας κρατήσουμε στο μυαλό μας ότι πάρα πολύς κόσμος δεν είναι hardcore και δεν μπορεί να γίνει ποτέ. Γι'αυτό και το game έχει διάφορα στάδια.

 

 

 

Ακριβως! Αφου λοιπον δεν ειναι hardcore πολυς κοσμος τοτε για ποιο λογο "παραπονιεται" για ευκολο content?

Μια χαρα του καθεται το γεγονος οτι τα raids ειναι στα μετρα του.

Για τους casual τα normals ηταν ενδιαφεροντα αλλα οχι ιδιαιτερα δυσκολα ( ετσι οπως θα επρεπε να ειναι κατεμε), για τους hardcore τα normals ειναι γελοια και τα heroics μετρια-δυσκολα.

 

Και γενικα, το να λες οτι ενα παιχνιδι ειναι ευκολο και να το βριζεις εχεις δοκιμασει μονο το μισο ( normal content) εμενα δε μου καθεται σωστα. ( Αυτο προφανως δε παει για σενα, ετσι? Γενικα μιλαω)

 

 

 

 

 

Επειδή οι Paragon βγάλανε πριν από 5-6 μέρες στο youtube το video που ρίχνουν τον Ragnaros σε 25άρι heroic, θα πρέπει να πούμε ότι το Cata - Firelands είναι εύκολο?

 

 

Οχι, σαφως το cata δεν ειναι ευκολο αλλα ειδες που ερχεσαι στα λογια μου?

Τα normals του ειναι πανευκολα, τα heroics του δυσκολα.

Και φαντασου ε, τη δευτερη βδομαδα οι paragon εριξαν ragnaros ενω στο ICC περιμεναν να πεσει nerf για να ριξουν LK heroic. ;)

 

 

Επειδή ο LK δεν έπεσε στο 25άρι heroic σημαίνει ότι το WoTLK δεν είχε τα πιο εύκολα raids και από τα πιο εύκολα 5άρια? Ένα fight δεν σηματοδοτεί ένα expansion κατά την ταπεινή μου άποψη κι ως εκ τούτου εξακολουθώ να πιστεύω ότι το WoTLK απομάκρυνε αρκετούς παίχτες κι έφερε αρκετούς όμως πίσω. Κυρίως λόγω της ιστορίας του Arthras. Εν πάσει περιπτώσει ο LK ήταν βατός στο normal 10άρι και χωρίς το buffing αλλά σχεδόν απρόσιτος στο heroic.

 

Ξερεις τι γινεται? Καλως η κακως ο τροπος παιχνιδιου εχει αλλαξει. Πλεον υπαρχουν λιγα raids τα οποια ομως εχουν 2 version. Τα normals και τα heroics.

 

Ας σου κανω μια συγκριση με το tbc για να καταλαβεις τι εννοω.

Τα normals σε δυσκολια ας πουμε οτι ηταν "ισαξια" των karazhan - ZA - maggy.

Απο κει και περα ομως, τα heroics φτασαν σε δυσκολια τα MH - TK - SC ( Ενταξει, ισως οχι της π..ας της vashj :lol: ) - BT .

 

Ο casual κοσμος τοτε δεν εκανε τα πιο δυσκολα raids οπως και στο ICC δεν εκανε καποια heroic modes.

Απλα επειδη ειχε τελειωσει το instance σε normal mode ειχε την πεποιθηση οτι ολο το content ειναι ευκολο.

 

 

 

Πιστεύω ότι ένα game πρέπει να έχει όλες τις επιλογές, απλά κι εύκολα, μέτρια και βατά, πολύπλοκα και δύσκολα. Για να μπορούν όλων των ειδών gamers να παίξουν αντίστοιχα. Το πολύ εύκολο ή το πολύ δύσκολο στο σύνολό του είναι κάτι που θα απωθήσει κόσμο είτε social / easy raiders, είτε hardcore παίχτες.

 

Συμφωνουμε απολυτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αν κάτι είναι εύκολο ή δύσκολο , ειδικά στο WoW , κατά την άποψή μου είναι καθαρά υποκειμενικό . Και είναι υποκειμενικό γιατί στην ουσία κανείς δεν βλέπει ή κρίνει με τα ίδια κριτήρια. Έχει γίνει καραμέλα σε όλο τον κόσμο, πως

'''' αφού το λένε και οι άλλοι-(Μπάμπης ο σουγιάς) έτσι θα ναι.

Ρίξανε οι PARAGON se 3x reset ragy hc , ---> γελοίο tier τα firelands.....(αγνοώντας τι είναι οι paragon, αγνοώντας τα 500 + wipes στο boss γιατί απλά έμμεσα ή άμεσα ΠΡΕΠΕΙ για πολλούς λόγους να συνεχίσουν μέχρι να το ρίξουν. Και δεν είναι ΜΟΝΟ το world first.

Σα να βλέπουμε τον Zidane να κάνει τα κόλπα του , και να λέει ο άλλος.. ''' έλα μωρέ και ποιος δεν ξέρει να παίζει μπάλα... πανεύκολο.''' αγνοώντας πως αυτός έχει φάει άπειρες ώρες κάθε τύπου προπόνησης + το ταλέντο + ότι είναι επαγγελματίας και βγάζει το ψωμί του και πως απ αυτό στηρίζονται βιομηχανίες από πίσω που τα χώνουν.

+ + + και πολλά άλλα.

 

500 + wipes έφαγε ένα από τα καλύτερα guild στον κόσμο , και ερωτώ ...ποιο από τα κοινά guild θα είχε την υπομονή να φάει τόσα wipes χωρίς να γίνει disband του raid ή ακόμα και disband του guild μετά από άπειρες γρίνιες και φαγωμάρες.

 

Το ωραίο τώρα θα είναι πως αφού οι περισσότεροι θα είδαν το fight - tactics - specs - ect ect .. θα βγουν πάλι ¨.... '''' Έλα μωρέ σιγά το δύσκολο '''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως έγραψα κλείνοντας το προηγούμενο posting μου "Επιτέλους μία ενδιαφέρουσα συζήτηση" :)

 

Λοιπόν, ας ξεκινήσω κι εγώ σγα σγα :)

 

 

 

Δε την εχω την πληροφορια που ζητας αλλα και παλι μη νομιζεις οτι ηταν πολλα. Ελαχιστα ηταν.

Να σου υπενθυμισω δε, οτι η sindy ηταν πολυ πολυ πιο ευκολη απτον PP. Αρα διαφωνω οτι στο ICC τα μονα δυσκολα fights ηταν τα 2 τελευταια. Υπηρχαν και αλλα δυσκολα fights.

 

Προσεξε, δε προσπαθω να σου αποδειξω οτι πεταει ο γαιδαρος, σαφως τα περισοτερα fights στο ICC ηταν ευκολα.

Αλλα δε συμφωνω με τη λογικη οτι επειδη ας πουμε ο κοσμος παγγαρε το gunship, το ICC ηταν του πεταματου. Μια χαρα δυσκολα και ενδιαφεροντα fights ειχε.

Δεν ειναι τυχαιο οτι βλεπεις ακομα και ΤΩΡΑ pugs να τρωνε το κεφαλι τους στον LK.

 

Η καθαρή αλήθεια είναι ότι καθότι RL στο Guild μου, βρήκα την μάχη του PP ενδιαφέρουσα αλλά όχι τόσο δύσκολη όσο η Sindy. Κι αυτό γιατί, γιατί πολύ απλά η Sindy ήθελε πολύ κίνηση και μηχανισμούς από όλο το raid κι όχι μόνο κάποιες φορές κάποια βήματα πίσω ή μονο για κάποιους πολύπλοκα πράγματα. Επειδή το guild το δικό μας επί εποχών LK είχε δεν είχε 10-12 raiders κι όχι high-end οι περισσότεροι, καταλαβαίνεις ότι το θεωρώ τεράστια επιτυχία ακόμη και το normal που ρίξαμε Sindy στο ICC :). Φυσικά και οι μάχες ήταν ενδιαφέρουσες αλλά όχι τόσο τραγικές ώστε να τις πεις δύσκολες. Π.χ θυμάμαι βγάλαμε το Blood Council με Warrior να τανκαρει των Keleseth γιατί δεν είχαμε Lock να το κάνει :).

 

Γενικώς ήταν μέτριας δυσκολίας τα fights που όμως για να τα κατευνάσεις θα πρέπει να είσαι άνω του μετρίου στο σύνολο του raid και ένας decent player στο class σου. Κάτι που τα pugs, ειδικά στον Genjuros που είμαι και ειδικά στους Alliance δεν είναι και δεν πρόκειται να είναι.

 

 

 

 

 

Ακριβως! Αφου λοιπον δεν ειναι hardcore πολυς κοσμος τοτε για ποιο λογο "παραπονιεται" για ευκολο content?

Μια χαρα του καθεται το γεγονος οτι τα raids ειναι στα μετρα του.

Για τους casual τα normals ηταν ενδιαφεροντα αλλα οχι ιδιαιτερα δυσκολα ( ετσι οπως θα επρεπε να ειναι κατεμε), για τους hardcore τα normals ειναι γελοια και τα heroics μετρια-δυσκολα.

 

Επ'αυτού νομίζω ότι έχει να κάνει με τον server και το γενικό θέμα ανισότητας που υπήρχε στο WoTLK. Κι αυτό γιατί, ενώ μπορούσες να πάρεις το Tier 9.5 άνετα από τα Frosts και να κάνεις τα 4 πρώτα bosses του ICC πολύ τα καταφέρανε μετά από πάρα πολλά wipes όχι γιατί ήταν δύσκολα, αλλά γιατί οι ίδιοι ήταν μέτριοι. Για μένα η Blizzard έκανε την μεγαλύτερη βλακεία βάζοντας 3 (5 μαζί με Onyxia και OS) μικρής και μέτριας δυσκολίας (στα τελικά bosses μέτριας δυσκολίας) raids (Naxx, Ulduar, ToC) ενώ το ICC η δυσκολία ήταν μέτρια και πάνω. Όταν πολύς κόσμος δεν έχει παιδευτεί και δεν έχει συνηθίσει να τρώει wipes, αποθαρρύνεται. Αυτό έγινε κατ'εμέ στο WoTLK. Οι μέτριοι / κακοί παίχτες τα βρήκα εξαιρετικά μπαστούνια, οι decent το βρήκαν Challenging και λίγο παραπάνω, ενώ οι hardcore το βρήκαν εύκολο μέχρι LK και εξαιρετικά δύσκολο μετά. Δεν έκανε καλή κατανομή στη δυσκολία και αυτό είχε ως αντίκτυπο να γίνει μπάχαλο. Κι επειδή ως επί το πλείστον ήθελε να προχωρήσει με το content και να βγάλει το Cata έκανε το nerf και τα μακέλεψε όλα. Το ίδιο έκανε ας μην ξεχνάμε 2 φορές κι όλας στο Cata (BwD & BoT δεν ήταν εύκολα εν γένει - γίναν εύκολα μετά το πρώτο nerf και γελοία πλέον μετά το 2ο - προσοχή μιλάω μόνο για Normal).

 

Και γενικα, το να λες οτι ενα παιχνιδι ειναι ευκολο και να το βριζεις εχεις δοκιμασει μονο το μισο ( normal content) εμενα δε μου καθεται σωστα. (Αυτο προφανως δε παει για σενα, ετσι? Γενικα μιλαω)

 

Συμφωνώ απολύτως :) Από την άλλη απλά για να ξεκαθαριστώ υπερασπίζομαι το WoW καθότι το γουστάρω άπειρα σαν game :) Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν πράγματα που πρέπει να αποδέχομαι γιατί είναι πραγματικότητα.

 

 

Οχι, σαφως το cata δεν ειναι ευκολο αλλα ειδες που ερχεσαι στα λογια μου?

Τα normals του ειναι πανευκολα, τα heroics του δυσκολα.

Και φαντασου ε, τη δευτερη βδομαδα οι paragon εριξαν ragnaros ενω στο ICC περιμεναν να πεσει nerf για να ριξουν LK heroic. ;)

 

Ναι, έτσι όπως το γράφεις στέκει, από την άλλη όμως εδώ και 2 χρόνια οι Paragons όπως και αρκετά high-end guilds αποτελούν τους Alpha testers της Blizzard και μάλιστα τα πιο δύσκολα fights στήνονται επάνω τους, δηλαδή και με το πως παίζουν τα guilds αυτά. Κάτι που δεν είχε γίνει σε LK. Το nerfing γίνεται έχοντας πάντα ως γνώμονα το ποσοστό των kills του κάθε boss (blizzard way). Οπότε εάν δεις ότι μέσα σε 6 μήνες από το Cata όλα τα raids nerfαρίστηκαν 2 φορές θα καταλάβεις πόσο για τα μπάζα (ή πόσο δύσκολα όπως το πάρει κανείς) ήταν οι παίχτες (ή τα raids αντιστοίχως). Αλλά κατ' εμέ είναι μάλλον αυτό που θέλει η blizzard. Εφόσον θέλει να ανοίξει και να πάρει κι άλλους, πρέπει να το κάνει πιο εύκολο και ευκολονόητο το game. Αυτό θα έχει φυσικά σαν συνέπεια, καλοί παίχτες να το εγκαταλείπουν λόγω έλλειψης challenging.

 

 

 

 

Ξερεις τι γινεται? Καλως η κακως ο τροπος παιχνιδιου εχει αλλαξει. Πλεον υπαρχουν λιγα raids τα οποια ομως εχουν 2 version. Τα normals και τα heroics.

 

Ας σου κανω μια συγκριση με το tbc για να καταλαβεις τι εννοω.

Τα normals σε δυσκολια ας πουμε οτι ηταν "ισαξια" των karazhan - ZA - maggy.

Απο κει και περα ομως, τα heroics φτασαν σε δυσκολια τα MH - TK - SC ( Ενταξει, ισως οχι της π..ας της vashj :lol: ) - BT .

 

Ο casual κοσμος τοτε δεν εκανε τα πιο δυσκολα raids οπως και στο ICC δεν εκανε καποια heroic modes.

Απλα επειδη ειχε τελειωσει το instance σε normal mode ειχε την πεποιθηση οτι ολο το content ειναι ευκολο.

 

Εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα. Κι αυτό είναι το πρόβλημα όμως παράλληλα. Καταλαβαίνουμε όλοι ότι το normal και το heroic έχουν τεράστια διαφορά και φυσικά τα guilds διαφέρουν σε αυτό. Από την άλλη, νομίζω ότι οι καλοί παίχτες εκλείψανε ή είναι όλοι μαζί σε συγκεκριμένες guilds, νέοι παίχτες καλοί είναι όλο και λιγότεροι (και λόγω ότι το game έχει γίνει πανεύκολο σε leveling κλπ κλπ) και ότι πλέον το παιχνίδι έχει αρχίσει και παίρνει την τελική του μορφή (μην ξεχνάμε ότι το WoW κάποτε θα τελειώσει ασχέτως εάν διαφαίνεται να είναι κάπου στο 2014 :)).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(μην ξεχνάμε ότι το WoW κάποτε θα τελειώσει ασχέτως εάν διαφαίνεται να είναι κάπου στο 2014 :)).

 

 

Αυτή η εκτίμηση από πού προκύπτει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχε δημοσιευτεί παλιότερα ένας πίνακας στον οποιό περιγραφόταν συνοπτικά το business plan της Bliz. Σύμφωνα με εκείνον τον πίνακα η Bliz σχεδίαζε να κυκλοφορήσει 2 ακόμα expansions πριν βγάλει το Titan.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ακριβώς αυτό που λέει ο Erwdios. Δύο expansion και μετά τέλος το WoW, σε ότι αφορά Content καινούργιο τουλάχιστον. Ίσως κάποιο maintenance, κάποιο Merging στους Servers αλλά ως εκεί.

 

Θυμάμαι ότι μετράγανε κάποιοι και το μέρος του WoTLK (όταν στο ICC προστέθηκε ο LK) αλλά το πρώτο expansion είναι το Cataclysm.

 

Υπάρχουν πολλοί που υποστηρίζουν ότι θα βγούν ακόμη 3 expansion εκτός του Cata και πιο συγκεκριμένα :

 

Fourth Expansion and Fifth Expansion – Emerald Dream or Great Sea (possibly updating Outland and Northrend)

Sixth and final Expansion – Argus or final battle on Azeroth

 

Ενώ τα επόμενα Patches για το Cata λέγεται (βασικά έχουν ανακοινωθεί) ότι είναι τά :

 

Patch 4.3 – Caverns of the Time: War of the Ancients – Legendary Dagger or Bow

Patch 4.4 – The Fallen Kingdom of Ahn’Qiraj Heroics + Second Abyssal Maw Heroic

Patch 4.5 – The Fall of Deathwing – Shaman Legendary (Thrall Dies)

 

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ και να ξεκινήσετε κι εσείς την αναζήτησή σας :)

 

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2418121863

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά την γνώμη μου η αρχή της κατρακύλας ήταν το WoTLK.Η Blizzard ήθελε να μαζέψει και άλλους συνδρομητές και επειδή σε πολλούς το παιχνίδι φαινόταν δύσκολο και δεν τους άρεσε αρχίσει να το απλουστεύει λίγο λίγο.Στην αρχή αυτό ήταν καλό μιας και μαζέυτηκαν πολλοί νέοι συνδρομητές.$$$$$ :devil:

Συνέχισε να το απλουστεύει πιστεύωντας πως όλο και περισσότεροι θα αγοράζουν το παιχνίδι και θα πνίγεται στο χρήμα, κάποια στιγμή όμως το παράκανε και οι παλιοί παικτές άρχισαν τις γκρίνιες γιατί δεν υπήρχε πια δυσκολία και είχαν μαζευτεί πολλοί άσχετοι που έμπαιναν σε groupάκια και έβγαιναν με το πρώτο wipe και νοιάζοταν μόνο για το gear - achievements (χρυσή εποχή του Gearscore)και έτσι δεν μπορούσαν να χαρούν το παιχνίδι. :cry:

Καποια στιγμή πρόσεξαν πως στο forum τους γινόταν πανικός όπως και στους παίκτες που άρχισαν και έφευγαν και προσπάθησαν να το φτιάξουν λίγο στο Cataclysm αλλά η ζημιά έχει ήδη γίνει.

Για να ευχαριστηθούν οι παλιοί έπρεπε να γίνουν τεράστιες αλλαγές που δεν θα άρεσαν στους νέους.Έτσι αποφάσισαν να ευχαριστούν πιο πολύ τους νέους μιας και ΝΕΟΙ>ΠΑΛΙΟΙ οπότε είναι καλύτερα να χάσουν 3 μύρια παλιούς παρά 8 μύρια νέους.

 

 

Γενικώς στην προσπάθεια να μαζέψει πιο πολλούς πελάτες τα έκανε σκατά και δεν μπορεί να τα διορθώσει γιατί φοβάται πως θα χάσει συνδρομητές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...