Στόχος είναι να καταργηθεί ο χρονοβόρος έλεγχος διαβατηρίων με την επέκταση της χρήσης των «έξυπνων» συστημάτων ταυτοποίησης (ID system) που υπάρχουν ήδη στο αεροδρόμιο. Σύμφωνα με το Reuters, εντούτοις, οι προτάσεις να ενσωματωθούν κάμερες στα φωτιστικά σώματα, μέσω των οποίων θα «σκανάρονται» και θα ταυτοποιούνται οι επιβάτες, εγείρει ζητήματα πιθανής παραβίασης των προσωπικών δεδομένων, παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις της διοίκησης του αεροδρομίου.
Πάντως, μία ενδεχομένως ευπρόσδεκτη εφαρμογή του συστήματος αναγνώρισης προσώπου αφορά τον εντοπισμό επιβατών που χάνουν την τελευταία αναγγελία για την πτήση. Στο νέο τέρμιναλ του Changi, το Τ4, ήδη χρησιμοποιείται η τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου ως προαιρετική επιλογή για το check-in, την παράδοση των αποσκευών, τη διέλευση από το τμήμα αλλοδαπών (immigration) και την επιβίβαση. Αυτό σημαίνει μικρότερες ουρές και λιγότερο προσωπικό για τη διαχείριση των επιβατών.
Όταν οι επιβάτες παραδίδουν τις αποσκευές τους σε ειδικά κιόσκια, λαμβάνεται η φωτογραφία τους η οποία ταυτοποιείται με αυτήν του διαβατηρίου. Στις αυτόματες πύλες ασφαλείας, λαμβάνεται άλλη μία λήψη και χρησιμοποιείται για να ταυτοποιήσει την ταυτότητα του επιβάτη στην πύλη επιβίβασης.
Οι υπεύθυνοι του αεροδρομίου Changi εξετάζουν τον τρόπο εφαρμογής της τεχνολογίας και στα υπόλοιπα τρία τέρμιναλ, στην παράδοση αποσκευών και τη διέλευση από το τμήμα αλλοδαπών. Όπως σημειώνουν, ενώ κάποτε χρειαζόταν να δείξει κάποιος το διαβατήριο, το πρόσωπό του και το boarding pass, τώρα χρειάζεται μόνο το πρόσωπο.
ΣΧΟΛΙΑ (22)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση