Σύμφωνα με έρευνα του Pew, το 52% των χρηστών έχει συναντήσει προφίλ που θεωρεί ύποπτα για απάτη, ενώ το 57% των γυναικών δηλώνει ότι δεν αισθάνεται ασφάλεια κατά τη χρήση των εφαρμογών.
Η κρίση στον κλάδο αντικατοπτρίζεται στα οικονομικά αποτελέσματα των μεγάλων παικτών. Η Bumble είδε τις μετοχές της να καταρρέουν κατά 30% μετά από μια απογοητευτική οικονομική έκθεση, ενώ ο όμιλος Match Group, ιδιοκτήτης των Tinder, Match.com, OkCupid και Hinge, καταγράφει μείωση στον αριθμό των επί πληρωμή χρηστών για επτά συνεχόμενα τρίμηνα.
Η δυσαρέσκεια των χρηστών έχει οδηγήσει σε μια αυξανόμενη τάση προς την αγαμία, με διάσημες προσωπικότητες να δηλώνουν ανοιχτά την προτίμησή τους για μια "στεγνή περίοδο". Ψυχολόγοι υποστηρίζουν ότι το φαινόμενο αυτό αντανακλά μια βαθύτερη δυσαρέσκεια με το status quo των σεξουαλικών σχέσεων και μια απόρριψη των άκαμπτων κανόνων που διέπουν τις διαπροσωπικές σχέσεις.
Οι χρήστες εκφράζουν κόπωση από την απρόσωπη φύση των διαδικτυακών γνωριμιών και αναζητούν πιο οργανικούς τρόπους συνάντησης νέων ανθρώπων. Ομάδες τρεξίματος και λέσχες ραπτικής αναδεικνύονται ως εναλλακτικές επιλογές, προσφέροντας ένα πιο φυσικό περιβάλλον για κοινωνικοποίηση.
Ωστόσο, η πανδημία έχει περιπλέξει την κατάσταση, καθώς για πολλούς νέους ενήλικες, οι διαδικτυακές εφαρμογές αποτέλεσαν τη μοναδική εμπειρία γνωριμιών. Η μετάβαση σε πιο παραδοσιακούς τρόπους κοινωνικοποίησης παρουσιάζει προκλήσεις για αυτή τη γενιά.
Παρά τις δυσκολίες, η βιομηχανία των διαδικτυακών γνωριμιών παραμένει σημαντική, με ετήσια έσοδα 3,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Οι ειδικοί του κλάδου υποστηρίζουν ότι οι εφαρμογές πρέπει να επιστρέψουν στις βασικές αρχές τους, ξεπερνώντας το "παράδοξο της επιλογής" και προσφέροντας πιο ουσιαστικές συνδέσεις.
Η εξειδίκευση των εφαρμογών σε συγκεκριμένες ομάδες ενδιαφέροντος, όπως θρησκεία, σεξουαλικές προτιμήσεις ή οικονομική κατάσταση, αποτελεί μια αναδυόμενη τάση. Παράλληλα, εφαρμογές που προσομοιάζουν την τυχαία συνάντηση στον πραγματικό κόσμο, όπως η Happn, κερδίζουν έδαφος.
Παρά τις προκλήσεις, οι ειδικοί πιστεύουν ότι οι διαδικτυακές εφαρμογές γνωριμιών διατηρούν την αξία τους, επιτρέποντας στους χρήστες να απαντήσουν σε κρίσιμες ερωτήσεις εξαρχής. Η χημεία παραμένει κλειδί, αλλά η γνώση βασικών πληροφοριών για τον πιθανό σύντροφο μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και ενέργεια στην αναζήτηση μιας ουσιαστικής σχέσης.
- 2
- 4
ΣΧΟΛΙΑ (86)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση