Planescape: Torment, Icewind Dale, Baldur’s Gate, Fallout, Star Wars: Knights of the Old Republic, Neverwinter Nights, South Park: The Stick of Truth.

Διαβάζοντας κανείς τα franchises πάνω στα οποία έχουν εργαστεί η Obsidian Entertainment ως στούντιο και οι άνθρωποι που την απαρτίζουν, το δέος είναι δεδομένο. Άνθρωποι όπως ο χαρισματικός Κρις Άβελοουν, ο πανέξυπνος Κρις Τζόουνς και ο οραματιστής Φίργκους Έρκχαρτ με θητεία σε θρυλικές εταιρείες όπως η Black Isle Studios και η Interplay, είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο πως έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν κάτι μοναδικό εφ’ όσον τους δοθεί η ευκαιρία. «Κι αν δεν τους δοθεί ποτέ», θα μπορούσε να αναρωτηθεί κανείς. Well, σε αυτή την περίπτωση, τέτοιες ανήσυχες φυσιογνωμίες, τη δημιουργούν από μόνες τους!

 

Ακριβώς έτσι συνέβη και με το Pillars of Eternity, ένα old school RPG το οποίο δεν υπήρχε περίπτωση να αναλάβει να εκδώσει καμία πρωτοκλασάτη εταιρεία. Έτσι, η Obsidian κατέφυγε στη λύση του Kickstarter. Πριν από περίπου δύο χρόνια ζήτησε περί τα $900.000 για να συγκεντρώσει τελικά πάνω από $4 εκατ.!

 

Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν εντυπωσιακή, ξαφνιάζοντας τους ανθρώπους του στούντιο και δίνοντάς τους παράλληλα τη δυνατότητα να εργαστούν χωρίς άγχος και πίεση πάνω στο φιλόδοξο πρότζεκτ τους. Οι προσπάθειές τους εν τέλει καρποφόρησαν και έτσι, το Pillars of Eternity μετά από δυο-τρεις αναβολές, κυκλοφορεί πλέον με κάθε επισημότητα σε ψηφιακή και φυσική μορφή. Πάμε να δούμε γιατί συνιστά ένα από τα καλύτερα και συνάμα “χορταστικότερα” RPG που έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία χρόνια.

 

Link.png Site: Pillars of Eternity Review