Στην έκθεση περιλαμβάνονται 26 κολοσσοί και αξιολογούνται με κριτήριο τον τρόπο που “θωρακίζουν” τους χρήστες τους από κρατικές προσπάθειες παρακολούθησης.
Τα κριτήρια που χρησιμοποιεί η EFF είναι πέντε: αν οι εταιρίεες ακολουθούν τις καλύτερες πρακτικές προστασίας της ιδιωτικότητας, αν ενημερώνουν τους χρήστες για τα κρατικά αιτήματα δεδομένων, αν δεν πωλούν τα δεδομένα των χρηστών τους, αν συμμορφώνονται πάντοτε σε αιτήματα δικαστικών και διωκτικών αρχών, και αν υποστηρίζουν τη μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου στις ΗΠΑ που δίνει τη δυνατότητα στη NSA να υλοποιεί προγράμματα παρακολούθησης όπως τα Prism και Upstream, που αποκάλυψε ο Edward Snowden.
Μόλις εννιά εταιρείες πληρούν και τα πέντε κριτήρια: οι Adobe, Credo, Dropbox, Lyft, Pinterest, Sonic, Uber, Wickr and Wordpress. Οι Google, Microsoft και Facebook δεν πληρούν το κριτήριο μη αναγκαστικής συμμόρφωσης σε κρατικά αιτήματα, ενώ η Apple δε ικανοποιεί το κριτήριο αναθεώρησης των αρμοδιοτήτων της NSA.
Site: CNET
ΣΧΟΛΙΑ (14)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση