Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Newsbomb μόνο οι υποχρεώσεις της Tripsta απέναντι στις αεροπορικές εταιρείες φτάνουν τα 70 εκατομμύρια ευρώ ενώ σε δημοσίευμα της ιστοσελίδας emea αναφέρεται ότι χθες σε συγκινησιακά φορτισμένο κλίμα η εταιρεία κατέβαλε στο σύνολο των 120 εργαζομένων τις νόμιμες αποζημιώσεις. Τα προβλήματα για την Tripsta φαίνεται ότι υπήρχαν εδώ και καιρό αφού η εταιρεία είχε προχωρήσει στο κλείσιμο του γραφείου που διατηρούσε στη Ρουμανία, προχωρώντας στην απόλυση 50 εργαζομένων ενώ αντίστοιχες κινήσεις υπήρχαν και στα κεντρικά γραφεία των Αθηνών.
Αποτελώντας ένα από τα πέντε μεγαλύτερα online ταξιδιωτικά πρακτορεία της Ευρώπη με περισσότερους από 1 εκ. επιβάτες, η Tripsta αποτελούσε ένα από τα success stories των startup στη χώρα μας. Το 2005 ο Φίλιππος Μπρίνκμανν (CEO) και ο Κριστόφ Κάιμ (CCO) πήραν την απόφαση να ιδρύσουν την Travelplanet24. Η εταιρεία ξεκίνησε με την online πώληση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων σε τουρίστες του εξωτερικού ενώ με την επέκταση της σε 45 χώρες, διεύρυνε τις υπηρεσίες της στις κατηγορίες των αεροπορικών εισιτηρίων και των ενοικιάσεων αυτοκινήτων.
Το 2015 και εν μέσω της οικονομικής κρίσης, η Travelplanet συγχωνεύτηκε με την airtickets, έχοντας προηγηθεί χρηματοδότηση από τα Elikonos Jeremie και Odyssey Venture Partners funds αλλά και με ιδία κεφάλαια μετά από την επιτυχημένη πορεία της. Ένα από τα εντυπωσιακά στατιστικά στοιχεία που είχε δημοσιεύσει η Tripsta, αφορούσε τις 40 χιλιάδες αναζητήσεις που γινόντουσαν μέσα από τη μηχανή αναζήτησης της, με τον μέσο όρο εισιτηρίων που εκδίδονταν κάθε χρόνο να αγγίζει τα 3 εκατ. για όλα τα ταξιδιωτικά μέσα
Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα emea, o όμιλος Tripsta θα λειτουργήσει με προσωπικό ασφαλείας προκειμένου να παρέχει υποστήριξη στις κρατήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί. Τον τελευταίο μήνα το Airtickets είχε σταματήσει την πώληση αεροπορικών εισιτηρίων προσφέροντας μόνο τη δυνατότητα εξεύρεσης των καλύτερων τιμών ενώ και το travelplanet24 έχει προχωρήσει σε αντίστοιχη κίνηση.
Ενημέρωση 16:40: Με επίσημη ανακοίνωσή τους, η Tripsta και η Airtickets επιτίθενται σε συγκεκριμένους συνεργάτες που δεν κατονομάζουν, στους οποίους προσάπτουν «πρόσκαιρα οφέλη αφού αντί να σταθούν αρωγοί, υπονόμευσαν οποιοδήποτε σχεδιασμό και με απαράδεκτο τρόπο έπληξαν την επιβίωση των δύο εταιρειών. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργήσουν ένα τόσο ασφυκτικό πρόβλημα ρευστότητας, που κατέστησε αδύνατη τη συνέχιση της εύρυθμης λειτουργία τους.»
Προσθέτει ακόμα ότι οι δύο εταιρείες «είναι υποχρεωμένες να προβούν σε ριζική αναδιάρθρωση της λειτουργίας τους και να αναστείλουν προσωρινά την έκδοση μελλοντικών αεροπορικών εισιτηρίων» ενώ «οι ιστότοποι των εταιρειών λειτουργούν και θα λειτουργούν κανονικά. Τα εκδοθέντα εισιτήρια και οι κρατήσεις όλων των πελατών συνεχίζουν να είναι σε πλήρη ισχύ. Οι εργαζόμενοι και η διοίκηση των δύο εταιρειών, με σεβασμό προς τους πελάτες τους και προς την ιστορία τους, θα εργαστούν με αξιοπρέπεια και ευσυνειδησία και με μοναδικό μέλημα την εξυπηρέτηση των πελατών τους.»
- 2
- 4
ΣΧΟΛΙΑ (82)
Δημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση