giogr4 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2005 είμαι φοιτητής στην Θεσσαλονίκη και σκέφτομαι να βάλω izi adsl από την Tellas(384/128).Διάβασα όλες τις δημοσιεύσεις σχετικά με την υπηρεσία αυτή αλλά έχω κάποιες ακόμη απορίες: -πόσο θα είναι το συνολικό μηνιαίο κόστος; -μήπως θα υπάρξει πρόβλημα με τον ΟΤΕ για τη ADSL γραμμή και καθυστερήσει η συνδεσή μου; -θα έχω καλές ταχύτητες; υπάρχει μήπως κανείς που να έχει αυτή την υπηρεσία και ποιες είναι οι εντυπώσεις του; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ksessalonikios Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2005 σχετικα με το αν θα υπαρξει καθυστερηση,σε μενα που μενω τουμπα εκανε 15 μερες να παρω γραμμή,αναλυτικα το χρονοδιαγραμμα στο http://www.insomnia.gr/vb3/showpost.php?p=730955&postcount=86 στη ταχύτητα δεν εχω προβλημα ιδιαιτερο,σε καλους σερβερ πιανω συμφωνα με το du meter 46-47 λιγο με τα πινγκ ειμαι δυσαρεστημενος,στο nba live με φορθνετ ντεμο ειχα καπου στα 150 τωρα εχω 250 και πάνω,τελος για την τιμή ακομα δεν μου εχει ερθει λογαριασμος αλλα 99,99% θα ειναι 51€ περιπου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giogr4 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2005 ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση!εγω μένω χαριλάου. 46 - 47 εννοείς την ταχύτητα στα downloads έτσι; τα 51ευρώ που αναφέρεις πρέπει να είναι μόνο για αυτά που πληρώνεις στην Tellas και το πάγιο toy OTE για την γραμμή ADSL.Δεν υπάρχει πάγιο και για την γραμμή PSTN;Το πάγιο για την γραμμή PSTN μήπως ξέρεις αν συμπεριλαμβάνεται και αυτό στον ενιαίο λογαριασμό που έρχεται από την Tellas; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές