Την πιλοτική διάθεση διαφημίσεων για τους βασικούς της χρήστες ανακοίνωσε η Zoom, μέσω ενός σχετικού blog post. Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται σε σελίδα του browser, μετά το τέλος μιας βιντεοκλήσης. Η εταιρεία λέει πως οι διαφημίσεις θα είναι διαθέσιμες "σε συγκεκριμένες χώρες", χωρίς όμως να γίνεται αναφορά ποιες ακριβώς είναι οι χώρες αυτές. Οι χρήστες του βασικού πακέτου θα βλέπουν διαφημίσεις, μόνο αν η κλήση στην οποία συμμετάσχουν έχει ξεκινήσει από έναν βασικό χρήστη.
Παρόλο που ακούγεται πολύ θετική η εμφάνιση διαφημίσεων μετά τον τερματισμό της κλήσης, παραμένει μια μεγάλη αλλαγή για την υπηρεσία. Μέχρι τώρα το Zoom δεν είχε κανέναν περιορισμό για τους δωρεάν χρήστες του, κάτι που το εκτόξευσε στην κορυφή τον περασμένο χρόνο, με όλο και περισσότερο κόσμο να το επιλέγει για την εργασία του ή απλά για να κοινωνικοποιηθεί. Ακόμη και η end-to-end κρυπτογράφηση, που αρχικά θα περιοριζόταν σε premium συνδρομητές, διατέθηκε στους δωρεάν χρήστες.
Μέχρι τώρα, ο μεγαλύτερος περιορισμός του Zoom ήταν το χρονικό όριο ομαδικών κλήσεων στα 40 λεπτά. Όπως δήλωσε όμως η Janine Pelosi του μάρκετινγκ τμήματος της εταιρείες, οι διαφημίσεις πρέπει να εμφανιστούν για να τους βοηθήσουν στην χρηματοδότηση και να συνεχίσουν να παρέχουν στους δωρεάν χρήστες μια σταθερή πλατφόρμα.
"Αυτή η αλλαγή διασφαλίζει ότι οι δωρεάν βασικοί χρήστες μας μπορούν να συνεχίσουν να συνδέονται με φίλους, οικογένεια και συναδέλφους με την ίδια σταθερή πλατφόρμα που προσφέραμε πάντα" είπε η Pelosi.
Τέλος, θέλοντας να αποφύγει κριτική όπως έγινε το περασμένο έτος, η εταιρεία τόνισε πως δε θα χρησιμοποιεί meetings, webinars ή περιεχόμενο μηνυμάτων για τις στοχευμένες διαφημίσεις.
- 1
- 3
ΣΧΟΛΙΑ (12)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση