Η κίνηση αυτή δεν εκπλήσσει, με δεδομένο ότι η Rakuten είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο και θέλει να ανταγωνισθεί τόσο πλατφόρμες online επικοινωνίας όπως το Facebook, όσο και κολοσσούς στο λιανεμπόριο όπως η Amazon. Έτσι, αν οι χρήστες μπορούν να βρουν στο πληκτρολόγιό τους ό,τι θέλουν να αγοράσουν, δεν θα έχουν λόγο να χρησιμοποιήσουν για τον ίδιο λόγο
κάποια άλλα εφαρμογή instant messaging που δίνει την ίδια δυνατότητα, ή να επισκεφθούν κάποιο e-shop.
Παρόλο που η συγκεκριμένη λειτουργία ίσως να φαίνεται παρεμβατική στο περιβάλλον χρήστης του Viber, φαίνεται πως έχει γνωρίσει αποδοχή. Σύμφωνα με τους υπεύθυνους του Viber, από το λανσάρισμα του Instant Shopping έχει χρησιμοποιηθεί από το 30% των Αμερικανών χρηστών της application για την πραγματοποίηση αγορών. Έτσι, με την εξαγορά της Chatter Commerce, η Rakuten Viber θα μπορεί ελεύθερα να εξελίσσει το νέο χαρακτηριστικό στο μέλλον, ώστε να διατηρήσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού.
Site: Εngadget
ΣΧΟΛΙΑ (35)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση