Η κατάργηση της ετήσιας συνδρομής δε σημαίνει ότι το WhatsApp θα κατακλυστεί από διαφημίσεις, ένα σενάριο που διαψεύδει κατηγορηματικά ο Jan Koum, συνδημιουργός της υπηρεσίας. Το WhatsApp αναμένεται μέσα στο έτος να συμπληρώσει το 1 δισ. ενεργούς χρήστες αποτελώντας μια σημαντική ιδιοκτησία του Facebook το οποίο προχώρησε στην εξαγορά της υπηρεσίας στις αρχές του 2014 με το ποσό ρεκόρ των 19 δισ. δολαρίων.
Για την ώρα, το Facebook εξετάζει την υιοθέτηση ενός μοντέλου που έχει πολλές ομοιότητες με αυτό του Messenger, απευθυνόμενο σε επιχειρήσεις και οργανισμούς που θέλουν να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους, αντικαθιστώντας την παραδοσιακή αποστολή SMS ή τις τηλεφωνικές κλήσεις. Η εταιρεία θα διαθέσει εργαλεία προς τις εταιρείες μέσα στη χρονιά για πιο εύκολη αποστολή μηνυμάτων με τον Koum να δίνει μερικά παραδείγματα όπως την αποστολή μηνυμάτων από τράπεζες για άκυρη συναλλαγή ή από μια αεροπορική εταιρεία προκειμένου να ενημερώσει για την καθυστέρηση της πτήσης σας. Στόχος του WhatsApp είναι τα μηνύματα που λαμβάνει ο χρήστης να μην αποτελούν διαφήμιση αλλά να τον ενδιαφέρουν άμεσα.
Site: Recode
,
ΣΧΟΛΙΑ (42)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση