Νωρίτερα αυτό το μήνα, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι δοκιμάζει αυτή τη δυνατότητα, χωρίς να δώσει πολλές λεπτομέρειες, παρουσιάζοντας το Snapchat+. Το νέο συνδρομητικό πρόγραμμα δεν θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις χώρες αφού αρχικά θα έχουν πρόσβαση σ’ αυτό χρήστες από τις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, τη Σαουδική Αραβία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Πάντως όπως ξεκαθαρίζει η εταιρεία, θα προστεθούν και άλλες χώρες στη σχετική λίστα.
«Σήμερα λανσάρουμε το Snapchat+, μια συλλογή από αποκλειστικές και πειραματικές λειτουργίες για το Snapchat, με μηνιαίο κόστος 3,99 δολάρια. Αυτή η συνδρομή θα μας επιτρέψει να παρέχουμε νέες λειτουργίες σε μερικά από τα πιο παθιασμένα μέλη της κοινότητάς μας και θα μας επιτρέψει να παρέχουμε υποστήριξη κατά προτεραιότητα», δήλωσε η εταιρεία.
Εκτός από τα προσαρμοσμένα εικονίδια της εφαρμογής και τον αριθμό επαναληπτικών προβολών Stories, το Snapchat+ θα ξεκλειδώσει ένα ειδικό σήμα, τη δυνατότητα να καρφιτσώσετε έναν φίλο ως τον #1 φίλο σας αλλά και τη δυνατότητα να βλέπετε "τη γενική κατεύθυνση ταξιδιού για το πού έχουν μετακινηθεί πρόσφατα οι φίλοι σας. Η εταιρεία δήλωσε ότι η τελευταία λειτουργία θα είναι διαθέσιμη μόνο εάν οι φίλοι σας έχουν ήδη συναινέσει να μοιραστούν την τοποθεσία τους. Έτσι, προς το παρόν, τα περισσότερα από αυτά τα νέα χαρακτηριστικά σχετίζονται με το προφίλ και την εμφάνιση της εφαρμογής. Για την ώρα πάντως δεν είναι ακόμη σαφές πώς το Snapchat σχεδιάζει να διαφοροποιήσει τα χαρακτηριστικά που κυκλοφορούν για τους beta testers σε σύγκριση με αυτά που κυκλοφορούν για τους συνδρομητές.
Πολλές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης πειραματίζονται με συνδρομητικές υπηρεσίες για να συγκεντρώσουν περισσότερα έσοδα. Πέρυσι, το Twitter έκανε το ντεμπούτο της υπηρεσίας Twitter Blue στον Καναδά και την Αυστραλία και αργότερα την επέκτεινε στις ΗΠΑ και τη Νέα Ζηλανδία. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων Telegram ξεκίνησε επίσης μια επί πληρωμή premium συνδρομή με χαρακτηριστικά όπως περισσότερους φακέλους συνομιλίας και τη δυνατότητα αποστολής μεγαλύτερων αρχείων (μεγέθους έως 4GB) μέσω της εφαρμογής.
Ενώ το Snapchat σημείωσε μεγάλο ρυθμό ανάπτυξης το 1ο τρίμηνο του 2022, η εταιρεία εξέφρασε ανησυχίες για την επίτευξη των στόχων εσόδων της λόγω του πολέμου στην Ουκρανία. Τον Μάιο, η εταιρεία δήλωσε ότι θα χάσει τους στόχους εσόδων της για το β' τρίμηνο του 2022. Ωστόσο, υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείες δήλωσε σε συνέντευξή του στο The Verge ότι «οι διαφημίσεις θα είναι ο πυρήνας του επιχειρηματικού μας μοντέλου μακροπρόθεσμα» ενώ η εταιρεία «δεν αναμένει ότι η νέα συνδρομητική υπηρεσία θα αποτελέσει σημαντική νέα πηγή εσόδων».
ΣΧΟΛΙΑ (31)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση