Πως το καταφέρνει αυτό θα ρωτήσετε, με την απάντηση να είναι η κλασσική, με το συνδυασμό πολύ καλών τεχνικών χαρακτηριστικών που συνοδεύονται από μία εξίσου καλή τιμή.
Για διάφορους λόγους, η Xiaomi δεν έχει αποφασίσει ακόμα να περάσει στην Αμερικανική και Ευρωπαϊκή αγορά, στερώντας σίγουρα από πολλούς την ευκαιρία να γνωρίσουν μια σημαντική εναλλακτική πρόταση και ειδικά σε όσους δε θέλουν να ξοδέψουν πολλά χρήματα, χωρίς να κάνουν όμως και σημαντικούς συμβιβασμούς.
Αυτό δε σημαίνει όμως ότι δεν υπάρχουν και τα ανεπίσημα κανάλια και ειδικότερα τα ηλεκτρονικά καταστήματα, ένα από τα οποία, το Everbuying, μας διέθεσε τη δεύτερη γενιά του Redmi Note, μιας από τις πιο επιτυχημένες σειρές της εταιρείας. Η πολιτική της Xiaomi με τη συγκεκριμένη συσκευή μπορεί να χαρακτηριστεί τουλάχιστον περίεργη αφού πριν λίγες εβδομάδες και σε διάστημα μόλις 3 μηνών, η κινεζική εταιρεία ανακοίνωσε το διάδοχο της, ο οποίος ήδη έχει αποσπάσει πολύ θετικές κριτικές.
Ας δούμε όμως τη θέση της συσκευής στην αγορά και κυρίως τι προσφέρει στον τελικό καταναλωτή, γνωρίζοντας παράλληλα έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων.
ΣΧΟΛΙΑ (64)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση