Πιστή στο ραντεβού της, η Apple κυκλοφόρησε την τρίτη γενιά του iPad, του tablet το οποίο δημιούργησε νέα δεδομένα αναγκάζοντας μας να ξεκινήσουμε να μιλάμε για τη μετά-PC εποχή.

 

Χωρίς αμφιβολία το iPad είναι ο κύριος εκπρόσωπος των μετά-PC συσκευών που κατά την Apple αποτελεί το μέλλον της βιομηχανίας με πλεονέκτημα τη φορητότητα και τον εύκολο χειρισμό για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση υπολογιστή. Τα νούμερα πάντως δείχνουν μια σαφή τάση αφού οι πωλήσεις των iPad/iPad 2 ξεπέρασαν τα 60 εκατομμύρια ενώ μόλις σε 3 ημέρες, το νέο iPad έφτασε στα χέρια 3 εκατομμυρίων ανθρώπων, αριθμοί που το λιγότερο εντυπωσιάζουν και δείχνουν καθαρά το δρόμο και για τις υπόλοιπες εταιρείες.

 

Από τις 23 Μαρτίου το νέο iPad βρίσκεται στα ράφια των ελληνικών καταστημάτων με αυτή την ονομασία ακριβώς, «νέο iPad» και όχι iPad 3 η κάτι άλλο. Η Apple είναι σίγουρα από τις λίγες εταιρείες που μπορούν να ονομάσουν έτσι το προϊόν τους χωρίς να υπάρχουν αντιδράσεις και αν μη τι άλλο δημιουργεί ένα ακόμα θέμα συζήτησης γύρω από τη συσκευή της.

 

Ας δούμε όμως ένα χρόνο μετά την παρουσίαση του iPad 2, αν η Apple εξακολουθεί να διατηρεί τα πρωτεία στην κατηγορία και το τι καινούριο φέρνει το νέο iPad έναντι ενός ανταγωνισμού που έκανε για πρώτη φορά αισθητή την παρουσία του το 2011 κυκλοφορώντας περισσότερα από 100 tablets.

 

 

Πατήστε εδώ να διαβάσετε την πλήρη παρουσίαση