Την ώρα που στην Ιαπωνία συρρέει πλήθος τουριστών, θέλοντας να εκμεταλλευτούν το γεγονός ότι το γιέν αυτή την περίοδο έχει υποχωρήσει, ορισμένοι από τους επισκέπτες στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου έχουν μπλεξίματα με τις αρχές, εξαιτίας της αυξανόμενης δημοφιλίας των μηχανοκίνητων, αυτοκινούμενων αποσκευών.
Δύο από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια της χώρας έχουν ζητήσει ήδη από τους ταξιδιώτες να μη χρησιμοποιούν αυτές τις αποσκευές στους χώρους τους, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Kyodo, ενώ η αστυνομία καλεί τους εγχώριους πωλητές να προειδοποιούν τους πελάτες τους για την αυστηρή νομοθεσία που διέπει τη χρήση τους.
Τα τελευταία χρόνια οι αυτοκινούμενες αποσκευές, που παραπέμπουν σε παιδικά σκούτερ αλλά κινούνται χάρη σε μπαταρίες ιόντων λιθίου έχουν πολλαπλασιαστεί στις τάξεις των ταξιδιωτών, ενώ παράλληλα το προφίλ τους ενισχύεται καθώς χρησιμοποιούνται από επώνυμα άτομα, όπως η Πάρις Χίλτον και η Σίλπα Σέτι.
Πλέον, η Ιαπωνία κατατάσσει τις ηλεκτρικές αποσκευές, οι οποίες είναι γενικότερα δημοφιλείς στην Ασία, ως "μηχανοκίνητα οχήματα τα οποία μπορούν να κινούνται σε δρόμους μόνο με τη χρήση του προβλεπόμενου εξοπλισμού ασφαλείας και με άδεια οδήγησης".
Τον Ιούνιο, Κινέζα, η οποία σπουδάζει στην Ιαπωνία, παραπέμφθηκε στις εισαγγελικές αρχές, καθώς οδηγούσε χωρίς άδεια, καθώς φέρεται να εντοπίστηκε να κινείται πάνω σε τρίτροχη βαλίτσα σε πεζοδρόμιο της Οσάκα στις 31 Μαρτίου, σύμφωνα με τις τοπικές αστυνομικές αρχές.
Σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας της Ιαπωνίας, η βαλίτσα της γυναίκας, η οποία μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως και 13 χιλιομέτρων την ώρα, κατατάσσεται στην κατηγορία των "μηχανοκίνητων ποδηλάτων", όπως και ορισμένα μοτοποδήλατα. Η αστυνομία επανέλαβε στους πολίτες τον Ιούνιο ότι απαιτείται ειδική άδεια για τη χρήση τέτοιου είδους μηχανοκίνητων αποσκευών.
Τον Ιούλιο, αγόρι από την Ινδονησία πέρασε πάνω σε τέτοια βαλίτσα δίπλα από πεζούς που κινούνταν στη πολυσύχναστη εμπορικοί συνοικία Ντοτονμπόρι, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Kyodo, με την οικογένειά του να δηλώνει κατάπληκτη όταν πληροφορήθηκε ότι απαιτείται άδεια οδήγησης για τέτοιου είδους οχήματα στην Ιαπωνία.
Όπως σχολιάζει ο Τακέρου Σιμπαγιάμα, από το Ινστιτούτο Μεταφορών του Πολυτεχνείου της Βιέννης, το ευρύ φάσμα οχημάτων που κατατάσσεται σύμφωνα με την ιαπωνική νομοθεσία στην κατηγορία των μηχανοκίνητων ποδηλάτων ενδέχεται να υποχρεώσει τη χώρα να εξετάσει το κατά πόσο θα ήταν σκόπιμο να δημιουργηθεί μια νέα κατηγορία, ειδικά για τις ηλεκτρικές βαλίτσες.
Το τελευταίο διάστημα, η Ιαπωνία αντιμετωπίζει δυσκολίες στη διαχείριση νέων μορφών μεταφορικών μέσων. Οι παραβιάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στις οποίες εμπλέκονται ηλεκτρικά σκούτερ τετραπλασιάστηκαν μέσα σε διάστημα έξι μηνών από τη στιγμή που οι σχετικοί περιορισμοί χαλάρωσαν, τον Ιούλιο του 2023, σύμφωνα με τις αστυνομικές αρχές της χώρας. Οι λιγότερο αυστηροί κανονισμοί επιτρέπουν σε άτομα άνω των 16 να χρησιμοποιούν τα οχήματα αυτά χωρίς άδεια οδήγησης, με αποτέλεσμα πλέον να αποτελούν συνήθη εικόνα σε μεγάλες πόλεις, όπως το Τόκιο.
- 12
ΣΧΟΛΙΑ (18)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση