Οι μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο της εικονικής πραγματικότητας (VR, Virtual Reality) ένωσαν τις δυνάμεις τους και σχημάτισαν την Global Virtual Reality Association ή αλλιώς GVRA.

Στα μέλη της Παγκόσμιας Ένωσης Εικονικής Πραγματικότητας εντοπίζονται εταιρείες όπως οι Facebook (Oculus), HTC (Vive), Google (Daydream), Sony (PS VR), Samsung (Gear VR) και Acer (Starbreeze) ωστόσο από την λίστα απουσιάζουν και μερικά κραυγαλέα ονόματα όπως τις Microsoft (Hololens, Holographic Windows, Holographic VR) και της OSVR (πίσω από την συγκεκριμένη εταιρεία βρίσκονται οι Razer, Leap και Intel).

 

Η Valve επίσης μπορεί να απουσιάζει, ωστόσο εκπροσωπείται από την HTC, αφού έχουν αναπτύξει από κοινού την τεχνολογία πίσω από την head-mounted display με την ονομασία Vive. Όλες οι παραπάνω εταιρείες που δημιούργησαν την ένωση εικονικής πραγματικότητας θα συνεργαστούν για να προωθήσουν την Εικονική Πραγματικότητα (VR) καθώς και για να καθορίσουν τις βέλτιστες πρακτικές και τα βιομηχανικά πρότυπα.

 

Η Oculus στο παρελθόν έχει εκφράσει την άποψη ότι αν κυκλοφορήσει ένα κατώτερο προϊόν εικονικής πραγματικότητας, ενδέχεται να δημιουργήσει προβλήματα και να βλάψει το σύνολο της βιομηχανίας εικονικής πραγματικότητας. Τώρα, η GVRA θα φροντίσει ώστε να μην συμβεί κάτι τέτοιο και παρακάτω είναι η δήλωση αποστολής του: “Τα μέλη της ένωσης θα αναπτύξουν και θα διαμοιραστούν βέλτιστες πρακτικές, θα διεξάγουν έρευνες, και θα φροντίσουν να φέρουν πιο κοντά τη διεθνή κοινότητα VR όσο η τεχνολογία εξελίσσεται”.

 

Στην ένωση συμμετέχουν μέλη που χωρίζονται σε δύο ομάδες, στα Sponsor Members, που έχουν δικαίωμα ψήφου (π.χ για να εγκρίνουν κάτι) πάνω σε ζητήματα που αφορούν στην Εικονική Πραγματικότητα και στα Regular Members, που θα κατασκευάζουν εξοπλισμό που έχει εγκρίνει η GVRA. Την επόμενη φορά λοιπόν που θα αγοράσετε εξοπλισμό VR, δεν είναι κακό να ελέγξετε για την ύπαρξη του σχετικού λογότυπου.

 

Link.png Site: GSMArena