Ο Fielding, στην περίπτωση αυτή, συντάσσεται με την διαφημιστική κοινότητα που θεωρεί πως ο ορισμός του Do Not Track ως προεπιλογή περισσότερο μειώνει, στην πράξη, τις επιλογές του χρήστη παρά της αυξάνει, μειώνοντας, παράλληλα, «τη διαθεσιμότητα και ποικιλομορφία» των προϊόντων και υπηρεσιών που διακινούνται μέσω διαδικτύου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Internet Explorer 10 είναι ο μόνος browser με το Do Not Track προ-ενεργοποιημένο, αφού οι Firefox, Safari και Opera προτιμούν να αφήνουν την επιλογή αυτή στον χρήστη.
Για όσους ενδιαφέρονται να το χρησιμοποιήσουν, το patch του Fielding είναι διαθέσιμο στο Github. Πάντως, αυτό που δεν ξεκαθαρίζει ο δημιουργός του είναι τί γίνεται στην περίπτωση που ένας χρήστης του Internet Explorer 10 έχει επιλέξει συνειδητά το Do Not Track, οπότε το patch, ουσιαστικά, ακυρώνει την επιλογή του.
Πηγή: Neowin
ΣΧΟΛΙΑ (8)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση