Πριν από μερικές ημέρες, το WhatsApp είχε καταργήσει την ετήσια συνδρομή του. Μάλιστα, στο επίσημο blog του ανακοίνωσε ότι ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο χρηστών.

Τον Σεπτέμβριο του 2015, το WhatsApp είχε ανακοινώσει ότι διαθέτει 900 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, γεγονός που συνεπάγεται ότι, από τότε μέχρι τώρα, απέκτησε περίπου 100 εκατομμύρια νέους χρήστες. Επιπλέον, προς τα τέλη του Ιανουαρίου, οι χρήστες του WhatsApp ανέρχονταν στα 990 εκατομμύρια, που σημαίνει ότι απέκτησε 10 εκατομμύρια χρήστες σε διάστημα μικρότερο του ενός μήνα.

 

Παρά τον υψηλό αριθμό των χρηστών του, το WhatsApp χρειάζεται να βρει έναν τρόπο για να έχει έσοδα, καθώς κατήργησε την ετήσια συνδρομή, η οποία, σύμφωνα με το Bloomberg, του απέφερε $10,2 εκατομμύρια ετησίως, την περίοδο που εξαγοράστηκε από το Facebook.

 

Όπως και να έχει η κατάσταση με την αναζήτηση εσόδων, ο μεγάλος αριθμός χρηστών αποτελεί δυνατό χαρτί για το WhatsApp στην αγορά των messaging εφαρμογών. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι το WhatsApp σκοπεύει να κάνει άνοιγμα στην αγορά επικοινωνιών B2C (Business-To-Consumer) και προσπαθεί να ενσωματώσει end-to-end encryption.

 

Θα πρέπει λοιπόν να ανταγωνιστεί εφαρμογές όπως το Telegram και το Messenger του Facebook, το οποίο μάλιστα διαθέτει 800 εκατομμύρια χρήστες.

 

Link.png Site: TechCrunch