Σε μια ανάρτηση στο επίσημο blog, ο διευθύνων σύμβουλος της Stack Overflow, Prashanth Chandrasekar ανέφερε ότι η εταιρεία εστιάζει στην πορεία της προς την κερδοφορία. Ενώ η ανάρτηση δεν ανέλυσε τον λόγο πίσω από τις περικοπές θέσεων εργασίας, ανέφερε ότι τα budget των πελατών μετατοπίζονται αλλού "λόγω των μακροοικονομικών πιέσεων".
«Φέτος πήραμε πολλά μέτρα για να έχουμε λιγότερα έξοδα. Οι αλλαγές επιδιώχθηκαν μέσα από το πρίσμα της ελαχιστοποίησης των επιπτώσεων στη ζωή των Stackers, των εργαζομένων δηλαδή της εταιρείας. Δυστυχώς, αυτές οι αλλαγές δεν ήταν αρκετές και έτσι πήραμε την εξαιρετικά δύσκολη απόφαση να μειώσουμε το προσωπικό της εταιρείας κατά περίπου 28%», δήλωσε ο Chandrasekar.
Ενώ το Stack Overflow είναι κυρίως ένας ιστότοπος ερωταπαντήσεων για ιδιώτες developers, διαθέτει επίσης προϊόντα για επιχειρήσεις, όπως το "Stack Overflow for Teams", το οποίο βοηθά τους οργανισμούς να διατηρούν μια βάση γνώσεων για όλη την εταιρεία. Η εταιρεία πάντως δεν διευκρίνισε τον αριθμό των απολυμένων υπαλλήλων. Ωστόσο, δεδομένου ότι είχε ανεβάσει τον αριθμό των εργαζομένων της σε πάνω από 500 άτομα πέρυσι, είναι πιθανό να επηρεαστούν περισσότερα από 100 άτομα.
Με τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη και τα AI chatbots όπως το Chat-GPT να κερδίζουν δημοτικότητα για τη βοήθεια των προγραμματιστών σε διάφορα προβλήματα, η Stack Overflow είδε την επισκεψιμότητά της να μειώνεται σε σύγκριση με πέρυσι.
Τον Αύγουστο, η εταιρεία δήλωσε ότι λόγω της δημιουργικής AI, αναμένει "κάποιες αυξομειώσεις στην παραδοσιακή επισκεψιμότητα και στο engagement τους επόμενους μήνες".
Νωρίτερα φέτος, η Stack Overflow ζήτησε από τις εταιρείες AI να πληρώσουν για δεδομένα εκπαίδευσης. Τον Ιανουάριο, απαγόρευσε στους χρήστες να δημοσιεύουν απαντήσεις που παράγονται από την τεχνητή νοημοσύνη. Η εταιρεία προσπαθεί επίσης να ενισχύσει τις δικές της AI δυνατότητες Τον Ιούλιο, εγκαινίασε το OverflowAI με χαρακτηριστικά όπως η αναζήτηση με βάση τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη.
Οι μεγάλες εταιρείες του χώρου, κινούνται επίσης γρήγορα για να καταστήσουν τα προϊόντα που υποστηρίζονται από τη δημιουργική ΤΝ, διαθέσιμα για τους προγραμματιστές όσο πιο άμεσα γίνεται. Τον περασμένο μήνα, το GitHub επέκτεινε την πρόσβαση στο Copilot ΑΙ chatbot σε μεμονωμένους χρήστες. Τον Μάιο, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου προγραμματιστών της, η Google ανακοίνωσε μια δέσμη εργαλείων κωδικοποίησης με επίκεντρο την ΤΝ, συμπεριλαμβανομένου ενός βοηθητικού ρομπότ που ονομάζεται Codey. Η εταιρεία έχει επίσης εκπαιδεύσει το εργαλείο συνομιλιακής τεχνητής νοημοσύνης Bard για να βοηθήσει τους χρήστες με τη δημιουργία κώδικα και το debugging.
ΣΧΟΛΙΑ (46)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση