Προς το περιεχόμενο

Ποιο πιστεύετε ειναι το καλύτερο κατάστημα Η/Υ?


rafraf24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

ego ti na po... ektos apo to e-shop poy exei arxisei na xalaei teleytaia :-( psifizo dagoto NetWalker. den einai kentro, eiani asia paraskeyi, alla exypiretoun oi an8ropoi... kai kales times, kai grigoroi, alla pano apo ola, kai to pio simantiko kata tin gnomi mou, gnostes!!! otan o ka8e ergazomenos eki mesa exei pia tooulaxistos msie, eno alloi den xeroun to dexi click, exei diafora. kai an sou xalasei erxontai kai sto ftiaxnoun tsampa, kai, kai, kai,...

 

Kai ftiaxnoun kai ilektroniko magazi. ego vasika, ekei 8a tous do ti axizoun!!!! pliroforiaka to site einai http://www.netwalker.gr

Δημοσ.

Έχω αγοράσει αρκετά πράγματα από το mgmanager και μπορώ να πω ότι έχουν αρκετά καλή εξυπηρέτηση. Ακόμα και σε είδη που δεν υπήρχαν ετοιμοπαράδοτα μετά από 1 εργάσιμη τα είχαν. Υπάρχει και site για online αγορές ( http://www.mgmanager.gr )

Επίσης αρκετές φορές αναλώσιμα αγοράζω από το πλαίσιο λόγω του ότι έχει καλές τιμές και στόκ.

Δημοσ.

Πραγματικά αν και είμαι πολύ υπέρ του e-shop τώρα τελευταία βλέπω να μην εξυπηρετεί τους πελάτες του(αυτο είναι το συμπέρασμα μου απο τα λεγόμενα αρκετών παραπονεμένων τελευταία απο το e-shop)θα δούμε αν σε λίγες μέρες αν θα είμαι και εγω θιγμένος απο την αντιμετώπιση των εργαζομένων στο e-shop...

Δημοσ.

Το πρόβλημα με προλάβατε και το αναλύσατε οπότε εγω δεν έχω να πώ πολλά... Είναι όμως η πραγματικότητα, τώρα αν θέλουμε να το δεκτούμε ή όχι αυτό ειναι άλλο θέμα. Και εννοείται ότι τα ίδια συμβαίνουν ΠΑΝΤΟΥ, πχ. δοκιμάστε να ρωτήσετε κάποια πράγματα στην αγγλία στα Dixons & PC World μιας και αναφέρθηκε το PC World.. και εκεί εντελώς άσχετοι ειναι.

 

Ασχετοι υπάρχουν παντού, και εννοειται ότι δεν παίζει να ξέρει τώρα ο κάθε πωλητής τα χαρακτηριστικά του κάθε προιόντος. Εδώ δεν τα ξέρουμε εμεις που ψαχνόμαστε καθε βδομάδα ποια μητρική κάνει τί!!! Εμείς που τα favorites μας είναι γεμάτα από reviews etc.

 

Άλλο αυτό όμως και άλλο η εξυπηρέτιση, η οποία σε πολλές περιπτώσεις είναι ανύπαρκτη!

 

Αυτό που πρέπει να κάνουμε εμείς είναι να ξέρουμε τί ακριβώς ζητάμε, ωστε να μην βασιζόμαστε σε τυχαιους. Εμένα αυτο που με εκνευρίζει ειναι η ασχετοσύνη του ΠΕΛΑΤΗ, ο οποίος είναι ΤΕΛΕΙΩΣ για τα μπάζα. Αγοράζει PC και νομίζει ότι παίρνει ψυγείο. Ειναι ο ίδιος που θα αφήσει τον καφέ του πάνω στο case, και οταν χυθεί θα ζητήσει αντικατάσταση. Και είναι ο ίδιος που θα του βγει το καλώδιο του mouse απο κλωτσιά και θα τρέχει πανικόβλητος να λεει οτι ΧΑΛΑΣΕ. Λες και το PC ειναι πορτατιφ, παταμε το κουμπακι και αναβει, το πατάμε και κλείνει.

 

Δεν ειναι έτσι! Οταν η ασχετη γκομενα παει στο Hondo, ξερει απ'εξω και ανακατωτα τα προιόντα, τις σκιές, τα ρουζ και δεν ξερω και γω τί. Και τα ξέρει, γιατι τα γουσταρει και εχει απαιτήσεις! Οταν όμως δεν ενδιαφέρεσαι εσυ ο ίδιος να ΜΑΘΕΙΣ τί κανει το PC, τότε πως έχεις την απαίτηση ο πωλητής να ξεσκιστεί να σου βγάλει το καλύτερο?

 

Οι μεγάλες εταιρίες λοιπόν καλως η κακώς (καλώς για την τσέπη τους, κακώς για την "πιάτσα") σε αυτους τους πελάτες στοχεύουν. Γιατί εμείς είμαστε 10, και οι άσχετοι πελάτες ειναι 1000! Από σενα και απο μένα δεν θα βγάλουν λεφτά, απτον άσχετο όμως θα το τσημπίσουν το 1000αρικο για κάθε νεα συνθεση!

 

Απο κει και πέρα, και με δεδομένο ότι ξέρω τί θέλω κάθε φορά που πάω σε ενα μαγαζί, ψηφιζω e-shop για τιμές και Πλαίσιο για διαθεσιμότητα και ευκολία (άλλο να θες κατι ΤΩΡΑ και να πηγαίνεις σε 5 λεπτα στο πλαίσιο της γειτονίας σου, και άλλο να τρέχεις αθήνα ή να περιμένεις τον courier). :)

Δημοσ.
τα ίδια συμβαίνουν ΠΑΝΤΟΥ, πχ. δοκιμάστε να ρωτήσετε κάποια πράγματα στην αγγλία στα Dixons & PC World μιας και αναφέρθηκε το PC World.. και εκεί εντελώς άσχετοι ειναι.

 

Ναί έχεις δίκιο, δεν είναι καλύτεροι και αυτοί (στο θέμα τεχνογνωσίας) αλλά δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση να έχεις κάποιο παράπονο,κάποιο πρόβλημα και να μην βρείς το δίκιο σου αμέσως... Εκεί (Αγγλία τουλάχιστον που έχω ζήσει κιόλας) οι εταιρίες είναι προσανατολισμένες στην ικανοποίηση του πελάτη ότι και αν κοστίσει αυτό.

Έχει τύχει κανείς σας να αγοράσει TFT ή laptop και να έχει καμμένο Pixel??

Λοιπόν αυτό έτυχε σε φίλο μου, που αγόρασε απο το Πλαίσιο και έσκασε 2000€ !!!!! και η οθόνη είχε κάποιο πρόβλημα (όχι καμμένο pixel, αλλά εκ πρώτη όψεως έτσι έμοιαζε).

Η απάντηση του υπευθύνου του καταστήματος (με ύφος μαγκιόρικο)

- "Μα καλά την ταμπέλα που λέει ότι δικαιολογεί μέχρι x (δεν θυμάμαι το νούμερο τώρα) καμμένα Pixel δεν την είδατε?" (ταμπέλα χωμένη κάπου σε ένα ράφι το πολύ να ήταν Α4)

- "Φυσικά και όχι του απαντάει, εκεί που είναι αμφιβάλω εαν την έχει δεί και κανένας, και στο κάτω κάτω πρίν πληρώσω πρέπει να μου το πεί κάποιος"

 

Μήν σας κουράζω, τελικά πήγε σε άλλο κατάστημα,όπου έτυχε και βρίκε άλλον υπεύθυνο του είπε το πρόβλημα και του το αντικατέστησε επιτόπου.

 

Το συμπέρασμα: Η πολιτική είναι η εταιρία να βγάζει την ουρά της απ'έξω και ας κόψει τον λαιμό του ο πελάτης, αρκεί να μην κοστίσει τίποτα σε αυτήν. Ευτυχώς που υπάρχουν και μερικές εξαιρέσεις και μπορεί κάποιος να βρεί το δίκιο του.

Και στο κάτω κάτω δεν αγόρασε κάτι που έκανε 20€, αλλά είχε και δύο μηδενικά παραπάνω...!!

 

UK?? δεν θα συνέβαινε τότε αυτό, και ας είναι άσχετος ο πωλητής, ο πελάτης θα φύγει ευχαριστιμένος, και δεν συζητάμε για παράλογα πράγματα... δίνεις κάποια πολλά λεφτά για να πάρεις κάτι που δουλέυει όπως πρέπει να δουλεύει. Εάν δεν δουλέυει απλά ας το "φάει η εταιρία".

 

Αυτά...

Δημοσ.
Το πρόβλημα με προλάβατε και το αναλύσατε οπότε εγω δεν έχω να πώ πολλά...

 

XA XA XA !!!!!!

Fandazomai Pou na eleges kiolas!!!!

Ligo plakitsa etsi

Filika

Δημοσ.

Η εξυπηρετηση του πελατη ειναι μηδενικη στην ελλαδα.

Ολοι ζουνε για την αρπαχτη. Πολυ κοντοφθαλμη λογικη.

Εγω θελω να ερθουν ξενοι κολοσσοι με υποκαταστηματα στην ελλαδα, για να δουμε ασπρη μερα και οι μη επαγγελματιες να χαθουν απο τον χαρτη.

Δημοσ.
Η εξυπηρετηση του πελατη ειναι μηδενικη στην ελλαδα.

Ολοι ζουνε για την αρπαχτη. Πολυ κοντοφθαλμη λογικη.

Εγω θελω να ερθουν ξενοι κολοσσοι με υποκαταστηματα στην ελλαδα' date=' για να δουμε ασπρη μερα και οι μη επαγγελματιες να χαθουν απο τον χαρτη.[/quote']

 

Etsi file mou

Sinfono apolita mazi sou.Alla diskola to vlepo na erthoun na ependisoun sto ellada xenoi.Kseris yparxoun poli gera kiklomata kai synferonda pou den tous afinoun pros to paron.

An kai opote gini afto tote na doume pou tha pane oloi aftoi pou mas trone to medouli tosa xronia

Δημοσ.
ego ti na po... ektos apo to e-shop poy exei arxisei na xalaei teleytaia :-( psifizo dagoto NetWalker. den einai kentro' date=' eiani asia paraskeyi, alla exypiretoun oi an8ropoi... kai kales times, kai grigoroi, alla pano apo ola, kai to pio simantiko kata tin gnomi mou, gnostes!!! otan o ka8e ergazomenos eki mesa exei pia tooulaxistos msie, eno alloi den xeroun to dexi click, exei diafora. kai an sou xalasei erxontai kai sto ftiaxnoun tsampa, kai, kai, kai,...

 

Kai ftiaxnoun kai ilektroniko magazi. ego vasika, ekei 8a tous do ti axizoun!!!! pliroforiaka to site einai http://www.netwalker.gr[/quote']

 

Συμφωνώ και επαυξάνω!! (αν και έχω να πάω πολύυυυ καιρό εκεί λόγω του ότι έχω το Πλαίσιο αρκετά πιο κοντά μου, αλλά παλιότερα μόνο από εκεί αγόραζα).

 

Αλήθεια nio είναι ακόμα ένας παχουλούλης με τη γυναίκα του εκεί??

Δημοσ.

Το προβλημα των πωλητών στην Ελλάδα ειναι βαθύτερο. Ισως ειναι παρόμοιο με αυτό των σερβιτόρων. Τις δουλειες αυτές τις κάνουν, αυτοί που τις κάνουν, ευκαιριακά, και δεν εχουν σκοπό να παραμείνουν σε αυτές πολύ καιρό (ασχετα αν στη πράξη πολλες φορέ συμβαινει αυτό).

 

Το αποτέλεσμα? Ημιμάθεια και κακή εξυπηρέτηση του καταναλωτή!

 

Γιατι? Δεν ειναι οι ανθρωποι επαγγελματίες και δεν ενδιαφέρονται ούτε να γίνουν.

 

Ποιος φταιει? Φυσικά αυτοί που τους προσλαμβάνουν, που δεν απαιτούν, ουτε πληρώνουν επαγγελματιες...

Απλα πραγματα....

Δημοσ.

Θέλω να αγοράσω ένα laptop και συγκεκριμένα το ACER ASPIRE 1522 WLMi. Παρακάτω παραθέτω τις τιμές που βρήκα με ένα γρήγορο ψάξιμο στο net:

 

1076.16 Hardshop

1125.22 E-shop

1175.80 Nexus

1177.04 my-shop

1190.37 InfoShop

1209.40 VisionStudio

1219.00 Shop21

1239.00 MGManager

1239.00 Msystems

1266.09 Comtec

1274.40 play247

1274.40 Openmind

1283.58 Camber

1296.82 InfoTools

1305.60 Cyberstores

 

Οι τιμές είναι με Φ.Π.Α.

 

Είναι λίγο τεράστιες οι διαφορές, ή εμένα μου φαίνεται;

Δημοσ.
Θέλω να αγοράσω ένα laptop και συγκεκριμένα το ACER ASPIRE 1522 WLMi. Παρακάτω παραθέτω τις τιμές που βρήκα με ένα γρήγορο ψάξιμο στο net:

 

1076.16 Hardshop

1125.22 E-shop

1175.80 Nexus

1177.04 my-shop

1190.37 InfoShop

1209.40 VisionStudio

1219.00 Shop21

1239.00 MGManager

1239.00 Msystems

1266.09 Comtec

1274.40 play247

1274.40 Openmind

1283.58 Camber

1296.82 InfoTools

1305.60 Cyberstores

 

Οι τιμές είναι με Φ.Π.Α.

 

Είναι λίγο τεράστιες οι διαφορές' date=' ή εμένα μου φαίνεται;[/quote']

 

Φιλε μου κανεις πολυ σωστη επιλογη για το συγκεκριμενο φορητο. Εγω προσφατα αγορασα το aspire 1682wlmi και ειμαι πολυ ευχαριστημενος μιας και μεγαλη αυτονομια εχει(κοντα 2:30 ωρες) και εχει και καλη καρτα γραφικων να παιζεις κανα πιχνιδακι (παιζω cmr05 σε αναλυση 1280*800 με ολα ενεργοποιημενα και παιζει νερακι). Τωρα για να μην ξεφευγουμε απο το θεμα μας δυστηχως παιδια στον τομεα της πληροφορικης στην Ελλαδα εχουμε μεινει αρκετα πισω. Το πλαισιο ελειψη ανταγωνισμου εχει ακριβυνει παρα πολυ. Πρεπει να ερθει ενας δευτερος κολοσσος στην ελλαδα για να υπαρξει ανταγωνισμος και να ριξουν τις τιμες. Οσον αφορα το eshop ειμαι πολυ απογοητευμενος για τις τελευταιες παραγγελιες που εκανα απο εκει οπως αναφερω και σε προηγουμενο topic. Ειναι μηνες τωρα που γινονται εκει λθοι,ελειψεις,καθυστερησεις..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...