Επισκόπηση
Σχετικά με αυτό το club
Τα πάντα περί αυτοκίνησης.
Μάρκες , μοντέλα , tuning , κάγκουρες , νέες αγορές σε καινούρια μοντέλα ή μεταχειρισμένα , κάντε flex τα μοτόρια σας αρκεί να σέβεστε ο ένας τον άλλο
- Δραστηριότητα στο club
-
Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)
Xvipes απάντησε σε θέμα του paylidis στο Τα πάντα περί Αυτοκίνησης's Θέματα
Το είχα επιλέξει το sport mode (βέβαια δεν ξέρω αν όντως μπήκε γιατί δεν κατάλαβα ουσιαστική διαφορά με το eco mode που μάλλον ήταν). Το Kia δεν μου αρέσει εμφανισιακά σε σχέση με το Tucson και η διαφορά τώρα που το βλέπω είναι ~1,000 ευρώ. Το Honda CRV που το έκανα test drive είχε όντως πολύ ωραία ομαλότητα κύλισης αλλά εκεί τελειώνε κιόλας μιας και απο επιτάχυνση ήταν λίγο πίσω και το Rav4 της Toyota αν και πολύ ωραία ομαλότητα αλλά και επιτάχυνση η καμπίνα του ήταν λίγο "last year". ZRV δεν το είδα καν γιατί η χωρητικότητα πίσω είναι λιγότερο από το αμάξι που έχω τώρα(Honda Civic που έχει 480 λίτρα). Σχετικά με το X1 θεωρείτε πως θα μου μείνει περισσότερα χρόνια συγκριτικά με το Tucson ή όπως ακούω δεξιά και αριστερά μόλις λήξει η εγγύηση θα βγάζει προβλήματα και θα πρέπει να το δώσω; -
Το Sportage το είδες; Εμένα μου φάνηκε ποιοτικότερο το εσωτερικό του σε σχέση με του Tuscon και κόστιζε ~2k λιγότερο στην ίδια έκδοση. Επίσης έχει μεγαλύτερη εγγύηση και πρακτικά είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Βέβαια το hybrid της Hyundai Kia δεν έχει την ίδια χαμηλή κατανάλωση και ομολότητα με αυτά των Toyota Honda. Εγώ την απέκλεισα την X1 όταν είδα τα 500€ για αλλαγή φίλτρου λαδιού, φαντάζομαι και όλα τα υπόλοιπα που θα χρειαστεί θα έχουν ανάλογη τιμή. Επίσης ο τρικύλινδρος μου φαίνεται μικρός για το τεράστιο αμάξωμα. Θα σου προτείνω και τη δική μου επιλογή, Honda ZRV στα 35k ή στα 39 στην έκδοση Sport. Θα πάρεις δίλιτρο μεν και φόρο πολυτελείας, αλλά αν οι διαδρομές σου είναι στην πίλη θα γλυτώσεις από την κατανάλωση και έχει και καλό επιτόκιο στην χρηματοδότηση.
-
Αυτό έχει ξεκάθαρα να κάνει με το drive mode. Εάν το είχαν στο eco ή ίσως και το normal για λόγους οικονομίας είναι τα ζώα μου αργά. Το ίδιο είναι και στο δικό μου αυτόματο και λύνεται με το να το βάλω στο sport όπου μετά είναι ρουκέτα πολλές φορές οι πωλητές προκειμένου να δείχνουν ποοοσο οικονομικό είναι το βάζουν στο eco αλλά δε καταλαβαίνουν ότι αυτό χαντακώνει το αμάξι. Για εμένα χωρίς σκέψη Χ1
-
Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)
Xvipes απάντησε σε θέμα του paylidis στο Τα πάντα περί Αυτοκίνησης's Θέματα
Είμαι στην ίδια φάση με τον φίλο @djuan1988 και έρχομαι να πω την εμπειρία μου έχοντας κάνει εχθές test drive το BMW X1, το Volvo XC40 και το Hyundai Tucson full hybrid την ίδια μέρα. Ξεκίνησα με το X1(20i) που έχει τρομερή καμπίνα μέσα, το infotainment δεν κολλούσε πουθενά και όλα δούλευαν όπως έπρεπε και ενώ ήθελα να μου αρέσει τόσο πολύ σαν αμάξι αυτό το lag που έχει στο γκάζι με ξάφνιασε πάρα πολύ. Πατάς το γκάζι και θέλει τουλάχιστον 2 δευτερόλεπτα για να δώσει σε σημείο που ίσως το κάνει και επικίνδυνο. Την ώρα του test drive που ήμουν σε μια διασταύρωση βλέπω από μακριά να έρχεται κάποιος και λέω οκ έχω χρόνο και πατάω το γκάζι για να φύγω και μέχρι να περάσω είχε σχεδόν φτάσει. Στην ίδια μοίρα(ίσως λίγο καλύτερο) το Volvo XC40 σε αυτό το θέμα. Και έρχομαι στο Tucson που η καμπίνα του είναι λίγο χειρότερη από τα άλλα 2 αλλά ρε παιδιά πραγματικά το γκάζι που έχει από 0 στροφές είναι μέρα με την νύχτα. Το πατάς και έφυγες χωρίς πολλά πολλά(όλα ήταν στο sport mode). Είμαι σε τεράστιο δίλλημα στο πιο από τα 2 να πάρω(το XC40 το άφησα γιατί είναι και το πιο ακριβό από τα 3) και πραγματικά δεν μπορώ να αποφασίσω. Από χώρους και τα 2 είναι μια χαρά, προφανώς το Tucson υπερτερεί. Η καρδιά λέει X1 αλλά η λογική (και τα νούμερα) λένε Tucson και θα ήθελα πολύ να ακούσω κάποιον αν έχει όρεξη και επιχειρήματα γι αυτά τα 2. Ευχαριστώ πολύ. -
Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)
kn784 απάντησε σε θέμα του paylidis στο Τα πάντα περί Αυτοκίνησης's Θέματα
Σε σχέση με τους χώρους το Χ1 μου φάνηκε το πιο άβολο για τους πίσω επιβάτες είναι η αλήθεια. Μου φάνηκε λίγος ο χώρος για τα πόδια αλλά επειδή δεν είχα και πολύ χρόνο να ρυθμίσω το μπροστά κάθισμα μπορεί να οφειλόταν και σε αυτό. Ο χώρος αποσκευών και εμένα από κοντά μικρός μου φάνηκε. Παρόμοιος θα πω με το tonale και το formentor. Terramar αρκετά μεγαλύτερος, Tucson, Sportage πολύ μεγάλος, Kodiaq τεράστιος. Το Kuga η αλήθεια είναι δεν το έχω δει..Αν και δεν με τρελαίνει εμφανισιακά θα πάω μια βόλτα να το δω και αυτό καθώς η τιμή είναι πολύ καλή. -
50...παλι καλα ειναι, εχω δει με 35 να κανουν την ιδια διαδρομή 😅
-
Εαν επαιζε το Χ1 στα 39-40 που λες θα το εβλεπες πιο πολυ κ απο χιουνται... Να σου πω την αληθεια κ εγω θα το επαιρνα αυριο το πρωι σε οτι χρωμα υπηρχε ετοιμοπαραδοτο σε αυτο το νουμερο... ειναι ψυχολογικο το οριο για εμενα τουλαχιστον. Εκει που υστερει σε σχέση με τοQ3, αλλα δε ξερω εαν υστερει σε σχέση πχ με το φορμεντορ που κοιτάς, ειναι ο χωρος αποσκευων που μου φάνηκε εξωφρενικά μικρος. Για το κιβωτιο του κοντιακ δε παιρνω ορκο δε ξερω, απλα σαν αμαξι μου αρεσε ιδιαιτερα (οπως και το kuga τουμπανο με 190 αλογα στα ~33Κ)
-
Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)
kn784 απάντησε σε θέμα του paylidis στο Τα πάντα περί Αυτοκίνησης's Θέματα
Καλημέρα! Η αλήθεια είναι ότι με όσα έχω διαβάσει και δει γύρω γύρω (reviews, forums κλπ) αυτή την αίσθηση έχω και εγώ..ότι είναι το καλύτερο αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία και μέχρι αυτά τα λεφτά. Το μόνο που με προβληματίζει είναι αν αξίζει να ξεφύγω σε budget και αν αξίζει αυτή η διαφορά. Πλέον όλα τα αυτοκίνητα έχουν ξεφύγει στις τιμές και σκέφτομαι έντονα αν αξίζει τον κόπο να δώσεις τόσα λεφτά. Βέβαια έχω ανάγκη πλέον καθώς το παλιό (σχεδόν 20 χρονια Audi A3) όλο ζητάει τώρα και φεύγουν χρήματα για πλάκα.. Θα ρωτήσω και σε άλλους στις bmw σε 2 πάντως που έχω μιλήσει (έναν τηλεφωνικά και έναν από κοντα) το ίδιο μου είπαν για την i20 xline premium pack (43000). Αν αυτό το αυτοκίνητο το έβρισκα 39-40 πιθανόν δε θα το συζητούσα νομίζω..και εκεί είναι που μπαίνει η σκέψη και λες μήπως να πάω και 3000 παραπάνω απο το budget...και όλο αυτό δεν τελειώνει. Νομίζω ότι να τα οδηγήσω θα με βοηθήσει αρκετά.. Το Kodiaq το είχα δει φευγαλέα σε μία εκδήλωση. Μου άρεσε πολύ μέσα (σε full extra βεβαια με δέρμα κλπ) και έχει τεράστιους χώρους. Το απέκλεισα γιατί το θεωρώ πολύ μεγάλο και γιατί αν φτάσεις 40000 που βγαίνει στην πρώτη έκδοση με χρώμα, τότε πας στην Χ1. Επίσης νομίζω ότι έχει και του ξηρού τύπου κιβώτιο (χωρίς να είμαι σίγουρος). -
Είναι με διαφορά ανώτερο αυτοκίνητο το Χ1 (κ το Χ2) και από αυτό που έχω (το τωρινό μοντέλο αλλά πρωτοκυκλοφόρησε το 19) και από όλα τα υπόλοιπα που συζητάμε… προσωπικά και μετά από αρκετά vag δε βρίσκω κάτι που να δικαιολογεί τη σημερινή τους αξία… για το bmw ψαξου καλύτερα παίζει σίγουρα πιο κάτω με προσφορές κ επίσης πήγαινε κ αλλού, πολλοί πωλητές δεν κάνουν ούτε για να πουλάνε πατάτες… ύφος τουπέ κ γνώσεις μηδέν… όχι στη bmw - παντού… επι του οικονομικού δε διαφωνώ πάντως, κ εμένα τα 43 περίπου που μου έβγαινε το Χ1 με την ηλιοροφή μου έκατσαν στο λαιμό, ειδικά με δεδομένο ότι όταν βγήκε μου έδιναν κάτω από 37 την έκδοση 18 βασική με μεταλλικό κ αυτόματο κιβώτιο. Το κοντιακ το έχεις δει;;
-
Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)
kn784 απάντησε σε θέμα του paylidis στο Τα πάντα περί Αυτοκίνησης's Θέματα
Ευχαριστώ για την απάντηση! Αυτό η αλήθεια είναι το σκέφτομαι και εγώ.. Αλλά η διαφορά με το formentor είναι 7000 (δεν είναι λίγα)..το x2 ξεφεύγει στις 46500 και η αλήθεια είναι ότι το πίσω μέρος δε μου αρέσει οπότε έχω αποκλείσει..τα κόστη στα service πράγματι είναι πλέον κοντά..επίσης κάτι που με χάλασε πολύ στη bmw ήταν το ύφος του πωλητή (δεν αποφασίζεις βέβαια με αυτό) αλλά ήταν οριακά αγενής..με παρέπεμψε στον configurator για προσφορά και δε μου είπε καν για διαθεσιμότητα αυτοκινήτων..θα τα οδηγήσω όλα από εβδομάδα και θα δω διάφορες που θα καταλάβω… σε ποιότητα πάντως μέσα δεν μπορώ να πω ότι υπολείπονται τα άλλα της bmw ειδικά η Tonale και το terramar..όπως τα είδα εγώ.. Γενικά όμως γιατί το λες αυτό; Γιατί θα την επέλεγες; Πχ και σε σχέση με το Q3 που νομίζω ότι έχεις (πέρα από το ότι είναι παλιό μοντέλο).. Συμφωνώ..και εγώ για 35 ξεκίνησα και ήδη έχω πει ότι πάω μέχρι 40..και σκέφτομαι και την bmw που πάει 43..😂 πρέπει να μπει ένα όριο κάπου.. -
Οσο δεν υπαρχει κρατος αυτα θα εχουμε Δεν ειναι ολοι ικανοι για οδηγηση καποιοι ουτε καν για πεζοι Εφοσον ομως επηρεαζουν τις ζωες μας (και το θανατο) οφειλει το κρατος να μας προστατεψει
-
Ποσες φορές έχω τσακωθεί. Να πω την αλήθεια 2 τις άλλες την αγνόησα... Λ Μεσογείων από Χολαργό μέχρι γέφυρα του Σταυρού αριστερή με 50... Μια φορά πήγαμε μαζί και δεν ξαναμπήκα... Αλλά το πέταγα κάθε φορά...
-
Ναι συγγνώμη, εγώ μιλούσα αποκλειστικά για αυτοκινητόδρομο, γιατί μέσα στην πόλη έχω χάσει κάθε ελπίδα συμμόρφωσης. Εδώ αγνοούν τα κόκκινα και τα κινητά, τις λωρίδες περιμένουμε να καταλάβουν;
-
ας παρει το λεωφορείο καλυτερα... δε κανει... (και κυριως, δυσχεραινει την κατασταση για τους υπολοιπους)
-
προσωπικα παντως αν εφτανα στα 40Κ θα επαιρνα Χ1 ή το νεο Χ2 που ειναι κουκλα και οχι VAG (κ ας εχω VAG Ισης αξιας)... Θα εκπλαγεις οταν δεις οτι στα σερβις οι τιμες πλεον ειναι πανω κατω ιδιες μεταξυ των premium/non-premium brand... O μακρης πολυ δυνατός, για εμενα ισως ο καλυτερος (ειδικα σε after sales)
-
λογικα ισχυουν αλλα μεσα στην πολη δεν ξερω
-
Νομίζω ισχύουν ακόμα τα παραπανω, σωστά;
-
Γιατί στη δεξιά συνέχεια έχει παρκαρισμένους για να πάρουν καφέ και τσιγάρα
-
Ψιλά γράμματα αλλά υπάρχει κάποιος κανονισμός που να λέει ότι απαγορεύεται να πηγαίνουν σε όλες τις λωρίδες με την ίδια ταχύτητα?
-
Έχω απάντηση: Φίλη κάθεται μόνιμα αριστερά γιατί φοβάται τις άλλες και φυσικά πάει σημαντικά κάτω από τα όρια. Αντίστοιχα θα παίζει και με την μεσαία...
-
Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι στους αυτοκινητοδρόμους, με 3+ λωρίδες. Γιατί τόσο μεγάλο ποσοστό οδηγών (οι περισσότεροι πια) κάθονται στη μεσαία λωρίδα ενώ η δεξιά είναι άδεια. Βαριούνται να προσπεράσουν το λεωφορείο που θα πετύχουν σε 1 χιλιόμετρο;