Το Dropbox, 6 μήνες μετά την αρχική του ανακοίνωση πως ξεπέρασε τα 200 εκατομμύρια χρήστες, μας ενημερώνει πως πλεον έχει ξεπεράσει τα 300 εκατομμύρια χρήστες.

Χάρη σε αυτή την αύξηση, το Dropbox επικεντρώνεται στη δημιουργία νέων υπηρεσιών αλλά και τη βελτίωση των τρέχοντων υπηρεσιών προς το επαγγελματικό του πακέτο.

 

Μια αναδρομή στο παρελθόν του Dropbox είναι άκρως ενδιαφέρουσα. Το Νοέμβριο του 2012 είχε 100 εκατομμύρια χρήστες, ένα χρόνο μετά έφτασε τα 200 εκατομμύρια και χρειάστηκε μόλις 6 μήνες για να φτάσει τα 300 εκατομμύρια χρήστες.

Η ανακοίνωση έγινε στο επίσημο μπλογκ του Dropbox απεικονίζοντας μια πόρτα με τα νούμερα των χρηστών της σε βαθμίδες, με τίτλο "Ευχαριστούμε που μας βοηθάτε να μεγαλώσουμε" και υποσημείωση "Νέα βαθμίδα στο τοίχο".

 

Για αυτή τη φαινομενική αύξηση οφείλεται κυρίως το επαγγελματικό πακέτο του Dropbox, το οποίο παρέχει τη ταυτόχρονη χρήση και προσωπικού και επαγγελματικού λογαριασμού , αλλά και η στροφή προς μια πιο εστιασμένη επιχειρηματική προσέγγιση βοήθησε στο να αλλάξει ο τρόπος λειτουργίας του.

Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με το Forbes μόνο 1% των χρηστών του Dropbox πληρώνουν για τις υπηρεσίες του, με τη πλειονότητα αυτών να χρησιμοποιούν τα δωρεάν 2GB.

 

Επιπρόσθετα, το Dropbox εξαγόρασε ορισμένες εταιρίες start-up, όπως τις εφαρμογές Bubbli (3D φωτογραφίες), Zulip (συνομιλίες στο χώρο εργασίας), Loom (προσωπικό stream φωτογραφιών) και Hackpad (εργαλείο για συνεργατική επεξεργασία εγγράφων).

 

Εκτός απο τις αλλαγές στις εφαρμογές της για iOS και Android, η εταιρεία επίσης ανακοίνωσε την εφαρμογή Carousel, η οποία απευθύνεται σε χρήστες που χρησιμοποιούν το Dropbox για μεταφορά εικόνων.

 

Link.png Site: NDTV