Ο Musk, περιέγραψε το Dragon V2 ως ένα “μεγάλο τεχνολογικό άλμα” σε σχέση με το πρωτότυπο Dragon. Έδωσε μάλιστα έμφαση σε ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό του, ότι μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί πολλές φορές. “Φανταστείτε αν χρειαζόταν κάθε φορά που κάναμε μια πτήση να μην μπορούσαμε να ξαναχρησιμοποιήσουμε το αεροπλάνο. Τότε οι πτήσεις θα ήταν πανάκριβες και θα πετούσαν ελάχιστοι άνθρωποι, όσοι θα είχαν τα απαραίτητα χρήματα. To Dragon V2 μπορεί να προσγειωθεί οπουδήποτε στη Γη με την ακρίβεια ενός ελικοπτέρου” όπως “ένα διαστημόπλοιο του 21ου αιώνα οφείλει να κάνει”.
Μπορείτε να δείτε την επίσημη παρουσίαση στο παρακάτω video:
Ο Elon Musk είπε ότι η SpaceX σχεδίασε το εσωτερικό του διαστημικού οχήματος ώστε να είναι ιδιαίτερα απλό και καθαρό. Όλα τα χειριστήρια βρίσκονται σε ένα πτυσσόμενο πίνακα από οθόνες. Διάφορα χειριστήρια έκτακτης ανάγκης υπάρχουν στο κέντρο της κονσόλας.
Όσο αφορά στο σύστημα προώθησης και στις μηχανές, ο Musk είπε ότι οι προωστήρες SuperDraco αποτελούν προϊόν τρισδιάστατης εκτύπωσης (είναι 3D printed, και στην κατασκευή τους έχει χρησιμοποιηθεί ένα εξωτικό κράμα μετάλλων). Οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις, που θα είναι μη επανδρωμένες θα ξεκινήσουν το 2016 –ένα χρόνο νωρίτερα από τη NASA που ελπίζει να ξεκινήσει τις δοκιμές το 2017-2018.
Το Dragon V2 σχεδιάστηκε ως μέρος του προγράμματος Commercial Crew Development της NASA. Ανταγωνιστικές εταιρείες ανέλαβαν την εργολαβία να αναπτύξουν σκάφη, τα οποία θα μπορούσαν να μεταφέρουν τέσσερα άτομα στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, προτού τα επιστρέψουν με ασφάλεια πίσω στη Γη. Τρεις ακόμη εταιρείες έχουν επίσης χρηματοδοτηθεί από τη NASA για να κατασκευάσουν τα δικά τους οχήματα, οι Boeing, Blue Origin και Sierra Nevada.
Site: The Verge
ΣΧΟΛΙΑ (25)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση