Azazel Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2005 Epeza to doom 3 sto ultra high ta grafika kai ola sto terma ektos apo to v-sync.To paixnidi epeze polu grhgora kai me apsoga grafika omws i othoni ekane spasimata otan ekana apotomes kiniseis san na kovete i othoni.Anakalupsa oti to ekane se oles tis analuseis kai nomiza pws eixe problem i karta omws diapistwsa pws otan energopoieis to v-sync ola einai mia xara.Mporei kapoios na mou exhghsei se ti xrhsimevei auto,kathws kai se ola ta alla games to exw apenergopoihmeno kai den mou to kanei to fainomeno auto,i to kanei polu spania.tnx
phovos Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2005 Vsync Vertical Refresh Synchronisation. This is a setting that many graphics adapters have. When enabled, it forces the graphics chip to time the buffers swaps with the vertical refresh of the monitor. This helps to prevent "tearing" - a visual problem where one half of the screen is displaying one frame and the other half is displaying a previous frame. However, this can be avoided by synchronising the swapping of the buffers with the vertical refresh of the monitor; this is when the beam of electrons reaches the very last pixel in the monitor screen and sweeps quickly back up to the very first one at the top. During this moment, nothing is displayed on the screen making it an ideal time to swap the buffers. πηγή: http://www.futuremark.com/community/hardwarevocabulary/?page=6 Νομίζω ότι καλύφθηκες!
MY80- Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2005 To vsync sthn praxh prospathei na synxronisei to rendering ths kartas me to refresh rate ths othonhs. Otan den yparxei synxronismos, yparxei tearing. Otan ginetai to rendering, h karta exei 2 buffers (front kai back) stous opoious douleyei. Ston front yparxei to paron frame kai ston back to akrivws epomeno (kai me to buffer swapping, otan erthei h wra tou, o back ginetai front, dld vlepoume to frame sthn othonh kai ston prwhn front-twra back, h karta douleyei sto epomeno frame). An h karta den prolavei na etoimasei to epomeno frame ston back buffer kai to vsync einai anoixto, tha xanaxrhsimopoihsei ton front buffer (kai tha synexisei na ton xrhsimopoiei mexri na etoimastei to frame) pou praktika shmainei oti, an exoume 100Hz refresh rate kai h karta de borei na kanei render 100 fps, peftoume automata sta 50. Mia lysh gia na mh fame toso megalo einai na exoume ki enan trito buffer opou sth sygekrimenh periptwsh, h apodwsh peftei se mikrotera steps (an de borei na vgalei 100, paei sta 75 kok). Apo thn allh, o tritos buffer trwei kapoio poso mnhmhs, alla sthn pleiopshfia twn periptwsewn, eidika se 128mb+ kartes den symperilamvanei kai kamia aisthith meiwsh sthn apodwsh.
Azazel Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2005 Paidia tnx gia tis apanthseis ,mporw na pw pws htan pio plhrhs ap oti perimena.Omws epeidh den katexw me tipota oso eseis gia to thema thelw na kanw kai allh mia ertwthsh.Exw valei to refresh rate tis othonis sta 85hz(den paei allo),na to afhsw ekei me thn sugekrimenh karta?den mou eixe kanei pote provlhmata pouthena i othoni mono sto doom pou energopoiontas to v-sync ola komple.Omws mhpws me auto to refresh rate xanw se apodosh se sxesh me thn karta mou??kai pou prepei na to exw?
Azazel Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2005 Epishs na pw oti pezw ta games se 1280X1024.Mhpws voithisei.
BlackMatter Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Με Vsync On το frame rate μπορεί να είναι μόνο ακέραιο υποπολλαπλάσιο του vertical refresh rate. Για παράδειγμα για Vrefresh=100Hz και Vsync on μπορείς να έχεις FPS μόνο 100,(100/2)=50,(100/3)=33,(100/4)=25,100/5=20,κ.ο.κ. Αυτό γίνεται γιατί επιτρέπεται να προχωρήσεις στο επόμενο Frame μόνο κάθε (1/Vrefresh) δευτερόλεπτα οπότε Tframe=k*(1/Vrefresh) όπου k φυσικός αριθμός και FPS=1/Tframe=Vrefresh/k. Αν η κάρτα γραφικών κάνει 3.14159*(1/Vrefresh) χρόνο για να επεξεργαστεί το τρέχων frame θα περιμένει ως το 4*(1/Vrefresh) για να επεξεργαστεί το επόμενο. To triple buffering επιτρέπει στη κάρτα γραφικών να ξεκινάει να επεξεργάζεται το επόμενο frame στο τρίτο buffer, εφόσον έχει τελειώσει το τρέχων frame στο back buffer, για να μη περιμένει το vsync.
BlackMatter Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Epishs na pw oti pezw ta games se 1280X1024.Mhpws voithisei. Όσο μεγαλύτερο το Vertical Refresh rate τόσο καλύτερα. Με Vertical Refresh 85Hz και Vsync On μπορείς να έχεις ως FPS ένα εκ των 85,42.5,28.3,21.25,17,12,10. Όπως βλέπεις αν η κάρτα μπορεί να δώσει 84fps σε κάποιο σημείο εσύ θα πάς αυτομάτως στο 42.5 αν έχεις Vsync On. Από την άλλη αν το έχεις off θα πάρεις 84fps αλλά τη στιγμή που γίνεται το backtofront swapping η γραμμή σάρωσης του Monitor σου θα βρίσκεται σε κάποιο σημείο εντός του ορατού πλαισίου και απο εκεί και πάνω θα έχεις το προηγούμενο frame(του "παλιού" front buffer) και απο εκεί και κάτω το επόμενο(του νέου front buffer στον οποίο αντιγράφηκε ο back buffer με το backtofront swap). Αυτό είναι το tearing, η το στιγμιότυπο της οθόνης περιέχει σε διαφορετικές περιοχές, δύο frames ή και παραπάνω ταυτόχρονα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.