Τότε, το 2010 ήταν που έχοντας καταθέσει τα διαπιστευτήριά της, άρχισε να δουλεύει το επόμενό της πόνημα, έναν τίτλο ικανό να προσφέρει μια εξίσου αξιομνημόνευτη και ξεχωριστή εμπειρία όπως το πρώτο, ασπρόμαυρο platformer της –έστω κι αν αυτή σε πρώτη φάση αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο των κατόχων Xbox One και PC.
Το Inside μοιάζει αρκετά στο Limbo. Δεν “κοπιάρει” το κόνσεπτ του, αλλά το χρησιμοποιεί για να βασιστεί, να ξεκινήσει από κάπου και να φτάσει εκεί που δεν τα κατάφερε αυτό. Πράγματι, σαν στυλ τα δύο παιχνίδια έχουν αρκετές ομοιότητες: διαδραματίζονται αμφότερα σε μελαγχολικούς, επιβλητικούς κόσμους, διαθέτουν νεαρούς πρωταγωνιστές που παλεύουν με νύχια και με δόντια να ξεφύγουν απ’ τα όσα δεινά τους κατατρέχουν και αναγκάζουν τον παίκτη όχι να “κάψει” αλλά να γυμνάσει, να παιδέψει το μυαλό του με μια σειρά έξυπνων, εμπνευσμένων γρίφων.
ΣΧΟΛΙΑ (17)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση