Λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση πως το Dropbox έφτασε τα 300 εκατομμύρια χρήστες, η εταιρεία μας ενημερώνει πως εξαγόρασε το Droptalk.

Το Droptalk είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει στους χρήστες να διαμοιράσουν links με φίλους μέσω μιας επέκτασης στον Chrome, το οποίο μελλοντικά θα έκανε την εμφάνιση του στο Android και iOS, κάτι που δεν έγινε πραγματικότητα, με την επέκταση του Chrome να είναι η μοναδική κυκλοφορία και μάλιστα σε beta έκδοση.

 

Οι όροι εξαγοράς του Droptalk από το Dropbox δεν έχουν γίνει γνωστοί. Το Droptalk ιδρύθηκε μόλις ένα χρόνο πριν απο μια ομάδα πρώην μηχανικών του Facebook και Linkedln, με όραμα το διαφορετικό τρόπο επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων και τη δουλειά που φέρνουν εις πέρας.

 

Σε ανακοίνωση στο Droptalk blog, η ομάδα που το δημιούργησε επισημαίνει πως με το Droptalk όλοι οι τρόποι επικοινωνίας λαμβάνουν χώρα μέσα απο το browser, το tablet ή το smartphone, κάνοντας περιττή την ανάγκη για επικοινωνία μέσω e-mail. Tονίζουν μάλιστα πως κάθε φορά που γίνεται ενημέρωση των φακέλων στο cloud, οποιοσδήποτε παίρνει μέρος στη συζήτηση μπορεί να δει την ανανεωμένη εκδοχή και να προβάλλει το αρχείο ή τον φάκελο μέσα στο ίδιο το θέμα. Τέλος, μας ενημερώνουν πως λόγω της μετάβασής τους στην ομάδα του Dropbox, δεν θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να αποδέχονται νέες εγγραφές για τη beta έκδοση.

 

Φαίνεται πάντως πως εκτός απο την ίδια πρώτη συλλαβή, υπάρχουν περισσότεροι λόγοι για την εξαγορά του Droptalk. Πέρα απο τις δυνατότητες που δίνει μέσω του browser, η εφαρμογή συγχρονίζεται μέσω του cloud, όπου οι χρήστες μπορούν να δουν ποιος ανέβασε έναν συγκεκριμένο φάκελο ή ποιος ανανέωσε το κοινό μεταξύ τους φάκελο, ακολουθούμενο από ένα μήνυμα αλληλεπίδρασης. Παράλληλα το Droptalk επεξεργάζοταν τη δυνατότητα ενσωμάτωσης μηνυμάτων σε συνδυασμό με την αποθήκευση στο cloud.

 

Η ομάδα του Droptalk που θα ενσωματωθεί στην ομάδα του Dropbox αποτελείται απο τους: Rakesh Mathur, Ashish Bhardwaj, Anand Prakash, Manveer Chawla και Nirmesh Mehta.

 

 

Link.png Site: NdTV