Τα LG K7 και LG K8 μοιάζουν σαν δύο σταγόνες νερό, καθώς η νοτιοκορεατική κατασκευάστρια ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική γραμμή και για τις δύο, ενώ από πλευράς χαρακτηριστικών και τιμών λιανικής πώλησης κινούνται στο τιμολογιακό εκείνο φάσμα, το οποίο ευθύνεται για τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων των περισσοτέρων κατασκευαστών, παραμένοντας αυστηρά κάτω από τα €200. Τα τελευταία δύο χρόνια η LG προσπαθεί έντονα να επαναπροσδιορίσει τη θέση της στο φάσμα αυτό, παρουσιάζοντας προτάσεις με ελκυστική σχεδίαση και ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά, εισάγοντας σε αυτές στοιχεία και τεχνολογίες από τα ακριβότερα μοντέλα της.
Παρόλες τις προσπάθειες της εταιρείας, οι πωλήσεις των συσκευών αυτών δεν ήταν οι προσδοκώμενες, καθώς η μέθοδος ονοματοδοσίας (Bello, Fino, Spirit, Leon, Magna) που ακολούθησε η νοτιοκορεατική εταιρεία προκαλούσε σύγχυση στο αγοραστικό κοινό, το οποίο είχε συνηθίσει να αναγνωρίζει τις δυνατότητες και τις γενιές των συσκευών μέσα από συνδυασμούς γραμμάτων και αριθμών (πχ. LG G2, LG G3, LG G4 κ.ο.κ.).
Με τις νέες σειρές συσκευών της, η LG φαίνεται πλέον αποφασισμένη να ακολουθήσει μία πιο συγκροτημένη στρατηγική πωλήσεων, διαχωρίζοντας τες σε διακριτές σειρές (Κ, V, X, G) και βαθμολογώντας τες, ανάλογα με τις ικανότητες και τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά τους - όσο υψηλότερο είναι το νούμερο μίας συσκευής, τόσο υψηλότερα κατατάσσεται η συσκευή στην εκάστοτε σειρά. Βέβαια αυτό, όπως θα καταλάβετε και στη συνέχεια, αυτό μάλλον δεν ισχύει για τα μοντέλα K7 και K8, καθώς το πρώτο συγκαταλέγεται στις entry-level συσκευές, ενώ το ελάχιστα ακριβότερο Κ8 “φλερτάρει” έντονα με τη μεσαία κατηγορία.
Site: http://www.insomnia.gr/review/_/smartphones/lg-k7-lg-k8-review-r825[/url]']LG K7 & LG K8 Review
ΣΧΟΛΙΑ (4)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση