Το εν λόγω σχέδιο, το οποίο μάλιστα κατατέθηκε και ως πατέντα, παρουσιάζει την καμπίνα ως αποσπώμενο τμήμα το οποίο διαθέτει χώρο για τους επιβάτες, τις αποσκευές τους και τα υπόλοιπα φορτία που μεταφέρει το αεροσκάφος.
Η καμπίνα λοιπόν θα βρίσκεται στην πύλη επιβίβασης και θα συνδέεται με το αεροσκάφος καθώς πλησιάζει η ώρα της απογείωσης. Κατά την άφιξη στον επιθυμητό προορισμό, η καμπίνα θα αποσπάται και θα αντικαθίσταται άμεσα με μία άλλη, στην οποία θα βρίσκονται οι επιβάτες του επόμενου προορισμού του αεροσκάφους. Επομένως, η μοναδική προϋπόθεση για την αναχώρηση του αεροσκάφους θα είναι ο ανεφοδιασμός καυσίμων.
Επιπλέον, ο εν λόγω μηχανισμός θα απλοποιούσε σημαντικά και τη διαδικασία επιβίβασης, καθώς οι επιβάτες, με την άφιξή τους στην πύλη επιβίβασης, θα κάθονται απευθείας στη θέση τους, την οποία θα καταλαμβάνουν για όλη τη διάρκεια της πτήσης.
Φυσικά, ένα σημαντικό ζήτημα είναι το κόστος, καθώς τα αεροδρόμια θα πρέπει να πραγματοποιήσουν αρκετές τροποποιήσεις προκειμένου να μπορεί να λειτουργήσει ο συγκεκριμένος μηχανισμός.
Site: DigitalTrends
ΣΧΟΛΙΑ (37)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση